Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε καινούργιο σκαραβαίο του 2008, κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Μεξικό (παρήγαγε για την Ευρώπη), συνέβησαν τα ακόλουθα -μη μηχανικά- στην πενταετία:

  • Έπεσε ο ουρανός
  • χάλασαν οι γρύλοι στα 2 παράθυρα που έχει όλα κι όλα
  • χάλασε η κλειδαριά, η πόρτα του οδηγού δεν ανοίγει πλέον (δίπορτο!!)
  • πλαστικοί διακόπτες εγκαταλείπουν τις θέσεις τους
  • χάλασε το χρώμα
  • το radio μας χαιρέτισε

Για μηχανικά δεν ξέρω, το αμάξι είναι της πεθεράς. Είναι κι άλλα μη μηχανικά, αναφέρω αυτά που μου ήρθαν αμέσως στο μυαλό. Το αμάξι συντηρείται τακτικά ενώ δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα μιας και είναι σε μεγάλη επαρχιακή πόλη με μικρές αποστάσεις. 

Δεν έχω ξαναδεί αυτοκίνητο να διαλύεται έτσι. Κόστος κτήσης περί τις 20.000€ 

 

  • Confused 1
  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Toyota Yaris 12/2005 facelift . Το πήρα με 58000 χλμ. Από μηχανικά μου έβγαλε σασμάν (στην όπισθεν) πρόβλημα  στα 70000 ,το οποίο δεν πρόσεξα ότι  ήταν επισκευασμένο και του ήπιαν το αίμα μιας και το αμάξι ήταν από leasing . Από κει και πέρα μου έβγαλε κανα δυο τρεις φορές Λάμπες φλας και φώτων, κλασσικά αλλαγή τακάκια και αλλα, αναλώσιμα. Τον τελευταίο χρόνο αφού άλλαξα βενζινάδικο  άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα (αισθητήρας λ)  και κυκλοφορώ ακόμα έτσι.Τωρα εχω 150000χλμ. Επισης έχουν χαλάσει κανα δυο φορες τα κουμπιά από το control του κλειδιου και το αυτόματο κλείδωμα του πορτ μπαγκαζ . Αυτά! Κατά τα αλλά πηγαίνω για προγραμματισμένα σέρβις 

Επεξ/σία από nekrik
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

VW GOLF 2002 1.4 generations. πουληθηκε το 2017 με 180,000χλμ, αλλαγη 3 πολλαπλασιαστων (απο δικο μου λαθος πλυνοντας την μηχανη με λαστιχο!) εσπασαν οι βασεις των παραθυρων οδηγου / συνοδηγου (ειναι πλαστικες για λογους ασφαλειας να σπασουν εαν βρουν εμποδιο), δισκο πλατο στα 160,000χλμ (ειχε μυρισει ο συμπλεχτης στ 80,000χλμ οταν εκανα οπισθεν σε ανηφορα!!!!!) τακακια εμπρος πισω δεν ειχαν αλαχθει ποτε, δεν χρειαστηκε λογο χρησης στην επαρχια και αυτοκινητοδρομο, αλλαγη τρομπας νερου ( εχανε αλλαχτηκε μαζι με τους ημαντες) βενζινη μονο v power η 100αρα!.

Σορυ κιολας 180κ χλμ και δεν αλλαξες τακακια?

 

Toyota Auris 2007

Αγορα καινουργιο, περα απο την νορμαλ συντηρηση (λαδια, τακακια, δισκο-πλατο, λαστιχα) τιποτα αλλο απολυτως. 180.000 χλμ

Με χιονια, με αλατια, με κινηση σε Αθηνα-Θεσσαλονικη και επαρχια. Ειλικρινα εαν το κιβωτιο του ηταν λιγο καλυτερο η 6ταχυτο δεν θα το αλλαζα ποτε το αμαξι.

 

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Σορυ κιολας 180κ χλμ και δεν αλλαξες τακακια?

Toyota Auris 2007

Αγορα καινουργιο, περα απο την νορμαλ συντηρηση (λαδια, τακακια, δισκο-πλατο, λαστιχα) τιποτα αλλο απολυτως. 180.000 χλμ

Με χιονια, με αλατια, με κινηση σε Αθηνα-Θεσσαλονικη και επαρχια. Ειλικρινα εαν το κιβωτιο του ηταν λιγο καλυτερο η 6ταχυτο δεν θα το αλλαζα ποτε το αμαξι.

180K και δεν ειχα αλλαξει τακακια, στα 100κ το πηγα στην vw και δεν το πιστευαν οτι δεν τα ειχα αλλαξει, το επιβεβαιωσαν απο το βιβλιο service, μου ειπαν οτι θα μπορουσα να κανω ανετα αλλα τοσα και τα εκανα (σχεδον) βεβαια επισημαινω οτι ημουν επαρχια, και στην οδηγηση βεβαια ξερουμε ποτε να χρησιμοποιουμε την μηχανη και το κιβωτιο για να μην την πεφτουμε στα φρενα στις στροφες!!

3 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

180K και δεν ειχα αλλαξει τακακια, στα 100κ το πηγα στην vw και δεν το πιστευαν οτι δεν τα ειχα αλλαξει, το επιβεβαιωσαν απο το βιβλιο service, μου ειπαν οτι θα μπορουσα να κανω ανετα αλλα τοσα και τα εκανα (σχεδον) βεβαια επισημαινω οτι ημουν επαρχια, και στην οδηγηση βεβαια ξερουμε ποτε να χρησιμοποιουμε την μηχανη και το κιβωτιο για να μην την πεφτουμε στα φρενα στις στροφες!!

Επισεις να μην ξεχασω οτι 1 λαμπα των φρενων αλλαξα λιγο πριν το πουλησω, για τα φωτα μπροστα δεν μπορω να πω διοτι αλλαζα τις λαμπες με τυπου xenon.

  • Like 1
Δημοσ.

Fiat Grande Punto 1.4 βενζίνη, μοντέλο 2008 το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2015 με 100Κ χιλιόμετρα και το έφτασα 180Κ μέχρι τον περασμένο Νοέμβριο που το πούλησα για να αγοράσω άλλο αμάξι. Πέρα από την νορμάλ συντήρηση μόνο ο θερμοστάτης χάλασε με κόστος ανταλλακτικού στα 20ε. Πάντα έπαιρνε μπροστά με την 1η ακόμα και σε αρκετά υπό το 0 θερμοκρασίες. Χρώμα τέλειο όλα τα χρόνια και αρκετά οικονομικό. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος.

Δημοσ.

Για να έχει κάποιο νόημα το εν λόγω topic, πρέπει να αναγράφονται και τα χιλιομετρα του αυτοκινήτου. 

Δημοσ.

επισης δεν ξερω αν εχει νοημα να μιλαμε για μεταχειρισμενα

μιας και οταν αγοραζω ενα αμαξι με 40 50 χιλ χλμ αν ειναι απο μαντρα

πιθανοτατα να ειναι 140 150 χιλ χλμ

Δημοσ.

volvo v60 2017

απο 0 μεχρι 46.000 χλμ τιποτα/κανενα θεμα. Τα σερβις στην ωρα τους απο αντιπροσωπεια. Μου εκανε (Αρνητικη) εντυπωση που αν και ειχα καλη αποψη για το συνεργειο στο τελευταιο σερβις δε καναν ρισετ στο αλερτ (περι σερβις). Τους το ειχα πει 2 φορες. Τιποτα. Τελικα βρηκα βιντεακι στο γιουτιουμπι και το εκανα μονος μου αλλα πραγματικα δε καταλαβα ποτε γιατι δεν ασχοληθηκαν.

 

αντιθετα φιλος πηρε το v90 και τα εχει παιξει με τα ηλεκτρικα (σχεδον καθε μηνα συνεργειο)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχω καταλάβει, γράφουμε ότι έχει περάσει απ τα χέρια του καθένα, ή μόνο το τελευταίο;

Γιατί αν είναι όλα, πάμε για βιβλίο... :P Οπότε το πάω αλλιώς. Γραφω τι αμάξια είχα στη κατοχή μου και αν κάποιος θέλει ας μου πει για ποιο να γράψω. Ή όλα τέλως πάντων... :D

Τα αμάξια λοιπόν που έχουν περάσει απ τα χέρια μου είναι τα εξής:

Mazda 626GLX 1.6 MY 1986
Mazda MX-5 NA MY 1993
Mazda RX-7 FC3C MY 1989
Mazda RX-7 FD3S MY 1993
Mazda RX-8 Challenge MY 2007
Toyota Avensis 1.6 SOL MY 1999
Fiat Cinquecento 0.9 MY 1995
Fiat Punto 1.3 MY 2003
Citroen ZX 1.4 MY 1996
Citroen Xsara Picasso 1.8 MY 2000
Ford StreetKa 1.6 MY 2004
Nissan Micra 1.4 automatic MY 2005
Seat Ibiza 1.4 MY 2003

Επεξ/σία από topaz
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sargus είπε

Ωραίος!

Γράψε τώρα για όλα!!! 😂

ναι και γω θα ηθελα να γραψεις για ολα με χλμ και κοστη

οχι οτι με νοιαζει, ετσι για στατιστικους λογους

Δημοσ.

colt 2011 3d ckeartec (εκδοση με start and stop, cruize controll κλπ) 1300 107 άλογα (δηναμομετρημενα) 135000 χιλιάδες χιλομετρα  πριν 10,000 χιλομετρα σκληρινε μοχλος ταχυτητας (δεν κουνιόταν εύκολα) 120 ευρώ μαζί με εργασία κατι άλλο δεν έβγαλε. έχει βέβαια τα κουλά του όχι θέλει 5w40 λάδια για να μην ακούγεται όχι θέλει καλή βενζίνη (γκρινιάζει με κακή βενζίνη πάρα πολυ) όχι θέλει συχνά να αλλάζεις λάδια (ανά 8 χιλιάδες μέγιστο )

Δημοσ.

MX5 2001 , το είχα πάρει με 113.000χλμ και μέχρι στιγμής στα 150.000χλμ έχει αλλαχτεί το ψυγείο, ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης, κολλάρα νερού (ένα έχανε οπότε προληπτικά όλα), δίσκο πλατό γιατί έπρεπε να αλλαχτεί ένα ρουλεμάν οπότε αφού λύθηκε αλλάχτηκαν και τα υπόλοιπα. 

Τώρα τα υπόλοιπα τα θεωρώ αναλώσιμα και όχι βλάβες, δηλαδή ιμάντες, τακάκια, μπουζί κλπ

Δημοσ.

Suzuki ss40/alto με τον 3κυλινδρο κινητήρα των 600cc αγοράστηκε καινούριο το 1981 και το αποσύραμε το 2004 με περίπου 185.000χλμ. Αν εξαιρέσουμε το σασμάν που το αλλάξαμε 2 φορές (σε αυτο το αμάξι ξεκίνησα να μαθαίνω να οδηγάω απο τα 15 μου) και το κλασικό πρόβλημα τον χειμώνα που ήθελε να τραβάς τον "άερα" για να πάρει μπροστά και  ήταν τεράστια ταλαιπωρία με πολύ κρύο, δεν έβγαλε κάποια άλλη σοβαρή βλάβη. Πραγματικά το είχα ερωτευτεί αυτό το αμαξάκι!!

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, bbbb είπε

 και το κλασικό πρόβλημα τον χειμώνα που ήθελε να τραβάς τον "άερα" για να πάρει μπροστά και  ήταν τεράστια ταλαιπωρία με πολύ κρύο

Αυτό αν θυμάμαι καλά ήταν το τσοκ δεν ήταν πρόβλημα έτσι δούλευαν.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...