Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Candela είπε

Όταν ένα αυτοκίνητο καίει πολλά λάδια και η μηχανή του δεν είναι πεσμένη, τότε φταίνε μόνο τα τσιμουχάκια των βαλβίδων?

μπορει να φταει και ο τυπος του λαδιου αν δεν βαζεις το λαδι που προτεινει ο κατασκευαστης

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, fragsp είπε

μπορει να φταει και ο τυπος του λαδιου αν δεν βαζεις το λαδι που προτεινει ο κατασκευαστης

Πάντως τα γνήσια τα λάδια της αντιπροσωπείας είναι πανάκριβα και δεν συμφέρει να τα βάζεις, όπως και το service στην αντιπροσωπεία είναι πολύ ακριβό 

Δημοσ.

Candela ισως πρεπει να αλλαξεις μια φορα τα λαδια στην αντιπροσωπια για να δεις αν το προβλημα ειναι τα λαδια. Παντως στη Renault οι τιμες ειναι μια χαρα. Αν θες να τα αλλαξεις μονος σου ή στα μαγαζια της γειτονιας ειναι αλλο θεμα αρκει να βαζεις τα λαδια τα οποια συνιστα το bookservice

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Candela είπε

Πάντως τα γνήσια τα λάδια της αντιπροσωπείας είναι πανάκριβα και δεν συμφέρει να τα βάζεις, όπως και το service στην αντιπροσωπεία είναι πολύ ακριβό 

Τι λάδια είναι αυτά και ποια αντιπροσωπεία; 

Δημοσ.

Opel Corsa 2004 1.4 twinport. Μεχρι 100.000 κανένα πρόβλημα , με τα service κανονικά στην ώρα τους. Κάθε 12-13.000 αλλαγή λαδιών, κάθε 20.000 αλλαγή μπουζι. Στις 100.000 μπήκε αέριο. 2 φορές άλλαξα αντλία βενζίνης κόστος 70 ευρώ την κάθε φορά. Στις 180.000 χιλιόμετρα άλλαξα δίσκο -πλατο 300 ευρώ κόστος. Από εκεί και πέρα αναλώσιμα όπως αλλαγή δισκοπλακες μια φορά και αλλαγή αμορτισέρ άλλη μια φορά. 230.000 τώρα και είναι κομπλέ. Όταν έβαλα αέριο περίμενα να μου βγάλει περισσότερα θέματα. Θα χρειαστεί να αλλάξω και καδένα κάποια στιγμή αν και δεν κάνει πολύ θόρυβο αλλά πρέπει να αλλαχτεί. 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...