Salvation81 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Στις 22/7/2020 στις 3:01 ΜΜ, vamvakoolas είπε Θα γραψω ενα απο τα πιο ζημιαρικα ιχ που ειχα: PEUGEOT 307 CC 2005, 1.6lt φουλ εξτρα εντισιον τρομαρα (της πεζω) το αγορασα μτχ αν θυμαμαι το 2008 με 60.000χλμ το ειχε η συζηγος του αντιπροσωπου και το αγορασα με δοσεις αν θυμαμαι 16.500 τοτε Απιστευτο $#@λο Το πηγαινα στη πεζω παντα με ευλαβια το βιβλιαρακι (μεχρι γαλλικα λαδια elf) δισκο πλατο, εξατμηση ετριζε η οροφη, γρυλλος οδηγου, πηγα να βαλω εργοστασιακους αισθητηρες παρκαρισματος(το μονο που δεν ειχε στα εξτρα) και αντι η πεζω να τους βαλει στις ετοιμες θηκες ανοιξε τρυπες στο προφυλακτηρα (εμφραγμα και με προσωπκη εργασια/βαψιμο το εσωσα) αναβαν λαμπακια κινητηρα ή esp σε ακυρες στιγμες (π.χ να οδηγας σταθερα με 120 χλμ εθνικη) και επρεπε να σταματαω και να ξαναβαζω μπροστα, επεσε απο τη ζεστη απο μονο του το πλαστικο στο led! φαναρι ενω με το που μου εκαψε φλατζα (με βαρια καρδια γιατι μολις το ειχα εξοφλισει) ευτηχως το πουλησα σε μαντρα (αν θυμαμαι με 4500 ευρ και 110.000 χλμ το 2016). Στο ενδιαμεσο 1-2 καταστηματα πεζω που πηγαινα αττικη ...εκλεισαν ! μιλαμε για αξιοπιστία το ιδιο ιχ κολλαγε η κλειδαρια πορτ μπαγκαζ, ενω τα κλειδα ετρωγαν τη μπαταριουλα τους σα....γαριδακια (καθε εναμιση χρονο αλλαζα)! πρεπει να με ειχε αφησει στα κρυα του λουτρου (με οδικη) τουλαχιστον 2 φορες ειχα γινει τοσο εξπερ με τις ζημιες που αρχιζα σιγα σιγα να τα φτιαχνω μονος ενω βοηθαγα και γνωστους με τον ιδιο $@λο κινητηρα Εκει καπου θα επρεπε να κανεις οπισθεν και να φυγεις........Αμαξι που οδηγουσε γυναικα (και με 60.000χλ !@#$#!$%#!@$@!#) ΔΕΝ το αγοραζουμε, ακομα και τα ΜΜΜ ειναι καλυτερη λυση....
thanasisxask Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 2 ώρες πριν, Salvation81 είπε Εκει καπου θα επρεπε να κανεις οπισθεν και να φυγεις........Αμαξι που οδηγουσε γυναικα (και με 60.000χλ !@#$#!$%#!@$@!#) ΔΕΝ το αγοραζουμε, ακομα και τα ΜΜΜ ειναι καλυτερη λυση.... Τραγικός...
Candela Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 5 ώρες πριν, bezan είπε δευτερο αμαξι nissan sunny Ν14, επειδη το πηρα για να το πινω το αιμα αλλα 3 μοτερ, 2 σασμαν, αμορτερ 2 φορες, την μια περασα μια νησηδα πετωντας, αλλες ζημιες περα απο αυτα που εσπασα εγω δεν ειχε καθολου, κλασσικη συντηρηση. το κρατησα 2 χρονια και εκανα καμια 60αρια χιλιαδες και με τα 3 μοτερ. φλαντζες, και παλι φλαντζες. και ακομα μια φορα φλαντζες Το nissan sunny N14 είχε βγει προβληματικό μοτέρ.Συγκεκριμένα, έβγαζε πρόβλημα στο κεφαλάρι.Και μάλιστα, η αντιπροσωπεία τα πουλούσε προβληματικά ενώ ήξερε το πρόβλημα.Έτσι μου είχε πει μια φορά ένας κάτοχος του 1
Salvation81 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, thanasisxask είπε Τραγικός... Ρεαλιστης.... Πηγαινε σε ενα συνεργειο αυτοκινητων και ρωτα τι ζημιες παρουσιαζουν αυτοκινητα που οδηγουν γυναικες (εννοουμε φθορα στα διαφορα μηχανολογικα και μη) και τι αντρες.....Μετα ελα να μας πεις τι σου απαντησαν.... Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2020 από Salvation81 1
Candela Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 51 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Ρεαλιστης.... Πηγαινε σε ενα συνεργειο αυτοκινητων και ρωτα τι ζημιες παρουσιαζουν αυτοκινητα που οδηγουν γυναικες (εννοουμε φθορα στα διαφορα μηχανολογικα και μη) και τι αντρες.....Μετα ελα να μας πεις τι σου απαντησαν.... Πήγαινε σ ένα συνεργείο αυτοκινήτων/συνεργείο μοτοσυκλετών και ρώτα τι ζημιές παρουσιάζουν τα οχήματα που τα οδηγούν οι ντελιβεράδες με αυτοκίνητα/μοτοσυκλέτες 1 1
Salvation81 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, Candela είπε Πήγαινε σ ένα συνεργείο αυτοκινήτων/συνεργείο μοτοσυκλετών και ρώτα τι ζημιές παρουσιάζουν τα οχήματα που τα οδηγούν οι ντελιβεράδες με αυτοκίνητα/μοτοσυκλέτες Να και ενα ποστ που πραγματα δεν αξιζει καν να ασχοληθει καποιος μαζι του. Αυτο μου θυμισε αυτο εδω:
Candela Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Να και ενα ποστ που πραγματα δεν αξιζει καν να ασχοληθει καποιος μαζι του. Αυτο μου θυμισε αυτο εδω: Εννοούσα ότι οι ντελιβεράδες είναι από τις χειρότερες κατηγορίες οδηγών στην Ελλάδα επειδή δεν προσέχουν καθόλου τα οχήματά τους και οδηγούν πολύ άτσαλα. 3 ώρες πριν, Salvation81 είπε Ρεαλιστης.... Πηγαινε σε ενα συνεργειο αυτοκινητων και ρωτα τι ζημιες παρουσιαζουν αυτοκινητα που οδηγουν γυναικες (εννοουμε φθορα στα διαφορα μηχανολογικα και μη) και τι αντρες.....Μετα ελα να μας πεις τι σου απαντησαν.... Εδώ που έθεσες το θέμα ανάλογα με το φύλο έχεις δίκιο Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2020 από Candela
Salvation81 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 6 λεπτά πριν, Candela είπε Εννοούσα ότι οι ντελιβεράδες είναι από τις χειρότερες κατηγορίες οδηγών στην Ελλάδα επειδή δεν προσέχουν καθόλου τα οχήματά τους και οδηγούν πολύ άτσαλα. Εδώ που έθεσες το θέμα ανάλογα με το φύλο έχεις δίκιο Αφενος δεν μιλησα ποτε για κατηγοριες αλλα για φυλα....Επισης οι ντελιβεραδες γραφουν αμετρητα χιλιομετρα καθε μερα στα κοντερ τους (και εξαρχης δεν εχουν καλα οχηματα), μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα....
Candela Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 25 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Αφενος δεν μιλησα ποτε για κατηγοριες αλλα για φυλα....Επισης οι ντελιβεραδες γραφουν αμετρητα χιλιομετρα καθε μερα στα κοντερ τους (και εξαρχης δεν εχουν καλα οχηματα), μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα.... Ναι, σωστά.Αλλά υπάρχουν και αυτοκίνητα με αμέτρητα χιλιόμετρα τα οποιά κάτοχοι τους δεν είναι ντελιβεράδες και λειτουργούν μηχανολογικά μια χαρά , κι αυτό επειδή τα συντηρούν σωστά και οδηγούν ποιο ομαλά
thanasisxask Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 4 ώρες πριν, Salvation81 είπε Ρεαλιστης.... Πηγαινε σε ενα συνεργειο αυτοκινητων και ρωτα τι ζημιες παρουσιαζουν αυτοκινητα που οδηγουν γυναικες (εννοουμε φθορα στα διαφορα μηχανολογικα και μη) και τι αντρες.....Μετα ελα να μας πεις τι σου απαντησαν.... Εγώ έχω δει ότι μεγαλύτεροι σιδεροφαγοι είναι οι άντρες.
Salvation81 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, thanasisxask είπε Εγώ έχω δει ότι μεγαλύτεροι σιδεροφαγοι είναι οι άντρες. Τι να σου πω, σε 8 συνεργεια που εχω παει στα 21 χρονια που οδηγαω ολοι ειχαν κατι να πουν για αυτοκινητα που οδηγανε γυναικες (δισκοι, σασμαν, διαφορικα, ζαντες, τουρμπο, κιβωτια και γενικα οτι μπορεις να φανταστεις) καποια απο και καινουργια (2-3 μηνων). Το οτι οι αντρες τρακαραμε περισσοτερο εχει να κανει με πολλους παραγοντες, εγω αναφερομαι συγκεκριμενα στην ΦΘΟΡΑ.
vectorone Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 1) Ford Cortina 1978. 1995 εως 2008. Δευτερο χερι Εμαθα να οδηγω σε αυτο το αμαξι. Ο μαμα κινητηρας 1.3 θαφτηκε (στην κυριολεξια) στο οικοπεδο, πανω στο οποιο ειναι χτισμενο πια το σπιτι της γιαγιας μου. Ηταν απο 3ο σταδιο ρεκτιφιε, πετουσε και ειχε μπαμ, απο τελικη αν επιανε 150 δεν το μαθαμε ποτε. Δεν ηταν πια 1300 προφανως και καποια στιγμη εκαψε φλαντζα και απεβιωσε. Ο γερος αποφασισε να κουμπωσει 1.6 Sierra SOHC (MK1). Μπηκε διαφορικο Granada V6 και 5-ταχυτο σασμαν (ηταν 4 ταχυτο) απο Granada και αυτο. Μεχρι τη μερα που το δωσαμε για σκραπ δεν ειχε βγαλει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ (βεβαια ηλεκτρονικα 0. Ουτε ηλ. παραθυρα, ουτε ΑC, ουτε ABS και φυσικα ουτε καν injection. Παλιο καλο καρμπυρατερ). Δωθηκε για σκραπ σε κατασταση καινουργιου εσω-εξω: Το 2001 το αμαξι λυθηκε ολο βιδες, φτιαχτηκαν ολα τα σαπακια σε μασπιεδες και πορτ μπαγκαζ, πισαρισμα, στοκαρισμα, ασταρωμα και τελικα βαψιμο σε γαλαζιο μεταλλικο διπλης και ολα αυτα κυριως γιατι ο γερος ειναι μερακλης. Ειχε γινει facelift σε Taunus μπροστα και παρεμεινε Cortina πισω. Φοραγε πολυακτινες 15αρες αλουμινιου, τελικο ελευθερο. Μεσα σαλονι με δερμα στις πορτες, τεμπελη εργοστασιακο, ηχοσυστημα Sony (με CDιερα Ιαπωνεζικη Sony στο πορτ μπαγκαζ, που επαιζε μονο γνησια CD και τα αντεγραμμενα ουτε καν). Ειχε πωλητηριο για το ποσο των...700€ το 2008, στην κατασταση που ανεφερα. Πεταχτηκε γιατι ο γερος ειχε αγορασει ηδη το νο.2 (Focus) και δεν ηθελε να πληρωνει σημα-ασφαλεια για 3 οχηματα (2 αμαξια κι 1 μηχανακι). Και τη μερα που το πηγαιναμε στην ανακυκλωση, μερικα μετρα πριν την εισοδο, μας αφησε απο αντλια βενζινης... Ακομα και σημερα βλαστημαει την ωρα και την στιγμη που το πεταξε και δεν παρεδωσε πινακιδες ωστε να το κληρονομουσα εγω ενα χρονο μετα που εβγαλα το διπλωμα. Σαν πιτσιρικας ειχα...Cosworth πλανα για αυτο το σκαρι. Η νοσταλγια αυτου του αυτοκινητου με ετρωγε ειδικα τις μερες που εψαχνα αυτοκινητο το 2017. Εβλεπα αγγελιες και καθε 2-3 αμαξια (εψαχνα διαφορες μαρκες, απο Peugeot, Alfa Romeo , Ford Focus μεχρι Audi και MB CLK Coupe) εμπαινα και ξανακοιταγα ολες τις αγγελιες με τα Taunus και τα Cortina. Ακομα το κανω για να πω την αληθεια και καποια στιγμη θα παρω ενα και θα το κανω οπως ηταν του πατερα μου... 2) Ford Focus 1.4 MK2 2007 - 149000χμ. Πρωτο χερι Εβγαλε το 2018 εγκεφαλο καντραν (130€ επισκευη) και το 2018 τελη (αν θυμαμαι καλα), εγκεφαλο βεντιλατερ (80€ μεταχειρο). Το 2019 εσπασε ενα αυτακι στην εβαπορετα του aircon, με αποτελεσμα να μην λειτουργει σωστα η ανακυκλωση του αερα. Με λιγα λογια, αχρηστευτηκε η ανακυκλωση. Πριν 1000 χμ (στα 148.000 δηλαδη) αλλαξε το μαμα συμπλεκτη και πριν μια βδομαδα τις μπροστα μαμα δισκοπλακες (τακακια καθε 2 χρονια). Φετος ηρθε η ωρα του τελικου και ενδεχομενως να αγγιζει τα τελευταια του και ο καταλυτης. Ιμαντες αλλαξε στα 80.000χμ. Στο αμαξι τηρειται ευλαβικη συντηρηση, προβλεπομενη καθε 7-10Κ χμ. Κυκλοφορει ΜΟΝΟ εντος πολεως, το πιο μακρινο ταξιδι που εχει κανει το αμαξι ειναι μεχρι τις Θερμοπυλες 1 φορα, πριν 3 χρονια. 3) Honda Civic Ej6 Coupe 1998. 1.6 191.000χμ. 2017 Τεταρτο χερι Εχω το ιστορικο εργασιων του αυτοκινητου απο τα 90.000χμ. Πιο πριν δεν ξερω τι εχει γινει. Ξεκιναμε λοιπον (προφανως φιλτρα-λαδια-τακακια δεν θα τα γραφω εδω): 90.000χμ Φουσκες ημιαξονιου (Α-Δ), 100.000χμ Ιμαντας δυναμο/υδραυλικου/AC, 137.000χμ αντλια συμπλεκτη κατω, ιμαντας εκκεντροφορου/δυναμο (ναι παλι), 144.500χμ Ημιμπαρα (Α-Δ), φουσκες κρεμαγιερας (Α-Δ), 159.000χμ Φουσκες κρεμαγιερας ΞΑΝΑ, 170.000χμ Θερμοστατης, Ψυγειο, 174.650χμ Φουσκα ημιαξονιου Α, 175.124χμ Φουσκα ημιαξονιου Δ, 176.257χμ επισκευη καλωδιωσης δεξιας πορτας, 177.978χμ Φουσκα κρεμαριερας Δ, 181.492χμ Αλλαγη μπουζοκαλωδιων (ηταν τα μαμα επανω), 181.998χμ Αλλαγη πολλαπλασιαστη (ηταν ο μαμα επανω), 182.150χμ Γλυστρες εσωτερικες 182.564χμ Καπακι/Ραουλο Ντιστριμπιτερ (ηταν τα μαμα επανω), 185.538χμ Φουσκα ημιαξονιου Δ (το συνεργειο που μου αλλαξε την προηγουμενη, ειχε βαλει universal με αποτελεσμα σε ενα χρονο να μου σκιστει). Πριν καμια 200αρια χιλιομετρα (με δικια μου ευθυνη) εκλασε η αντλια φρενων. Γενικα μικροθεματα αλλα βεβαια δεν εχω μετρησει αμελειες του προηγουμενου ιδιοκτητη οπως: Κλασμενες αναρτησεις, Χαλια φρενα, Στραβες ζαντες και κατι σινεμπλοκ γυρω γυρω. Οι δισκοι πχ αλλαχτηκαν στα 177.978...Ηταν μαμα και ειχε ερθει η ωρα τους τουλαχιστον 15000χμ πριν. Η αναρτηση αλλαχτηκε πριν 1 βδομαδα, ηταν και αυτη εργοστασιακη... Παρτε και μια φωτο απο το μηχανακι του πατρος για το κλεισιμο, γιατι του Cortina εχω μονο σε κανονικες φωτογραφιες απο φιλμ: 5
Candela Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Στις 25/7/2020 στις 9:09 ΜΜ, thanasisxask είπε Εγώ έχω δει ότι μεγαλύτεροι σιδεροφαγοι είναι οι άντρες. Οι μεγαλύτεροι σιδεροφάγοι είναι αυτοί που είναι νεαροί σε ηλικία και είναι κάτω των 25 ετών, αλλά όχι όλοι, αλλά αυτοί που το πηγαίνουν συνέχεια τέρμα γκάζι το αυτοκίνητο
fragsp Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) ford focus ΜΚ1 2003 εταιρικο του ειχαν αλλαξει τα φωτα δεν ξερω τι χιλιομετρα ειχε αλλα γιατι οταν πηγα στη δουλεια το 2007 ηταν ηδη 4 χρονων και δεν το ειχαν σεβαστει. Το βασικοτερο προβλημα ηταν οτι καμια φορα στις ανηφορες δεν ακουγε το γκαζι και οσο παταγες επεφταν οι στροφες ειχαν αλλαξει διαφορα στη hertz αλλα και παλι τα ιδια. Το εδωσαν το 2010 πισω. Renault clio I 1.2 1994 μοντελο το πηρα μεταχειρισμενο το 2006 135000 χμ αγορα απο 50χρονη και πρεπει να ειχε πωληθει αλλη μια φορα και το εδωσα αρχες του 2008 170000χμ προβληματα: -Μια φορα ειχα βγαλει την ταπα του δοχειου των φρενων για να δω τα υγρα και πηγα να την βαλω και εσπασε και εψαχνα να βρω ανταλλακτικα. -Εχανε αργα και χρειαστηκε μια φορα να γεμισω τα υγρα του αιρκοντισιον γιατι ξαφνικα ακουστηκε ο ηχος του συμπιεστη -Στα 155000 φθινοπωρο ξεκινησε να μου κανει κομπλες ο ανεμιστηρας του στη καμπινα του αυτοκινητου δεκα δουλευε 2 οχι ηθελε ξηλωμα το ταμπλω να δουν τι γινετε. - Ειχα αλλαξει βεβαια αμορτισερ λαστιχα μεγαλη βλακεια αγορασα αμαξι και περναγε απο κτεο μετα απο 1 μηνα και μου εβγαλε τα πισω αμορτισερ off. Hyundai i30 1.4 αγορα 2008 μεχρι το 2011 77000χμ που το εκλεψαν δεν ειχε βγαλει τιποτα τεφαρικι μονο τα σερβις στο Δαβαρη ουτε τακακια δεν ειχα αλλαξει. Renault Clio III 1,2tce 2011 μεχρι και τωρα 115000χμ σερβις στην ωρα του στην αντιπροσωπια δεν εχει βγαλει κιχ μονο καθαρισμο πεταλουδας γκαζιου στα 60000χμ, αντλια νερου-ιμαντα χρονισμου -τακακια στις 90000χμ. Αλλαγη αμορτισερ στα 108000χμ Τελικη εντυπωση το clio i 1.2 οσο και να μην πηγαινε και με τα μικροπροβληματα που εβγαλε οτι και να του εδωσα εχει βγει πιο φθηνό σαν τελικο κοστος για τα 2 χρονια που το κρατησα απο τα υπολοιπα αυτοκινητα και μπορω να πω για πρωτο αυτοκινητο δεν καταλαβαινε τιποτα. Η μεγαλη χασουρα ηταν το i30 λογω κλοπης. Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2020 από fragsp
Candela Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Όταν ένα αυτοκίνητο καίει πολλά λάδια και η μηχανή του δεν είναι πεσμένη, τότε φταίνε μόνο τα τσιμουχάκια των βαλβίδων?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα