Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατί δεν ρίχνεις και μια ματιά στο Karoq της Skoda με τον 1.5 TSI στα 150 άλογα; Το πήρε συνάδελφος 25 χιλιάρικα με τα πάντα ολα μέσα, και ειλικρινά σου μιλάω δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο την GLA μου. Και η Skoda είναι εταιρία με γνωστή αξιοπιστία και άριστη υποστήριξη. 

  • Απαντ. 350
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, fragma είπε

Γιατί δεν ρίχνεις και μια ματιά στο Karoq της Skoda με τον 1.5 TSI στα 150 άλογα; Το πήρε συνάδελφος 25 χιλιάρικα με τα πάντα ολα μέσα, και ειλικρινά σου μιλάω δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο την GLA μου. Και η Skoda είναι εταιρία με γνωστή αξιοπιστία και άριστη υποστήριξη. 

Το χω δει δεν τρελάθηκα ιδιαίτερα!!!!! 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Aganaktismeni είπε

Το χω δει δεν τρελάθηκα ιδιαίτερα!!!!! 

Κοίτα, απο ντιζάιν όντως δεν λέει πολλά γιατί η Skoda γενικά είναι συντηρητική σε αυτό τον τομέα,  αλλά το οδήγησα και μου εκανε εντύπωση η ποιότητα κύλισης, η στιβαρότητα και η αίσθηση ποιότητας που αποπνέει. Και σου μιλάει κάποιος με οδηγική εμπειρία BMW - Mercedes - Audi. Άνετα θα το αγόραζα αν ειχα limit τα 25 χιλιάρικα. Και το xceed καλό φαίνεται, αλλά δεν είμαι σίγουρος για την αξιοπιστία και το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει το ντόπιο δίκτυο συνεργατών. Απο την άλλη, η Skoda είναι αποδεδειγμένα καλή σε αυτό τον τομέα. Υπάρχουν ταξί Octavia με πάνω απο 500.000 χιλιόμετρα που δεν έχουν βγάλει ουτε μισή βλάβη. 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Aganaktismeni είπε

Το χω δει δεν τρελάθηκα ιδιαίτερα!!!!! 

Αφού από την αρχή ήξερες τι θέλεις να πας να το πάρεις

Μπράβο για την πώληση του δικού σου και με το καλό το νέο 👍

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 hours ago, fragma said:

Γιατί δεν ρίχνεις και μια ματιά στο Karoq της Skoda με τον 1.5 TSI στα 150 άλογα; Το πήρε συνάδελφος 25 χιλιάρικα με τα πάντα ολα μέσα, και ειλικρινά σου μιλάω δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο την GLA μου. Και η Skoda είναι εταιρία με γνωστή αξιοπιστία και άριστη υποστήριξη. 

 

6 hours ago, fragma said:

Κοίτα, απο ντιζάιν όντως δεν λέει πολλά γιατί η Skoda γενικά είναι συντηρητική σε αυτό τον τομέα,  αλλά το οδήγησα και μου εκανε εντύπωση η ποιότητα κύλισης, η στιβαρότητα και η αίσθηση ποιότητας που αποπνέει. Και σου μιλάει κάποιος με οδηγική εμπειρία BMW - Mercedes - Audi. Άνετα θα το αγόραζα αν ειχα limit τα 25 χιλιάρικα. Και το xceed καλό φαίνεται, αλλά δεν είμαι σίγουρος για την αξιοπιστία και το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει το ντόπιο δίκτυο συνεργατών. Απο την άλλη, η Skoda είναι αποδεδειγμένα καλή σε αυτό τον τομέα. Υπάρχουν ταξί Octavia με πάνω απο 500.000 χιλιόμετρα που δεν έχουν βγάλει ουτε μισή βλάβη. 

η αξιοπιστία της Skoda είναι η αξιοπιστία του vag
δε φτιάχνει χωριστή τεχνολογία η Skoda ούτε διαφορετικά εξαρτήματα ούτε άλλες γραμμές παραγωγής

τα ντίζελ Skoda επομένως δεν είναι κάτι διαφορετικό από τα ντίζελ vag, λέγε με TDI
και αν τα Octavia Mk1 με πρώτη ημερομηνία κατασκευής το 1996 πωλούνταν έως και 15 χρόνια αργότερα καινούρια μέχρι το 2010
προφανώς θα είχαν χρόνο να έχει λύσει το vag τις παιδικές ασθένειες της πλατφόρμας του PQ34

τα λέω για τις διαβόητες έρευνες τάχαμου ικανοποίησης για τα Skoda και την δήθεν γνωστή αξιοπιστία που προκύπτει από αυτού του είδους τις διαφημιστικές καμπάνιες

Επεξ/σία από KoreanW

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...