KonstantinosX Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Καλησπέρα..είμαι στην αναζήτηση πιο σπορ αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα στο vw polo gti 1.4 dsg και το opel corsa opc και θα ήθελα μια βοήθεια στο να πάρω μια απόφαση..τι πρέπει να προτιμήσω;
zourman1981 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Θα προτιμούσα Corsa επειδή δεν έχει το κάκιστο dsg 1
tutuyo Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Opc και από εμένα, με τα 200hp είναι πύραυλος Θέλει βέβαια προσοχή γιατί έχει ελαφρύ τιμόνι
Liapisftw Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Polo GTI: πολλά προβλήματα με κατανάλωση λαδιού που πολύ δύσκολα έρχεται στα ίσα του το μοτέρ. Κακό το DSG στα 14αρια, την ακούει το mechatronic και έχει ταρίφα 1.5κ Corsa OPC: Ευαίσθητο μοτέρ που εύκολα η μπιέλα σε χαιρετάει και μπαίνει σε τροχιά γύρω από την γη. Δύσκολα να σηκώσει βελτίωση χωρίς να ενισχύσεις το μοτερ. Επίσης υποκειμενικό αυτό αλλά η εμφάνιση είναι πολύ καγκουροκατασταση.
KonstantinosX Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 26 λεπτά πριν, tilaverboy είπε Κανένα από τα δυο. Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις;
tilaverboy Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, KonstantinosX είπε Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις; Πες μου το μπατζετ σου. Τι χρονολογία ψάχνεις. Το στυλ οδήγησης. Τα χιλιόμετρα που κάνεις. Τα συγκεκριμένα είναι ρυουφηχτρες βενζίνες. Ειδικά vw gti πονάνε στο θέμα καδένας. Το τιγκουαν 2.0 των 200 ίππων ήθελε 2200 αλλαγή καδένας σε αντιπροσωπεία και όντως την αλλάξαμε. Μετά από 1000 ακόμα βλάβες και με 250.000 χιλιόμετρα γραμμένα σε εθνική οδό έπεισα την οικογένεια μου να το πουλήσει και τώρα μουντζώνουν τον εαυτό τους που δεν το έπραξαν νωρίτερα. Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2020 από tilaverboy
Salvation81 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 OPC και απο μενα, σχετικα ομορφο, μικρο και πολυ γρηγορο. Βελτιωση δεν θα εκανα βεβαια, οποιο και να παρεις (170-200 αλογα) ειναι υπερ αρκετο, οι περισσοτεροι που το εχουν κανει τα εχουν αποχαιρετισει.
ideal09 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 17 ώρες πριν, KonstantinosX είπε Καλησπέρα..είμαι στην αναζήτηση πιο σπορ αυτοκινήτου και είμαι ανάμεσα στο vw polo gti 1.4 dsg και το opel corsa opc και θα ήθελα μια βοήθεια στο να πάρω μια απόφαση..τι πρέπει να προτιμήσω; Αν πάρεις vw polo gti πρέπει να προσέξεις τα παρακατω πραγματα( τουλαχιστον) - Κατανάλωση λαδιού, ειδικά αν πέσεις σε CAV, αν σε καίει 2 λίτρα στα 5000χλμ είναι καλά, κλασσικό τιπ, ξεβιδώνεις το καπάκι του λαδιού και με τον κινητηρα σε λειτουργία το ακουμπας πανω ξεβιδωμενο. Αν χοροπηδαει, το βιδωνεις λες ευχαριστω και φεύγεις( χάνει συμπίεση). - Mechatronic στο DSG καλο ειναι να εχει αλλαχτει( η VW δίνει όριο ζωής 120.000χλμ για τις παλιες mechatronic). - Απ τις 100.000 χλμ καλο ειναι να γινει καθαρισμός/ανακατασκευή στα μπεκ( παίζει το σεναρίο κάποιο μπεκ να "κατουρήσει" και να παρεις τον κινητήρα παραμάσχαλα). - Καλο ειναι να κοιταχτουν οι μπρος - πισω αντλιες καυσιμου Επίσης, θέλει προσοχή με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Τα πιο πολλά που κυκλοφορούν είναι τουλάχιστον πρωτοσταδιάτα και εννοείται καρασκισμένα. Για corsa opc δεν γνωρίζω, αλλά σαν εμφάνιση δεν με συγκίνει πέραν του μπλε χρώματος.
KonstantinosX Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 16 ώρες πριν, tilaverboy είπε Πες μου το μπατζετ σου. Τι χρονολογία ψάχνεις. Το στυλ οδήγησης. Τα χιλιόμετρα που κάνεις. Τα συγκεκριμένα είναι ρυουφηχτρες βενζίνες. Ειδικά vw gti πονάνε στο θέμα καδένας. Το τιγκουαν 2.0 των 200 ίππων ήθελε 2200 αλλαγή καδένας σε αντιπροσωπεία και όντως την αλλάξαμε. Μετά από 1000 ακόμα βλάβες και με 250.000 χιλιόμετρα γραμμένα σε εθνική οδό έπεισα την οικογένεια μου να το πουλήσει και τώρα μουντζώνουν τον εαυτό τους που δεν το έπραξαν νωρίτερα. 9000 μέχρι 11000 σκέφτομαι να δώσω..έχω οικονομικό αυτοκίνητο και αυτο θα είναι της βόλτας θα έλεγα καπως ετσι..σκεφτομαι μέχρι 1 πρώτο στάδιο..οποτε και τα χιλιόμετρα δεν θα είναι τραγικά πολλά 3 ώρες πριν, ideal09 είπε Αν πάρεις vw polo gti πρέπει να προσέξεις τα παρακατω πραγματα( τουλαχιστον) - Κατανάλωση λαδιού, ειδικά αν πέσεις σε CAV, αν σε καίει 2 λίτρα στα 5000χλμ είναι καλά, κλασσικό τιπ, ξεβιδώνεις το καπάκι του λαδιού και με τον κινητηρα σε λειτουργία το ακουμπας πανω ξεβιδωμενο. Αν χοροπηδαει, το βιδωνεις λες ευχαριστω και φεύγεις( χάνει συμπίεση). - Mechatronic στο DSG καλο ειναι να εχει αλλαχτει( η VW δίνει όριο ζωής 120.000χλμ για τις παλιες mechatronic). - Απ τις 100.000 χλμ καλο ειναι να γινει καθαρισμός/ανακατασκευή στα μπεκ( παίζει το σεναρίο κάποιο μπεκ να "κατουρήσει" και να παρεις τον κινητήρα παραμάσχαλα). - Καλο ειναι να κοιταχτουν οι μπρος - πισω αντλιες καυσιμου Επίσης, θέλει προσοχή με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Τα πιο πολλά που κυκλοφορούν είναι τουλάχιστον πρωτοσταδιάτα και εννοείται καρασκισμένα. Για corsa opc δεν γνωρίζω, αλλά σαν εμφάνιση δεν με συγκίνει πέραν του μπλε χρώματος. Σε ευχαριστώ πολυ για τα tips! 7 ώρες πριν, Salvation81 είπε OPC και απο μενα, σχετικα ομορφο, μικρο και πολυ γρηγορο. Βελτιωση δεν θα εκανα βεβαια, οποιο και να παρεις (170-200 αλογα) ειναι υπερ αρκετο, οι περισσοτεροι που το εχουν κανει τα εχουν αποχαιρετισει. ΦΠΕ και μέχρι εκεί σκεφτόμουν κατι σε νορμάλ πλαίσια
Salvation81 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, KonstantinosX είπε 9000 μέχρι 11000 σκέφτομαι να δώσω..έχω οικονομικό αυτοκίνητο και αυτο θα είναι της βόλτας θα έλεγα καπως ετσι..σκεφτομαι μέχρι 1 πρώτο στάδιο..οποτε και τα χιλιόμετρα δεν θα είναι τραγικά πολλά Σε ευχαριστώ πολυ για τα tips! ΦΠΕ και μέχρι εκεί σκεφτόμουν κατι σε νορμάλ πλαίσια Μην εχεις την ψευδαισθηση πως απλα ενα προγραμα με ενα φιλτρο και εξατμιση δεν μπορουν να σου βγαλουν την μηχανη off. Ειδικα εφοσον θα πας σε μεταχειρισμενο αυτοματα πας σε ξεσκισμενο (κακα τα ψεματα γιαυτο τον λογο παιρνει ο αλλος 200 αλογα αυτοκινητακι σαν το OPC). Κατεμε οκ αν θελεις φιλτρο και εξατμιση καλως, προγραμμα μην βαλεις (εκτος αν εχεις χρηματα να καλυψεις τυχον προβληματα). Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2020 από Salvation81
KonstantinosX Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, Salvation81 είπε Μην εχεις την ψευδαισθηση πως απλα ενα προγραμα με ενα φιλτρο και εξατμιση δεν μπορουν να σου βγαλουν την μηχανη off. Ειδικα εφοσον θα πας σε μεταχειρισμενο αυτοματα πας σε ξεσκισμενο (κακα τα ψεματα γιαυτο τον λογο παιρνει ο αλλος 200 αλογα αυτοκινητακι σαν το OPC). Κατεμε οκ αν θελεις φιλτρο και εξατμιση καλως, προγραμμα μην βαλεις (εκτος αν εχεις χρηματα να καλυψεις τυχον προβληματα). Εφόσον το θέτεις ετσι καταλαβαίνω..είναι Τζόκερ το θέμα μεταχειρισμενο δεν ξέρεις τι θα βγει προφανως..ψάχνομαι ακόμα για αυτο ζήτησα έξτρα γνώμες που ξέρουν καλύτερα
tilaverboy Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Nissan 350z? Βέβαια θα σε σκ.σει η εφορία αλλά λογικά δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα.
Salvation81 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 15 λεπτά πριν, tilaverboy είπε Nissan 350z? Βέβαια θα σε σκ.σει η εφορία αλλά λογικά δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα. Γιατι να παρει τον ταφο; Μακραν οτι χειροτερο θα μπορουσε να παρει κανεις, πολλα λιτρα, επιδοσεις μετριες. Υπαρχουν διλητρα διπλοτουρμπινα που το περνανε απο πανω (οπως και το 370Ζ). 1
KonstantinosX Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, tilaverboy είπε Nissan 350z? Βέβαια θα σε σκ.σει η εφορία αλλά λογικά δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα. Όπως έγραψα και πιο πάνω κατι μεταξυ 9 μέχρι 12 χιλιάδες ευρώ θέλω να αγοράσω..κατι κάτω από 2000 κυβικά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα