Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, stiflerakos είπε

Να σταθούμε στην πραγματική είδηση και να αφήσουμε τα πολιτικά ; Αφού είστε τόσο έντονα πολιτικοποιημένοι αποδείξτε το με την ψήφο σας όταν έρθει η ώρα .

Στα του θέματος τώρα... Θεωρώ απόλυτα σωστό αυτό που έγινε (άργησε κιόλας) και εξηγώ το γιατί.

Προφανως όσοι ταξιδεύετε όπως κάποιοι από εμάς (έχω 1,5 εκατομμύρια μίλια στον αέρα τα τελευταία 7 χρόνια) και είσαστε παντού gold or platinum θα έχετε καταλάβει την αξία των μιλίων . Όχι τόσο για αγορές αλλά για την είσοδο στα business lounges και στην προτεραιότητα επιβίβασης , check in και πολλά αλλά . 
Σε όλες τις αεροπορικές είναι σχετικά δύσκολο αλλά δίκαιο να γίνεις ας πούμε χρυσός . Μέχρι που έσκαγε πτήση της star alliance που γίνεσαι (η γινόσουν) χρυσός έχοντας πάει 20 φορές στην κουνιστή μας Μύκονο. Και η κουτσή Μαρία είχε τα ίδια προνόμια με εσένα που μέσα στο ίδιο έτος είχες κάνει 20 φορές Αθήνα Κίνα !

Και θα μου πείτε τώρα , εσένα τι σε κόφτει τα δικά σου έπαιρναν ; Όχι αλλά όταν γέμιζε το lounge και μπορεί να εμένα εκτός , όταν χρειαζόμουν το priority και δεν το είχα ένιωθα αδικημένος .

Εν ολίγοις η Aegean χάλαγε την πιάτσα σε όλο το star alliance και δεν πιστεύω ότι ήταν μόνο δίκη της απόφαση αλλά και των άλλων μελών της συμμαχίας .

 ρατσιστικό το ποστ σου θα έλεγα,

και η κουτσή Μαρία έχει δικαίωμα.

κανείς δεν σου στερεί το δικαίωμα να μπεις σε lounge κάποιας αεροπορικής αν πληροίς τα κριτήρια , όσο γεμάτο και να είναι, συνήθως είναι μονίμως άδεια . ούτε επίσης να έχεις γρήγορη πρόσβαση από τον έλεγχο αεροδρομίου και τσεκ ιν. κάπου δεν μας τα λες σωστά κύριε 1,5 εκατομμύρια μίλια.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν ήταν μόνο η Aegean που είχε πρόβλημα θα το καταλάβαινα,όλες οι εταιρίες έχουν πρόβλημα,όλες οι εταιρίες δεν επιστρέφουν χρήματα παρά μετά απο πολύ καιρό και αυτό αν είσαι τυχερός. .

Δημοσ.

Ok όλα όμορφα αυτά που λέτε για ιστορίες... Κλεψίματα άλλωστε Ελλάδα είμαστε δεν αλλάζει ούτε θα αλλάξει αφού κανείς μας δεν θέλει. Στα της ουσίας ολοι εσείς που θιγεστε γιατί δεν ακυρώνεται τις κάρτες σας; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, stiflerakos είπε

Να σταθούμε στην πραγματική είδηση και να αφήσουμε τα πολιτικά ; Αφού είστε τόσο έντονα πολιτικοποιημένοι αποδείξτε το με την ψήφο σας όταν έρθει η ώρα .

Στα του θέματος τώρα... Θεωρώ απόλυτα σωστό αυτό που έγινε (άργησε κιόλας) και εξηγώ το γιατί.

Προφανως όσοι ταξιδεύετε όπως κάποιοι από εμάς (έχω 1,5 εκατομμύρια μίλια στον αέρα τα τελευταία 7 χρόνια) και είσαστε παντού gold or platinum θα έχετε καταλάβει την αξία των μιλίων . Όχι τόσο για αγορές αλλά για την είσοδο στα business lounges και στην προτεραιότητα επιβίβασης , check in και πολλά αλλά . 
Σε όλες τις αεροπορικές είναι σχετικά δύσκολο αλλά δίκαιο να γίνεις ας πούμε χρυσός . Μέχρι που έσκαγε πτήση της star alliance που γίνεσαι (η γινόσουν) χρυσός έχοντας πάει 20 φορές στην κουνιστή μας Μύκονο. Και η κουτσή Μαρία είχε τα ίδια προνόμια με εσένα που μέσα στο ίδιο έτος είχες κάνει 20 φορές Αθήνα Κίνα !

Και θα μου πείτε τώρα , εσένα τι σε κόφτει τα δικά σου έπαιρναν ; Όχι αλλά όταν γέμιζε το lounge και μπορεί να εμένα εκτός , όταν χρειαζόμουν το priority και δεν το είχα ένιωθα αδικημένος .

Εν ολίγοις η Aegean χάλαγε την πιάτσα σε όλο το star alliance και δεν πιστεύω ότι ήταν μόνο δίκη της απόφαση αλλά και των άλλων μελών της συμμαχίας .

Καλησπέρα φίλε 1.500.000 μίλια.

Διαβασα προσεκτικά το ποστ σου και έχω να πω ότι μας δουλεύεις ή πρέπει να είσαι σίγουρα μυθομανής.

- Για πτήσεις εξωτερικού στο Βενιζέλος δεν υπάρχει μόνο το lounge της Aegean για star alliance. Να μην επιτραπεί είσοδος στο Lounge δεν υπάρχει περίπτωση. Ακόμα και να έγινε όπως λες η ροη θα ήταν τόσο πυκνή που θα έμπαινες σε μερικά λεπτά. Το ίδιο ισχύει και για τo lounge της Aegean στη Θεσσαλονίκη. Το μόνο πραγματικά ΜΙΚΡΟ lounge είναι στη Λάρνακα που και εκεί δεν έχω μείνει έξω ΠΟΤΕ! Σε lounge του εξωτερικού να έχεις φάει πόρτα δεν παίζει , ακόμα και αν είσαι η κουτσή Μαρία με χρυσή κάρτα όπως περιγράφεις..

- Τα 1.500.000 μίλια και τα 20 ταξίδια στην Κίνα τα πλήρωσες από την τσέπη σου ή στα πληρώνει η εταιρία σου; Γιατί αν είχες την επιλογή να ταξιδεύεις με ΟΠΟΙΑ εταιρία θες θα μπορούσες να κάνεις τα ταξιδάκια σου προς Κίνα με Emirates ή Qatar , να είσαι πλατινένιος σε προγράμματα μιλίων ΒΑΡΒΑΤΑ και να έχεις πρόσβαση σε lounges που ντρέπεσαι να μπεις όπως αυτά της first class. Αν στα πληρώνουν άλλοι να λες και ευχαριστώ γιατί χωρίς αυτά θα ήσουν μάλλον σαν την κουτσή Μαρία που περιγράφεις και χωρίς τα ταξιδάκια στη Μύκονο..

- Η Aegean δε χάλαγε την πιάτσα σε κανένα Star alliance καθώς είχε αλλά κριτήρια εδώ και χρόνια για όσους δεν έκαναν τουλάχιστο 4 πτήσεις μαζί της το χρόνο. Εταιρίες όπως η Turkish έκαναν μέχρι πριν ενάμιση χρόνο status match για να σε πάρουν πελάτη μιλίων ενώ οι δικοί μας οι έξυπνοι της Aegean πάνε να μας φάνε και τα μίλια.. 
 

Προσέχουμε τι γράφουνε και που για να μην εκτεθούμε..

Επεξ/σία από Looter
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Hapatingo είπε

Τραγικά τα δημοσιεύματα όλων όσων έλεγαν το πόσο καλά ήταν τα οικονομικά της Aegean πριν τον ιό και τι επενδύσεις έκανε. 

Απλή οικονομία, έχεις 100 ευρώ κέρδος δεν τα επενδύεις όλα, γιατί αν το κάνεις στην πρώτη βροχερή μέρα θα ψάχνεις χρήματα. 

Δυστυχώς στην Aegean όλα τα δισεκατομμύρια κέρδη που έβγαζαν τα επένδυσαν νομίζοντας ότι πάντοτε θα βρέχει χρήματα. Και τώρα που χρειάζονται δεν έχουν. Η δύναμη του ρευστού είναι το παν σε μια εταιρία!

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Αν μια εταιρεία βλέπει ότι έχει πρόβλημα, κάνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και βάζουν οι μέτοχοι ρευστό. Αν δεν μπορούν γιατί η ζημιά είναι τεράστια όπως είναι τώρα, ζητούν βοήθεια από το κράτος όπως έγινε στη Γερμανία με τη Lufthansa και το κράτος γίνεται μέτοχος.

Στη δική μας μπανανία όχι μόνο ζητούν βοήθεια, αλλά δεν θέλουν και να μπει το δημόσιο στη διοίκηση της εταιρείας. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το κράτος βγάζει ΠΝΠ που επιτρέπει στην εταιρεία να δίνει voucher αντί για επιστροφή χρημάτων. Βάζει δηλαδή τους πελάτες να χρηματοδοτήσουν την εταιρεία με μηδενικό επιτόκιο! Και φυσικά, η εταιρεία ήξερε ΗΔΗ πριν βγει η ΠΝΠ ότι θα επιτρέπονται τα voucher και ενημέρωνε τους πελάτες πριν την ΠΝΠ!

Οπότε, πρεπει να αποφασίσουμε αν θα αφήσουμε την αγορά να αυτορρυθμιστεί έστω και αν αυτό σημαίνει εξαγορά της Aegean από κάποιον μεγαλύτερο παίχτη ή θα δώσουμε κρατική βοήθεια (ου 666). Η Γερμανία έκανε το πρώτο για να προστατεύσει μια γερμανική εταιρεία, εμείς είμαστε μπανανία και χρηματοδοτούμε δίνοντας voucher στα κορόιδα. Όπως έγινε και με τη μείωση ενοικίου σε επαγγελματίες. Μείωση ενοικίου 40% με τα λεφτά των ιδιοκτητών ακινήτων. Με ξένα κόλλυβα κηδεία.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 minutes ago, dali13gr said:

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Αν μια εταιρεία βλέπει ότι έχει πρόβλημα, κάνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και βάζουν οι μέτοχοι ρευστό. Αν δεν μπορούν γιατί η ζημιά είναι τεράστια όπως είναι τώρα, ζητούν βοήθεια από το κράτος όπως έγινε στη Γερμανία με τη Lufthansa και το κράτος γίνεται μέτοχος.

Στη δική μας μπανανία όχι μόνο ζητούν βοήθεια, αλλά δεν θέλουν και να μπει το δημόσιο στη διοίκηση της εταιρείας. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το κράτος βγάζει ΠΝΠ που επιτρέπει στην εταιρεία να δίνει voucher αντί για επιστροφή χρημάτων. Βάζει δηλαδή τους πελάτες να χρηματοδοτήσουν την εταιρεία με μηδενικό επιτόκιο! Και φυσικά, η εταιρεία ήξερε ΗΔΗ πριν βγει η ΠΝΠ ότι θα επιτρέπονται τα voucher και ενημέρωνε τους πελάτες πριν την ΠΝΠ!

Οπότε, πρεπει να αποφασίσουμε αν θα αφήσουμε την αγορά να αυτορρυθμιστεί έστω και αν αυτό σημαίνει εξαγορά της Aegean από κάποιον μεγαλύτερο παίχτη ή θα δώσουμε κρατική βοήθεια (ου 666). Η Γερμανία έκανε το πρώτο για να προστατεύσει μια γερμανική εταιρεία, εμείς είμαστε μπανανία και χρηματοδοτούμε δίνοντας voucher στα κορόιδα. Όπως έγινε και με τη μείωση ενοικίου σε επαγγελματίες. Μείωση ενοικίου 40% με τα λεφτά των ιδιοκτητών ακινήτων. Με ξένα κόλλυβα κηδεία.

Σωστά, 

Βέβαια αυτό που έκανε η Γερμανία είναι μονόπλευρο, οπότε θα πάει στα δικαστήρια μιας και έχουν ξεσηκωθεί όλοι οι ανταγωνιστές με την ryanair πρώτη και καλύτερη. 

Υπενθυμίζω επίσης πως η thomas cook πήγε στα αζήτητα γιατί το Βρετανικό κράτος είχε τα κότσια να μην σώσει ένα βυθισμένο βαρίδιο. 

Μόνο στην Ελλάδα, μας πουλάνε φθηνούς πατριωτισμούς για μια εταιρία που κακά τα ψέματα στα δύσκολα φαίνεται το πόσο καλός είσαι.

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Σωστά, 

Βέβαια αυτό που έκανε η Γερμανία είναι μονόπλευρο, οπότε θα πάει στα δικαστήρια μιας και έχουν ξεσηκωθεί όλοι οι ανταγωνιστές με την ryanair πρώτη και καλύτερη. 

Υπενθυμίζω επίσης πως η thomas cook πήγε στα αζήτητα γιατί το Βρετανικό κράτος είχε τα κότσια να μην σώσει ένα βυθισμένο βαρίδιο. 

Μόνο στην Ελλάδα, μας πουλάνε φθηνούς πατριωτισμούς για μια εταιρία που κακά τα ψέματα στα δύσκολα φαίνεται το πόσο καλός είσαι.

Προχτές εγκρίθηκε από την Commission η ενίσχυση με τον όρο να παραχωρήσει η εταιρεία κάποια premium slot στα αεροδρόμια Μονάχου και Φρανκφούρτης για να διασφαλιστεί ο δίκαιος ανταγωνισμός. Οπότε το λύσανε και αυτό το πρόβλημα.

Βέβαια αυτό το έκανε η Γερμανία. Άμα το έκανε η Ελλάδα θα φώναζε η Commission ΟΥΥΥ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. 

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Τελικά πήρε ενίσχυση η  aegean απο το κράτος ή όχι;

Πήρε από εμένα και εσένα σαν άτοκο δάνειο με τα vouchers

Επισκέπτης
Δημοσ.
8 ώρες πριν, kg1973 είπε

Απαράδεκτοι όπως όλες οι αεροπορικές αλλά που να βρεις το δίκιο σου πλέον ...

ΕΚΠΟΙΖΩ. Τα έβαλε με την KLM

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Hapatingo είπε

Τραγικά τα δημοσιεύματα όλων όσων έλεγαν το πόσο καλά ήταν τα οικονομικά της Aegean πριν τον ιό και τι επενδύσεις έκανε. 

Απλή οικονομία, έχεις 100 ευρώ κέρδος δεν τα επενδύεις όλα, γιατί αν το κάνεις στην πρώτη βροχερή μέρα θα ψάχνεις χρήματα. 

Δυστυχώς στην Aegean όλα τα δισεκατομμύρια κέρδη που έβγαζαν τα επένδυσαν νομίζοντας ότι πάντοτε θα βρέχει χρήματα. Και τώρα που χρειάζονται δεν έχουν. Η δύναμη του ρευστού είναι το παν σε μια εταιρία!

Μη τρελλαθουμε , η Aegean  η μεγαλωνε η συρικνωνοταν - εσβηνε η πουλιοταν σε μεγαλυτερο παικτη .

Ετσι πηγαινε η αγορα μεχρι που συνεβη το ανηκουστο , το αναπαντεχο , αυτο που δεν ξαναγινε .

Μετα χριστον προφητης .. τσαμπα μαγκας ... δεν  λεει.

Δημοσ.
21 minutes ago, nepomuk said:

Μη τρελλαθουμε , η Aegean  η μεγαλωνε η συρικνωνοταν - εσβηνε η πουλιοταν σε μεγαλυτερο παικτη .

Ετσι πηγαινε η αγορα μεχρι που συνεβη το ανηκουστο , το αναπαντεχο , αυτο που δεν ξαναγινε .

Μετα χριστον προφητης .. τσαμπα μαγκας ... δεν  λεει.

Το ποιος εχει την aegean δεν μας ενδιαφέρει, γιατί τώρα κρίνουμε την διοίκηση όχι τους μετόχους. 

Τα προβλήματα με την aegean άρχισαν όταν ονειρεύονταν οτι μπορεί να βγει από το καλούπι της περιφερειακής και να γίνει κάτι μεγαλύτερο.

Δημοσ.

ετνατξει....να δεχτω τα μίλια....αλλα οταν αλλάζεις μια πτήση στο πήγαινε 1 φορά, την ακυρώνεις στήν συνέχεια (βγάζεις νέο εισιτήριο, γιατι πρέπει ρε παιδί μου να φυγεις) και την επόμενη ημέρα σου ακυρώνουν και την πτήση της επιστροφής, υπάρχει σοβαρό ζήτημα....

Ο κόσμος έχει κατανόηση, αλλα και η εταιρἰα πρέπει να καταλάβει οτι δεν μπορεί να διαλύει τον προγραμματισμό του κόσμου και να σε έχει απειρες ώρες στο τηλέφωνο και να πέφτει η γραμμη. Μεγάλη η εκτίμηση πρός την εταιρία αλλα πρέπει πλέον να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του επιβάτη. 

Δημοσ.

Η τελευταία παράγραφος του άρθρου είναι ψευδής. Η εταιρεία έχει ενημερώσει με email τα μέλη του προγράμματος για τις αλλαγές. Και σ' όποιον δεν αρέσει το πρόγραμμα ας ψάξει να βρει αλλού καλύτερο πρόγραμμα - και καλή τύχη!

Δημοσ.

σιγά την αλλαγή που έκαναν, έτσι και αλλιώς τα μίλια που συγκέντρωνες από πτήσεις ήταν ήδη ελάχιστα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...