Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε πριν λίγες ημέρες τους πελάτες της Aegean Airlines.

Με τις πτήσεις να ξεκινούν και πάλι μετά το μπλακ-άουτ του κορονοϊου, η εταιρεία προχώρησε σε αναπροσαρμογή των μιλίων που κερδίζει κανείς σε πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού, μειώνοντας σημαντικά τα οφέλη των ναύλων Go Light και αντισταθμίζοντάς τα με αυξήσεις σε αυτά των ναύλων Flex και Business.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει το Flying Expert, αυτά που ισχύουν πλέον σε ό,τι αφορά τα μίλια που συγκεντρώνει κάθε κατηγορία ναύλου, είναι τα κάτωθι:

  • Go Light: 30-50% λιγότερα μίλια στις πτήσεις εσωτερικού, 25-33% λιγότερα μίλια στις πτήσεις εξωτερικού
  • Flex: 20% περισσότερα μίλια στις πτήσεις εσωτερικού, 7-10% περισσότερα μίλια στις πτήσεις εξωτερικού
  • Business: 25% περισσότερα μίλια στις πτήσεις εσωτερικού, 13% περισσότερα μίλια στις πτήσεις εξωτερικού

Πρακτικά δηλαδή, ένα μέλος του προγράμματος τακτικών επιβατών Miles+Bonus της εταιρείας που στηριζόταν στις πτήσεις του με ναύλο Go Light (τα οικονομικότερα εισιτήρια που δεν περιλαμβάνουν check-in αποσκευής), ενδεχομένως να κερδίσει μόλις τα μισά μίλια απ’ ό,τι στο παρελθόν, στο χειρότερο σενάριο. Ως εκ τούτου, το κόστος απόκτησης μιλίων και διατήρησης βαθμίδας στο Miles+Bonus και τη Star Alliance αυξάνεται σημαντικά, παρ’ ότι για την ώρα δεν εντοπίζονται αλλαγές ως προς τη συγκέντρωση μιλίων από εταιρείες-συνεργάτες της Aegean.

Να σημειωθεί ότι εν αντιθέσει με τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια σε άλλα προγράμματα τακτικών επιβατών (βλ. British Airways, Lufthansa μεταξύ άλλων), η Aegean επέλεξε να τηρήσει σιγή ιχθύος και να μην ενημερώσει το κοινό για την εν λόγω αλλαγή.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σιγά τα αυγά, έτσι κι αλλιώς η ιστορία έχει δείξει, ότι μπορούν να σου κλείσουν το λογαριασμό χωρίς αιτιολόγηση και να κάνουν υπεξαίρεση των μιλίων σου.

 

Spoiler

Σε καταγγελία μου στο συνήγορο του καταναλωτή, ακόμα απαντάνε...

 

Επεξ/σία από cacofonix-3
Δημοσ.

Άσχετο - σχετικό αλλά ο αδερφός μου ποτέ δεν μπόρεσε να χρησιμοποιήσει το voucher που έδιναν από ακυρωμένη πτήση λόγο Covid. 

Δημοσ.

Ας μην πουλαμε τρελλιτσα .Την ωρα που παγκοσμια η Αεροπορικη Βιομηχανια καταρρεει ,

ας μην χλευαζουμε μια αλλαγη πολιτικης στα "δωρα" που προσφερει μια απο τις Κορυφαιες

Αεροπορικες εταιρειες (στο μεγεθος και στη εμβελεια των πτησεων της) και μαλιστα

υπο τα Εθνικα χρωματα . Για οσους φυσικα η εννοια Εθνος κατι λεει μεσα τους .

Απο τα μεχρι τωρα σχολια εικαζω οτι  οι ειρωνευομενοι δεν εζησαν τις εποχες "μεγαλειου "

της παλαι ποτε κρατικοδιαιτης "Ολυμπιακης" και του αεροπορικου Μονοπωλιου ,που

φορτωσε τον Ελληνικο Λαο με  τεραστια χρεη παρεχοντας ελλειπεις και πανακριβες υπηρεσιες.

Εν πασει περιπτωσει δεν μηδενιζω , η  κρατικη "Ολυμπιακη " καποτε πεταγε στις 5 ηπειρους , ενω ο τραγικος

ΟΣΕ δεν σε πηγαινε πουθενα σιδηροδρομικως τλχ σε αφηνε  στα μισα  για να συνεχισεις με  τα ποδια η λεωφορειο.

Αυτον τον ΟΣΕ θα συνεχισουν να τον πληρωνουν και  τα  τρισεγγονα  μας  .

Μεχρι να  φτασει η "νεα" γραμμη στην Πατρα απο το Αιγιο, Mutatis - Mutandis  δεν θα παρει αλλη μια πενταετια;

Δηλ τα λεφτα των φορολογουμενων και τα οποια "Ευρωπαικα πακετα Ντελορ " να τα χωσουμε στην Aegean

η στον ΟΣΕ ; Που θα πιασουν τοπο ;

 

  • Like 9
  • Thanks 4
  • Confused 27
  • Sad 10
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Ας μην πουλαμε τρελλιτσα .Την ωρα που παγκοσμια η Αεροπορικη Βιομηχανια καταρρεει ,

ας μην χλευαζουμε μια αλλαγη πολιτικης στα "δωρα" που προσφερει μια απο τις Κορυφαιες

Αεροπορικες εταιρειες (στο μεγεθος και στη εμβελεια των πτησεων της) και μαλιστα

υπο τα Εθνικα χρωματα . Για οσους φυσικα η εννοια Εθνος κατι λεει μεσα τους .

Απο τα μεχρι τωρα σχολια εικαζω οτι  οι ειρωνευομενοι δεν εζησαν τις εποχες "μεγαλειου "

της παλαι ποτε κρατικοδιαιτης "Ολυμπιακης" και του αεροπορικου Μονοπωλιου ,που

φορτωσε τον Ελληνικο Λαο με  τεραστια χρεη παρεχοντας ελλειπεις και πανακριβες υπηρεσιες.

Εν πασει περιπτωσει δεν μηδενιζω , η  κρατικη "Ολυμπιακη " καποτε πεταγε στις 5 ηπειρους , ενω ο τραγικος

ΟΣΕ δεν σε πηγαινε πουθενα σιδηροδρομικως τλχ σε αφηνε  στα μισα  για να συνεχισεις με  τα ποδια η λεωφορειο.

Αυτον τον ΟΣΕ θα συνεχισουν να τον πληρωνουν και  τα  τρισεγγονα  μας  .

Μεχρι να  φτασει η "νεα" γραμμη στην Πατρα απο το Αιγιο, Mutatis - Mutandis  δεν θα παρει αλλη μια πενταετια;

Δηλ τα λεφτα των φορολογουμενων και τα οποια "Ευρωπαικα πακετα Ντελορ " να τα χωσουμε στην Aegean

η στον ΟΣΕ ; Που θα πιασουν τοπο ;

Η Ολυμπιακή ήταν κερδοφόρα. 

  • Like 4
  • Confused 1
Δημοσ.

Δεν βρίσκω λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου άρθρου σε αυτό το site. Τουλάχιστον όχι ως είδηση.

  • Like 18
  • Thanks 2
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Ας μην πουλαμε τρελλιτσα .Την ωρα που παγκοσμια η Αεροπορικη Βιομηχανια καταρρεει ,

ας μην χλευαζουμε μια αλλαγη πολιτικης στα "δωρα" που προσφερει μια απο τις Κορυφαιες

Αεροπορικες εταιρειες (στο μεγεθος και στη εμβελεια των πτησεων της) και μαλιστα

υπο τα Εθνικα χρωματα . Για οσους φυσικα η εννοια Εθνος κατι λεει μεσα τους .

Απο τα μεχρι τωρα σχολια εικαζω οτι  οι ειρωνευομενοι δεν εζησαν τις εποχες "μεγαλειου "

της παλαι ποτε κρατικοδιαιτης "Ολυμπιακης" και του αεροπορικου Μονοπωλιου ,που

φορτωσε τον Ελληνικο Λαο με  τεραστια χρεη παρεχοντας ελλειπεις και πανακριβες υπηρεσιες.

Εν πασει περιπτωσει δεν μηδενιζω , η  κρατικη "Ολυμπιακη " καποτε πεταγε στις 5 ηπειρους , ενω ο τραγικος

ΟΣΕ δεν σε πηγαινε πουθενα σιδηροδρομικως τλχ σε αφηνε  στα μισα  για να συνεχισεις με  τα ποδια η λεωφορειο.

Αυτον τον ΟΣΕ θα συνεχισουν να τον πληρωνουν και  τα  τρισεγγονα  μας  .

Μεχρι να  φτασει η "νεα" γραμμη στην Πατρα απο το Αιγιο, Mutatis - Mutandis  δεν θα παρει αλλη μια πενταετια;

Δηλ τα λεφτα των φορολογουμενων και τα οποια "Ευρωπαικα πακετα Ντελορ " να τα χωσουμε στην Aegean

η στον ΟΣΕ ; Που θα πιασουν τοπο ;

 

Η ιδιωτική Aegean δεν ήταν αυτή που εξαγόρασε έναντι πινακίων φακής την κερδοφόρα Ολυμπιακή; Τι όχι; Η ιδιωτική επίσης Aegean δεν είναι που όταν έχει κέρδη τα μοιράζεται με τους μετόχους, ενώ όταν τα πράγματα πάνε στράφι ζητά από όλους μας να βάλουμε πλάτη; Τι πάλι όχι; Τέλος επιβραβέβει τα ανώτερα κοινωνικά στρώματα και τους έχοντες και χαντακώνει τους λούμπεν προλετάριους... Πλέον ο πυραμοειδής αμίληκτος και γνήσιος Καπιταλισμός που ζούμε δεν κρατάει ούτε τα προσχήματα.

 

Τώρα όσον αφορά τα τρένα που λέτε, τα κατέχουν πλέον Ιταλοί.

Τα λιμάνια μας Κινέζοι.

Τα αεροδρόμια Γερμανοί.

Τους υδρογονάνθρακες Αμερικανοί.

Δεν ξέρω τι γίνεται με τις τηλεπικοινωνίες και την υγεία. Αν μπορεί ας με διαφωτίσει κάποιος

 

Εμείς πάντως έχουμε τον ήλιο και την θάλασσα και οι ξένοι μας ζηλεύουνε

 

Επεξ/σία από b0netruper
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι αλλο θελουν; Τους δωσαν κοψοχρονια την ολυμπιακη και τσαμπα τα δρομολογια της, τωρα τους εσωσαν με ζεστο χρημα, και το ευχαριστω ειναι αυτο;

επισης μας τα χουν κανει τσουρεκια με τια δήθεν προσφορες... τωρα που μας εχουν αναγκη. Μεθαυριο που θα σταθούν στα ποδια τους θα συνεχίσουν την απαραδεκτη μονοπωλιακη τιμολογιακη πολιτικη τους. Κριμα

 

υγ: την δωρεα μιλιων εν μεσω κορονοιου δεν τη συζητω καν, μεγαλη ξεφτιλα

Επεξ/σία από basilis5
  • Like 22
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, anax111 είπε

Αφού προσπάθησαν να μας φάνε τα μίλια κάνοντάς τα δήθεν δωρεά στους αποκλεισμένους από τον κορονοϊό και αφού εξασφάλισαν δωρεάν ενίσχυση από τον κρατικό κορβανά στην πλάτη των φορολογουμένων τώρα φροντίζουν να κόψουν και τα οποιαδήποτε οφέλη των επιβατών στα φθηνά εισιτήρια.

Θα κατανοούσα την απόφαση εάν η Aegean δεν είχε ειδική μεταχείριση από το κράτος. Α.Ε. είναι λεφτά πρέπει να βγάλει. Αλλά από την στιγμή που θα έχει τεράστιες φοροελαφρύνσεις βάση νόμου και επιπλέον μποναμά ενίσχυσης από τον κρατικό προϋπολογισμό την κίνηση αυτή μόνο αρνητικά μπορώ να την δω. 


Η Aegean άμεση κρατική ενίσχυση δεν έχει πάρει ακόμα, έχει πάρει έμμεση ενίσχυση από το πορτοφόλι των πελατών μέσω ΠΝΠ της κυβέρνησης που της επιτρέπει να δίνει voucher με δικούς τους ιδιωτικούς όρους (κάτι σαν ΣΔΙΤ αλλά για τη νομοθεσία ένα πράγμα) αντί να σου δίνει τα λεφτά σου πίσω συν εγγύηση δανείου 100εκ από τις τράπεζες.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, b0netruper είπε

Η ιδιωτική Aegean δεν ήταν αυτή που εξαγόρασε έναντι πινακίων φακής την κερδοφόρα Ολυμπιακή;


Την... ποιά Ολυμπιακή; Η Ολυμπιακή μετά την κρατικοποίηση ήταν κερδοφόρα μόνο με την τσέπη του φορολογούμενου, μέσω άμεσων ενισχύσεων που κρίθηκαν παράνομες από την ΕΕ (και ήταν όντως παράνομες) και διαφόρων έμμεσων ενισχύσεων (βλ πρωθυπουργοί που μεταφέρονταν με Boeign 747 της Ολυμπιακής γιατί ήθελαν και wide-body αεροσκάφος 350 θέσεων οι πωποί τους). Δεν μπορούσε να ήταν κερδοφόρα γιατί εκεί μέσα υπήρχαν ένα σωρό βύσματα, πχ υπεράριθμες καθαρίστριες με μισθό κάμποσων χιλιάδων ευρώ.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, b0netruper είπε

Η ιδιωτική Aegean δεν ήταν αυτή που εξαγόρασε έναντι πινακίων φακής την κερδοφόρα Ολυμπιακή; Τι όχι; Η ιδιωτική επίσης Aegean δεν είναι που όταν έχει κέρδη τα μοιράζεται με τους μετόχους, ενώ όταν τα πράγματα πάνε στράφι ζητά από όλους μας να βάλουμε πλάτη; Τι πάλι όχι; Τέλος επιβραβέβει τα ανώτερα κοινωνικά στρώματα και τους έχοντες και χαντακώνει τους λούμπεν προλετάριους... Πλέον ο πυραμοειδής αμίληκτος και γνήσιος Καπιταλισμός που ζούμε δεν κρατάει ούτε τα προσχήματα.

Τώρα όσον αφορά τα τρένα που λέτε, τα κατέχουν πλέον Ιταλοί.

Τα λιμάνια μας Κινέζοι.

Τα αεροδρόμια Γερμανοί.

Τους υδρογονάνθρακες Αμερικανοί.

Δεν ξέρω τι γίνεται με τις τηλεπικοινωνίες και την υγεία. Αν μπορεί ας με διαφωτίσει κάποιος

Εμείς πάντως έχουμε τον ήλιο και την θάλασσα και οι ξένοι μας ζηλεύουνε

Ξερεις απο Βεσπα ; Αλλο ΤρενοΟΣΕ ,αμαξοστοιχιες ,λοκομοτιβες σερβις ,Tren-Italia ,operator και αλλο ΟΣΕ , Υποδομη - γραμμες ,σταθμοι - σιδηροδρομος , για αυτο και Αιγιο -Πατρα

θα παρει αλλα 5 χρονια και βλεπουμε.

Την παλαι ποτε Ολυμπιακη αγορασε σε πλειστηριασμο (τα assets οχι τα χρεη)  ο μακαριτης ο Βγενοπουλος , ο Mister EasyJet δεν μασησε ,

η Aegean δεν κατεβηκε στον διαγωνισμο παρ'ολες τις πολιτικες πιεσεις   κτλπ   ειναι  μεγαλη η  Ιστορια  και τεσπα οι 'παλιοι" της κρατικης Ολυμπιακης

ελαβαν τρελλες αποζημιωσεις "εφ'απαξ  και συνταξεις για να υπαρξει μια ομαλη διαδοχη και να μην χυθει αιμα .

Αρκετα αργοτερα  η  νεα Ολυμπιακη δεν τα καταφερνε καλα και  εγινε  απορροφηση  συγχωνευση με την Aegean ,επ αγαθω ολων .

Οι Κινεζοι δυστυχως(; ) για την ωρα  μονο τον Πειραια ελεγχουν  .. καπως δηλ  ...

Υδρογονανθρακες ; Ακουει κανεις ; Υπαρχουν ; Που ; Στα βαθη του Λιβυκου πελαγους ;  Στην αβυσσο του Ιονιου στα  5 ΚΜ βαθος ;

Ειναι οικονομικα εκμεταλευσιμοι ?  Οταν το βαρελι πιασει τα 200 το συζηταμε .Με τον Σουλτανο θα τα βρουμε ;

Γι αυτο βαλαμε στο παιγνιδι τους Αμερικανους , μονοι μας  δεν μπορουμε στα βαθεια  ..  Αντε  απο τα  5 ΚΜ βαθος να  βγαλεις τα πετρελαια στην επιφανεια.

Οσο για  τα  αεροδρομια  .. χμμ   Κεσατια  εχουν  τουτο τον καιρο  .. Μπαινουνε μεσα με το κεφαλι Οι Γερμανοι ..

Γαμω την ατυχια μας  που δεν  ανελαβαν ενωριτερα  την εκμεταλευση και των υπολοιπων .

 

 

Επεξ/σία από nepomuk
  • Like 4
  • Confused 5
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nepomuk είπε

 

ας μην χλευαζουμε μια αλλαγη πολιτικης στα "δωρα" που προσφερει μια απο τις Κορυφαιες

Αεροπορικες εταιρειες (στο μεγεθος και στη εμβελεια των πτησεων της) και μαλιστα

υπο τα Εθνικα χρωματα . Για οσους φυσικα η εννοια Εθνος κατι λεει μεσα τους .

 

Έθνος και εταιρεία εν έτη 2020, την εποχή της παγκοσμιοποίησης είναι έννοιες εκ διαμέτρου αντίθετες.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...