thanasisxask Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 12 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Η συσκευή δεν έχει αυτοκόλλητα imei πάνω της ούτε πουθενά αλλού στην συσκευασία που κοίταξα. Μόνο αυτοκόλλητο έξω απο το κουτί. Όπως προείπα έχει αγγλική πρίζα ο φορτιστής και εστάλη απο αποθήκη UK. Επομένως δοκίμασα με τοποθεσία UK αρχικά και Κίνα - Ηong Kong μετά αλλά βγάζει το ίδιο αποτέλεσμα. Το κακό είναι ότι το κινητό δεν είναι λειτουργικό για να βάλω τον κωδικό *#06# για να βρω το πραγματικό IMEI ή αν ισχύει αυτό στο αυτοκόλλητο...... Μιλάμε για τέρατα αξιοπιστίας. Πιστεύω ότι έχασες μια ευκαιρία για να έχεις λειτουργική συσκευή (θα στο έκαναν αντικατάσταση αν το έστελνες στο service)
lionheart75 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Μόλις τώρα, thanasisxask είπε Πιστεύω ότι έχασες μια ευκαιρία για να έχεις λειτουργική συσκευή (θα στο έκαναν αντικατάσταση αν το έστελνες στο service) Κρίμα, θα ξεμπέρδευα, Σε ευχαριστώ. Το service τους που είναι; γνωρίζεις;
thanasisxask Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 11 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Κρίμα, θα ξεμπέρδευα, Σε ευχαριστώ. Το service τους που είναι; γνωρίζεις; Ουγγαρία. 1
ipal Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 2 ώρες πριν, thanasisxask είπε Ουγγαρία. Δε νομίζω να το δέχονταν, πιθανόν η συσκευή είναι άλλης αγοράς, παίζει να είναι και refurbished από τους Κινέζους.
lionheart75 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 22 λεπτά πριν, ipal είπε Δε νομίζω να το δέχονταν, πιθανόν η συσκευή είναι άλλης αγοράς, παίζει να είναι και refurbished από τους Κινέζους. Το πιθανότερο πιστεύω.
Nero55 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα..ο άνθρωπος πήρε DOA προϊόν και επειδή δικαιωματικά άνοιξε dispute στο PayPal είναι ο κακος της υπόθεσης ενώ οι άλλοι τσεπωσαν 230 για προϊόν που δε λειτουργεί και δε δέχονται να τον εξυπηρετήσουν? Στο αμαζον παίρνεις refund άμα αργήσει 1 μερα το προϊόν, από πού και ως που κάποιοι θεωρείτε τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου καταστήματος σωστή επειδή "άνοιξε dispute"? Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2020 από Nero55 6
gchris7 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Μπορεί να μην αρέσει η συμπεριφορά τους αλλά δεν κάνουν και κάτι παράνομο. Δεν γίνεται να περιμένεις support ανάλογο του Amazon για αυτό και οι τιμές τους είναι τόσο χαμηλότερες. Στο dispute το paypal κρατάει τα χρήματα άρα δεν τα τσεπωσαν. Το αντίθετο μάλιστα. Έχουν στείλει ένα προϊόν και δεν πάρει μια... @lionheart75 Ίσως θα μπορούσες να κάνεις cancel το dispute και να προχωρήσεις την διαδικασία RMA του eglobalcentral... Με το ρίσκο βέβαια εκεί να μην θέλουν πλέον να συνεργαστούν από eglobalcentral και το PayPal να μην σε υποστηρίξει σε νέο dispute. Ψαξτο πριν κάνεις οτιδήποτε.
Konstantin77 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Το PayPal δε δέχεται νέο dispute. Τα πράγματα θα πάρουν το δρόμο τους. Ας υποθέσουμε ότι η συσκευή ήταν μία χαρά όταν παρελήφθη. Μετά από 4 μέρες φουσκώνει. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο πελάτης κινδυνεύει και πρέπει να πάρει και αποζημίωση. Αν βγει κάτι τέτοιο σε βίντεο καταστρέφεται η φήμη της κατασκευάστριας εταιρίας. Μήπως να ανεβάσει ένα βιντεάκι σαν παράπονο στη Nokia. Αυτά τα περιστατικά, δεν πρέπει να τα αφήνουν να δημοσιεύονται οι κατασκευαστές, κοστίζουν πολύ. Η eglobalcentral στα καπάκια της, το πολύ πολύ να το στείλει στη Nokia πίσω. Σε κάθε περίπτωση η ίδια η Nokia, δεν μπορεί να το αγνοήσει, διότι Ευρωπαϊκή, Κινέζικη ή Ινδική παρτίδα, grey / black market, είναι κατασκευασμένη από αυτή. Εγώ αν ήμουν Nokia, και για να μη διαρρεύσει το γεγονός και να πάρω στην κατοχή μου τη συσκευή, θα έστελνα ένα καλύτερο καινούριο μοντέλο στον πελάτη. 2
lionheart75 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δεν ακυρώνω το dispute, ήδη το έχω προχωρήσει σε διεκδίκηση. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο μαζί τους, ας αποφασίσει το paypal. Αν το ακυρώσω το ρίσκο θα είναι ακόμα μεγαλύτερο καθώς δεν νομίζω ότι θα θέλουν να συνεργαστούν και δεν έχω όρεξη να σπάσουν τα νεύρα μου παραπάνω. Τέλος το ότι πουλάνε φθηνά δεν σημαίνει ότι θα κάνουν ότι θέλουν, γιαυτό άλλωστε έχουμε και το paypal. 4 λεπτά πριν, Konstantin77 είπε Το PayPal δε δέχεται νέο dispute. Τα πράγματα θα πάρουν το δρόμο τους. Ας υποθέσουμε ότι η συσκευή ήταν μία χαρά όταν παρελήφθη. Μετά από 4 μέρες φουσκώνει. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο πελάτης κινδυνεύει και πρέπει να πάρει και αποζημίωση. Αν βγει κάτι τέτοιο σε βίντεο καταστρέφεται η φήμη της κατασκευάστριας εταιρίας. Μήπως να ανεβάσει ένα βιντεάκι σαν παράπονο στη Nokia. Αυτά τα περιστατικά, δεν πρέπει να τα αφήνουν να δημοσιεύονται οι κατασκευαστές, κοστίζουν πολύ. Η eglobalcentral στα καπάκια της, το πολύ πολύ να το στείλει στη Nokia πίσω. Σε κάθε περίπτωση η ίδια η Nokia, δεν μπορεί να το αγνοήσει, διότι Ευρωπαϊκή, Κινέζικη ή Ινδική παρτίδα, grey / black market, είναι κατασκευασμένη από αυτή. Εγώ αν ήμουν Nokia, και για να μη διαρρεύσει το γεγονός και να πάρω στην κατοχή μου τη συσκευή, θα έστελνα ένα καλύτερο καινούριο μοντέλο στον πελάτη. Να σου πω την αλήθεια αυτό δεν είναι άσχημη ιδέα. Σκέφτομαι πως θα μπορούσε να υλοποιηθεί. 2
Konstantin77 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Σε κάθε περίπτωση τους λες ότι δεν μπορείς να το επιστρέψεις Κίνα - HK κλπ λόγω περιορισμών σην μεταφορά μπαταριών. Πρέπει να γίνει δήλωση για το τελωνείο και στο γυρνάνε πίσω. 1
lionheart75 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Έστειλα email στο support της Nokia, ανέφερα από που πήρα το κινητό και το πρόβλημα που παρουσιάζει με την πρησμένη μπαταρία. Τους έγραψα επίσης ότι στην αναζήτηση του IMEI, στο αντίστοιχο πεδίο, δεν βρίσκει την συσκευή και ότι μου ήρθε από UK με αγγλικό φορτιστή στην συσκευασία του. Επιπλέον τους έγραψα ότι είναι ανεπίτρεπτο και επικίνδυνο να παρουσιάζει μια premium συσκευή τέτοια αστοχία υλικών και τα λοιπά που λένε τα Αμερικανάκια. Το έκανα καθαρά για να δω τι θα μου απαντήσουν ή μήπως βγει κάτι από αυτό (που δεν το βλέπω). Σκέφτηκα να τους γράψω και το IMEI αλλά θα τους το δώσω σε δεύτερη φάση αν μου το ζητήσουν. Ίδωμεν. 2
Konstantin77 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 5 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Έστειλα email στο support της Nokia, ανέφερα από που πήρα το κινητό και το πρόβλημα που παρουσιάζει με την πρησμένη μπαταρία. Τους έγραψα επίσης ότι στην αναζήτηση του IMEI, στο αντίστοιχο πεδίο, δεν βρίσκει την συσκευή και ότι μου ήρθε από UK με αγγλικό φορτιστή στην συσκευασία του. Επιπλέον τους έγραψα ότι είναι ανεπίτρεπτο και επικίνδυνο να παρουσιάζει μια premium συσκευή τέτοια αστοχία υλικών και τα λοιπά που λένε τα Αμερικανάκια. Το έκανα καθαρά για να δω τι θα μου απαντήσουν ή μήπως βγει κάτι από αυτό (που δεν το βλέπω). Σκέφτηκα να τους γράψω και το IMEI αλλά θα τους το δώσω σε δεύτερη φάση αν μου το ζητήσουν. Ίδωμεν Αν δε βάλεις φωτο(βίντεο) δεν θα το δουν με όρεξη. Γράψε και ότι έκανες google search και ότι έχει εμφανιστεί και σε άλλους βάλε και κανένα σύνδεσμο.
lionheart75 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Μου απάντησαν εν τω μεταξύ πριν λίγο από Eglobal αφού τους έχω στείλει 2-3 email ζητώντας τους να μου δώσουν διεύθυνση στην Αγγλία: Hello, sorry but no pick-up service will be provided even the dispute case is closed afterwards. Please note we can only allow the item to be sent to Hong Kong for dispute claim. Thank you. Επομένως για αυτούς που λένε να επιμείνω ή να περιμένω επιβεβαιώνεται ότι έκανα καλά που το κλιμάκωσα. Φανταστείτε δε να είχα ακυρώσει από μόνος το dispute, θα έπαιρνα τα 3.... Ότι θέλει ας γίνει πλέον και μακάρι να γίνει βέβαια το σωστό. 6 λεπτά πριν, Konstantin77 είπε Αν δε βάλεις φωτο(βίντεο) δεν θα το δουν με όρεξη. Γράψε και ότι έκανες google search και ότι έχει εμφανιστεί και σε άλλους βάλε και κανένα σύνδεσμο. Τους είπα ότι έχω υλικό να στείλω επομένως αν μου απαντήσουν θα τους στείλω. Αν όχι θα τους ξαναστείλω email. Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2020 από lionheart75 2
andreas65 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Έχω δοκιμάσει με το service στην Ουγγαρία και ήταν άψογοι. Μου έστειλαν DHL την επόμενη ημέρα να παραλάβει την συσκευή (με δικά τους έξοδα), και την επέστρεψαν σαν καινούρια (πάλι με δικά τους έξοδα με DHL) σε μια εβδομάδα. 1
Nero55 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 ουτε βαλτοι απο το μαγαζι μερικοι...κλεισε το dispute και βρες τα με το μαγαζι λεει που κανουν τον κινεζο απο day 1 ΧΑΧΑΧΑΧ, για να μη μπορει να ξανακανει και να κλαιει τα λεφτα του μετα 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις