lionheart75 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Παρέλαβα σήμερα από Γενική ταχυδρομική. Από 29/06 που έγινε dispatched, σύνολο 19 ημέρες έκανε να έρθει. Όλα σε άποψη κατάσταση, καλό πακετάρισμα. Το κινητό ήρθε με αγγλικό φορτιστή αλλά περιλαμβάνεται ανταπτορας στην συσκευασία. 8
gorilas13 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Παρέλαβα σήμερα από Γενική ταχυδρομική. Από 29/06 που έγινε dispatched, σύνολο 19 ημέρες έκανε να έρθει. Όλα σε άποψη κατάσταση, καλό πακετάρισμα. Το κινητό ήρθε με αγγλικό φορτιστή αλλά περιλαμβάνεται ανταπτορας στην συσκευασία. Πρώτες εντυπώσεις αν μπορείς πες μας. Έχει 4G για παράδειγμα? Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2020 από gorilas13 1
lionheart75 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 49 λεπτά πριν, gorilas13 είπε Πρώτες εντυπώσεις αν μπορείς πες μας. Έχει 4G για παράδειγμα? Φυσικά και είναι 4G. Περισσότερα όταν το δουλέψω.
likos_de Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Επειδή το θέμα που αφορά το συγκεκριμένο κατάστημά για την συσκευή Galaxy s10 lite έκλεισε χωρίς λόγο ήθελα να ρωτήσω εδώ τουλάχιστον τα συγκεκριμένα κινητά που στέλνει το κατάστημα είναι ευρωπαϊκά?
lionheart75 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Update στο θέμα: Λοιπόν παρέλαβα όπως γνωρίζετε προχτές Σάββατο 18/07 το nokia 9 pureview και όλα φαίνονταν άψογα μέχρι που δοκίμασα να το φορτίσω. Το κινητό δυστυχώς έχει θέμα, δεν φορτίζει και κάνει επανεκκινήσεις συνέχεια, επίσης όταν το έψαξα μετά από αυτό διεξοδικά για να δω τι φταίει παρατήρησα ότι μάλλον έχει φουσκώσει η μπαταρία του προφανώς από τον πολύ καιρό που θα ήταν stock στις αποθήκες τους και έχει δημιουργηθεί ένα κενό (χαραμάδα) στο πίσω γυαλί της πλάτης, το οποίο δεν φαινόταν εκ πρώτης. Τους φόβους μου αυτούς επιβεβαίωσε και ο τεχνικός σήμερα που το πήγα να το δει ώστε να ξέρω με τι έχω να κάνω και αν αξίζει να το επισκευάσω. Επειδή παίζει να έχουν χυθεί και υγρά στο εσωτερικό από την φουσκωμένη μπαταρία, δεν γνωρίζει αν δεν το ανοίξει αλλά δεν μου συνιστά να το φτιάξω μιας και πρόκειται για συσκευή που δεν κυκλοφόρησε πολύ Ελλάδα και τα ανταλλακτικά θα πρέπει να παραγγελθούν από έξω και θα πάρει καιρό. Επίσης παρατηρήσαμε σήμερα ότι εκτός της χαραμάδας στην μια μεριά, έχει στην πλάτη ένα σημάδι με αποχρωματισμό, προφανώς απο το φούσκωμα της μπαταρίας ή τα υγρά της. Άνοιξα αμέσως claim στο paypal με όλη την ιστορία και φωτογραφίες. Επιπλέον άνοιξα και case στο rma τους και σήμερα μου απάντησαν να το στείλω πίσω στο Hong kong, απλά λιτά και απέριττα... Όμως δεν μπορώ να το στείλω στο hong kong διότι επειδή είναι κινητό και θα σταλεί σε τρίτες χώρες (εκτός eu) μου ζητάνε κάποια δικαιολογητικά απο την μεταφορική, επιπλέον δεν επιθυμώ να επιβαρυνθώ τα έξοδα αποστολής που θα είναι αρκετά μεγάλα και θα πάρει καιρό. Επομένως εγώ θέλω να το στείλω στις αποθήκες τους στην Αγγλία από όπου μου το έστειλαν ή σε κάποια διεύθυνση Ευρώπης. Τους έγραψα λοιπόν σήμερα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα που έχει η συσκευή και ότι δεν αξίζει να επισκευαστεί και να μου δώσουν διεύθυνση της αποθήκης τους στην Αγγλία ή στην Ευρώπη για να τους το επιστρέψω καθώς δεν μπορώ να στείλω Hong Kong. Επιπλέον τους είπα ότι δεν μπορώ να επιβαρυνθώ τα έξοδα επιστροφής και να μου βρουν μια λύση. Ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει. Επειδή θέλω full refund μιας και είναι doa, όπως έγραψα και στο claim στο paypal όπως και στους ίδιους στο rma dept τους, θέλω να μου πείτε τι άλλο από αυτά που έκανα θα μπορούσα να κάνω. Στο paypal αυτοί ακόμα δεν έχουν απαντήσει, μόνο μέσω email μου απάντησαν και έχω δικαίωμα μέχρι τις 7/08 να κλιμακώσω το περιστατικό σε αξίωση από το paypal. Αν αυτό το περιστατικό δεν επιλυθεί έως τις 7 Αυγούστου 2020 - 5:02:36 μ.μ. EEST, θα κλείσει αυτόματα. Δεν θα μπορέσετε να ανοίξετε ξανά αυτό το περιστατικό. Τι να κάνω, να συνεχίσω την επικοινωνία μαζί τους ή να κλιμακώσω σε αξίωση και να τελειώνω; Δυστυχώς μετά από τόσες αγορές την πατήσαμε αυτή την φορά και ελπίζω να βγάλω άκρη σχετικά γρήγορα. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από lionheart75 3 4
Antretng Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Κατσε να δεις τι θα σου απαντησουν στις επομενες 2-3 μερες και βλεπεις. 2
Nero55 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Κατευθείαν αξίωση στο PayPal μέχρι να πάρεις πίσω τα λεφτα σου ή να σου δώσουν λειτουργικό κινητό χτες. Μην ακούς πολύ αυτά που σου λένε και κάνε ότι σου λέει το PayPal για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου τουλάχιστον 1
lionheart75 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Και να θέλω μετά από αυτό, δύσκολα να παραγγείλω ξανά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Βέβαια αυτό θα εξαρτηθεί και από το πόσο εύκολα θα βγάλω άκρη και αν θα αποζημιωθώ πλήρως.\ Για την ιστορία να επισημάνω εδώ ότι το κουτί της συσκευής ήταν ανοιγμένο, δηλαδή δεν έφερε ταινίες προστασίας. Όμως επειδή αυτό το έχω παρατηρήσει και σε άλλες αγορές κινητών που κάνω συχνά από banggood, gearbest κλπ δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία καθώς τόσο το κουτί όσο και τα πράγματα μέσα φαινόντουσαν σε καινουργή κατάσταση. Το κινητό πέρα της χαραμάδας και του προβλήματος που έχει φαίνεται ότι είναι καινούργιο, δεν έχει φθορές χρήσης δηλαδή. Μόλις τώρα, Nero55 είπε Κατευθείαν αξίωση στο PayPal μέχρι να πάρεις πίσω τα λεφτα σου ή να σου δώσουν λειτουργικό κινητό χτες. Μην ακούς πολύ αυτά που σου λένε και κάνε ότι σου λέει το PayPal για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου τουλάχιστον Σε ευχαριστώ και εγώ αυτό σκέφτηκα για να μην έχω πολλά - πολλά και μπλα - μπλα καθώς δεν είναι και γρήγοροι στις απαντήσεις τους. Επομένως να κάνω παραπομπή στο Paypal και να περιμένω να επιλύσει αυτό.
Antretng Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Εγω επιμένω ότι εφόσον έχεις περιθώριο μερικές μέρες ακόμα δες τι μπορει να σου προτείνουν. Δεν λεω να το αφήσεις μεχρι Αύγουστο. Αλλα 2-3 μέρες πάλεψέ το εφόσον σε καλύπτει paypal μέχρι 7 Αυγούστου.
agnostos13 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 12 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Και να θέλω μετά από αυτό, δύσκολα να παραγγείλω ξανά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Βέβαια αυτό θα εξαρτηθεί και από το πόσο εύκολα θα βγάλω άκρη και αν θα αποζημιωθώ πλήρως.\ Για την ιστορία να επισημάνω εδώ ότι το κουτί της συσκευής ήταν ανοιγμένο, δηλαδή δεν έφερε ταινίες προστασίας. Όμως επειδή αυτό το έχω παρατηρήσει και σε άλλες αγορές κινητών που κάνω συχνά από banggood, gearbest κλπ δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία καθώς τόσο το κουτί όσο και τα πράγματα μέσα φαινόντουσαν σε καινουργή κατάσταση. Το κινητό πέρα της χαραμάδας και του προβλήματος που έχει φαίνεται ότι είναι καινούργιο, δεν έχει φθορές χρήσης δηλαδή. Σε ευχαριστώ και εγώ αυτό σκέφτηκα για να μην έχω πολλά - πολλά και μπλα - μπλα καθώς δεν είναι και γρήγοροι στις απαντήσεις τους. Επομένως να κάνω παραπομπή στο Paypal και να περιμένω να επιλύσει αυτό. Έχεις unboxing video; 1
Antretng Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Μόλις τώρα, agnostos13 είπε Έχεις unboxing video; Το πιο σημαντικο!
lionheart75 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Έχεις unboxing video; Όχι. Που να φανταστώ να φτιάξω unboxing video. Το γεγονός όμως ότι άνοιξα case την ημέρα που παρέλαβα λέει κάτι. 10 λεπτά πριν, Antretng είπε Εγω επιμένω ότι εφόσον έχεις περιθώριο μερικές μέρες ακόμα δες τι μπορει να σου προτείνουν. Δεν λεω να το αφήσεις μεχρι Αύγουστο. Αλλα 2-3 μέρες πάλεψέ το εφόσον σε καλύπτει paypal μέχρι 7 Αυγούστου. Αυτό θα κάνω. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από lionheart75
agnostos13 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Όχι. Που να φανταστώ να φτιάξω unboxing video. Το γεγονός όμως ότι άνοιξα case την ημέρα που παρέλαβα λέει κάτι. Αυτό θα κάνω. Το unboxing video είναι βασικότατο όταν δεν θες να κλάψεις τα λεφτά σου... Διαφορετικά μπαίνεις σε διαδικασία να είναι ο λόγος σου απέναντι στον δικό τους! Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από agnostos13
lionheart75 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Το unboxing video είναι βασικότατο όταν δεν θες να κλάψεις τα λεφτά σου... Δεν νομίζω ότι είναι προϋπόθεση, φυσικά όμως είναι καλό να υπάρχει. Οι φωτογραφίες και το video που έστειλα με τα συνεχή restart του κινητού πιστεύω είναι αρκετά. Anyway θα ενημερώσω πως θα πάει. Σας ευχαριστώ! Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από lionheart75
Nero55 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Μαν οπως και να εχει η συμπεριφορα τους ειναι απαραδεχτη. Σε κινητο με προβλημα να μη δινουν απο μονοι τους refund? Σημαινει οτι δεν σκοπευουν να δωσουν..Οποτε paypal ολοταχως δεν υπαρχει καν λογος να περιμενεις ουτε μια μερα Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από Nero55 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις