Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι ακριβώς, δεν μου απάντησες λέγοντας "έχεις δίκιο", απάντησες λέγοντας "ίσως και να έχεις δίκιο αλλά ...", την τροποποίηση την έκανες αφού απάντησα.

Όσο για την τελευταία γραμμή δεν ήταν καθόλου επιθετική, απλά δείχνει πόσο υπερβολική ήταν η αντίδραση σου σε μια στάνταρ διαδικασία που στην ουσία γίνεται για να διαφυλάξει τα δικά σου συμφέροντα.

H ωρα της τροποποιησης του ποστ μου εαν εαν δεις συμπιπτει με την ωρα της απαντησης σου, ταυτοχρονα γινανε, την ωρα που εσυ ειχες ξεκινησει το quote εγω εκανα την τροποιηση, ουτε που ειχα παρατηρησει οτι στο quote που μου εκανες δεν ειχε αφαιρεθει το "ισως"

Οσο για την στανταρ διαδικασια, πια ακριβως "δικα μου συμφεροντα" θα μου διαφυλαξει? Μεσο της φορμας που τους εστειλα, μου ζητηθηκαν και ειχα συμπληρωσει ηδη κωδικο εταιρου, το τηλεφωνο μου, το ονομα χρηστη του ebill, και η επικοινωνια γινοτανε μεσο προσωπικου email  στο οποιο προφανως δεν εχει προσβαση καποιος ακυρος.Το μονο που μπορουσαν να παθουν τα συμφεροντα μου ηταν να επιλυθει το προβλημα μου τους περιεγραψα οτι αντιμετωπιζω, αιτημα  βλαβης εκανα οχι αιτημα χρηματικης αναληψης.Καταλαβαινω οτι ειναι αυτοματοποιημενη διαδικασια, αλλα οσο υπερβολικη ηταν η αντιδραση μου, το ιδιο υπερβολικη ειναι κατα την αποψη μου και τα στοιχεια ταυτοποιησης που μου ζητηθηκαν για να προχωρησουν σε διορθωση του προβληματος που τους περιεγραψα οτι αντιμετωπιζω.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

ουτε που ειχα παρατηρησει οτι στο quote που μου εκανες δεν ειχε αφαιρεθει το "ισως"

Ε δεν φταίω εγώ για αυτό.

Πάντως σχετικά με την επίμαχη γραμμή ο σκοπός μου δεν ήταν να γίνω επιθετικός, αλλά να καταλάβεις ότι η αντίδραση σου ήταν πολύ υπερβολική. Έστω κατά τη γνώμη μου.

44 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Οσο για την στανταρ διαδικασια, πια ακριβως "δικα μου συμφεροντα" θα μου διαφυλαξει? Μεσο της φορμας που τους εστειλα, μου ζητηθηκαν και ειχα συμπληρωσει ηδη κωδικο εταιρου, το τηλεφωνο μου, το ονομα χρηστη του ebill, και η επικοινωνια γινοτανε μεσο προσωπικου email  στο οποιο προφανως δεν εχει προσβαση καποιος ακυρος.Το μονο που μπορουσαν να παθουν τα συμφεροντα μου ηταν να επιλυθει το προβλημα μου τους περιεγραψα οτι αντιμετωπιζω, αιτημα  βλαβης εκανα οχι αιτημα χρηματικης αναληψης.Καταλαβαινω οτι ειναι αυτοματοποιημενη διαδικασια, αλλα οσο υπερβολικη ηταν η αντιδραση μου, το ιδιο υπερβολικη ειναι κατα την αποψη μου και τα στοιχεια ταυτοποιησης που μου ζητηθηκαν για να προχωρησουν σε διορθωση του προβληματος που τους περιεγραψα οτι αντιμετωπιζω.

Το ότι δεν θα δώσει σε τρίτον ευαίσθητες πληροφορίες ή ότι δεν θα προβεί σε αλλαγές/καταχωρήσεις που δεν τις έχεις ζητήσει εσύ. Ακριβώς επειδή είναι στάνταρ (ή και αυτοματοποιημένη, δεν ξέρω) διαδικασία, το τι ζητάς είναι εντελώς αδιάφορο, για αυτό πρώτα θα γίνει ταυτοποίηση και μετά θα σου απαντήσουν.

Όσο για το e-mail τίποτα δεν είναι προφανές, είναι συνηθισμένο φαινόμενο να αποκτούν άκυροι (και πολλές φορές κακόβουλοι) πρόσβαση σε λογαριασμούς e-mail που δεν τους ανήκουν, καλά κάνουν και ζητάνε 2-3 στοιχεία παραπάνω για να αποκλείσουν αυτή την περίπτωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ε δεν φταίω εγώ για αυτό.

Πάντως σχετικά με την επίμαχη γραμμή ο σκοπός μου δεν ήταν να γίνω επιθετικός, αλλά να καταλάβεις ότι η αντίδραση σου ήταν πολύ υπερβολική. Έστω κατά τη γνώμη μου.

Το ότι δεν θα δώσει σε τρίτον ευαίσθητες πληροφορίες ή ότι δεν θα προβεί σε αλλαγές/καταχωρήσεις που δεν τις έχεις ζητήσει εσύ. Ακριβώς επειδή είναι στάνταρ (ή και αυτοματοποιημένη, δεν ξέρω) διαδικασία, το τι ζητάς είναι εντελώς αδιάφορο, για αυτό πρώτα θα γίνει ταυτοποίηση και μετά θα σου απαντήσουν.

Όσο για το e-mail τίποτα δεν είναι προφανές, είναι συνηθισμένο φαινόμενο να αποκτούν άκυροι (και πολλές φορές κακόβουλοι) πρόσβαση σε λογαριασμούς e-mail που δεν τους ανήκουν, καλά κάνουν και ζητάνε 2-3 στοιχεία παραπάνω για να αποκλείσουν αυτή την περίπτωση.

Όσο αφορά την «επίμαχη» γραμμή δεν έγραψα κάπου ότι φταις. Απλώς προσπάθησα να σου εξηγήσω τι συνέβη, δεν νομίζω ότι ψάχνουμε να βρουμε κάποιο «φταίχτη».

Επισης όσο αφορά το θέμα που συζηταμε, δεν ζήτησα να  δοθούν ούτε ευαίσθητες  πληροφορίες ούτε ζήτησα να γίνουν αλλαγές/τροποποιήσεις για να προστατέψουν τα συμφέροντα μου. Αναγγελία προβλήματος που αφορά την πλατφόρμα του ebill  έκανα,το χειρότερο που μπορούσε να συμβεί  ήταν να διορθωθεί το πρόβλημα μου, παρόλα αυτά έγραψα και πιο πίσω ότι κατανοώ είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία αν και κατά την γνώμη μου είναι  υπερβολική στην δικιά μου περίπτωση, για το αίτημα που έκανα.Παντως από την μια εγραψες  πιο πίσω ότι αγγίζω τα όρια του παραλογισμού επειδή με προβλημάτισε  το γεγονός να στείλω προσωπικα μου δεδομένα  μέσω email με ολα αυτά που διαβάζουμε να γίνονται κατά καιρούς, από την άλλη γραφεις ότι είναι συνηθισμένο φαινόμενο ακυροι να αποκτούν πρόσβαση στα mail.

Τέλος πάντων,  δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο να συζητήσουμε πάνω σε αυτό, ξεκίνησε από ένα προβληματισμό που εξέφρασα και φτάσαμε να το υπέραναλύσουμε σε ανούσιο  βαθμο κατά την άποψη μου.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Τέλος πάντων,  δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο να συζητήσουμε πάνω σε αυτό, ξεκίνησε από ένα προβληματισμό που εξέφρασα και φτάσαμε να το υπέραναλύσουμε σε ανούσιο  βαθμο κατά την άποψη μου.

Εδώ συμφωνούμε απόλυτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Η ένδειξη του μετρητή μου έφτασε στο 99.999 και όταν χρειαστεί να δώσω ένδειξη θα έχει μηδενίσει. Θα είναι πχ 00300.

Τι ενδείξη να δώσω ?

99.999 η πχ 300? Θα την 'δεχθεί' το σύστημα?

Έχει τύχει σε άλλον πρόσφατα ?

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Η ένδειξη του μετρητή μου έφτασε στο 99.999 και όταν χρειαστεί να δώσω ένδειξη θα έχει μηδενίσει. Θα είναι πχ 00300.

Τι ενδείξη να δώσω ?

99.999 η πχ 300? Θα την 'δεχθεί' το σύστημα?

Έχει τύχει σε άλλον πρόσφατα ?

Δεν μου έχει τύχει, φαντάζομαι πως δεν θα τη δειχτεί το σύστημα και δεν θα μπορέσεις να δώσεις ένδειξη μέχρι να έρθουν από ΔΕΔΔΗΕ την ημερομηνία προγραμματισμένης καταμέτρησης και να "μηδενίσουν" τις ενδείξεις στο σύστημα τους.

Τώρα αν σε καίει να μάθεις, δοκίμασε να ρωτήσεις στο 800 400 4000?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Η ένδειξη του μετρητή μου έφτασε στο 99.999 και όταν χρειαστεί να δώσω ένδειξη θα έχει μηδενίσει. Θα είναι πχ 00300.

Τι ενδείξη να δώσω ?

99.999 η πχ 300? Θα την 'δεχθεί' το σύστημα?

Έχει τύχει σε άλλον πρόσφατα ?

Εγώ μηδένισα πριν λίγους μήνες.Δεν θυμάμαι εαν είχα δώσει μέτρηση του έναντι online αλλά θυμάμαι οτι είχα αφήσει τις μετρήσεις τυπωμένες δίπλα στο ρολόι (όπως κάθε φορά) για να τις δουν.(Όταν ήταν ο καιρός για τον εκκαθαριστικό).Γράφω πάντα την ένδειξη του τελευταίου εκκαθαριστικού και μετά την τρέχουσα νέα

Επεξ/σία από tarantules
Δημοσ.

 

30 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Η ένδειξη του μετρητή μου έφτασε στο 99.999 και όταν χρειαστεί να δώσω ένδειξη θα έχει μηδενίσει. Θα είναι πχ 00300.

Τι ενδείξη να δώσω ?

99.999 η πχ 300? Θα την 'δεχθεί' το σύστημα?

Έχει τύχει σε άλλον πρόσφατα ?

Φαντάζομαι το σωστό είναι να γράψεις 100.300kwh.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Δεν μου έχει τύχει, φαντάζομαι πως δεν θα τη δειχτεί το σύστημα και δεν θα μπορέσεις να δώσεις ένδειξη μέχρι να έρθουν από ΔΕΔΔΗΕ την ημερομηνία προγραμματισμένης καταμέτρησης και να "μηδενίσουν" τις ενδείξεις στο σύστημα τους.

Τώρα αν σε καίει να μάθεις, δοκίμασε να ρωτήσεις στο 800 400 4000?

Θα το δοκιμάσω όταν είναι η ώρα.

Το δίλημμα είναι αν πχ είμαι 100.300, να δώσω 99.999 για να είμαι σίγουρος.

Είναι τόσο εξειδικευμένη η ερώτηση που είναι δύσκολο να πάρω απάντηση και μάλιστα σωστή.

1 ώρα πριν, G30RGE είπε

 

Φαντάζομαι το σωστό είναι να γράψεις 100.300kwh.

Το σωστό, ΝΑΙ.

Το θέμα είναι αν το 'δεχθεί' το σύστημα.

Για αυτό σκέφτομαι, την έσχατη λύση να δώσω 99.999 και ας είναι πχ 100.300

Μπορεί να γίνει και μια προσπάθεια στα 100.300

Επεξ/σία από GREGORYMO
Συμπληρώμα
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Θα το δοκιμάσω όταν είναι η ώρα.

Το δίλημμα είναι αν πχ είμαι 100.300, να δώσω 99.999 για να είμαι σίγουρος.

Είναι τόσο εξειδικευμένη η ερώτηση που είναι δύσκολο να πάρω απάντηση και μάλιστα σωστή.

Το σωστό, ΝΑΙ.

Το θέμα είναι αν το 'δεχθεί' το σύστημα.

Για αυτό σκέφτομαι, την έσχατη λύση να δώσω 99.999 και ας είναι πχ 100.300

Μπορεί να γίνει και μια προσπάθεια στα 100.300

Κάτσε γιατί θα μας τρελάνεις, εφόσον σήμερα έχεις 99.999 και ας πούμε πως σε ένα μήνα που θα μηδενίσει θα έχεις 300, για ποιο ακριβώς πράγμα θα είσαι σίγουρος αν δώσεις 99.999? Για το ότι θα σε χρεώσουν με 0 κατανάλωση και θα στις βάλουν όλες μαζεμένες στον επόμενο εκκαθαριστικό? Τις ενδείξεις τις δίνουμε μόνοι μας για να αποφύγουμε ακριβώς αυτό που περιγράφεις, δλδ το να μας χρεώσουν κάτι διαφορετικό από αυτό που πραγματικά καταναλώσαμε.

Εγώ πάντως στη θέση σου θα δοκίμαζα να δώσω 100.300, και αν δεν το δεχόταν απλά δεν θα έδινα τίποτα και θα περίμενα μέχρι την προγραμματισμένη καταμέτρηση.

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Το σωστό, ΝΑΙ.

Το θέμα είναι αν το 'δεχθεί' το σύστημα.

Για αυτό σκέφτομαι, την έσχατη λύση να δώσω 99.999 και ας είναι πχ 100.300

Μπορεί να γίνει και μια προσπάθεια στα 100.300

Δοκίμασε να βάλεις 100.300 και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα θα σου βγάλει νομίζω μήνυμα το σύστημα. 

Σε εμένα είχε έρθει εκκαθαριστικός τον Ιούνιο. Τον Ιούλιο αμέλησα να δηλώσω στο σύστημα την πραγματική τιμή και στον έναντι μου έβαλαν χρέωση αρκετές παραπάνω kWh, 384 για την ακρίβεια. Τον Αύγουστο που μπήκα και δήλωσα τις πραγματικές που είχα καταναλώσει για Ιούλιο και Αύγουστο και ήτανε 295 kWh, με ρώτησε το σύστημα αν ειμαι σίγουρος ότι θέλω να περάσω την τιμή γιατί είναι χαμηλότερη του έναντι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, G30RGE είπε

Δοκίμασε να βάλεις 100.300 και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα θα σου βγάλει νομίζω μήνυμα το σύστημα. 

Σε εμένα είχε έρθει εκκαθαριστικός τον Ιούνιο. Τον Ιούλιο αμέλησα να δηλώσω στο σύστημα την πραγματική τιμή και στον έναντι μου έβαλαν χρέωση αρκετές παραπάνω kWh, 384 για την ακρίβεια. Τον Αύγουστο που μπήκα και δήλωσα τις πραγματικές που είχα καταναλώσει για Ιούλιο και Αύγουστο και ήτανε 295 kWh, με ρώτησε το σύστημα αν ειμαι σίγουρος ότι θέλω να περάσω την τιμή γιατί είναι χαμηλότερη του έναντι.

Δεν γίνεται αυτό που λέτε.. Η εφαρμογή περνει πενταψηφια νουμερα.. Η σε μερικές ελάχιστες με μεγάλες καταναλώσεις δέχεται έξι ψηφία.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάτσε γιατί θα μας τρελάνεις, εφόσον σήμερα έχεις 99.999 και ας πούμε πως σε ένα μήνα που θα μηδενίσει θα έχεις 300, για ποιο ακριβώς πράγμα θα είσαι σίγουρος αν δώσεις 99.999? Για το ότι θα σε χρεώσουν με 0 κατανάλωση και θα στις βάλουν όλες μαζεμένες στον επόμενο εκκαθαριστικό? Τις ενδείξεις τις δίνουμε μόνοι μας για να αποφύγουμε ακριβώς αυτό που περιγράφεις, δλδ το να μας χρεώσουν κάτι διαφορετικό από αυτό που πραγματικά καταναλώσαμε.

Εγώ πάντως στη θέση σου θα δοκίμαζα να δώσω 100.300, και αν δεν το δεχόταν απλά δεν θα έδινα τίποτα και θα περίμενα μέχρι την προγραμματισμένη καταμέτρηση.

Το έγραψα για συντομία.

Δεν έχω ΣΗΜΕΡΑ 99.999.

Υπολογίζω, την επίμαχη περίοδο που θα πρέπει να δώσω ένδειξη ότι θα είμαι σίγουρα κάτι παραπάνω από 99.999.

Αν δεν είμαι πολύ παραπάνω, υπάρχει η λύση του 99.999. αν όμως είμαι ΠΟΛΥ παραπάνω, μπερδεύει.

15 λεπτά πριν, takoulou είπε

Δεν γίνεται αυτό που λέτε.. Η εφαρμογή περνει πενταψηφια νουμερα.. Η σε μερικές ελάχιστες με μεγάλες καταναλώσεις δέχεται έξι ψηφία.. 

Θα δοκιμάσω πχ 100.300 και μπορεί να αποριφθει άμεσα αν δεν δέχεται το σύστημα 6 ψηφία.

Αν ΣΚΕΤΟ 300, τι θα γίνει?

Επεξ/σία από GREGORYMO
Διόρθωση
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Αν ΣΚΕΤΟ 300, τι θα γίνει?

Δεν θα το δεχτεί επειδή θα είναι πολύ μικρότερο από την προηγούμενη ένδειξη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...