Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε

@Joshua21 μεταφερω την συζητηση εδω. Δεν καταλαβα οτι το σχολιο σου για την κληση που εκανα στο 11500 αφορουσε την υπερμετρη χρεωση, νομιζα οτι ηθελες να πεις οτι ηταν αστειο το προβλημα με την καταχωρηση  ενδειξης που αντιμετωπιζω για να μπω στον κοπο να τους ενοχλησω τηλεφωνικα.

Στο θεμα του προβληματος τωρα, εχει συμβει σε κανενα αλλο να παει να δωσει ενδειξη ρολογιου στο ebill και να βγαζει μυνημα σφαλματος οτι η ενδειξη που πατε να καταχωρησετε ειναι μικροτερη απο την καταγεγραμενη ενδειξη του προηγουμενου μηνα και να μην την δεχεται? Προφανως η ενδειξη που παω να βαλω ειναι σωστη και ειναι 380 μοναδες αυξημενη σε συγκριση με την ενδειξη του περασμενου μηνα,.

Δεν πειράζει, δεν το είχες καταλάβει, στο διευκρίνησα, όλα καλά. Εγώ πάντως επειδή την έχω πατήσει στο παρελθόν με 5ψήφια, πλέον πριν καλέσω σε τέτοιο νούμερο ψάχνω εναλλακτικό σταθερό ή νούμερο χωρίς χρέωση, στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει. Όχι μόνο για τα χρήματα αλλά περισσότερο για το γαμώτο, γιατί μου τη δίνει το νταβατζιλίκι. 

Όσο για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις ναι, το έχουν αντιμετωπίσει πολλοί για διάφορους λόγους. Για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα όμως στη δική σου περίπτωση κάνε έναν κόπο και πάρε screenshoot το σημείο του e self-metering από το ebill σου και δείξτο μας, όπως ακριβώς έκανα και εγώ.

Επίσης γράψε την εκκαθαριστική ένδειξη που έχει ο τελευταίος λογαριασμός, και την ένδειξη που προσπαθείς να δώσεις και δεν τη δέχεται

image.png.e2a81eb320459d24928c79417b42847b.png

  • Thanks 1
  • Απαντ. 730
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Weiss είπε

Μήπως έχεις και νυχτερινο και τα βάζεις ανάποδα? 

Οχι δεν εχω νυχτερινο

15 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν πειράζει, δεν το είχες καταλάβει, στο διευκρίνησα, όλα καλά. Εγώ πάντως επειδή την έχω πατήσει στο παρελθόν με 5ψήφια, πλέον πριν καλέσω σε τέτοιο νούμερο ψάχνω εναλλακτικό σταθερό ή νούμερο χωρίς χρέωση, στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει. Όχι μόνο για τα χρήματα αλλά περισσότερο για το γαμώτο, γιατί μου τη δίνει το νταβατζιλίκι. 

Όσο για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις ναι, το έχουν αντιμετωπίσει πολλοί για διάφορους λόγους. Για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα όμως στη δική σου περίπτωση κάνε έναν κόπο και πάρε screenshoot το σημείο του e self-metering από το ebill σου και δείξτο μας, όπως ακριβώς έκανα και εγώ.

Επίσης γράψε την εκκαθαριστική ένδειξη που έχει ο τελευταίος λογαριασμός, και την ένδειξη που προσπαθείς να δώσεις και δεν τη δέχεται

image.png.e2a81eb320459d24928c79417b42847b.png

@Joshua21Η ενδειξη του προηγουμενου λογαρισμου που τυχγανει να ηταν και εκκαθαριστκος ηταν 27509 και εγω προσπαθω να εισαγω την σημερινη ενδειξη που ειναι 27892

 

1!.jpg

2!.jpg

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Weiss είπε

Δοκίμασε να το γράψεις 27.892

(με τελεια δλδ) 

Eχω δοκιμσει και με τελεια και με κομμα παλι δεν το παιρνει, βγαζει μυνημα "please entrer only digits" σε αυτη την περιπτωση. Πρωτη φορα μου συμβαινει τετοιο πραγμα, παντα επαιρνε τις ενδειξεις απροβληματιστα

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

@Pwpwpw:

Αυτό είναι ξεκάθαρα πρόβλημα της ΔΕΗ, είτε το σύστημα της έχει φάει κάποιο κόλλημα, είτε έχει κάποια λάθος καταχώρηση.

Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις μαζί του όχι μέσω τηλεφώνου αλλά ηλεκτρονικά, μέσω του συνδέσμου που υπάρχει κάτι κάτω στο ebill.

https://ebill.dei.gr/TechnicalSupport.aspx?lang=1

Με τον ΔΕΔΔΗΕ τον μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να επιβεβαιώσεις ότι η τελευταία εκκαθαριστική ένδειξη που έδωσε ήταν 27.509, αν και μάλλον είναι περιττό.

image.png.533e4db2e9e41e2190a96f7fb9c7d897.png

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

@Pwpwpw:

Αυτό είναι ξεκάθαρα πρόβλημα της ΔΕΗ, είτε το σύστημα της έχει φάει κάποιο κόλλημα, είτε έχει κάποια λάθος καταχώρηση.

Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις μαζί του όχι μέσω τηλεφώνου αλλά ηλεκτρονικά, μέσω του συνδέσμου που υπάρχει κάτι κάτω στο ebill.

https://ebill.dei.gr/TechnicalSupport.aspx?lang=1

Με τον ΔΕΔΔΗΕ τον μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να επιβεβαιώσεις ότι η τελευταία εκκαθαριστική ένδειξη που έδωσε ήταν 27.509, αν και μάλλον είναι περιττό.

image.png.533e4db2e9e41e2190a96f7fb9c7d897.png

Σε ευχαριστω. Στην φορμα του λινκ μου μου εστειλες ωστε να επικοινωνησω ηλεκρρονικα μαζι τους ζηταει κωδικο εταιρου, ποιος κωδικος ειναι αυτος και που τον βρισκω?

edit: Ακυρη η ερωτηση  τον βρηκα τον κωδικο, τους στελνω αμεσως μυνημα!

edit2: Τους εστειλα μυνημα, ελπιζω να λυθει αμεσα το θεμα γιατι ακομη αυριο εχω προθεσμια υποβολης ενδειξης στο e-self metering

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Σε ευχαριστω. Στην φορμα στου λινκ μου μου εστειλες ωστε να επικοινωνησω ηλεκρρονικα μαζι τους ζηταει κωδικο εταιρου, ποιος κωδικος ειναι αυτος και που τον βρισκω?

edit: Ακυρη η ερωτηση  τον βρηκα τον κωδικο, τους στελνω αμεσως μυνημα!

edit2: Τους εστειλα μυνημα, ελπιζω να λυθει αμεσα το θεμα γιατι ακομη αυριο εχω προθεσμια υποβολης ενδειξης στο e-self metering

Καλά μην τρελαίνεσαι κιόλας, και να μην καταφέρεις να δώσεις ένδειξη αύριο μικρό το κακό, απλά αντί να υπολογίσουν τον επόμενο έναν με την δική σου ένδειξη θα σου βάλουν κατά προσέγγιση κάποιες KWh με βάση το τι έκαψες πέρσι. Όταν έρθει η ώρα του εκκαθαριστικού οι υπολογισμοί θα γίνουν από την αρχή.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καλά μην τρελαίνεσαι κιόλας, και να μην καταφέρεις να δώσεις ένδειξη αύριο μικρό το κακό, απλά αντί να υπολογίσουν τον επόμενο έναν με την δική σου ένδειξη θα σου βάλουν κατά προσέγγιση κάποιες KWh με βάση το τι έκαψες πέρσι. Όταν έρθει η ώρα του εκκαθαριστικού οι υπολογισμοί θα γίνουν από την αρχή.

Το ξερω απλως περυσι κοντευα κανενα  500αρι KWH τον μηνα και φετος μετα απο αλλαγες στις ενεργοβορες ηλεκτρικες συσκευες αλλα και στον τροπο χρησης επεσα στα ~350-380 την μηνα απο τα ~500, απλα αν μου ερθei με βαση το περσινο θα μου ερθει καλο μηνιατικο κουστουμι, εν τελη με την τελικη εκκαθαριση που θα γινει παλι το ιδιο ειναι αλλα οκ😋

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχα επικοινωνησε ηλεκτρονικα χθες μαζι τους σχετικα με το προβλημα καταχωρησεις ενδειξης στο ebill που αντιμετωπιζα αλλα ακομη και τωρα δεν εχεi λυθει ουτε μου στειλανε καποιο mail πισω να με ενημερωσουν.

Πηρα πριν λιγο τηλεφωνο στο 800 900 1000 τους εξηγησα το προβλημα, τους ειπα την ενδειξη που θελω να καταχωρησω και το καταχωρησανε αυτοι απο εκει. Το προβλημα παντως δεν εχει λυθει παραμενει, ενδειξη δεν μπορω να καταχωρησω.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/8/2022 στις 1:16 ΜΜ, Joshua21 είπε

@Pwpwpw:

Αυτό είναι ξεκάθαρα πρόβλημα της ΔΕΗ, είτε το σύστημα της έχει φάει κάποιο κόλλημα, είτε έχει κάποια λάθος καταχώρηση.

Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις μαζί του όχι μέσω τηλεφώνου αλλά ηλεκτρονικά, μέσω του συνδέσμου που υπάρχει κάτι κάτω στο ebill.

https://ebill.dei.gr/TechnicalSupport.aspx?lang=1

Με τον ΔΕΔΔΗΕ τον μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να επιβεβαιώσεις ότι η τελευταία εκκαθαριστική ένδειξη που έδωσε ήταν 27.509, αν και μάλλον είναι περιττό.

image.png.533e4db2e9e41e2190a96f7fb9c7d897.png

Μετα την επικοινωνια που ειχα κανει ηλεκτρονικα μαζι τους την Κυριακη για το προβλημα καταχωρησεις ενδειξης που αντιμετωπιζω, μου ηρθε πριν λιγο email απο το [email protected] και μου λενε οτι σε συνεχεια του αιτηματος που τους εστειλα, χρειαζεται  να τους γνωστοποιησω το ονοματεπωνυμο μου, τον αριθμο ταυτοτητας και το ΑΦΜ μου. Το αιτημα το εστειλα μεσω της πλτατφορμας του ebill αφου ειχα συμπηρωσει ηδη καποια  προσωπικα στοιχεια που ζηταει απαραιτητα οπως πχ Κωδικος Εταιρου, τηλεφωνο και ονομα Χρηστη του ebill.

Για ποιο λογο να αποστειλω ηλεκτρονικα τοσο ευαισθητα προσωπικα δεδομενα? Η ταυτοποιηση που ζητανε για να τσεκαρουν την βλαβη δεν μπορει να γινει τηλεφωνικα? 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Μετα την επικοινωνια που ειχα κανει ηλεκτρονικα μαζι τους την Κυριακη για το προβλημα καταχωρησεις ενδειξης που αντιμετωπιζω, μου ηρθε πριν λιγο email απο το [email protected] και μου λενε οτι σε συνεχεια του αιτηματος που τους εστειλα, θα χρειαστει να γνωστοπιησω το ονοματεπωνυμο μου, τον αριθμο ταυτοτητας και το ΑΦΜ. Το αιτημα το εστειλα μεσω της πλτατφορμας του ebill αφου ειχα συμπηρωσει και καποια προσωπικα στοιχεια που ζηταει απαραιτητα οπως πχ Κωδικος Εταιρου, τηλεφωνο και ονομα Χρηστη του ebill και προφανως το mail μου.

Για ποιο λογο να αποστειλω ηλεκτρονικα τοσο ευαισθητα προσωπικα δεδομενα? Η ταυτοποιηση που ζητανε για να τσεκαρουν την βλαβη δεν μπορει να γινει τηλεφωνικα? 

Δεν σε καταλαβαίνω, εφόσον η επικοινωνία γίνεται ηλεκτρονικά, πως είναι δυνατόν η ταυτοποίηση να γίνει τηλεφωνικά? Μόνο αν τους έπαιρνες τηλέφωνο η ταυτοποίηση θα γινόταν τηλεφωνικά.

Αλήθεια ποια η διαφορά αν μπορούσε να γίνει ταυτοποίηση τηλεφωνικά?

Επίσης αυτά τα "τοσο ευαισθητα προσωπικά δεδομένα" τα έχουν ήδη, δεν σου ζητάνε να γνωστοποιήσεις κάτι που δεν το έχουν.

Πολύ φασαρία για το τίποτα...

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν σε καταλαβαίνω, εφόσον η επικοινωνία γίνεται ηλεκτρονικά, πως είναι δυνατόν η ταυτοποίηση να γίνει τηλεφωνικά? Μόνο αν τους έπαιρνες τηλέφωνο η ταυτοποίηση θα γινόταν τηλεφωνικά.

Αλήθεια ποια η διαφορά αν μπορούσε να γίνει ταυτοποίηση τηλεφωνικά?

Επίσης αυτά τα "τοσο ευαισθητα προσωπικά δεδομένα" τα έχουν ήδη, δεν σου ζητάνε να γνωστοποιήσεις κάτι που δεν το έχουν.

Πολύ φασαρία για το τίποτα...

Δικαιο εχεις αλλα πολλες φορες με αυτα που διαβαζουμε στις μερες μας με ηλεκτρονικες απατες κτλ οταν σου ζητανε να στειλεις ηλεκτρονικα τοσα ευαισθητα στοιχεια νομιζω ειναι λογικο να υπαρχουν  δευτερες σκεψεις. 

Υ.Γ Δν κανω "φασαρια", ενα προβληματισμο εξεφρασα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε

Ισως εχεις δικαιο αλλα πολλες φορες με αυτα που διαβαζουμε στις μερες μας με ηλεκτρονικες απατες κτλ οταν σου ζητανε να στειλεις ηλεκτρονικα τοσα ευαισθητα στοιχεια νομιζω ειναι λογικο να κανει καποιος  δευτερες σκεψεις. 

 

Δεν μου απάντησες, ποια η διαφορά αν η ταυτοποίηση (το να δώσεις "τόσο ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα" όπως τα αποκαλείς) γίνει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, και επίσης ποια η διαφορά όταν πρόκειται για στοιχεία που τα ξέρουν ήδη?

Νομίζω έχεις ξεφύγει από τα όρια της τεχνοφοβίας, και πλησιάζεις τα όρια του παραλογισμού.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν μου απάντησες, ποια η διαφορά αν η ταυτοποίηση (το να δώσεις "τόσο ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα" όπως τα αποκαλείς) γίνει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, και επίσης ποια η διαφορά όταν πρόκειται για στοιχεία που τα ξέρουν ήδη?

Νομίζω έχεις ξεφύγει από τα όρια της τεχνοφοβίας, και πλησιάζεις τα όρια του παραλογισμού.

 

Μα σου απαντησα ηδη στο προηγουμενο μου post οτι εχεις δικαιο, ηταν ενας προβληματισμος -υπερβολικος δεκτο-τον οποιο και εξεφρασα.

Απο εκει και περα η τελευταια γραμμη στο τελευταιο σου ποστ  μοιαζει επιθετικη  και  δεν υπαρχει λογος.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Pwpwpw είπε

Μα σου απαντησα ηδη στο προηγουμενο μου post οτι εχεις δικαιο, ηταν ενας προβληματισμος -υπερβολικος δεκτο-τον οποιο και εξεφρασα.

Απο εκει και περα η τελευταια γραμμη στο τελευταιο σου ποστ  μοιαζει επιθετικη  και  δεν υπαρχει λογος.

Όχι ακριβώς, δεν μου απάντησες λέγοντας "έχεις δίκιο", απάντησες λέγοντας "ίσως και να έχεις δίκιο αλλά ...", την τροποποίηση την έκανες αφού απάντησα.

Όσο για την τελευταία γραμμή δεν ήταν καθόλου επιθετική, απλά δείχνει πόσο υπερβολική ήταν η αντίδραση σου σε μια στάνταρ διαδικασία που στην ουσία γίνεται για να διαφυλάξει τα δικά σου συμφέροντα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...