washcloud Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου ,,,ευτυχώς πάντως που καμμιά φορά δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους από τον ΔΕΔΔΗΕ, διότι κανονικά υπάρχει πρόστιμο για τους μετρητές χωρίς καπάκι.... Τεσπα.
gpapas640 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Στις 10/1/2025 στις 4:23 ΜΜ, washcloud είπε ,,,ευτυχώς πάντως που καμμιά φορά δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους από τον ΔΕΔΔΗΕ, διότι κανονικά υπάρχει πρόστιμο για τους μετρητές χωρίς καπάκι.... Τεσπα. Τα καπάκια κάποιος τα έβγαλε δε βγήκαν μόνα τους. Οι μετρητές ανήκουν στον ΔΕΔΔΗΕ και δε βλέπω κανένα "ευτύχημα" που δε φροντίζει για αυτό!
Mikalaras Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Σας έχει τύχει να σταματήσει το app να δείχνει ιστορικό μετρήσεων? Δείχνει απλά κενή σελίδα. Καταχώρισα μέτρηση (μέσω web), ήταν επιτυχής (έλαβα σχετικό SMS) αλλά αν πάω να ξαναδώσω, δείχνει την παλιά μέτρηση, αντί για αυτή που έκανα. Τώρα εγώ να θεωρήσω ότι την έχουν λάβει και θα πάει στον πάροχο ή να τους ψάχνω στα τηλέφωνα?
ekrepali Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 17 minutes ago, Mikalaras said: Σας έχει τύχει να σταματήσει το app να δείχνει ιστορικό μετρήσεων? Δείχνει απλά κενή σελίδα. Στη κενή σελίδα, έχει κάτω δεξιά ένα εικονίδιο. Πάτησε το, επέλεξε ημερήσιο & νυχτερινό και το έτος που θέλεις και κάνε αναζήτηση.
Mikalaras Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 5 minutes ago, ekrepali said: Στη κενή σελίδα, έχει κάτω δεξιά ένα εικονίδιο. Πάτησε το, επέλεξε ημερήσιο & νυχτερινό και το έτος που θέλεις και κάνε αναζήτηση. Το έχω δοκιμάσει, βγάζει σφάλμα ότι δεν έχω συμβεβλημένο αριθμό παροχής με τον ΑΦΜ μου. Ενώ φαίνεται στις ρυθμίσεις. Δοκίμασα να πάω να τον ξαναπροσθέσω και λέει ότι υπάρχει ήδη. Αριστούργημα το app... 1
motoboots Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, Mikalaras είπε Το έχω δοκιμάσει, βγάζει σφάλμα ότι δεν έχω συμβεβλημένο αριθμό παροχής με τον ΑΦΜ μου. Ενώ φαίνεται στις ρυθμίσεις. Δοκίμασα να πάω να τον ξαναπροσθέσω και λέει ότι υπάρχει ήδη. Αριστούργημα το app... To app ΟΚ είναι, κάποιο πρόβλημα φαίνεται να υπάρχει τώρα. Συμβαίνει, δοκίμασε από Δευτέρα. 1
Mikalaras Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Από ΔΕΔΔΗΕ ενημερώθηκα ότι δεν έχει ενταχθεί η παροχή σε μηνιαία καταμέτρηση. Ως εκ τούτου, ενδείξεις που δίνω θα λαμβάνονται υπόψη μόνο όταν είναι προγραμματισμένη η τετραμηνιαία. Αλλιώς αγνοούνται, κι ας έχω λάβει μήνυμα επιτυχούς καταχώρησης. Οπότε προς το παρόν μόνο με τηλέφωνο στη ΔΕΗ γίνεται η δουλειά.
washcloud Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Στις 16/1/2025 στις 12:55 ΠΜ, gpapas640 είπε Τα καπάκια κάποιος τα έβγαλε δε βγήκαν μόνα τους. Οι μετρητές ανήκουν στον ΔΕΔΔΗΕ και δε βλέπω κανένα "ευτύχημα" που δε φροντίζει για αυτό! ...το "ευτύχημα" συνίσταται στο ότι δεν έχουν (μάλλον;) βάλει πρόστιμα σε όσους έχουν τα σχετικά "ρολόγια" στο όνομά τους, "φταίνε-δεν φταίνε"...
gpapas640 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Τι Στις 22/1/2025 στις 6:54 ΜΜ, washcloud είπε ...το "ευτύχημα" συνίσταται στο ότι δεν έχουν (μάλλον;) βάλει πρόστιμα σε όσους έχουν τα σχετικά "ρολόγια" στο όνομά τους, "φταίνε-δεν φταίνε"... Συνεχίζω να μη βλέπω το "θετικό" στην όλη υπόθεση. Τι σημαίνει "φταίνε-δε φταινε"; Ο μετρητής είναι μια συσκευή στην κατοχή του ΔΕΔΔΗΕ την οποία ο χρήστης της παροχής υποχρεούται να διατηρεί σε καλή κατάσταση. Το ότι ο ΔΕΔΔΗΕ είναι αδρανής και αδιάφορος έχει συνέπειες σε όλους μας. Να πιάσουμε ακίνητα που δεν έχουν ενημερωμένη ΥΔΕ εδώ και 3 δεκαετίες και συνεχίζουν να ηλεκτροδοτουνται; Τους στρατηγικούς τσαμπατζηδες που πηγαίνουν από πάροχο σε πάροχο αφήνοντας οφειλές και ο ΔΕΔΔΗΕ δε τους κόβει ποτέ το ρεύμα; Τις ρευματοκλοπες που οδηγούν σε αύξηση των ρυθμιζόμενων χρεώσεων όλων μας ώστε να καλυφθεί η χασουρα; Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από gpapas640
washcloud Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 49 λεπτά πριν, gpapas640 είπε Τι σημαίνει "φταίνε-δε φταινε"; Ο μετρητής είναι μια συσκευή στην κατοχή του ΔΕΔΔΗΕ την οποία ο χρήστης της παροχής υποχρεούται να διατηρεί σε καλή κατάσταση. ...το "φταίνε" πάει στο ότι συνειδητά κάποιος πειράζει το ρολόι. Το "δε φταίνε" σημαίνει ότι η συντριπτική πλειονότητα του κόσμου, και ειδικά όσων νοικιάζουν, ούτε ποτέ κανείς τους ενημέρωσε ότι "υποχρεούται να την διατηρεί σε καλή κατάσταση", και όλο αυτό απογειώνεται όταν μιλάμε για υπερήλικους. Καλώς ή κακώς (κακώς προφανώς, αλλά) "αυτή είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα" (και πιθανώς και σε άλλες χώρες). Κι ο κόσμος είναι της αίσθησης ότι "τα πάντα είναι ιδιοκτησία της ΔΕΗ άρα και ευθύνη της" (...κι ας έχουν περάσει πολλά χρόνια που αυτό που λεν ΔΕΗ αντιστοιχεί πλέον στον ΔΕΔΔΗΕ). Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που μετακινείται από σπίτι σε σπίτι, και δη διαμερίσματα πολυκατοικιών, και ποτέ δεν ήξερε ή ξέρει ποιο ήταν/είναι "το ρολόι του", ούτε που είναι ούτε τί καταμετρά κτλκτλ. Αν μιλούσαμε για εξαιρέσεις τύπου "1ας στους 100" θα έλεγα ότι αυτός ο ένας είναι το πρόβλημα, αλλά όταν το πρόβλημα είναι γενικότερο δεν θα τα βάλω με τον κόσμο. Και τέλος, ειδικά σε πολυκατοικίες όπου συνήθως η φάση είναι μπάτε σκύλοι αλέστε, ένα παραπάνω το να μην έχει αίσθηση ο κόσμος τί συμβαίνει "κάτω στα ρολόγια", ειδικά στις μέρες μας που η ζωή του μέσου ανθρώπου είναι μια παράνοια και που απλά προσπαθεί να "make ends meet" (και δεν τα καταφέρνει κι όλας). Για να μην πω για την όλη συμπαιγνία όλων αυτών "της ενέργειας" στις πλάτες του, ειδικά τα τελευταία 3 χρόνια, υπό πολλά πρίσματα. Τον αφαιμάζουν που τον αφαιμάζουν, τουλάχιστον να φροντίζουν η όποια ευθύνη να είναι αποκλειστικά δική τους για τέτοιες ιστορίες, αντί να μετακυλίουν (νομοτυπότατα) την ευθύνη αυτομικά στον πολίτη/καταναλωτή (ας κόψουν πχ τον λαιμό τους για τις "ρευματοκλοπές", αντί να,,,,επιμερίζουν το "κόστος" από τα διαφυγόντα τους ΚΕΡΔΗ στο σύνολο των καταναλωτών, μέσω ΥΚΩ). Αυτά προς εξήγηση του πώς το βλέπω και τί ενοούσα. Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνείς. Το να το βλέπεις εσύ πολύ πιο "υπεύθυνα" από ότι η μάζα, καλό για σένα, αλλά. 1
gpapas640 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Στις 24/1/2025 στις 1:29 ΠΜ, washcloud είπε ...το "φταίνε" πάει στο ότι συνειδητά κάποιος πειράζει το ρολόι. Το "δε φταίνε" σημαίνει ότι η συντριπτική πλειονότητα του κόσμου, και ειδικά όσων νοικιάζουν, ούτε ποτέ κανείς τους ενημέρωσε ότι "υποχρεούται να την διατηρεί σε καλή κατάσταση", και όλο αυτό απογειώνεται όταν μιλάμε για υπερήλικους. Καλώς ή κακώς (κακώς προφανώς, αλλά) "αυτή είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα" (και πιθανώς και σε άλλες χώρες). Κι ο κόσμος είναι της αίσθησης ότι "τα πάντα είναι ιδιοκτησία της ΔΕΗ άρα και ευθύνη της" (...κι ας έχουν περάσει πολλά χρόνια που αυτό που λεν ΔΕΗ αντιστοιχεί πλέον στον ΔΕΔΔΗΕ). Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που μετακινείται από σπίτι σε σπίτι, και δη διαμερίσματα πολυκατοικιών, και ποτέ δεν ήξερε ή ξέρει ποιο ήταν/είναι "το ρολόι του", ούτε που είναι ούτε τί καταμετρά κτλκτλ. Αν μιλούσαμε για εξαιρέσεις τύπου "1ας στους 100" θα έλεγα ότι αυτός ο ένας είναι το πρόβλημα, αλλά όταν το πρόβλημα είναι γενικότερο δεν θα τα βάλω με τον κόσμο. Και τέλος, ειδικά σε πολυκατοικίες όπου συνήθως η φάση είναι μπάτε σκύλοι αλέστε, ένα παραπάνω το να μην έχει αίσθηση ο κόσμος τί συμβαίνει "κάτω στα ρολόγια", ειδικά στις μέρες μας που η ζωή του μέσου ανθρώπου είναι μια παράνοια και που απλά προσπαθεί να "make ends meet" (και δεν τα καταφέρνει κι όλας). Για να μην πω για την όλη συμπαιγνία όλων αυτών "της ενέργειας" στις πλάτες του, ειδικά τα τελευταία 3 χρόνια, υπό πολλά πρίσματα. Τον αφαιμάζουν που τον αφαιμάζουν, τουλάχιστον να φροντίζουν η όποια ευθύνη να είναι αποκλειστικά δική τους για τέτοιες ιστορίες, αντί να μετακυλίουν (νομοτυπότατα) την ευθύνη αυτομικά στον πολίτη/καταναλωτή (ας κόψουν πχ τον λαιμό τους για τις "ρευματοκλοπές", αντί να,,,,επιμερίζουν το "κόστος" από τα διαφυγόντα τους ΚΕΡΔΗ στο σύνολο των καταναλωτών, μέσω ΥΚΩ). Αυτά προς εξήγηση του πώς το βλέπω και τί ενοούσα. Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνείς. Το να το βλέπεις εσύ πολύ πιο "υπεύθυνα" από ότι η μάζα, καλό για σένα, αλλά. Θα σταθώ μόνο στο τελευταίο κομμάτι που λες "να κόψουν το λαιμό τους να βρούν τις ρευματοκλοπες αντί να επιμεριζουν τη χασουρα σε όλους ". Συμφωνώ απολύτως. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει ο ΔΕΔΔΗΕ να κάνει τη δουλειά του, και όχι να θεωρούμε "ευτύχημα" όταν δεν την κάνει αλλά μας βολεύει. Πώς ακριβώς θα "μυριστει" το συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ ότι έχει γίνει αθέμιτη παρέμβαση σε έναν μετρητή όταν όλοι είναι ξεχαρβαλωμενοι; Αν εγώ ο έξυπνος ενοικιαστής πάω και πειράξω τον μετρητή μου για να γράφει λιγότερο, δε το πάρει μυρωδιά ο ΔΕΔΔΗΕ για μερικά χρόνια, έπειτα φύγω εγώ από το σπίτι κι έρθεις εσύ, το ξέρεις ότι αν γίνει έλεγχος κατόπιν θα χρεωθείς εσυ τη ρευματοκλοπή; (Αυτό που σου λέω είναι πραγματικό περιστατικό που έγινε στην πολυκατοικία μου, με συνέπεια ένα πρόστιμο 4ψηφιο σε έναν ανθρωπο που αντικειμενικά δεν έφταιγε) Μετά εσύ δε θα εξαγριωθείς και θα λες ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν κάνει τη δουλειά του;
washcloud Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου ^...δεν σε καταλαβαίνω που δεν με καταλαβαίνεις - και τα βάζεις όλα σε μια ομπρέλα "είτε θα την κάνει την δουλεια του ο ΔΕΔΔΗΕ είτε,,,όχι : το θέμα είναι ότι ως έχει, ο "κάθε ΔΕΔΔΗΕ (και η κάθε σχετική εταιρία/υπηρεσία), "τα τελευταία ειδικά" χρόνια, μεταθέτει τα πάντα στον πολίτη, μετατοπίζοντας (προφανώς προς όφελος της εταιρίας/υπηρεσίας) στον πολίτη υπό το σκεπτικό της "ατομικής ευθύνης". Όταν όλοι ξέρουμε πως στην πράξη ο μέσος πολίτης υποφέρει, και δη οικονομικά, την στιγμή που στρογγυλεύουν πισινοί των διοικούντων των σχετικών υπηρεσιών. Χαρακτηριστικότατο το παράδειγμα του "κόλπου" των ΥΚΩ (και συγκεκριμένα το κομμάτι τους των "κλοπών"), όπου υπάρχει μετάθεση ευθυνών με σκεπτικό "στρατού", δηλαδή "θα την πληρώσετε όλοι για τον έναν ή τους ολίγους". Την ίδια ώρα που για να πάρεις αποζημίωση πχ από απώλεια συσκευών λόγω υπέρτσης του δικτύου,,,σώθηκες. Ή αν αιτηθείς νυχτερινό και κάνουν ένα χρόνο, θα σου ρίξουν τα ψίχουλα ενός εικοσάρικου. Γενικά λοιπόν η φάση είναι "ποιος απ' τους δυο κρατά το μαχαίρι από τη λαβή του". Σ' αυτό το πλαίσιο, ΕΥΤΥΧΩΣ που κάποιοι υπάλληλοι δεν κάνουν τα πρωτοκολλικά προβλεπόμενα και δεν πέφτουν σε κάθε περίπτωση τα προβλεπόμενα πρόστιμα, όταν ο άλλος δεν φταίει (όπως στην "τετραψήφια" περίπτωση που ανέφερες). Αυτό είπα, και τίποτα παραπάνω. Τώρα γιατί το γυρνάς από εδώ και από εκεί και λες "όχι να μην την κάνει όποτε μας συμφέρει", δεν το καταλαβαίνω....Ναι, μακάρι να ήταν "τίμιος ο ΔΕΔΔΗΕ" (και "όλοι αυτοί της ενέργειας") και να έκανε και σωστά τη δουλειά του (σε όλα τα επίπεδα όμως) και να λειτουργούσαν τα πάντα,,,,ρολό (sic) στη χώρα, ΚΑΙ για τους πολίτες. Ε όταν ΔΕΝ είναι έτσι τα πράγματα, τουλάχιστον, λέω, καλά που δεν την πληρώνουν όλοι όλοι την ώρα με "πρόστιμα πρωτοκόλλου", επειδή "κάποιοι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους". Και το "σωστά", εδώ σημαίνει όπως ("άδικα") προβλέπει το πρωτόκολλο. Προφανώς δεν εννοούσα ΄γενικότερα "τί ωραία που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους"....(σπήκιν οφ, εάν θέλουν ας τοποθετήσουν ηλεκτρονικά συστήματα παρκολούθησης ας πούμε, ούτως ώστε να είναι ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΟ το ποιος ρευματοκλέπτει, και όχι σε ποιον έσκασε ο μουτζούρης μιας σπασμένης σφραγίδας ή μιας ανοικτής χελώνας. Στην τελική ας ξοδέψουν από τα υπέρογκα κέρδη τους σε προσθήκη συστημάτων κλειδώματος με τρόπο που να μην μπορεί να παραβιαστεί από τον καθένα τυχαίο, αντί να τσουκανάνε 4ψήφια σε άτομο που δεν έκανε κάτι στην ουσία. Αλλά επειδή γενικά είμαστε τα ζώα παραγωγής προς άρμεγμα, ακόμη και κάτι τέτοιο να κάνανε, πάλι το κόστος σε εμάς θα το μεταθέτανε.......). Αν δεν με κατάλαβες και τώρα.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα