Gianniz Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου Περιοχή Χαλάνδρι, έχω μιλήσει 3 φορές στο διάστημα μιας εβδομάδας, τελευταία σήμερα όπου και μου είπαν οτι πρεπει να κλεισω ραντεβου για καταμετρηση.
takoulou Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, Gianniz είπε Περιοχή Χαλάνδρι, έχω μιλήσει 3 φορές στο διάστημα μιας εβδομάδας, τελευταία σήμερα όπου και μου είπαν οτι πρεπει να κλεισω ραντεβου για καταμετρηση. Σου είπαν ότι θα περάσει τεχνικός από Δεδδηε; Μην πολυ δίνεις βάση σε αυτά που λέει το τηλεφωνικό κέντρο... Ότι θα σου κλείσουν ραντεβού.. Δεν μπορούν από το τηλεφωνικό κέντρο να κλείσουν.... Απλά το αναφέρουν ... Το μόνο που μπορείς να ζητήσεις αν υπάρχει τέτοια εντολή περασμένη στο σύστημα.. Να ξέρεις η περιοχή σου έχει ενταχθεί στην μηνιαία καταμέτρηση.. Επεξ/σία 17 Ιουνίου από takoulou 1
ekrepali Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου Παιδιαζ.για δοκιμάστε να μπείτε στο mydeddie app; Μπαίνει η όχι; Εμένα βγάζει μήνυμα ότι πρέπει να κατεβάσω τη νέα έκδοση. Πάω στο google play, δεν έχει επιλογή για update. Κάνω uninstall και νέα εγκατάσταση, πάλι τα ίδια. Τι διάολο,.έβγαλαν νέα έκδοση και μας τη κρατάνε κρυφη; 😅
johntram Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, ekrepali είπε Παιδιαζ.για δοκιμάστε να μπείτε στο mydeddie app; Μπαίνει η όχι; Εμένα βγάζει μήνυμα ότι πρέπει να κατεβάσω τη νέα έκδοση. Πάω στο google play, δεν έχει επιλογή για update. Κάνω uninstall και νέα εγκατάσταση, πάλι τα ίδια. Τι διάολο,.έβγαλαν νέα έκδοση και μας τη κρατάνε κρυφη; 😅 Μόλις το δοκίμασα και λεοτουργεί κανονικά χωρίς να αναφέρει νέα έκδοση.Λειτουργικό Android.Στο play store υπάρχει update της εφαρμογής πάντως. Επεξ/σία 18 Ιουνίου από johntram
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 12 λεπτά πριν, johntram είπε Μόλις το δοκίμασα και λεοτουργεί κανονικά χωρίς να αναφέρει νέα έκδοση.Λειτουργικό Android.Στο play store υπάρχει update της εφαρμογής πάντως. Κι εγώ το ίδιο.
ekrepali Δημοσ. 6 Ιουλίου Δημοσ. 6 Ιουλίου Κάτι που έχω επαληθεύσει σε 2 παροχές... Ας πούμε ότι το παράθυρο καταμέτρησης του ΔΕΔΔΗΕ είναι 1/7 - 5/7. Ας πούμε ότι κάνουμε αλλαγή παρόχου (με δική μας ένδειξη) και ολοκληρώνεται στις 1/7. Η καταμέτρηση που παίρνει μετά ο ΔΕΔΔΗΕ δεν καταχωρείται στο σύστημα, για να μην αναγκαστεί ο πάροχος να βγάλει ολιγοήμερο εκκαθαριστικό. Φυσικά αν ο ΔΕΔΔΗΕ έρθει για καταμέτρηση 1/7 και το δικό μας αίτημα φτάσει 2/7 με μικρότερη ένδειξη, το αίτημα κολλάει αν έχουμε αναλογικό μετρητή.
takoulou Δημοσ. 6 Ιουλίου Δημοσ. 6 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα... Δεν συμβαίνουν πάντα όλα αυτά.. Εξαρτάται απο την περιοχή του Δεδδηε, υπάλληλοι παρόχους,, κτλπ.. Επεξ/σία 6 Ιουλίου από takoulou
gpapas640 Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στις 11/6/2024 στις 9:43 ΜΜ, gpapas640 είπε Μια βοήθεια γιατί έχω απηυδησει. Έχω κάνει νέο συμβούλιο ρεύματος αλλά επειδή έγινε σε άλλο όνομα πρέπει οπωσδήποτε ο ΔΕΔΔΗΕ να πάρει αρχική μέτρηση (δε δέχονται να δώσω εγώ). Το θέμα είναι ότι 3 φορές έχει έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ και "έχει βρει το ακίνητο κλειστό" και με προτρέπει να καλέσει στο ΔΕΔΔΗΕ για συνενόηση. Μου έρχεται sms. Την 1η φορά μου λένε δώσε τηλέφωνο να σε πάρουμε την προηγούμενη μέρα από εκείνη που θα περάσουν για να ξέρεις. Δε το τηρησαν οπότε μου ήρθε και 2η φορά sms ότι το κινητό βρέθηκε κλειστό. Ξαναπαίρνω στο ΔΕΔΔΗΕ "εεε κάποιο λαθος θα έγινε δώστε πάλι τηλέφωνο σας να σας ειδοποιήσουμε". Σήμερα έρχεται 3η φορά sms ενώ ειμαι σπίτι! Το οποίο σημαίνει ότι δε χτύπησαν καν θυροτηλεφωνο! Ξαναπαίρνω στο ΔΕΔΔΗΕ και μου ζήτησαν πάλι τηλέφωνο επικοινωνίας. Έδωσα πόνο, είπα ότι μπόρεσα αλλά δεν υπήρχε ούτε προϊστάμενος ούτε έδωσε άλλο τηλέφωνο τοπικού ΔΕΔΔΗΕ. Δεν είχα ποτέ θέμα με το ΔΕΔΔΗΕ, και ξαφνικά σκάει αυτό! Καμία πρόταση; Επανέρχομαι με συμπυκνωμένη ενημέρωση διαστήματος ενός μηνός. Για το συγκεκριμένο θέμα άνοιξα αίτημα το my.rae και μοιραία οδηγηθηκαμε στον ενεργειακό διαμεσολαβητή. Θυμίζω στα γρήγορα ότι οι κατηγορίες προς το ΔΕΔΔΗΕ ήταν 1) ότι το σύστημα των ραντεβού δε λειτουργεί 2) ότι του λέμε πως τα συνεργεία καταμέτρησης δηλώνουν ακίνητα κλειστά ενώ δε χτυπάνε καν θυροτηλεφωνα και πως το περνάει στο ντουκου. Από το ΔΕΔΔΗΕ ειπώθηκαν αδιανόητα πράγματα και πότε συγκεκριμένες απαντήσεις: Spoiler "Αντιλαμβανόμενοι τις αντικειμενικές δυσκολίες (κλειστές οικοδομές), υπάρχει και η δυνατότητα του ραντεβού, που όμως παρουσιάζει δυσκολίες στην εφαρμογή.Σε κάθε περίπτωση ο ΔΕΔΔΕΗΕ καταβάλλει προσπάθειες για την έγκαιρη και αποτελεσματική διεκπεραίωση των αιτημάτων, αλλά δυστυχώς με 7,500,000 εκατομμύρια χρήστες υπάρχουν και αστοχίες τις οποίες ευελπιστούμε να εξαλείψουμε, με την τοποθέτηση των έξυπνων μετρητών" Spoiler "Οι σποραδικές αστοχίες δεν καθιστούν αναποτελεσματικό το σύστημα των ραντεβού που ως επι το πλείστον εξυπηρετεί χιλιάδες καταναλωτές. Με την τοποθέτηση των έξυπνων μετρητών οι εν λόγω αστοχίες θα μειωθούν στο ελάχιστο" Εν τέλει ο ενεργειακός διαμεσολαβητής "έκλεισε" το θέμα με το εξής πόρισμα: "Από το ιστορικό της υπόθεσης προκύπτει ότι κατά τη διεκπεραίωση του αιτήματος του καταναλωτή παρατηρήθηκε αδικαιολόγητη έλλειψη συντονισμού του προσωπικού του ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος υποχρεούται να μεριμνά για την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών του Δικτύου, με στόχο τη συνεχή βελτίωσή της, ελέγχοντας, μεταξύ άλλων, το προσωπικό του κατά τη διεκπεραίωση των αιτημάτων και λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς και των πελατών. Στο σημείο αυτό: 1. συστήνεται με επίταση στον Διαχειριστή να λάβει όλα τα μέτρα δέουσας επιμέλειας, με στόχο την αποφυγή παρόμοιων προβλημάτων στο μέλλον και 2. περατώνεται η παρούσα διαδικασία διαμεσολάβησης και το ζήτημα παραπέμπεται στην ΡΑΑΕΥ, προκειμένου να ασκήσει τις κατά νόμον εποπτικές και κυρωτικές αρμοδιότητές της, στο μέτρο που απαιτείται." Εντάξει, αφού θα τιμωρήσει η ΡΑΑΕΥ το ΔΕΔΔΗΕ ησύχασα. Συμπέρασμα: ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ! ΥΓ: Για την ιστορία, τελικά ήταν δυνατή η λήψη μέτρησης όταν ήρθε συνεργείο για τακτική εκκαθαριστική μέτρηση. Είναι διαφορετικό συνεργείο; Πότε δε θα μάθουμε... Επεξ/σία 9 Ιουλίου από gpapas640
ekrepali Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 22 minutes ago, gpapas640 said: Στο σημείο αυτό: 1. συστήνεται με επίταση στον Διαχειριστή να λάβει όλα τα μέτρα δέουσας επιμέλειας, με στόχο την αποφυγή παρόμοιων προβλημάτων στο μέλλον και 2. περατώνεται η παρούσα διαδικασία διαμεσολάβησης και το ζήτημα παραπέμπεται στην ΡΑΑΕΥ, προκειμένου να ασκήσει τις κατά νόμον εποπτικές και κυρωτικές αρμοδιότητές της, στο μέτρο που απαιτείται." Εντάξει, αφού θα τιμωρήσει η ΡΑΑΕΥ το ΔΕΔΔΗΕ ησύχασα. Συμπέρασμα: ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ! Κάθε φορά που πέρασε και "δε σε βρήκε" ο εργολάβος, πληρώθηκε 30% μεροκάματο. Συν το τελικό μεροκάματο της καταμέτρησης. Spoiler Τώρα εσύ αν θες περιμένεις τη ΡΑΕ να επιβάλλει κυρώσεις στον ΔΕΔΔΗΕ (δηλαδή τη ΔΕΗ και τους Αυστραλούς). 😂 Και μετά ο ΔΕΔΔΗΕ να επιβάλλει ποινική ρήτρα στον ανάδοχο. Spoiler Ακόμα κι αν ο εργολάβος αποζημιώσει τον ΔΕΔΔΗΕ, ο ΔΕΔΔΗΕ μετά θα αποζημιώσει εσένα; 😁 Άσε, μιλάμε για μπανανία. Αν θες να το τραβήξεις... άνοιξε αίτημα στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Κατά ΔΕΔΔΗΕ, και ζήτα αποζημίωση 200 ευρώ μπας και πιάσεις λαβράκι. Συνήγορο του Καταναλωτή κατά ΡΑΕ, δε γίνεται... γιατί είναι Ανεξάρτητη Αρχή. Σου επισυνάπτω PDF Υπόδειγμα σύμβασης λήψης ενδείξειων. Το Άρθρο 14 είναι οι ποινικές ρήτρες, αλλά δε ξέρω που ακριβώς εμπίπτει η περίπτωση σου. Σίγουρα στο 12, αλλά δε λέει ποσό. 2-pdf-υποδειγμα-συμβασησ-ληψησ-ενδειξεων-πδθ-3008540.pdf
takoulou Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 17 λεπτά πριν, ekrepali είπε Κάθε φορά που πέρασε και "δε σε βρήκε" ο εργολάβος, πληρώθηκε 30% μεροκάματο. Συν το τελικό μεροκάματο της καταμέτρησης. Απόκρυψη περιεχομένων Τώρα εσύ αν θες περιμένεις τη ΡΑΕ να επιβάλλει κυρώσεις στον ΔΕΔΔΗΕ (δηλαδή τη ΔΕΗ και τους Αυστραλούς). 😂 Και μετά ο ΔΕΔΔΗΕ να επιβάλλει ποινική ρήτρα στον ανάδοχο. Απόκρυψη περιεχομένων Ακόμα κι αν ο εργολάβος αποζημιώσει τον ΔΕΔΔΗΕ, ο ΔΕΔΔΗΕ μετά θα αποζημιώσει εσένα; 😁 Άσε, μιλάμε για μπανανία. Αν θες να το τραβήξεις... άνοιξε αίτημα στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Κατά ΔΕΔΔΗΕ, και ζήτα αποζημίωση 200 ευρώ μπας και πιάσεις λαβράκι. Συνήγορο του Καταναλωτή κατά ΡΑΕ, δε γίνεται... γιατί είναι Ανεξάρτητη Αρχή. Σου επισυνάπτω PDF Υπόδειγμα σύμβασης λήψης ενδείξειων. Το Άρθρο 14 είναι οι ποινικές ρήτρες, αλλά δε ξέρω που ακριβώς εμπίπτει η περίπτωση σου. Σίγουρα στο 12, αλλά δε λέει ποσό. 2-pdf-υποδειγμα-συμβασησ-ληψησ-ενδειξεων-πδθ-3008540.pdf 967.32 kB · 0 downloads Καλησπέρα...Δεν υπάρχει ο εργολάβος να πληρώνετε τα κλειστά από τον Δεδδηε.....Που υπάρχει αυτό στις συμβάσεις.. Αυτές είναι του 2021 που υπάρχουν.. Πράγματι αν κάποιος τεχνικός κάνει λάθος υπάρχει η ποινική ρήτρα που εφαρμόζει ο Δεδδηε.. Λάθος ένδειξη, λάθος σε κάτι άλλο..
ekrepali Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 2 minutes ago, takoulou said: Καλησπέρα...Δεν υπάρχει ο εργολάβος να πληρώνετε τα κλειστά από τον Δεδδηε.....Που υπάρχει αυτό στις συμβάσεις.. Αυτές είναι του 2021 που υπάρχουν.. Πράγματι αν κάποιος τεχνικός κάνει λάθος υπάρχει η ποινική ρήτρα που εφαρμόζει ο Δεδδηε.. Λάθος ένδειξη, λάθος σε κάτι άλλο.. Υπόδειγμα σύμβασης είναι αυτό που ανέβασα, για Δυτική Θεσσαλονίκη με ημερομηνία 2018. Αν δε παίρνουν τώρα, δε το ξέρω... φυσικά κάθε σύμβαση είναι διαφορετική. Αλλά αν όντως ισχύει ποινική ρήτρα για οποιοδήποτε λάθος, ο συμφορουμήτης πρέπει να πληρωθεί για τη ταλαιπωρία του.
gpapas640 Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 19 ώρες πριν, ekrepali είπε Κάθε φορά που πέρασε και "δε σε βρήκε" ο εργολάβος, πληρώθηκε 30% μεροκάματο. Συν το τελικό μεροκάματο της καταμέτρησης. Απόκρυψη περιεχομένων Τώρα εσύ αν θες περιμένεις τη ΡΑΕ να επιβάλλει κυρώσεις στον ΔΕΔΔΗΕ (δηλαδή τη ΔΕΗ και τους Αυστραλούς). 😂 Και μετά ο ΔΕΔΔΗΕ να επιβάλλει ποινική ρήτρα στον ανάδοχο. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Ακόμα κι αν ο εργολάβος αποζημιώσει τον ΔΕΔΔΗΕ, ο ΔΕΔΔΗΕ μετά θα αποζημιώσει εσένα; 😁 Άσε, μιλάμε για μπανανία. Αν θες να το τραβήξεις... άνοιξε αίτημα στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Κατά ΔΕΔΔΗΕ, και ζήτα αποζημίωση 200 ευρώ μπας και πιάσεις λαβράκι. Συνήγορο του Καταναλωτή κατά ΡΑΕ, δε γίνεται... γιατί είναι Ανεξάρτητη Αρχή. Σου επισυνάπτω PDF Υπόδειγμα σύμβασης λήψης ενδείξειων. Το Άρθρο 14 είναι οι ποινικές ρήτρες, αλλά δε ξέρω που ακριβώς εμπίπτει η περίπτωση σου. Σίγουρα στο 12, αλλά δε λέει ποσό. 2-pdf-υποδειγμα-συμβασησ-ληψησ-ενδειξεων-πδθ-3008540.pdf 967.32 kB · 1 download Ναι, άλλη δουλειά δεν είχα να κυνηγάω το ΔΕΔΔΗΕ με τις "ανεξάρτητες" αρχές. Επαναλαμβάνω: ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ!
dasnowy Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου (επεξεργασμένο) On 06/07/2024 at 15:05, ekrepali said: Κάτι που έχω επαληθεύσει σε 2 παροχές... Ας πούμε ότι το παράθυρο καταμέτρησης του ΔΕΔΔΗΕ είναι 1/7 - 5/7. Ας πούμε ότι κάνουμε αλλαγή παρόχου (με δική μας ένδειξη) και ολοκληρώνεται στις 1/7. Η καταμέτρηση που παίρνει μετά ο ΔΕΔΔΗΕ δεν καταχωρείται στο σύστημα, για να μην αναγκαστεί ο πάροχος να βγάλει ολιγοήμερο εκκαθαριστικό. Φυσικά αν ο ΔΕΔΔΗΕ έρθει για καταμέτρηση 1/7 και το δικό μας αίτημα φτάσει 2/7 με μικρότερη ένδειξη, το αίτημα κολλάει αν έχουμε αναλογικό μετρητή. Εγώ πήγα μια παροχή στην elpedison. Το αίτημα ολοκληρώθηκε 25/6 και στις 28/6 πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ νέα ένδειξη. Πρέπει να έχω πέσει σε καλό παράρτημα ΔΕΔΔΗΕ εγώ. Περνάνε όντως κάθε μήνα και παίρνουν μέτρηση. Επαρχία είμαι. Επεξ/σία 10 Ιουλίου από dasnowy
ekrepali Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 14 minutes ago, dasnowy said: Εγώ πήγα μια παροχή στην elpedison. Το αίτημα ολοκληρώθηκε 25/6 και στις 28/6 πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ νέα ένδειξη. Πρέπει να έχω πέσει σε καλό παράρτημα ΔΕΔΔΗΕ εγώ. Περνάνε όντως κάθε μήνα και παίρνουν μέτρηση. Επαρχία είμαι. Βρε κι εμένα πέρασαν, ίδια φάση με σένα. Αλλά στο σύστημα πέρασε μόνο η δική μου ένδειξη της αλλαγής παρόχου, κι όχι η επιτόπια του ΔΕΔΔΗΕ. Τι να πω, μπορεί να παίζουν κι άλλες παράμετροί που δε γνωρίζουμε.
dasnowy Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου 6 hours ago, ekrepali said: Βρε κι εμένα πέρασαν, ίδια φάση με σένα. Αλλά στο σύστημα πέρασε μόνο η δική μου ένδειξη της αλλαγής παρόχου, κι όχι η επιτόπια του ΔΕΔΔΗΕ. Τι να πω, μπορεί να παίζουν κι άλλες παράμετροί που δε γνωρίζουμε. Εμένα την καταχώρησαν κανονικά την ένδειξη. Φαίνεται στο myelpedison.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα