Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 hours ago, takoulou said:

Είναι τεχνικός και πληρωνεται με το κομμάτι και δεν  βλέπει μόνο την ένδειξη..Έχει και την υποχρεωση να ελέγξει και την παροχη..Έτσι είναι η συμφωνία με τον Δεδδηε.. Όπως και η πληρωμη στην καταμέτρηση γίνεται παλι με το κομμάτι.. Θα πρεπει εκτελέσει τις εντολές που έχει παρει.. Το ίδιο συμβαίνει και στην καταμέτρηση... 

Άρα επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μας... ότι σε κάποιες περιοχές όταν γίνεται αίτημα αλλαγής παρόχου βγαίνουν για έξτρα μεροκάμακατο κατά παράβαση του Άρθρου 18 του ΚΠΗΕ που λέει ότι για ευκολία οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται με την ένδειξη των καταναλωτών... 👍

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Άρα επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μας... ότι σε κάποιες περιοχές όταν γίνεται αίτημα αλλαγής παρόχου βγαίνουν για έξτρα μεροκάμακατο κατά παράβαση του Άρθρου 18 του ΚΠΗΕ που λέει ότι για ευκολία οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται με την ένδειξη των καταναλωτών... 👍

Ειναι στα καθηκοντα του Δεδδηε.. Νομιζω οτι  ειναι ο διαχειριστης του δικτυου... Να εκτελει τις εντολες.. Και δεν υπαρχει εχτρα μεροκαματο... Αυτο εφαρμοζεται και στην καταμετρηση..Οπως σε αλλες τεχνικες εργασιες..

(Η λήψη των ενδείξεων γίνεται από μόνιμο προσωπικό της Επιχείρησης αλλά και από ιδιώτες εργολάβους καταμέτρησης, το προσωπικό των οποίων γνωστοποιείται στη ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, ασφαλίζεται και, πριν αναλάβει καθήκοντα, ενημερώνεται από μόνιμους υπαλλήλους της Εταιρείας)

 

(Στο πλαίσιο αυτό παρακαλούνται όλοι οι καταναλωτές να διασφαλίσουν ότι το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών θα έχει πρόσβαση στο χώρο των μετρητών του ακινήτου, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού)

  • Haha 1
Δημοσ.
3 minutes ago, takoulou said:

Ειναι στα καθηκοντα του Δεδδηε..

Τα καθήκοντα του ΔΕΔΔΗΕ όταν υπάρχει αίτημα αλλαγής παρόχου στο ίδιο ΑΦΜ, είναι να ολοκληρώνει την αλλαγή με την ένδειξη που έχει δώσει ο πελάτης. Είναι Νόμος του Κράτους. Όχι να βγαίνουν βόλτα οι εργολάβοι για να πληρωθούν "με το κομμάτι".

 

10 minutes ago, takoulou said:

Ειναι στα καθηκοντα του Δεδδηε.. Νομιζω οτι  ειναι ο διαχειριστης του δικτυου... Να εκτελει τις εντολες.. Και δεν υπαρχει εχτρα μεροκαματο... Αυτο εφαρμοζεται και στην καταμετρηση..Οπως σε αλλες τεχνικες εργασιες..

 

1.jpg.a802d4d424b42d627645daa46206a9c9.jpg

11 minutes ago, takoulou said:

(Στο πλαίσιο αυτό παρακαλούνται όλοι οι καταναλωτές να διασφαλίσουν ότι το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών θα έχει πρόσβαση στο χώρο των μετρητών του ακινήτου, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού)

Ο συμφορουμήτης που έχει αιτηθεί αλλαγή ΑΦΜ, φυσικά και περιμένει επιτόπια. Το έχει γράψει όμως τόσες φορές ότι ήταν παρών στο χώρο! Δηλαδή αν ο εργολάβος δει την εξώπορτα κλειστή, φεύγει αντί να χτυπήσει το κουδούνι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, takoulou είπε

Ειναι στα καθηκοντα του Δεδδηε.. Νομιζω οτι  ειναι ο διαχειριστης του δικτυου... Να εκτελει τις εντολες.. Και δεν υπαρχει εχτρα μεροκαματο... Αυτο εφαρμοζεται και στην καταμετρηση..Οπως σε αλλες τεχνικες εργασιες..

(Η λήψη των ενδείξεων γίνεται από μόνιμο προσωπικό της Επιχείρησης αλλά και από ιδιώτες εργολάβους καταμέτρησης, το προσωπικό των οποίων γνωστοποιείται στη ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, ασφαλίζεται και, πριν αναλάβει καθήκοντα, ενημερώνεται από μόνιμους υπαλλήλους της Εταιρείας)

 

(Στο πλαίσιο αυτό παρακαλούνται όλοι οι καταναλωτές να διασφαλίσουν ότι το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών θα έχει πρόσβαση στο χώρο των μετρητών του ακινήτου, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού)

Ρε παιδιά, επαναλαμβάνω ότι από το 2017 που διαμένω στο ακίνητο ζήτημα να έχει υπάρχει μια φορά που δεν βγήκε εκκαθαριστικος λογαριασμούς στην ώρα του επειδή δε μπόρεσε να μπει μέσα ο ΔΕΔΔΗΕ.

Μάλιστα, επειδή στο υπόγειο δωματιάκι εντός της πολυκατοικίας που υπάρχουν τα ρολόγια της ΔΕΗ φυλαγαμε και τα καθαριστικά της πολυκατοικίας και μας τα έκλεβαν, σε κάποια φάση κλειδωναμε την πόρτα και αφήναμε χαρτί με τηλέφωνο ώστε να μας πάρουν όταν θέλουν να μετρήσουν, και όντως μας έπαιρναν να πάμε να τους ξεκλειδώσουμε.
Επειδή όμως δε γινόταν αυτό με τα τηλέφωνα (και επειδή είναι παράνομο), πλέον αφήνουμε πάλι ξεκλείδωτα και η πρόσβαση στα ρολογια είναι ελεύθερη (τα καθαριστικά τα φυλάμε σε άλλο μέρος).

Γιατί το παλιό συνεργείο έπαιρνε ακόμα και τηλέφωνο και το τωρινό απλά στέλνει ένα μήνυμα ότι βρέθηκε κλειστό χωρίς καν να χτυπάνε θυροτηλεφωνο;

Επεξ/σία από gpapas640
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gpapas640 είπε

Ρε παιδιά, επαναλαμβάνω ότι από το 2017 που διαμένω στο ακίνητο ζήτημα να έχει υπάρχει μια φορά που δεν βγήκε εκκαθαριστικος λογαριασμούς στην ώρα του επειδή δε μπόρεσε να μπει μέσα ο ΔΕΔΔΗΕ.

Μάλιστα, επειδή στο υπόγειο δωματιάκι εντός της πολυκατοικίας που υπάρχουν τα ρολόγια της ΔΕΗ φυλαγαμε και τα καθαριστικά της πολυκατοικίας και μας τα έκλεβαν, σε κάποια φάση κλειδωναμε την πόρτα και αφήναμε χαρτί με τηλέφωνο ώστε να μας πάρουν όταν θέλουν να μετρήσουν, και όντως μας έπαιρναν να πάμε να τους ξεκλειδώσουμε.
Επειδή όμως δε γινόταν αυτό με τα τηλέφωνα (και επειδή είναι παράνομο), πλέον αφήνουμε πάλι ξεκλείδωτα και η πρόσβαση στα ρολογια είναι ελεύθερη (τα καθαριστικά τα φυλάμε σε άλλο μέρος).

Γιατί το παλιό συνεργείο έπαιρνε ακόμα και τηλέφωνο και το τωρινό απλά στέλνει ένα μήνυμα ότι βρέθηκε κλειστό χωρίς καν να χτυπάνε θυροτηλεφωνο;

Μπορεί να έχει αλλάξει ο κατάμετρητής.. Εξάλλου πληρωνεται με το κομμάτι... Τον συμφέρει να μην γίνεται η καταγραφεί... 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, takoulou είπε

Μπορεί να έχει αλλάξει ο κατάμετρητής.. Εξάλλου πληρωνεται με το κομμάτι... Τον συμφέρει να μην γίνεται η καταγραφεί... 

Ή να έχουν αναθέσει την καταμέτρηση σε εργολάβο.

Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση για αυτό που συνέβη.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, gpapas640 είπε

Ή να έχουν αναθέσει την καταμέτρηση σε εργολάβο.

Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση για αυτό που συνέβη.

Εδώ και πολλα πολλα χρονια η καταμέτρηση γίνεται αποκλειστικά  από εργολάβο.. Πλέον τους έχει παραχωρηθει κινητό συγχρονο και βγάζουν φωτογραφίες σε όλες τις παροχες με τις ενδειξεις.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, takoulou είπε

Εδώ και πολλα πολλα χρονια η καταμέτρηση γίνεται αποκλειστικά  από εργολάβο.. Πλέον τους έχει παραχωρηθει κινητό συγχρονο και βγάζουν φωτογραφίες σε όλες τις παροχες με τις ενδειξεις.. 

Δεν έχω ιδέα και να σου πω την αλήθεια ούτε με πολυνοιάζει. They have ONE job, κυριολεκτικά. Να βγάζουν φωτογραφίες. Δεν τους έβαλαν να τσαπιζουν στους 40 βαθμούς ούτε να εξυπηρετούν ουρες με κοσμο σε ταμεία επι 2 ώρες σερί. Ας κάνουν τη δουλειά τους για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

Επεξ/σία από gpapas640
Δημοσ.

  

1 hour ago, POUARO said:

03/06/2024 πήρα μήνυμα ότι η παροχή μου εκπροσωπείται απο elpedison (μεταφορά απο ΗΡΩΝ ), ενώ με είχαν πείσει να παραμείνω στον ΗΡΩΝ και είχα συμφωνήσει. Τώρα από τον ΗΡΩΝ μου λενε  ότι η αίτηση μεταφοράς εκκρεμεί από τον ΔΕΔΔΗΕ . Πόσο ΚΑΙΡΟ ΠΑΙΡΝΕΙ? Είναι ΗΔΗ 10 ΜΕΡΕΣ!!!

Aρχικά κάνε αναζήτηση τον αριθμό παροχής στο ΥΔΕ. Όταν πήγες elpedison έγινε +1 το τελευταίο ψηφίο. Αν άλλαξε επιπλέον +1 είσαι ξανά ΗΡΩΝ.

Αν είσαι ακόμα Εlpedison τότε για κάποιο λόγο σκάλωσε η επιστροφή στον ΗΡΩΝ... ίσως μεσολάβησε προγραμματισμένη επιτόπια καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ;

Αν δε μπορείς να βγάλεις άκρη μόνος σου, πάρει τηλέφωνο τον ΔΕΔΔΗΕ 800 400 4000... ρώτα σε ποιον πάροχο φαίνεται πως είσαι και ζήτα το ιστορικό καταμετρήσεων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

39 minutes ago, Gianniz said:

Καλησπέρα σε όλους, προσπαθώντας να κάνω ταχυμεταφορά από ELPE σε ΔΕΗ και πάλι πίσω για να επωφεληθώ την προσφορά που τρέχει με go4more έχει κολλήσει η κατάσταση στο ΔΕΔΔΗΕ, πιο συγκεκριμένα:

- 30/05: Κάνω αίτημα στη ΔΕΗ και λαμβάνω sms ότι το αιτημα μου ολοκληρωθηκε

- 31/05: Λαμβάνω sms απο ΔΕΗ που με ενημερώνει ότι το αιτημα προωθηθηκε στο ΔΕΔΔΗΕ και ο χρονος ολοκληρωσης εκτιμαται στις 2 εργασιμες μερες

- 03/06: Λαμβάνω πάλι sms απο ΔΕΗ που μου ζητάει να στείλω τις επικαιροποιημενες ενδειξεις μου στο [email protected] προκειμενου να προχωρησει το αιτημα. Τις στέλνω την ίδια μέρα.

- 10/06: Βλέπω ότι ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά μου (δεν εχει αλλάξει το τελευταιο ψηφίο) οπότε τηλεφωνώ στη ΔΕΗ και μου λεει οτι φαινεται να εχει κολλησει στο ΔΕΔΔΗΕ και να μιλησω μαζι τους.

- 10/06: Επικοινωνώ με ΔΕΔΔΗΕ και μου λενε οτι η μεταφορά εχει κολλησει γιατί ο πάροχος απο τον οποιο φευγω (ELPE) εδωσε διαφορετικη μέτρηση από τον καταμετρητή του ΔΕΔΔΗΕ που εχει περασει καποιες μέρες νωρίτερα. Μου ζητάνε να δώσω τη δικιά μου ενδείξη για να την καταχωρύσουν ώστε να προχωρήσει η αίτηση μετάβασης. Δίνω τη δικιά μου μέτρηση, η οποια παρεμπιπτόντως ήταν κοντά με της ELPE, οποτε το λαθος ειχε γινει απο τον καταμετρητη του ΔΕΔΔΗΕ.

- 13/06: Δεν εχει συμβει ακομα κατι, οποτε επικοινωνω παλι με ΔΕΔΔΗΕ και τους ρωταω σε ποιο σημειο βρισκεται το αιτημα μου. Μου λενε οτι δεν εχει προχωρησει, τους ζηταω να το επισπευσουν και μου λενε οκ.

17/06 (σήμερα): Κάνω και παλι τηλεφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ για να δω που βρισκεται, αυτή τη φορα μου λενε ότι πρεπει να κλεισω ραντεβου για να περασει καταμετρητης απο το ΔΕΔΔΗΕ να παρει μετρηση ωστε να προχωρησει η μεταβάση. Αυτο δεν μου το ειχαν πει στις προηγουμενες επικοινωνιες.

Ρίξτε λιγο τα φωτα σας στην περιπτωση οι πιο εμπειροι, πως πρεπει να κινηθω εδώ ώστε να ξεμπλέξω το συντομοτερο δυνατόν.

 

 

Πιθανολογώ ότι μεταξύ 30/5 και 2/6, ήρθε ο ΔΕΔΔΗΕ για προγραμματισμένη επιτόπια καταμέτρηση. Τώρα ειδικά με τις μηνιαίες σκάνε μύτη εκεί που δεν τους περιμένεις. Αν λοιπόν η ένδειξη που είχες δώσει εσύ στη ΔΕΗ ήταν μικρότερη από αυτή που έλαβε ο ΔΕΔΔΗΕ, και η ΔΕΔΔΗΕ καταχώρησε το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ αργότερα με τη δική σου ένδειξη... τότε η ένδειξη ήταν εκτός ορίων και κόλλησε.

Αρχικά ξανακοίτα στο ΥΔΕ... έχει αλλάξει το ψηφίο της παροχής, ναι ή όχι;

Εν συνεχεία κατέβασε το mydeddie app, κάνε login με κωδικούς taxisnet. Πας Μετρήσεις --Στατιστικά καταναλώσεων--Ενδείξεις παροχής. Βγάλε screenshot και ανέβασε εδώ τις τελευταίες καταμετρήσεις... πες μας τι είναι η κάθε καταμέτρηση. (σβήσε τον αριθμό παροχής πριν ανεβάσεις το screenshot)

Στις 2 καταμετρήσεις που είναι πάνω-πάνω, πάτα και το ⓘ και θα σου δείξει ποιον πάροχο αφορά η ένδειξη. Πχ αν έχεις κάνει αλλαγή από ΗΡΩΝ σε ΔΕΗ με ένδειξη φωτογραφίας 10000, θα σου βγάζει 10000 ΗΡΩΝ (δηλαδή ως τελική ένδειξη).

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

  

Πιθανολογώ ότι μεταξύ 30/5 και 2/6, ήρθε ο ΔΕΔΔΗΕ για προγραμματισμένη επιτόπια καταμέτρηση. Τώρα ειδικά με τις μηνιαίες σκάνε μύτη εκεί που δεν τους περιμένεις. Αν λοιπόν η ένδειξη που είχες δώσει εσύ στη ΔΕΗ ήταν μικρότερη από αυτή που έλαβε ο ΔΕΔΔΗΕ, και η ΔΕΔΔΗΕ καταχώρησε το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ αργότερα με τη δική σου ένδειξη... τότε η ένδειξη ήταν εκτός ορίων και κόλλησε.

Αρχικά ξανακοίτα στο ΥΔΕ... έχει αλλάξει το ψηφίο της παροχής, ναι ή όχι;

Εν συνεχεία κατέβασε το mydeddie app, κάνε login με κωδικούς taxisnet. Πας Μετρήσεις --Στατιστικά καταναλώσεων--Ενδείξεις παροχής. Βγάλε screenshot και ανέβασε εδώ τις τελευταίες καταμετρήσεις... πες μας τι είναι η κάθε καταμέτρηση. (σβήσε τον αριθμό παροχής πριν ανεβάσεις το screenshot)

Στις 2 καταμετρήσεις που είναι πάνω-πάνω, πάτα και το ⓘ και θα σου δείξει ποιον πάροχο αφορά η ένδειξη. Πχ αν έχεις κάνει αλλαγή από ΗΡΩΝ σε ΔΕΗ με ένδειξη φωτογραφίας 10000, θα σου βγάζει 10000 ΗΡΩΝ (δηλαδή ως τελική ένδειξη).

Το ξαναέιδα το ΥΔΕ (το κοιτάω 4-5 φορές τη μέρα) και το ψηφίο δεν έχει αλλάξει.

Επισυνάπτω και το screenshot απο το mydeddie app, στο πρώτο ⓘ (64503) η ένδειξη αφορά ΗΡΩΝ, στο δεύτερο ⓘ (64246) η ένδειξη αφορά ΔΕΗ.

image.png.4f6f54f8b56824b361ed8ee6a425cd00.png

Δημοσ.

1.jpg.5b24b44e445f81c92f4921ef7d72511a.jpg

 

Είναι παπάρες και στη ΔΕΗ και στον ΔΕΔΔΗΕ. Τα αιτήματα αλλαγής παρόχου ολοκληρώνονται με την ένδειξη που εμείς δίνουμε στον πάροχο και ο πάροχος καταχωρεί στον Θαλή (το σύστημα αλλαγής παρόχου του ΔΕΔΔΗΕ). Οπότε η αλλαγή παρόχου θα έπρεπε να ολοκληρωθεί είτε με την αρχική ένδειξη που έδωσες στις 30/5, είτε στις 3/6 που έστειλες ενδείξεις στην ΔΕΗ όπου θα έπρεπε η ΔΕΗ να τις επικαιροποιήσει στον Θαλή.

Αυτό που έκανες στις 10/6 δεν είναι εφικτό συστεμικά, δηλαδή να δώσεις ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ και ο ο ΔΕΔΔΗΕ να παρέμβει στο αίτημα της ΔΕΗ στον Θαλή. Ξαναλέω ότι μόνο ο νέος πάροχος (ΔΕΗ) μπορεί να καταχωρήσει ή να επικαιροποιήσει την αρχική ένδειξη εκπροσώπησης στον Θαλή.

Οπότε εσύ έδωσες ένδειξη 64503 στον ΔΕΔΔΗΕ, κι ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ  καταχώρησε την ένδειξη ως εκκαθαριστική στην Elpedison, όχι τελική. Μετά ίσως η ΔΕΗ διόρθωσε την ένδειξη στο αίτημα εκπροσώπησης (αυτή που τους είχες στείλει στις 3/6) η οποία όμως ήταν εκτός ορίων  (ικρότερη) από αυτή που έδωσες στις 10/6 στον ΔΕΔΔΗΕ και το αίτημα παραμένει κολλημένο. Και παραμένεις elpedison εννοείται.

Οι τηλεφωνικές ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ, δε δίνονται για αλλαγή παρόχου (τελικές/αρχικές). Δε λειτουργεί έτσι το σύστημα! Δίνονται μόνο σε περιπτώσεις που δεν έχει περάσει υπάλληλος για μηνιαία καταμέτρηση, οπότε δέχονται τη δική μας ένδειξη.

Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα αμφιβάλλω αν προλαβαίνεις να βγάλεις άκρη με τη ΔΕΗ και να κάνεις τράμπα πίσω σε elpedison μεχρ 21/6.

Θα σου πρότεινα να ζητήσεις απ'την ΔΕΗ να ακυρώσει το αίτημα. Να το αποσύρει εντελώς απ'το σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ. Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα είναι σαν να παίζεις μαζί τους κουφό τηλέφωνο. Κοίτα να περιορίσεις τις απώλειες σου.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Gianniz είπε

Το ξαναέιδα το ΥΔΕ (το κοιτάω 4-5 φορές τη μέρα) και το ψηφίο δεν έχει αλλάξει.

Επισυνάπτω και το screenshot απο το mydeddie app, στο πρώτο ⓘ (64503) η ένδειξη αφορά ΗΡΩΝ, στο δεύτερο ⓘ (64246) η ένδειξη αφορά ΔΕΗ.

image.png.4f6f54f8b56824b361ed8ee6a425cd00.png

Ξερεις αν και  ποτε εγινε η μηνιαια καταμετρηση σε εσενα; Ημερομηνια; Εχουν τις μετρησεις;   Ο καταμετρητης πλεον βγαζει και φωτογραφια την ενδειξη για να μην γινει καποιο λαθος; Υπαρχει και η περιπτωση να περασε καποιος για την αλλαγη...

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, takoulou είπε

Ξερεις αν και  ποτε εγινε η μηνιαια καταμετρηση σε εσενα; Ημερομηνια; Εχουν τις μετρησεις;   Ο καταμετρητης πλεον βγαζει και φωτογραφια την ενδειξη για να μην γινει καποιο λαθος; Υπαρχει και η περιπτωση να περασε καποιος για την αλλαγη...

Νομίζω στην 1η επικοινωνία μου ανέφεραν ότι η καταμέτρηση απο ΔΕΔΔΗΕ είχε γινει 27/05 (λανθασμένη). Εγώ στις 30/05 αιτήθηκα μετάβαση. Και μετά από κει και πέρα έχω κολλήσει...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Gianniz είπε

Νομίζω στην 1η επικοινωνία μου ανέφεραν ότι η καταμέτρηση απο ΔΕΔΔΗΕ είχε γινει 27/05 (λανθασμένη). Εγώ στις 30/05 αιτήθηκα μετάβαση. Και μετά από κει και πέρα έχω κολλήσει...

Έχεις μιλήσει ξανά με τον Δεδδηε; Για ενδείξεις κτλπ.. 

Περιοχή;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...