takoulou Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, ekrepali είπε Βρε δε διαφωνώ, αλλά 57 εκατομμύρια ευρώ για 170.000 μετρητές κι άλλα 500 εκατομμύρια που πρέπει να δαπανηθούν για να καλυφθούν 2 εκατομμύρια παροχές, δεν είναι τζάμπα. Εμείς θα τα πληρώσουμε εμμέσως. Δεν είναι μόνο αυτοί οι μετρητές.. Μπαίνουν συνέχεια.. https://energypress.gr/news/stin-priza-oi-protoi-360000-exypnoi-metrites-poy-tha-topothetithoyn Επεξ/σία 8 Ιουνίου από takoulou
ekrepali Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου Ααα τελικά θα ειναι 7.3 εκατομμύρια μετρητές, όχι 2 εκατομμύρια μετρητές. Δηλαδή κόστος περίπου 1.5 δις ευρώ. Είχες δίκιο...Τζάμπα.🤪
takoulou Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου 48 λεπτά πριν, ekrepali είπε Ααα τελικά θα ειναι 7.3 εκατομμύρια μετρητές, όχι 2 εκατομμύρια μετρητές. Δηλαδή κόστος περίπου 1.5 δις ευρώ. Είχες δίκιο...Τζάμπα.🤪 Ναι.. Σιγά σιγά θα όλοι αλλάξουν οι μετρητές..
a_f_a Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Ημουν αφελής και Απριλη/Μαϊ 2021 είχα κάνει αιτηση για νυχτερινό, έφυγα εξω για 1 χρόνο Δεκεμβρη 2021 οπότε φυσικά δε πρόλαβα να βάλω. Επέστρεψα αρχες 2023 και δεχτηκα τηλέφωνο απο δεδδηε να μου δώσουν πίσω τα χρήματα της αίτησης μιας και δεν έγινε το νυχτερινο-αλλαγη μετρητή. Εκανα λοιπόν νέα αίτηση για νυχτερινό, αν θυμάμαι καλά, Μαρτη/Απρίλη 2023. Σεπτεμβρη 2024, φεύγω πια για μόνιμη εγκατάσταση εξωτερικό. Μάλλον δε θα προκάμω... δε πειράζει. Φαιδρά πράγματα. Επεξ/σία 8 Ιουνίου από a_f_a
ekrepali Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 16 minutes ago, skylouros said: Δηλαδή ενημερώνει ο Δεδδηέ τον προηγούμενο πάροχο και όχι ο επομένος όπως μου ειπαν? Επισης, εγω δεν εχω μιλήσει με δεδδηε ώστε να μου πουν ότι ενημέρωσαν τον ηρωνα. Ο νέος πάροχος στέλνει στην πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ (Θαλής), το αίτημα αλλαγής παρόχου με την ένδειξη που έχεις δώσει στη φωτογραφία πχ 10000. Υπό normal συνθήκες μέσα σε 2 μέρες ολοκληρώνεται η αλλαγή. Και μέσα σε 5 μέρες το πολύ, ο ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει συστεμικά τον παλιό πάροχο ότι η παροχή τερματίστηκε πχ 9/6 με ένδειξη 10000, οπότε ο νέος πάροχος που επίσης ενημερώνεται συστεμικά ξεκινάει να χρεώνει από 10/6. Αν έχεις τηλεμέτρηση, λαμβάνεται η ένδειξη της τηλεμέτρησης κατά τη στιγμή της αλλαγής. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει ενημερωθεί ο ΗΡΩΝ απ'το Γενάρη! Εκτός κι αν δεν έχει γίνει η αλλαγή και είσαι ακόμα ΗΡΩΝ. Τσέκαρα το app που σου είπα παραπάνω, κι επίσης έλεγξε το ΥΔΕ αν έχει αλλάξει στο αποτέλεσμα το τελευταίο ψηφίο της παροχής. Επεξ/σία 10 Ιουνίου από ekrepali
gpapas640 Δημοσ. 11 Ιουνίου Δημοσ. 11 Ιουνίου Μια βοήθεια γιατί έχω απηυδησει. Έχω κάνει νέο συμβούλιο ρεύματος αλλά επειδή έγινε σε άλλο όνομα πρέπει οπωσδήποτε ο ΔΕΔΔΗΕ να πάρει αρχική μέτρηση (δε δέχονται να δώσω εγώ). Το θέμα είναι ότι 3 φορές έχει έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ και "έχει βρει το ακίνητο κλειστό" και με προτρέπει να καλέσει στο ΔΕΔΔΗΕ για συνενόηση. Μου έρχεται sms. Την 1η φορά μου λένε δώσε τηλέφωνο να σε πάρουμε την προηγούμενη μέρα από εκείνη που θα περάσουν για να ξέρεις. Δε το τηρησαν οπότε μου ήρθε και 2η φορά sms ότι το κινητό βρέθηκε κλειστό. Ξαναπαίρνω στο ΔΕΔΔΗΕ "εεε κάποιο λαθος θα έγινε δώστε πάλι τηλέφωνο σας να σας ειδοποιήσουμε". Σήμερα έρχεται 3η φορά sms ενώ ειμαι σπίτι! Το οποίο σημαίνει ότι δε χτύπησαν καν θυροτηλεφωνο! Ξαναπαίρνω στο ΔΕΔΔΗΕ και μου ζήτησαν πάλι τηλέφωνο επικοινωνίας. Έδωσα πόνο, είπα ότι μπόρεσα αλλά δεν υπήρχε ούτε προϊστάμενος ούτε έδωσε άλλο τηλέφωνο τοπικού ΔΕΔΔΗΕ. Δεν είχα ποτέ θέμα με το ΔΕΔΔΗΕ, και ξαφνικά σκάει αυτό! Καμία πρόταση;
ekrepali Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Κατά σειρά,.μέχρι να βγάλεις ακρη 1) παίρνεις τηλ στον τοπικό δεδδηε και ζητάς τον αρμόδιο,.κατέβασε κάτω το pdf 2) ντου στον τοπικό δεδδηε (αν καταφέρεις να περάσεις από τον σεκιουριτά) ζητάς τον αρμόδιο και τον προϊστάμενο 3) ανοίγεις αίτημα στο myrae κατά δεδδηε για χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και γράφεις τα παραπάνω Edit: υπόψιν, έχω δει εργολάβους να ξεκινάνε καταμέτρησεις από τις 7:00-7:30. Μπορεί δηλαδή να πέρασαν αλλά το μήνυμα να ήρθε αργότερα. Τοπικά τηλέφωνα ΔΕΔΔΗΕ (1).pdf Επεξ/σία 12 Ιουνίου από ekrepali
StamTheMan Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Μπορει καποιος που δινει τις μετρησεις μεσω του app, να μου πει ακριβως τα βηματα; Προσπαθουσε να το κανει σημερα μια φιλη αλλα ειχε νευριασει γιατι δεν εβγαζε ακρη με τα OTP για τη δημιουργια tou accoun, τελικα αφου εβγαλα ακρη με αυτο , εδωσα τις μετρησεις μεσω της σελιδας γιατι δεν προλαβαινα να ψαξω στο app.
takoulou Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 10 ώρες πριν, gpapas640 είπε Μια βοήθεια γιατί έχω απηυδησει. Έχω κάνει νέο συμβούλιο ρεύματος αλλά επειδή έγινε σε άλλο όνομα πρέπει οπωσδήποτε ο ΔΕΔΔΗΕ να πάρει αρχική μέτρηση (δε δέχονται να δώσω εγώ). Το θέμα είναι ότι 3 φορές έχει έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ και "έχει βρει το ακίνητο κλειστό" και με προτρέπει να καλέσει στο ΔΕΔΔΗΕ για συνενόηση. Μου έρχεται sms. Την 1η φορά μου λένε δώσε τηλέφωνο να σε πάρουμε την προηγούμενη μέρα από εκείνη που θα περάσουν για να ξέρεις. Δε το τηρησαν οπότε μου ήρθε και 2η φορά sms ότι το κινητό βρέθηκε κλειστό. Ξαναπαίρνω στο ΔΕΔΔΗΕ "εεε κάποιο λαθος θα έγινε δώστε πάλι τηλέφωνο σας να σας ειδοποιήσουμε". Σήμερα έρχεται 3η φορά sms ενώ ειμαι σπίτι! Το οποίο σημαίνει ότι δε χτύπησαν καν θυροτηλεφωνο! Ξαναπαίρνω στο ΔΕΔΔΗΕ και μου ζήτησαν πάλι τηλέφωνο επικοινωνίας. Έδωσα πόνο, είπα ότι μπόρεσα αλλά δεν υπήρχε ούτε προϊστάμενος ούτε έδωσε άλλο τηλέφωνο τοπικού ΔΕΔΔΗΕ. Δεν είχα ποτέ θέμα με το ΔΕΔΔΗΕ, και ξαφνικά σκάει αυτό! Καμία πρόταση; Καλημερα.. Εχει ερθει εκει ο τεχνικος... Και βρηκε κλειστα... Ειναι πραγματι κλειστα; Πηρες τηλεφωνο για κλεισεις εκ νεου ραντεβου; Θα σου ερθει μηνυμα στο κινητο ...Σε ποια περιοχη εισαι;
gpapas640 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 1 ώρα πριν, takoulou είπε Καλημερα.. Εχει ερθει εκει ο τεχνικος... Και βρηκε κλειστα... Ειναι πραγματι κλειστα; Πηρες τηλεφωνο για κλεισεις εκ νεου ραντεβου; Θα σου ερθει μηνυμα στο κινητο ...Σε ποια περιοχη εισαι; Αν διαβάσεις όλο το ποστ μου θα σου απαντηθούν τα ερωτήματα. Είμαι ανατολική Θεσσαλονίκη
takoulou Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 53 λεπτά πριν, gpapas640 είπε Αν διαβάσεις όλο το ποστ μου θα σου απαντηθούν τα ερωτήματα. Είμαι ανατολική Θεσσαλονίκη Ναι... Δεν λές όμως αν η παροχη είναι προσβασιμη; Δεν νομίζω ο τεχνικός να έρχεται εκεί και να μην θέλει να εκτελέσει την δουλειά του... Πληρώνεται γιαυτό.. Εξάλλου το ταμπλετ έχει την τοποθεσία επάνω.. Δεν μπορεί να μην κάνει κάτι..
ekrepali Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 8 hours ago, takoulou said: Εξάλλου το ταμπλετ έχει την τοποθεσία επάνω.. Δεν μπορεί να μην κάνει κάτι.. Όταν το tablet "δεν έχει σήμα" αποθηκεύονται οι μετρήσεις και οι φωτογραφίες... και τα δεδομένα συγχρονίζονται όταν το tablet "ξαναπιάσει σήμα". Έχουμε λοιπόν φαινόμενα να σκάνε sms ότι δήθεν πέρασαν, ενώ δεν έχουν περάσει. Δηλαδή ο καταναλωτής που περίμενε σπίτι όλη μέρα ή άλλος καταναλωτής που έχει κάμερες με καταγραφικό είναι ψεύτης και ο εργολάβος του ΔΕΔΔΗΕ λέει αλήθεια; Μη τρελαθούμε... Κάτι παρόμοιο έχω δει και σε εταιρία courier, όπου 10 άτομα μοιράζονται μια κάρτα sim και η αποστολή όλων των δεδομένων γινόταν το μεσημέρι.
takoulou Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 34 λεπτά πριν, ekrepali είπε Όταν το tablet "δεν έχει σήμα" αποθηκεύονται οι μετρήσεις και οι φωτογραφίες... και τα δεδομένα συγχρονίζονται όταν το tablet "ξαναπιάσει σήμα". Έχουμε λοιπόν φαινόμενα να σκάνε sms ότι δήθεν πέρασαν, ενώ δεν έχουν περάσει. Δηλαδή ο καταναλωτής που περίμενε σπίτι όλη μέρα ή άλλος καταναλωτής που έχει κάμερες με καταγραφικό είναι ψεύτης και ο εργολάβος του ΔΕΔΔΗΕ λέει αλήθεια; Μη τρελαθούμε... Κάτι παρόμοιο έχω δει και σε εταιρία courier, όπου 10 άτομα μοιράζονται μια κάρτα sim και η αποστολή όλων των δεδομένων γινόταν το μεσημέρι. Τα ταμπλετ έχουν καλό σήμα.. Όλα τα αποθηκεύουν φωτογραφίες ενδείξεις, σφραγίδες,κτλπ.... Και φευγουν άμεσα.. Εδώ δίνουν ραντεβού στον πελατη και δεν έρχονται.. Η δεν βλέπουν τα μηνύματα SMS που τους πηγαινουν..
gpapas640 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Στις 12/6/2024 στις 11:40 ΠΜ, takoulou είπε Ναι... Δεν λές όμως αν η παροχη είναι προσβασιμη; Δεν νομίζω ο τεχνικός να έρχεται εκεί και να μην θέλει να εκτελέσει την δουλειά του... Πληρώνεται γιαυτό.. Εξάλλου το ταμπλετ έχει την τοποθεσία επάνω.. Δεν μπορεί να μην κάνει κάτι.. Δηλαδή θεωρείς ότι για κάποιο λόγο έχω κλειστό το ακίνητο ή δεν ανοίγω επίτηδες και διαμαρτύρομαι συνέχεια από βίτσιο; Οι μετρητες του ρεύματος, όπως και στις περισσότερες πολυκατοικίες βρίσκονται εντός του κτιρίου, οπότε θα πρέπει να χτυπήσει κάποιο κουδούνι ο άνθρωπος του συνεργείου, ώστε να του ανοίξουν, να μπει στην πολυκατοικία και να έχει πρόσβαση στα ρολογια. Μέχρι τώρα εδώ και χρόνια δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα όσον αφορά την πρόσβαση του ΔΕΔΔΗΕ στους μετρητές. Πάντοτε οι εκκαθαριστικοί έβγαιναν κανονικά. Προφανώς το ότι αυτό συμβαίνει τελευταία δεν είναι τυχαίο. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι το συνεργείο σκιπαρει πολυκατοικίες για να πιάσει τους στόχους της ημέρα σε μετρήσεις. Το θέμα είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν σου δίνει μια λύση για να βάλεις άκρη (πχ να στείλεις εσύ μια φωτογραφία) αλλά ούτε να μπει στη διαδικασία να το ψάξει για να δει ποιος ευθύνεται. Κάτσε βλάκα και περίμενε ποτέ θα δεήσει ο υπάλληλος να σου κάνει τη χάρη να χτυπήσει το θυροτηλεφωνο. Εκτός αν πρέπει να στήσουμε σκηνή έξω από την πολυκατοικία και να ρωτάμε τον κάθε περαστικό εάν είναι από το συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ και ήρθε να πάρει μέτρηση... Επεξ/σία 13 Ιουνίου από gpapas640
takoulou Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 37 λεπτά πριν, gpapas640 είπε Δηλαδή θεωρείς ότι για κάποιο λόγο έχω κλειστό το ακίνητο ή δεν ανοίγω επίτηδες και διαμαρτύρομαι συνέχεια από βίτσιο; Οι μετρητες του ρεύματος, όπως και στις περισσότερες πολυκατοικίες βρίσκονται εντός του κτιρίου, οπότε θα πρέπει να χτυπήσει κάποιο κουδούνι ο άνθρωπος του συνεργείου, ώστε να του ανοίξουν, να μπει στην πολυκατοικία και να έχει πρόσβαση στα ρολογια. Μέχρι τώρα εδώ και χρόνια δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα όσον αφορά την πρόσβαση του ΔΕΔΔΗΕ στους μετρητές. Πάντοτε οι εκκαθαριστικοί έβγαιναν κανονικά. Προφανώς το ότι αυτό συμβαίνει τελευταία δεν είναι τυχαίο. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι το συνεργείο σκιπαρει πολυκατοικίες για να πιάσει τους στόχους της ημέρα σε μετρήσεις. Το θέμα είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν σου δίνει μια λύση για να βάλεις άκρη (πχ να στείλεις εσύ μια φωτογραφία) αλλά ούτε να μπει στη διαδικασία να το ψάξει για να δει ποιος ευθύνεται. Κάτσε βλάκα και περίμενε ποτέ θα δεήσει ο υπάλληλος να σου κάνει τη χάρη να χτυπήσει το θυροτηλεφωνο. Εκτός αν πρέπει να στήσουμε σκηνή έξω από την πολυκατοικία και να ρωτάμε τον κάθε περαστικό εάν είναι από το συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ και ήρθε να πάρει μέτρηση... Δεν πιανει στόχους.. Αυτός που θα έρθει δεν είναι κατάμετρητής.. Είναι τεχνικός και πληρωνεται με το κομμάτι και δεν βλέπει μόνο την ένδειξη..Έχει και την υποχρεωση να ελέγξει και την παροχη..Έτσι είναι η συμφωνία με τον Δεδδηε.. Όπως και η πληρωμη στην καταμέτρηση γίνεται παλι με το κομμάτι.. Θα πρεπει εκτελέσει τις εντολές που έχει παρει.. Το ίδιο συμβαίνει και στην καταμέτρηση... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα