Προς το περιεχόμενο

Καταχώρηση ενδείξεων μετρητή ΔΕΔΔΗΕ


Delas.46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Σε εμένα πέρασαν για καταμέτρηση κανονικά και μου έβαλε +300 κιλοβατώρες! Jesus. 

Εν τω μεταξύ πλήρωσα κανονικά τον λογαριασμό από συνήθεια. Στην συνέχεια πρόσεξα τις κιλοβατώρες.

Στην επόμενη καταμέτρηση αν βάλουν τις πραγματικές κιλοβατώρες θα έχω μηδενικο κόστος στο ρεύμα; 

Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στον Δεδδηε.. Να δουν την μέτρηση.. Αν έχει γίνει λάθος... Πλέον ο καταμετρητης βγάζει φωτό απο την παροχή που πηγαίνει και στέλνει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, takoulou είπε

Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στον Δεδδηε.. Να δουν την μέτρηση.. Αν έχει γίνει λάθος... Πλέον ο καταμετρητης βγάζει φωτό απο την παροχή που πηγαίνει και στέλνει.. 

Πήρα και έχει γίνει λάθος. Δεν μου ανέφερε κάτι για φωτογραφία. Πάντως δέχτηκε τις μετρήσεις μου χωρίς αντίρρηση. Οπότε υποθέτω ότι δεν υπάρχει κάποια φωτό σαν αποδεικτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Πήρα και έχει γίνει λάθος. Δεν μου ανέφερε κάτι για φωτογραφία. Πάντως δέχτηκε τις μετρήσεις μου χωρίς αντίρρηση. Οπότε υποθέτω ότι δεν υπάρχει κάποια φωτό σαν αποδεικτικό.

Για κοιταξε το αν εχουν περασουν τις ενδειξεις μετα απο μερικες μερες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην εφαρμογή του δεδδηε σε android πως παραμένετε συνδεδεμένοι; εμένα κάθε φορά μου ζητάει να συμπληρώσω τα στοιχεία του taxis

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε φορά που κάνουμε αλλαγή παρόχου δεν είναι υποχρεωμένος ο ΔΕΔΔΗΕ να περάσει να καταγράψει τις kw ακόμα και αν είχε περάσει για την προγραμματισμένη καταμέτρηση πριν 2-3 μέρες;

Πέρασαν 28 μαϊου για την προγραμματισμένη καταμέτρηση και 29-30 μαϊου κάναμε αίτηση για αλλαγή παρόχου και μας λένε ότι δεν ξανά περνάνε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, prefuse είπε

Κάθε φορά που κάνουμε αλλαγή παρόχου δεν είναι υποχρεωμένος ο ΔΕΔΔΗΕ να περάσει να καταγράψει τις kw ακόμα και αν είχε περάσει για την προγραμματισμένη καταμέτρηση πριν 2-3 μέρες;

Πέρασαν 28 μαϊου για την προγραμματισμένη καταμέτρηση και 29-30 μαϊου κάναμε αίτηση για αλλαγή παρόχου και μας λένε ότι δεν ξανά περνάνε...

Καλησπέρα... Είναι ανάλογα.. Και στις αλλαγές παρόχων υπάρχει  η πιθανότητα να περάσει ο Δεδδηε..Πάντως το μόνο σίγουρο ότι θα ξανά περάσουν για να μετρήσουν.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, prefuse είπε

Κάθε φορά που κάνουμε αλλαγή παρόχου δεν είναι υποχρεωμένος ο ΔΕΔΔΗΕ να περάσει να καταγράψει τις kw ακόμα και αν είχε περάσει για την προγραμματισμένη καταμέτρηση πριν 2-3 μέρες;

Πέρασαν 28 μαϊου για την προγραμματισμένη καταμέτρηση και 29-30 μαϊου κάναμε αίτηση για αλλαγή παρόχου και μας λένε ότι δεν ξανά περνάνε...

Δίνεις εσύ ένδειξη και τη χρησιμοποιεί ο ΔΕΔΔΗΕ και οι προμηθευτές. Εκτός αν παίξει τηλεμέτρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, doomnx said:

Δίνεις εσύ ένδειξη και τη χρησιμοποιεί ο ΔΕΔΔΗΕ και οι προμηθευτές. Εκτός αν παίξει τηλεμέτρηση.

Αυτό κάνω κάθε φορά που θέλω να αλλάξω πάροχο, δεν γίνεται αλλιώς.

Απλά με παίζει μπάλα ΔΕΗ ΔΕΔΔΗΕ ΔΕΗ ότι ο ένας δεν έχει τις ενδείξεις, ο άλλος ότι τις έστειλε..

Και έχω την εντύπωση (τουλάχιστον έτσι μου είπαν από elpe και ένας γνωστός στην ΔΕΔΔΗΕ που έχω) ότι κάθε φορά που αλλάζουμε πάροχο αναγκαστικά περνάει ένας της ΔΕΔΔΗΕ για να στείλει τις νέες ενδείξεις.

Θα περιμένω ακόμα 1-2 μέρες μήπως αλλάξει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, prefuse είπε

Αυτό κάνω κάθε φορά που θέλω να αλλάξω πάροχο, δεν γίνεται αλλιώς.

Απλά με παίζει μπάλα ΔΕΗ ΔΕΔΔΗΕ ΔΕΗ ότι ο ένας δεν έχει τις ενδείξεις, ο άλλος ότι τις έστειλε..

Και έχω την εντύπωση (τουλάχιστον έτσι μου είπαν από elpe και ένας γνωστός στην ΔΕΔΔΗΕ που έχω) ότι κάθε φορά που αλλάζουμε πάροχο αναγκαστικά περνάει ένας της ΔΕΔΔΗΕ για να στείλει τις νέες ενδείξεις.

Θα περιμένω ακόμα 1-2 μέρες μήπως αλλάξει κάτι.

Κανένας δεν περνάει συνήθως. Οι τιμές που δηλώνουμε είναι αυτές που βλέπουμε στον τελικό. Εκτός αν είσαι σε τηλεμέτρηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, prefuse said:

Πέρασαν 28 μαϊου για την προγραμματισμένη καταμέτρηση και 29-30 μαϊου κάναμε αίτηση για αλλαγή παρόχου και μας λένε ότι δεν ξανά περνάνε...

Αν έχεις μετρητή χωρίς τηλεμέτρηση:

Ποια ήταν η ένδειξη που έλαβε ο ΔΕΔΔΗΕ στην προγραμματισμένη;

Τι ένδειξη έδωσες εσύ στη ΔΕΗ;

Τι ένδειξη καταχώρησε η ΔΕΗ στον Θαλή;

Αν έγιναν όλα ορθώς, με σωστή σειρά... θα'πρεπε να έχει ολοκληρωθεί ήδη η αλλαγή.

Πιθανοί λόγοι να σκαλώσει η αλλαγή:

1) Αν έβγαλες φωτογραφία τον μετρητή πριν τη προγραμματισμένη καταμέτρηση (ένδειξη εκτός ορίων)

2) Αν έβγαλες φωτογραφία τον μετρητή μετά τη προγραμματισμένη καταμέτρηση αλλά η ΔΕΗ αγνόησε τη φωτογραφία και καταχώρησε στον Θαλή την προηγούμενη εκκαθαριστική καταμέτρηση (πριν ενημερωθεί το σύστημα για την επιτόπια) οπότε κι αυτή είναι εκτός ορίων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, ekrepali said:

Αν έχεις μετρητή χωρίς τηλεμέτρηση:

Ποια ήταν η ένδειξη που έλαβε ο ΔΕΔΔΗΕ στην προγραμματισμένη;

Τι ένδειξη έδωσες εσύ στη ΔΕΗ;

Τι ένδειξη καταχώρησε η ΔΕΗ στον Θαλή;

Αν έγιναν όλα ορθώς, με σωστή σειρά... θα'πρεπε να έχει ολοκληρωθεί ήδη η αλλαγή.

Πιθανοί λόγοι να σκαλώσει η αλλαγή:

1) Αν έβγαλες φωτογραφία τον μετρητή πριν τη προγραμματισμένη καταμέτρηση (ένδειξη εκτός ορίων)

2) Αν έβγαλες φωτογραφία τον μετρητή μετά τη προγραμματισμένη καταμέτρηση αλλά η ΔΕΗ αγνόησε τη φωτογραφία και καταχώρησε στον Θαλή την προηγούμενη εκκαθαριστική καταμέτρηση (πριν ενημερωθεί το σύστημα για την επιτόπια) οπότε κι αυτή είναι εκτός ορίων.

δεν εχω τα νουμερα προχειρα, εξυπηρετω τους γονεις μου για ενα σπιτι στο χωριο. δεν εχω ιδεα τι ειναι η τηλεμετρηση (μαλλον οι νεοι "εξυπνοι" μετρητές;...) το σπιτι ειναι σε χωριο με παλιο μετρητη απο οσο γνωρίζω

το θεμα ειναι οτι δεν κατοικει καποιος εκει μονιμα, περασαν 28 μαιου και πες οτι κατεγραψαν 2000Kw ημερισιο και 1000kw απο τοτε μεχρι σημερα δεν εχει παει καποιος οποτε οι κw ειναι ιδιες, νομιζω οτι κατεβαζουν και το γενικο οποτε δεν υπαρχει κατανάλωση ουτε και απο συσκευες που ειναι σε stand by οπως tv.

εγω εδωσα αυτες που μου ειχαν δωσει οι γονεις μου οταν ειχαν παει τελευταια φορα που ηταν πριν τις 28 μαιου.

δεν επισυναψα φωτογραφια μετρητη στη αιτηση γιατι το e-contract της ΔΕΗ δεν το ζηταει, αλλα και να ζητούσε, δεν ειχα φωτογραφια.

τον κυριο Θαλή δεν τον γνωρίζω 😛 ουτε τι ενδειξη καταχωρησε η ΔΕΗ, πιθανολογο αυτο που τους εγραψα στο e-contract...

 

για να καταλάβω την διαδικασία...

τελικά, μετα απο κάθε αίτηση για νεο πάροχο, ΔΕΝ περνάει ο κυριος ΔΕΔΔΗΕς για επιβεβαιωση της καταμέτρησης, αλλα οι πάροχοι (νεος και παλιος) μετράνε την αλλαγή απο την δική μας ένδειξη;

ο παλιος πάροχος μετράει στο τελικό ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ τον αριθμο που δώσαμε πχ 2000 kw?

και ο νέος πάροχος ξεκινάει να μετράει ΑΠΟ τον αριθμο που δώσαμε και μετά πχ 2001 kw?

ευχαριστώ για την απαντηση και τον χρόνο σου!

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, prefuse said:

τελικά μετα απο αίτηση για νεο πάροχο, ΔΕΝ παιρνάει ο κυριος ΔΕΔΔΗΕς για επιβεβαιωση της καταμέτρησης αλλα ο νέος αλλα και ο παλίος πάροχος μετράνε την αλλαγή απο την δική μας ένδειξη;

Σωστά. Το πρόβλημα είναι ότι πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ στις 28/5 και πήρε ένδειξη πχ 10000... και μετά εσύ έκανες αίτημα αλλαγής παρόχου στις 29-30/5 δίνοντας παλιά ένδειξη πχ 9999. Η ένδειξη σου την οποία καταχώρησε η ΔΕΗ στον Θαλή (τη πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ για τις αλλαγές παρόχου) είναι εκτός ορίων και γι'αυτό σκάλωσε η αίτηση. (Με επιφύλαξη, απλά μαντεύω τι έγινε)

Αν ισχύει αυτό, πρέπει να πάρεις στον ΔΕΔΔΗΕ να μάθεις τις ενδείξεις που έλαβαν στις 28/5, και μετά (αν έχει σκαλώσει η αίτηση για το λόγο που ανέφερα παραπάνω) ζήτα απ'τη ΔΕΗ να διορθώσει τις ενδείξεις στον Θαλή (αν η αίτηση είναι ακόμα σε εκκρεμότητα) ή να στείλει νέα αίτηση.

Ένας άλλος τρόπος να μάθεις την ένδειξη που έλαβε ο ΔΕΔΔΗΕ είναι να κατεβάσεις το mydeddie app (κάνεις login με τους κωδικούς taxisnet του δικαιούχου τους παροχής) και μετά πατάς Μετρήσεις-->Στατιστικά Καταναλώσεων--> Ενδείξεις παροχής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, ekrepali said:

Σωστά. Το πρόβλημα είναι ότι πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ στις 28/5 και πήρε ένδειξη πχ 10000... και μετά εσύ έκανες αίτημα αλλαγής παρόχου στις 29-30/5 δίνοντας παλιά ένδειξη πχ 9999. Η ένδειξη σου την οποία καταχώρησε η ΔΕΗ στον Θαλή (τη πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ για τις αλλαγές παρόχου) είναι εκτός ορίων και γι'αυτό σκάλωσε η αίτηση. (Με επιφύλαξη, απλά μαντεύω τι έγινε)

Αν ισχύει αυτό, πρέπει να πάρεις στον ΔΕΔΔΗΕ να μάθεις τις ενδείξεις που έλαβαν στις 28/5, και μετά (αν έχει σκαλώσει η αίτηση για το λόγο που ανέφερα παραπάνω) ζήτα απ'τη ΔΕΗ να διορθώσει τις ενδείξεις στον Θαλή (αν η αίτηση είναι ακόμα σε εκκρεμότητα) ή να στείλει νέα αίτηση.

Ένας άλλος τρόπος να μάθεις την ένδειξη που έλαβε ο ΔΕΔΔΗΕ είναι να κατεβάσεις το mydeddie app (κάνεις login με τους κωδικούς taxisnet του δικαιούχου τους παροχής) και μετά πατάς Μετρήσεις-->Στατιστικά Καταναλώσεων--> Ενδείξεις παροχής.

ευχαριστω! θα κανω αυτο με το app, οπως εγραψα, οι μετρησεις του ΔΕΔΔΗΕς με ενδειξεις που εστειλα οταν εκανα αιτηση για νεο παροχο θα ειναι 99.9% ιδιες, αφου απο τοτε που τις εγραψαν οι γονεις μου μεχρι να παει ο ΔΕΔΔΗΕς δεν υπηρχε καταναλωση.

ισως να σκάλωσε και απο ενα μικρο υπολοιπο προηγούμενου μήνα που δεν το ειχαν πληρώσει επειδη δεν ειχαν λεφτα στην κάρτα που ειχε πάγια εντολή και το πληρωσα εγω σημερα.

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι και εγώ προβληματισμένος με την βλακεία της ΔΕΗ. Χάθηκε η επιλογή καταχώρησης μέσα από το mydei (σε κλειστό σπίτι με γενικό κατεβασμένο) και μου 60Kwh με εκτίμηση ΔΕΔΔΗΕ  σε μηδενική κατανάλωση σε σχέση με τον προηγούμενο λογαριασμό. Τι μπορώ να κάνω ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, toni31 είπε

Είμαι και εγώ προβληματισμένος με την βλακεία της ΔΕΗ. Χάθηκε η επιλογή καταχώρησης μέσα από το mydei (σε κλειστό σπίτι με γενικό κατεβασμένο) και μου 60Kwh με εκτίμηση ΔΕΔΔΗΕ  σε μηδενική κατανάλωση σε σχέση με τον προηγούμενο λογαριασμό. Τι μπορώ να κάνω ?

Κάνε διακοπή

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...