Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, madboy είπε

Προφανώς και δεν έγινε. Λες να το συνέχιζα αν είχαν διορθώσει το λάθος τους; 

09/04 ο υπάλληλος έγραψε 1000 kwh παραπάνω,  10/04 το ανέφερα στην εξυπηρέτηση πελατών, μετά από 2 ημέρες ανέβασα το αίτημα και στην σελίδα του Δεδδηε με αναλυτικές φωτογραφίες για να μην τους σηκώσω από την καρέκλα τους και βλέπουμε από Δευτέρα τώρα. 

Δυτικά προάστια. 

Μπορεις να παρεις και τωρα να ρωτησεις..Το τηλεφωνικο κεντρο απαντα...Να δεις τι εγινε;; Αν εχει υπαρξει καποια  διορθωση...Αν εχει ληφθει η σωστη ενδειξη..

Παντως να ξερεις οτι ξεκινησε η μηνιαια καταμετρηση στην περιοχη αυτη..Μπορει να εγινε λαθος..Νεα ατομα μπηκαν...

Δεν γινεται η αλλαγη με φωτο θα πρεπει να περασει τεχνικος του Δεδδηε..

  • Απαντ. 730
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 minutes ago, takoulou said:

Μπορεις να παρεις και τωρα να ρωτησεις..Το τηλεφωνικο κεντρο απαντα...Να δεις τι εγινε;; Αν εχει υπαρξει καποια  διορθωση...Αν εχει ληφθει η σωστη ενδειξη..

Παντως να ξερεις οτι ξεκινησε η μηνιαια καταμετρηση στην περιοχη αυτη..Μπορει να εγινε λαθος..Νεα ατομα μπηκαν...

Δεν γινεται η αλλαγη με φωτο θα πρεπει να περασει τεχνικος του Δεδδηε..

Δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως. Μόλις κάλεσα. Προφανώς και ΣΚ δεν γίνονται καταμετρήσεις. 

Το αν είναι λάθος, αν ήταν καινούριος ή παλιός υπάλληλος το έχω ξεπεράσει. 

Το ζήτημα είναι ότι αύριο κλείνουμε αισίως 11 ημέρες και ακόμα να διορθώσουν το θέμα με τις λάθος ενδείξεις. 

Τα πόδια μου αργά όπως θα έλεγε κάποιος εκλεπτυσμένα. 

Δημοσ.
23 minutes ago, yazidis said:

Μήπως να ανοίξεις ένα αίτημα στο myrae όπου να βάλεις κοινοποίηση και τον πάροχο και τον ΔΕΔΔΗΕ;

Αναγκαστικά θα πρέπει να γίνει και αυτό. 

Δημοσ.

Κακώς το καθυστερείς. Τα τηλέφωνα δεν είναι επίσημος τρόπος ενημέρωσης, και δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα. Μπορεί και να μη γίνει και ποτέ τίποτα.

Άνοιξε θέμα στο myrae για να αρχίσουν να μετράνε οι μέρες για να σου απαντήσει ο δεδδηε επίσημα.

Δημοσ.

Εκανα καταγγελία στην Ραε την Κυριακή και σήμερα, ήρθαν και μου άλλαξαν τον παλιό μετρητή με τηλεμετρούμενο.

Αν και είχα εκφράσει στο κείμενο ευλογες απορίες για τι θα γίνει στο μέλλον με τις μηνιαίες καταμετρήσεις που ξεκίνησαν στην περιοχή μου, καθώς και την έντονη δυσαρέσκεια μου με την αργοπορία επίλυσης του προβλήματος της λάθος καταμέτηρησης, η αλήθεια είναι οτι δεν περίμενα την συγκεκριμμένη εξέλιξη εκ μέρους τους. 

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να επικροτήσω την συγκεκριμμένη ενέργεια ή αν απλά ήταν η μοναδική λύση στα 2 προβλήματα καταμέτρησης σε διάστημα 4 μηνών που εχω αντιμετωπίσει. Απλα δηλώνω ευχαριστημένος απο την κατάληξη αυτή και δεν θα πρέπει να χάνω χρόνο απο την ζωή μου για να αποδείξω την πραγματικότητα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/4/2024 στις 12:15 ΠΜ, ekrepali είπε

 

Να ενημέρωσε άραγε η volton ψευδώς τον ΔΕΔΔΗΕ ότι εσύ επιθυμείς να καταχωρηθούν οι ενδείξεις 9783 & 2380 ως εκκαθαριστικές; Ή μήπως εσύ έδωσες έναντι ενδείξεις (μικρή κατανάλωση) στο myvolton, και η volton τις προώθησε στον ΔΕΔΔΗΕ και ζήτησε να καταχωρηθούν ως εκκαθαριστικές. Σε κάθε περίπτωση ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ θέλει σκότωμα αν δέχτηκε να καταχωρήσει ενδείξεις επειδή έτσι είπε ο πάροχος!

Η δε Volton πάω και στοίχημα ότι θα υποστηρίξει το αντίθετο... ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έδωσε αυτές τις ενδείξεις και τιμολόγησαν ότι υπάρχει στο σύστημα. Μακάρι να βγάλεις άκρη να μας πεις τι ακριβώς συνέβη, μη τυχόν το ξαναβρούμε μπροστά μας.

στο αίτημα που έκανα στο MyRAE για επανέκδοση λογαριασμού λόγω λάθους ένδειξης μου απάντησε χτες ο ΔΕΔΔΗε

"Αξιότιμε κύριε, Κατά την μηνιαία τακτική καταμέτρηση οι ενδείξεις που κατεγράφησαν στις 10/04/2024, πέρασαν επιτυχώς στο πληροφοριακό μας σύστημα. Με εκτίμηση."

Τι να σημαίνει άραγε αυτό; Πέρασαν τις διορθωμένες ενδείξεις που έδωσα στον υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ για τις 10/4;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Tsigalkos είπε

στο αίτημα που έκανα στο MyRAE για επανέκδοση λογαριασμού λόγω λάθους ένδειξης μου απάντησε χτες ο ΔΕΔΔΗε

"Αξιότιμε κύριε, Κατά την μηνιαία τακτική καταμέτρηση οι ενδείξεις που κατεγράφησαν στις 10/04/2024, πέρασαν επιτυχώς στο πληροφοριακό μας σύστημα. Με εκτίμηση."

Τι να σημαίνει άραγε αυτό; Πέρασαν τις διορθωμένες ενδείξεις που έδωσα στον υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ για τις 10/4;

μη αποδοχή και ερώτηση

Δημοσ.
10 ώρες πριν, madboy είπε

Εκανα καταγγελία στην Ραε την Κυριακή και σήμερα, ήρθαν και μου άλλαξαν τον παλιό μετρητή με τηλεμετρούμενο.

Αν και είχα εκφράσει στο κείμενο ευλογες απορίες για τι θα γίνει στο μέλλον με τις μηνιαίες καταμετρήσεις που ξεκίνησαν στην περιοχή μου, καθώς και την έντονη δυσαρέσκεια μου με την αργοπορία επίλυσης του προβλήματος της λάθος καταμέτηρησης, η αλήθεια είναι οτι δεν περίμενα την συγκεκριμμένη εξέλιξη εκ μέρους τους. 

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να επικροτήσω την συγκεκριμμένη ενέργεια ή αν απλά ήταν η μοναδική λύση στα 2 προβλήματα καταμέτρησης σε διάστημα 4 μηνών που εχω αντιμετωπίσει. Απλα δηλώνω ευχαριστημένος απο την κατάληξη αυτή και δεν θα πρέπει να χάνω χρόνο απο την ζωή μου για να αποδείξω την πραγματικότητα.

Μαλλον το εβαλαν επειδη ηταν παλιος ο μετρητης.. 

6 ώρες πριν, Tsigalkos είπε

στο αίτημα που έκανα στο MyRAE για επανέκδοση λογαριασμού λόγω λάθους ένδειξης μου απάντησε χτες ο ΔΕΔΔΗε

"Αξιότιμε κύριε, Κατά την μηνιαία τακτική καταμέτρηση οι ενδείξεις που κατεγράφησαν στις 10/04/2024, πέρασαν επιτυχώς στο πληροφοριακό μας σύστημα. Με εκτίμηση."

Τι να σημαίνει άραγε αυτό; Πέρασαν τις διορθωμένες ενδείξεις που έδωσα στον υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ για τις 10/4;

Σου εγραψαν οτι στην  μηνιαία τακτική καταμέτρηση που εγινε στις 10/04/2024  οι ενδειξεις περασαν κανονικα..

 

  • Haha 1
Δημοσ.
1 hour ago, takoulou said:

Μαλλον το εβαλαν επειδη ηταν παλιος ο μετρητης.. 

 

Δεν γνωρίζω ποιός ειναι ο πραγματικός λόγος, αλλα όπως λένε "το αποτέλεσμα μετράει".

😄

Δημοσ.

 Στο mydeddieapp -- μετρήσεις -- στατιστικά καταναλώσεων -- ενδείξεις παροχης... αν βγάζει 'σφαλμα, δοκιμάστε αργότερα', πατήστε κάτω δεξιά το εικονίδιο (είναι επιλογή φίλτρων) και επιλέξτε ημερησιο-νυχτερινο και έτος. Θα εμφανιστεί το ιστορικό ενδείξεων κανονικά.

IMG_20240426_110118.jpg.8542546216bd873ce5687b3036b20c46.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Κάποιος είχε αναφέρει ότι για να μην χρειάζεται να βάζουμε στην εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ τα στοιχεία μας κάθε φορά που την ανοίγουμε πρέπει να επιλέξουμε κάτι...... Μπορεί κάποιος να βοηθήσει με το τι ήταν αυτό γιατί δεν μπορώ να το βρω;

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πως θα δουλεύει πλέον η καταχώρηση με τη μηνιαία καταμέτρηση; Κάτι είχα διαβάσει ότι αν ο τεχνικός δεν καταφέρει να μετρήσει, θα έχεις 4 μέρες να τα καταχωρήσεις εσύ. Όμως, 4 μέρες από πότε και πως θα ενημερώνεσαι για αυτό;

Στο τελευταίο εκκαθαριστικό λεει απλά "είσαι στη μηνιαία καταχώηρηση" χωρίς να αναφαίρει το πότε θα ειναι η επόμενη καταμέτρηση ή το παραθυρο καταχώρησης.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, eaglos είπε

Πως θα δουλεύει πλέον η καταχώρηση με τη μηνιαία καταμέτρηση; Κάτι είχα διαβάσει ότι αν ο τεχνικός δεν καταφέρει να μετρήσει, θα έχεις 4 μέρες να τα καταχωρήσεις εσύ. Όμως, 4 μέρες από πότε και πως θα ενημερώνεσαι για αυτό;

Στο τελευταίο εκκαθαριστικό λεει απλά "είσαι στη μηνιαία καταχώηρηση" χωρίς να αναφαίρει το πότε θα ειναι η επόμενη καταμέτρηση ή το παραθυρο καταχώρησης.

Πάρε τηλέφωνο στον Δεδδηε να σε ενημερώσει.. Πότε  θα είναι η μηνιαία καταμέτρηση.. Υπομονή τώρα γίνεται... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...