yazidis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν ξέρω γιατί σας έχει κολλήσει ότι οι αλλαγές παρόχων πραγματοποιούνται με την ένδειξη που δίνει ο πελάτης. Στην πραγματικότητα ο ΔΕΔΔΗΕ όταν λάβει από τον νέο πάροχο το αίτημα εκπροσώπησης πραγματοποιεί έκτακτη καταμέτρηση μέσα σε 48 ώρες, τότε ολοκληρώνεται η αλλαγή παρόχου. Τουλάχιστον έτσι γίνεται μέχρι σήμερα, δεν γνωρίζω αν θα αλλάξει κάτι στη διαδικασία όταν ξεκινήσουν οι μηνιαίες μετρήσεις. Έχει σταματήσει αυτό. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου έρχεται για καταμέτρηση, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις όπου δέχεται την μέτρηση που του δίνει ο νέος πάροχος διότι πλέον οι πάροχοι ζητούν φωτογραφία του μετρητή για να περάσουν τις ενδείξεις στην αίτηση. Όπως καταλαβαίνεις από τη στιγμή που τα τελευταία χρόνια έχουν πολλές περισσότερες αιτήσεις αλλαγή παρόχου στο ΔΕΔΔΗΕ, υπάρχουν περιοχές όπου δε γίνεται να πραγματοποιηθούν μετρήσεις εντός 48 ωρών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Τωρα δεν συμφερει οι μηνιαιες καταμετρησεις;; Δεν μπορεις να καις και συνεχεια το κλιματιστικο.. Και να ξεφευγεις.. Αν θελουμε φουρνο το σπιτι θα πρεπει και να πληρωσουμε και κατι...Σου δινει 400 κιλοβατωρες καθε μηνα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν ξέρω γιατί σας έχει κολλήσει ότι οι αλλαγές παρόχων πραγματοποιούνται με την ένδειξη που δίνει ο πελάτης. Γιατί έτσι γράφει ο ΚΠΗΕ , βέβαια δεν επιβάλλει την ένδειξη πελάτη , αναφέρει οτι μπορεί να γίνει , ωστε να πραγματοποιηθεί γρήγορα θα ήταν αδιάφορο αν γινόταν με επιτόπια ή ένδειξη πελάτη αν όντως ολοκληρωνόταν σε 48 ώρες , αλλά η πράξη έχει δείξει μεγάλες καθυστερήσεις και έχει αναφερθεί και περίπτωση μη ολοκλήρωσης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 37 minutes ago, yazidis said: Έχει σταματήσει αυτό. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου έρχεται για καταμέτρηση, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις όπου δέχεται την μέτρηση που του δίνει ο νέος πάροχος διότι πλέον οι πάροχοι ζητούν φωτογραφία του μετρητή για να περάσουν τις ενδείξεις στην αίτηση. Όπως καταλαβαίνεις από τη στιγμή που τα τελευταία χρόνια έχουν πολλές περισσότερες αιτήσεις αλλαγή παρόχου στο ΔΕΔΔΗΕ, υπάρχουν περιοχές όπου δε γίνεται να πραγματοποιηθούν μετρήσεις εντός 48 ωρών. 27 minutes ago, korakios said: Γιατί έτσι γράφει ο ΚΠΗΕ , βέβαια δεν επιβάλλει την ένδειξη πελάτη , αναφέρει οτι μπορεί να γίνει , ωστε να πραγματοποιηθεί γρήγορα θα ήταν αδιάφορο αν γινόταν με επιτόπια ή ένδειξη πελάτη αν όντως ολοκληρωνόταν σε 48 ώρες , αλλά η πράξη έχει δείξει μεγάλες καθυστερήσεις και έχει αναφερθεί και περίπτωση μη ολοκλήρωσης Στην περιοχή μου τουλάχιστον συνεχίζει να γίνεται κανονικά αυτό, ούτως ή άλλως εδώ και πάρα πολλά χρόνια οι καταμετρήσεις (προγραμματισμένες και έκτακτες) πανελλαδικά δεν πραγματοποιούνται από υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ, πραγματοποιούνται από εξωτερικούς συνεργάτες, δεν υπάρχει πρόβλημα προσωπικού. Τώρα αν μιλάμε για κάποιο παράρτημα ΔΕΔΔΗΕ που τίποτα δεν λειτουργεί σωστά (κοινώς αν είναι εντελώς μ.....ο, υπάρχουν και τέτοια) η αλλαγή παρόχου μπορεί να γίνει με ένδειξη πελάτη, αλλά τέτοιες περιπτώσεις είναι εξαίρεση, όχι ο κανόνας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Joshua21 είπε αλλά τέτοιες περιπτώσεις είναι εξαίρεση, όχι ο κανόνας. το αντίθετο φυσικά αλλιώς όλοι μέσα σε 2 εργάσιμες θα αλλάζαμε πάροχο 20 λεπτά πριν, minaspit7 είπε Είδα τα αρχεία και διάβασα στην πρώτη καρτέλα (Ιανουάριος 2024) "αποφεύγουμε να δίνουμε ενδείξεις στο site/πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ" Για ποιο λόγο το προτείνετε αυτό. Εγω δίνω κάθε μήνα ένδειξη πελάτη ώστε να έχω μηνιαίο λογαριασμό. όταν λες δίνεις κάθε μήνα ένδειξη πελάτη φαντάζομαι εννοείς στο site του ΔΕΔΔΗΕ δεν είναι σίγουρο πότε θα δώσει την ένδειξη ο ΔΕΔΔΗΕ στον πάροχο γιαυτό και το αποφεύγουμε (απο όταν καταργήθηκε η περίοδος που μπορούσες να δώσεις ένδειξη ή όχι) μπορεί να δημιουργηθεί μπέρδεμα Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
minaspit7 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, korakios είπε όταν λες δίνεις κάθε μήνα ένδειξη πελάτη φαντάζομαι εννοείς στο site του ΔΕΔΔΗΕ Ναι έχω δεη, μπαίνω μεσω mydei και κανω καταχώρηση όταν ειδοποιηθω μέσω mail ότι έχω ένα διάστημα κάποιον ημερών να δώσω ένδειξη. 4 ώρες πριν, korakios είπε δεν είναι σίγουρο πότε θα δώσει την ένδειξη ο ΔΕΔΔΗΕ στον πάροχο γιαυτό και το αποφεύγουμε Νομίζω ότι όταν έχεις δεη δεν υπάρχει σύγχυση διότι ο ΔΕΔΔΗΕ με την ΔΕΗ είναι ίδια εταιρία. 4 ώρες πριν, korakios είπε μπορεί να δημιουργηθεί μπέρδεμα Με βάση τα παραπάνω θεωρείς ακόμη ότι υπάρχει περίπτωση μπερδεματος? Ή να συνεχίσω να καταχωρώ ένδειξη? Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου από minaspit7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, minaspit7 είπε Ναι έχω δεη, μπαίνω μεσω mydei και κανω καταχώρηση όταν ειδοποιηθω μέσω mail ότι έχω ένα διάστημα κάποιον ημερών να δώσω ένδειξη. Νομίζω ότι όταν έχεις δεη δεν υπάρχει σύγχυση διότι ο ΔΕΔΔΗΕ με την ΔΕΗ είναι ίδια εταιρία. Με βάση τα παραπάνω θεωρείς ακόμη ότι υπάρχει περίπτωση μπερδεματος? Ή να συνεχίσω να καταχωρώ ένδειξη? τα έχεις μπλέξει λίγο , άλλο ΔΕΗ και άλλο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και πάρα πολλά χρόνια και φυσικά το mydei δεν έχει καμία σχέση συνεχίζεις να δίνεις στη ΔΕΗ (όχι απο το site του ΔΕΔΔΗΕ που νόμιζες ) για έναντι πελάτη , όπως κάνεις μέχρι τώρα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 5 hours ago, korakios said: το αντίθετο φυσικά αλλιώς όλοι μέσα σε 2 εργάσιμες θα αλλάζαμε πάροχο 2 εργάσιμες είπα από τη στιγμή που θα λάβει ο ΔΕΔΔΗΕ από τον πάροχο το αίτημα εκπροσώπησης, το πόσος χρόνος θα μεσολαβήσει από την στιγμή της υπογραφής της σύμβασης με τον πάροχο είναι άλλο θέμα. Επίσης δεν ξέρω ποιοι είστε εσείς οι "όλοι", αλλά ο περισσότερος κόσμος όχι μόνο δεν διατίθεται να αλλάζει πάροχο κάθε μήνα, αλλά δεν έχει καν διάθεση να φύγει από τη ΔΕΗ. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου από Joshua21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Επίσης δεν ξέρω ποιοι είστε εσείς οι "όλοι", αλλά ο περισσότερος κόσμος όχι μόνο δεν διατίθεται να αλλάζει πάροχο κάθε μήνα, αλλά ούτε καν δεν έχει διάθεση να φύγει από τη ΔΕΗ. δε μας ενδιαφέρει η άσχετη πληροφορία που κατέχεις 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε το πόσος χρόνος θα μεσολαβήσει από την στιγμή της υπογραφής της σύμβασης με τον πάροχο είναι άλλο θέμα. πρώτα γίνονται οι υπογραφές και μετά πάει για ΔΕΔΔΗΕ το αίτημα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 7 hours ago, takoulou said: Τωρα δεν συμφερει οι μηνιαιες καταμετρησεις;; Δεν μπορεις να καις και συνεχεια το κλιματιστικο.. Και να ξεφευγεις.. Αν θελουμε φουρνο το σπιτι θα πρεπει και να πληρωσουμε και κατι...Σου δινει 400 κιλοβατωρες καθε μηνα.. Αυτή τη στιγμή ας πούμε ότι ένας καταναλωτής έχει ΚΟΤ 1600kw / 4μηνο. Ας πούμε ότι η κατανάλωση του είναι: 300kw Ioύνιος 500kw Ioύλιος 500kw Aύγουστος 300kw Σεπτέμβριος Σύνολο 1600kw / 4μηνο (εντός ορίου ΚΟΤ) Με τις μηνιαίες εκκαθαριστικές καταμετρήσεις α) χάνει το ΚΟΤ για Ιούλιο και Αύγουστο, β) πληρώνει ΥΚΩ για Ιούλιο και Αύγουστο. Εσύ δηλαδή λες ότι επαρκούν 100-140kw το μήνα για κλιματιστικό, ώστε ο καναναλωτής στο παραπάνω παράδειγμα να μη ξεπεράσεις τις 400kw τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο (440kw με το 10% περιθώριο με τη προϋπόθεση να μειώσει τη κατανάλωση τα επόμενα 4μηνα) όταν έχει έξω 35-40 βαθμούς; Σοβαρά τώρα;;; Μάλιστα, το ακούσαμε κι αυτό! Άρα τελικά δε χρειάζεται υπομονή, αφού την έχετε βρει τη λύση... να πάρουμε αγκαλιά τους ανεμιστήρες όπως παλιά ή να αγοράσουμε βεντάλιες. Τα κλιματιστικά που μάλιστα επιδότησε το κράτος, θα τα έχουμε για διακόσμηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 18 λεπτά πριν, ekrepali είπε Αυτή τη στιγμή ας πούμε ότι ένας καταναλωτής έχει ΚΟΤ 1600kw / 4μηνο. Ας πούμε ότι η κατανάλωση του είναι: 300kw Ioύνιος 500kw Ioύλιος 500kw Aύγουστος 300kw Σεπτέμβριος Σύνολο 1600kw / 4μηνο (εντός ορίου ΚΟΤ) Με τις μηνιαίες εκκαθαριστικές καταμετρήσεις α) χάνει το ΚΟΤ για Ιούλιο και Αύγουστο, β) πληρώνει ΥΚΩ για Ιούλιο και Αύγουστο. Εσύ δηλαδή λες ότι επαρκούν 100-140kw το μήνα για κλιματιστικό, ώστε ο καναναλωτής στο παραπάνω παράδειγμα να μη ξεπεράσεις τις 400kw τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο (440kw με το 10% περιθώριο με τη προϋπόθεση να μειώσει τη κατανάλωση τα επόμενα 4μηνα) όταν έχει έξω 35-40 βαθμούς; Σοβαρά τώρα;;; Μάλιστα, το ακούσαμε κι αυτό! Άρα τελικά δε χρειάζεται υπομονή, αφού την έχετε βρει τη λύση... να πάρουμε αγκαλιά τους ανεμιστήρες όπως παλιά ή να αγοράσουμε βεντάλιες. Τα κλιματιστικά που μάλιστα επιδότησε το κράτος, θα τα έχουμε για διακόσμηση. υπομονή .... Spoiler 😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 45 minutes ago, korakios said: δε μας ενδιαφέρει η άσχετη πληροφορία που κατέχεις Παρόλα αυτά στέκεσαι, δεν προσπερνάς... ok, μας έπεισεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doomnx Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 9 ώρες πριν, korakios είπε δεν πάει έτσι , ο πάροχος περνά στο Θαλή τη μέτρηση που δώσαμε και επειδή θα είναι μικρότερη απλά θα τρώει άκυρο μέχρι να φτιάξουν τη μηχανογράφηση αν ασχοληθεί ο πάροχος θα δει στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία ένδειξη (αν έχει ενημερωθεί απο την επιτόπια) και θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για το αν θέλει να προχωρήσει με την νέα ένδειξη Γι'αυτό το λόγο θα πρέπει οι αιτήσεις να στέλνονται τσακ μπαμ, όπως γίνεται στα φυσικά καταστήματα. Όχι να περιμένουν κανα 20ήμερο όπως έκαναν στις online αιτήσεις της ELPEDISON. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 9 λεπτά πριν, doomnx είπε Γι'αυτό το λόγο θα πρέπει οι αιτήσεις να στέλνονται τσακ μπαμ, όπως γίνεται στα φυσικά καταστήματα. Όχι να περιμένουν κανα 20ήμερο όπως έκαναν στις online αιτήσεις της ELPEDISON. απλά μειώνεις την πιθανότητα να πάρει ο ΔΕΔΔΗΕ ένδειξη εκείνες τις μέρες , σπάνιο αλλά μπορεί να τύχει . Μόνο αν φτιάξει το σύστημα ωστε να περνά αυτόματα η αίτηση με ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ θα λυθεί επίσης μη νομίζεις οτι παίζει ρόλο και ο πάροχος στην καθυστέρηση , σε μένα περνά τουλάχιστον εβδομάδα και την προτελευταία φορά 14 μέρες έκανε ο ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρώσει στο σύστημα τη μεταβολή (επιβεβαιωμένα είχαν πάρει την αίτηση του Ηρων ) . Μόνο αν ανοίγω ticket ολοκληρώνεται 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doomnx Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Πάντως όταν είναι να χρησιμοποιήσουν την ένδειξη του παρόχου, σε 2 μέρες μαξ ολοκληρώνουν το αίτημα. Ε δεν πας κι εσύ να κάνεις αίτηση για αλλαγή παρόχου 1 μέρα πριν την προγραμματισμένη καταμέτρηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα