Προς το περιεχόμενο

Καταχώρηση ενδείξεων μετρητή ΔΕΔΔΗΕ


Delas.46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Έναντι λογαριασμός με ένδειξη από ΔΕΔΔΗΕ δεν υπάρχει.

Πρέπει να δίνω ένδειξη στο ΔΕΔΗΕ κοντά  στα 4 χρόνια για τους έναντι λογαριασμούς.Δεν μπορώ να το κάνω μέσω ΔΕΗ καθώς δεν είναι στο όνομα μου η σύνδεση.Πάντα έρχονται οι έναντι λογαριασμοί με την ένδειξη που καταχωρώ.Πρώτη φορά βέβαια στέλνει τέτοιο σμς .Τις προηγούμενες φορές ήταν 

Αναφορά σε κείμενο

H ENΔEIΞH ΣAΣ ΓIA THN ΠAPOXH ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ   KATAXΩPHΘHKE KAI ΘA AΠOΣTAΛEI ΣTON ΠPOMHΘEYTH ΣAΣ

Τεσπα,σε λίγες μέρες θα έρθει ο λογαριασμός και θα ενημερώσω τι ένδειξη γράφει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Ukforthemoment said:

Πρέπει να δίνω ένδειξη στο ΔΕΔΗΕ κοντά  στα 4 χρόνια για τους έναντι λογαριασμούς.Δεν μπορώ να το κάνω μέσω ΔΕΗ καθώς δεν είναι στο όνομα μου η σύνδεση.Πάντα έρχονται οι έναντι λογαριασμοί με την ένδειξη που καταχωρώ.Πρώτη φορά βέβαια στέλνει τέτοιο σμς .Τις προηγούμενες φορές ήταν 

Τεσπα,σε λίγες μέρες θα έρθει ο λογαριασμός και θα ενημερώσω τι ένδειξη γράφει.

Όλο αυτό το καιρό κάθε φορά που έδινες ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ ακολουθούσε εκκαθαριστικός, όχι έναντι λογαριασμός, το ξέρω γιατί και εγώ έδινα στον ΔΕΔΔΗΕ κάθε δίμηνο και πάντα ερχόταν εκκαθαριστικός, ίσως κάτι δεν θυμάσαι καλά.

Μέχρι πριν μερικούς μήνες τουλάχιστον έτσι γινόταν, από τη στιγμή που ο ΔΕΔΔΗΕ έχει μονίμως ανοικτή την καταχώρηση ενδείξεων έχω σταματήσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όλο αυτό το καιρό κάθε φορά που έδινες ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ ακολουθούσε εκκαθαριστικός, όχι έναντι λογαριασμός, το ξέρω γιατί και εγώ έδινα στον ΔΕΔΔΗΕ κάθε δίμηνο και πάντα ερχόταν εκκαθαριστικός, ίσως κάτι δεν θυμάσαι καλά.

Μέχρι πριν μερικούς μήνες τουλάχιστον έτσι γινόταν, από τη στιγμή που ο ΔΕΔΔΗΕ έχει μονίμως ανοικτή την καταχώρηση ενδείξεων έχω σταματήσει.

Δεν έχω μπροστά μου προηγούμενους λογαριασμούς για να ελέγξω αν γράφουν εκκαθαριστικός ή έναντι.Εχω μονο τον τελευταίο που λεει  μπροστά  εκκαθαριστικός , πίσω το κομμάτι που λεει έναντι κατανάλωσης είναι κενό.Οπότε μάλλον ειναι όπως τα λες.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση, ίσως κάπου πρέπει να γίνει sticky: ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ (εκτός αν δεν περνάει ποτέ, ούτε στο 4μηνο). Δεν υπάρχει πλέον 2μηνο, δεν βγαίνει εκκαθαριστικός στο 2μηνο (που ήταν το μόνο που άξιζε), δεν λαμβάνονται υπόψη οι μετρήσεις μας ούτε στο 4μηνο αν τελικά περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ, δημιουργεί ΜΕΓΑ μπάχαλο, μπέρδεμα και πρόβλημα αν στείλετε σε άλλα αντ' άλλων ημερομηνία και άλλα πολλά. Γενικά μην ξαναασχοληθείτε με το θέμα.

Όποτε ζητάει ο πάροχος και τέρμα.

Δηλαδή κατάφεραν ό,τι προσπαθούν και στα γραφεία τους καθημερινά (όσοι πάνε): ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ με πολλά πολλά.

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

από τη στιγμή που ο ΔΕΔΔΗΕ έχει μονίμως ανοικτή την καταχώρηση ενδείξεων έχω σταματήσει.

Μόνο από αυτό καταλαβαίνεις την καφρίλα και την αδιαφορία αυτών των κρατικοδίαιτων κοπρόσκυλων ηλιθίων. Αντί να ανοίγει παράθυρο όποτε πρέπει για να μην μπερδεύεται ο κόσμος, το έχουν μονίμως ανοιχτό και γίνονται αυτά τα ευτράπελα, στέλνεις Αύγουστο και σου λέει θα πάει στον προμηθευτή τα Χριστούγεννα. Αλλά "στα π..παπούτσια" μας.

Και το πιο απλό: Βάλε βρε γελοίε ΑΠΟ ΠΡΙΝ, προτού στείλει ο άλλος τη μέτρηση, ότι θα πάει στο 4μηνο, όχι ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙ βγαίνει το μήνυμα και γελάς με την παγίδα που έστησες κι έπεσε ο άλλος μέσα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, tryfos είπε

 

Μόνο από αυτό καταλαβαίνεις την καφρίλα και την αδιαφορία αυτών των κρατικοδίαιτων κοπρόσκυλων ηλιθίων.

Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ιδιωτικοποιηθεί αφού 😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε οικιακή παροχή έκανε καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ στις 10/8/2023.

Επειδή δεν πρόλαβα το μέτρα μόνος στον ήρωνα για λίγες μέρες τον επόμενο μήνα, έδωσα στον ΔΕΔΔΕΗ την ένδειξη και πέταξε στο τέλος της διαδικασίας ότι ο ΔΕΔΔΗΕ θα λάβει υπ' όψιν την ένδειξη σε μια άσχετη μελλοντική ημερομηνία.

Παρά ταύτα μετά τον εκκαθαριστικό με κατανάλωση έως 10/8/2023, εκδόθηκε ξανά εκκαθαριστικός 11/8/2023-13/09/2023, μέχρι δηλαδή την ημερομηνία που έδωσα την ένδειξη.

Συνεπώς, μπορεί τα μηνύματα που πετάει η πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ να είναι άσχετα αλλά με βάση την δικιά μου εμπειρία πλέον μπορούμε να καταχωρούμε ενδείξεις κάθε μήνα και να μας βγαίνει εκκαθαριστικός.

image.png.a0180aa971f1fa85a03042571d07da56.png

image.png.5068b66035a111ba529597af0d54d7e1.png

Επεξ/σία από fotis1997
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, tryfos said:

Πάντως έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση, ίσως κάπου πρέπει να γίνει sticky: ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ (εκτός αν δεν περνάει ποτέ, ούτε στο 4μηνο). Δεν υπάρχει πλέον 2μηνο, δεν βγαίνει εκκαθαριστικός στο 2μηνο (που ήταν το μόνο που άξιζε)

 

Το ότι έχει καταργηθεί η ενημέρωση για το "παράθυρο καταχώρησης" το γνώριζα... αλλά ότι καταργήθηκε η αποστολή ένδειξης στο 2μηνο, πρώτη φορά το ακούω. Είσαι 100% σίγουρος;


Εγώ τον Ιούλιο είχα δώσει ένδειξη (στο 2μηνο) η οποία εκκαθαρίστηκε κανονικά απ'τον πάροχο. Το πρόβλημα ήταν πως έπρεπε να μάθω την ακριβή ημερομηνία που θα αποσταλεί η ένδειξη απ'τον ΔΕΔΔΗΕ στον πάροχο (17/7) για να μη δημιουργηθεί μπάχαλο με ετεροχρονισμένη αποστολή της ένδειξης.

 

Spoiler


Screenshot_2023-10-20-14-24-21-629_gr.appart.powercut-min.jpg.58eead46b60f203ca3038560299b3f95.jpg

1.jpg.99aa6e83d6c1850d4b36d275255d43de.jpg

 

23 hours ago, tryfos said:

Παιδιά ξέρει κανείς να μου απαντήσει στα παραπάνω (πώς ακυρώνω μέτρηση που έστειλα στον ΔΕΔΔΗΕ); @takoulou ή @korakios ή @Kozanitis1 ;

Δεν δουλεύει πλέον τίποτα στον ΔΕΔΔΗΕ, εγώ θεωρώ ότι δεν μπορούμε πλέον να στείλουμε μέτρηση στο 2μηνο. Όπως γράφω και παραπάνω, έστειλα στο 2μηνο ακριβώς και μου έγραψε ότι θα σταλεί στο 4μηνο (που θα περάσουν δηλάδη). Και θα γίνουν όλα μπάχαλο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ το απλό πράγμα...

Θεωρώ πως είχε περάσει η προθεσμία για το 2μηνο, γι'αυτό σου έβγαλε μήνυμα ότι θα σταλεί η ένδειξη στο 4μηνο.

Δες τα δικά μου παραδείγματα... οι προγραμματισμένες καταμετρήσεις μου γίνονται περίπου στις 23 ως 26 του μήνα, ενώ στο δίμηνο η ένδειξη ήταν προγραμματισμένη να αποσταλεί στις 17 του μήνα (εγώ την έδωσα 1-2 μέρες νωρίτερα).

22 hours ago, tryfos said:

 

Αφού το έχουν μονίμως ανοιχτό το "σύστημα" μήπως να μπω να δώσω πχ. 12/12 (στην έναρξη του 4μηνου) και έτσι ακυρωθεί ό,τι έστειλα τον Οκτώβρη;

 

Πρέπει οπωσδήποτε να στείλεις ένδειξη 1-2 μέρες νωρίτερα, πριν την ημερομηνία που σου εμφάνισε το σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ, ώστε να ακυρωθεί η ένδειξη που έδωσες τον Οκτώβριο. Ώστε σε περίπτωση που δεν έρθουν για επιτόπια, να λάβουν υπόψιν την ένδειξη του Δεκεμβρίου και όχι του Οκτωβρίου. Δε ξέρω επίσης αν γίνεται να ακυρώσεις τηλεφωνικά την ένδειξη που έστειλες τον Οκτώβριο...

22 hours ago, tryfos said:

Αφού το έχουν μονίμως ανοιχτό το "σύστημα" μήπως να μπω να δώσω πχ. 12/12 (στην έναρξη του 4μηνου) και έτσι ακυρωθεί ό,τι έστειλα τον Οκτώβρη;

Έτσι είχα κάνει εγώ το καλοκαίρι. Μπερδεύτηκα κι έστειλα ένδειξη στις 25/6, πάνω στο 1ο μήνα αντί για 2μηνο.

Μου έβγαλε μήνυμα πως η ένδειξη θα αποσταλεί στον πάροχο στις 17/7 (έτσι έμαθα από σπόντα πως το παράθυρο διμήνου ήταν μια βδομάδα νωρίτερα απ'το προβλεπόμενο). Στις 15/7 ή 16/7 έστειλα νέα ένδειξη μέσα απ'το mydeddie. Στα καπάκια πήρα τηλέφωνο να επιβεβαιώσω ότι η νέα ένδειξη ακύρωσε τη παλιά, αλλά ο εκπρόσωπος δεν είχε πρόσβαση για να δει τι ενδείξεις είχα δώσει στο mydeddie... και καταχώρησε κι εκείνος την ένδειξη χειροκίνητα. 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

 

Το ότι έχει καταργηθεί η ενημέρωση για το "παράθυρο καταχώρησης" το γνώριζα... αλλά ότι καταργήθηκε η αποστολή ένδειξης στο 2μηνο, πρώτη φορά το ακούω. Είσαι 100% σίγουρος;


Εγώ τον Ιούλιο είχα δώσει ένδειξη (στο 2μηνο) η οποία εκκαθαρίστηκε κανονικά απ'τον πάροχο. Το πρόβλημα ήταν πως έπρεπε να μάθω την ακριβή ημερομηνία που θα αποσταλεί η ένδειξη απ'τον ΔΕΔΔΗΕ στον πάροχο (17/7) για να μη δημιουργηθεί μπάχαλο με ετεροχρονισμένη αποστολή της ένδειξης.

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

Screenshot_2023-10-20-14-24-21-629_gr.appart.powercut-min.jpg.58eead46b60f203ca3038560299b3f95.jpg

 

1.jpg.99aa6e83d6c1850d4b36d275255d43de.jpg

 

Θεωρώ πως είχε περάσει η προθεσμία για το 2μηνο, γι'αυτό σου έβγαλε μήνυμα ότι θα σταλεί η ένδειξη στο 4μηνο.

Δες τα δικά μου παραδείγματα... οι προγραμματισμένες καταμετρήσεις μου γίνονται περίπου στις 23 ως 26 του μήνα, ενώ στο δίμηνο η ένδειξη ήταν προγραμματισμένη να αποσταλεί στις 17 του μήνα (εγώ την έδωσα 1-2 μέρες νωρίτερα).

Πρέπει οπωσδήποτε να στείλεις ένδειξη 1-2 μέρες νωρίτερα, πριν την ημερομηνία που σου εμφάνισε το σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ, ώστε να ακυρωθεί η ένδειξη που έδωσες τον Οκτώβριο. Ώστε σε περίπτωση που δεν έρθουν για επιτόπια, να λάβουν υπόψιν την ένδειξη του Δεκεμβρίου και όχι του Οκτωβρίου. Δε ξέρω επίσης αν γίνεται να ακυρώσεις τηλεφωνικά την ένδειξη που έστειλες τον Οκτώβριο...

Έτσι είχα κάνει εγώ το καλοκαίρι. Μπερδεύτηκα κι έστειλα ένδειξη στις 25/6, πάνω στο 1ο μήνα αντί για 2μηνο.

Μου έβγαλε μήνυμα πως η ένδειξη θα αποσταλεί στον πάροχο στις 17/7 (έτσι έμαθα από σπόντα πως το παράθυρο διμήνου ήταν μια βδομάδα νωρίτερα απ'το προβλεπόμενο). Στις 15/7 ή 16/7 έστειλα νέα ένδειξη μέσα απ'το mydeddie. Στα καπάκια πήρα τηλέφωνο να επιβεβαιώσω ότι η νέα ένδειξη ακύρωσε τη παλιά, αλλά ο εκπρόσωπος δεν είχε πρόσβαση για να δει τι ενδείξεις είχα δώσει στο mydeddie... και καταχώρησε κι εκείνος την ένδειξη χειροκίνητα. 😄

Και μόνο όλο αυτό το κατεβατό αρκεί για να καταλήξει κανείς ότι πολύ απλά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ πια. Είναι τόσο μπέρδεμα, που πολύ απλά δεν αξίζει.

Και το βασικό: ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙΣ/ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΕΙ στον πάροχο, οπότε ουσιαστικά να κάθομαι τώρα να παίζω τζόκερ κάθε φορά, δεν το κάνω. Ήδη την πάτησα μια φορά και θα πρέπει πάλι να ασχολούμαι με αυτά τα τομάρια.

Όχι, το έστειλα νορμάλ μέσα στο σωστό παράθυρο 2μήνου. Αύγουστο ήρθε ΔΕΔΔΗΕ, Οκτώβριο έστειλα και αντί να πάει Οκτώβρη πάει για Δεκέμβρη. Το είχα ξανακάνει και παλιότερα, οπότε την ξέρω τη διαδικασία.

Αν διαβάσεις και παραπάνω κι άλλους, που έχουν και παραπομπές από το ίδιο το σάιτ του ΔΕΔΔΗΕ, μιλάει πλέον κι εκεί για 4μηνο, όχι 2μηνο. Οπότε πλέον δεν υπάρχει κανένα νόημα, πλην όσων είναι σε περιοχές που δεν πατάει ποτέ ο ΔΕΔΔΗΕ.

Edit: Γράφει εδώ https://deddie.gr/el/upiresies/katametrisi/kataxorisi-endeikseon-metriti/ όντως:

"Σας δίνουμε πλέον τη δυνατότητα να συμμετέχετε στην καταμέτρηση της κατανάλωσής σας.
Έτσι, μπορείτε εσείς οι ίδιοι να δώσετε την ένδειξη του μετρητή σας ανά τετράμηνο προκειμένου να ακυρωθεί η προγραμματισμένη αυτόματη διαδικασία εκτίμησης της κατανάλωσής σας, μέσω του μηχανογραφικού συστήματος της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ."

Αν μπήκε τώρα, δεν ξέρω, ή αν υπήρχε από παλιά, αλλά εγώ πλέον δεν ξαναασχολούμαι με το θέμα.

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, tryfos είπε

"Σας δίνουμε πλέον τη δυνατότητα να συμμετέχετε στην καταμέτρηση της κατανάλωσής σας.
Έτσι, μπορείτε εσείς οι ίδιοι να δώσετε την ένδειξη του μετρητή σας ανά τετράμηνο προκειμένου να ακυρωθεί η προγραμματισμένη αυτόματη διαδικασία εκτίμησης της κατανάλωσής σας, μέσω του μηχανογραφικού συστήματος της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ."

 

Αυτό που εννοούν, είναι πως θα δώσεις μέτρηση το πρώτο δίμηνο, αλλά όχι το δεύτερο.

Στην μέτρηση του τέλους του τετραμήνου λαμβάνουν μόνο υπόψιν τι θα μετρήσουν οι ίδιοι. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσεις μέτρηση δευτέρου διμήνου, αφού θα πάει στα σκουπίδια.

Άρα ουσιαστικά ημερολογιακά, ανά 4 μήνες τους δίνεις report.

Ομοίως όσοι πληρώνουν ανά μήνα, δίνουν ενδείξεις για τον 1ο, 2ο, 3ο μήνα, αλλά όχι για τον τέταρτο. Και να το κάνουν δεν θα ληφθεί υπόψιν.

Επεξ/σία από warewolf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λ

Ναι αλλά είναι χαραμοφαιδες, τεμπέληδες, κοπροσκυλα, κρατικοδιαιτοι 😕

*και αντιπρόσωποι 

Επεξ/σία από Maurikycli
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως που προτίμησα να δίνω τις ενδείξεις στη ΔΕΗ και όχι στο site του ΔΕΔΔΗΕ, δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Και μου έρχονται και ειδοποιήσεις με sms και email στο κινητό, που μου υπενθυμίζουν πως άνοιξε η πλατφόρμα κι έχω ένα 5ήμερο να εισάγω την καταχώρηση.

Είναι όντως προβληματικό το site του ΔΕΔΔΗΕ στην καταχώρηση ενδείξεων ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μετρήσεις που δίνει ο χρήστης για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας προς τον ΔΕΔΔΗΕ, είτε για το δίμηνο, είτε για το τετράμηνο, λαμβάνονται κανονικά υπόψη από το σύστημα και αναφέρονται στον λογαριασμό που θα έρθει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την ένδειξη έναντι τη δίνουμε (πρωτίστως)  για ένα βασικό λόγο. Με την αύξηση τιμών του ρεύματος, μπορεί να άλλαξαν οι καταναλωτικές μας συνήθειες. Δεν μας συμφέρει να καταναλώσουμε στο μήνα/δίμηνο, το 1/2 από ότι ξοδεύαμε πέρυσι με χαμηλότερη τιμή και να χρεωθούμε περισσότερες κιλοβατώρες.  Σε αυτή την περίπτωση, αν μετράω σωστά κάθε μήνα/δίμηνο, στο τετράμηνο αν μετρήσω εγώ ή ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ, ελάχιστες κιλοβατώρες θα έχουμε απόκλιση (διαφορά κατανάλωσης ωρών), οπότε και σε αυτή την περίπτωση μετρήσω δεν μετρήσω στο τέλος 4μήνου, θα ληφθεί ως σωστή του υπαλλήλου ΔΕΔΔΗΕ και η δική μου δεν λαμβάνεται υπόψιν για τη χρέωση. (και δεν υπάρχει και πρόβλημα)

Μια άλλη περίπτωση είναι να μην έρθει να μετρήσει στο τέλος τετραμήνου ο υπάλληλος, οπότε εκεί η δική μας μέτρηση θα παίξει ρόλο. ( όπως γινόταν την περίοδο καραντίνας, αν βρίσκεσαι σε δυσπρόσιτη περιοχή κλπ) Επίσης μπορεί ο υπάλληλος να μέτρησε λάθος εις βάρος του καταναλωτή, οπότε έχοντας πάρει μέτρηση ο καταναλωτής , θα το αντιληφθεί και δεν θα χρεωθεί παραπάνω κιλοβατώρες που πιθανώς του αλλάξουν τον τρόπο τιμολόγησης από τον πάροχο.

 

Βέβαια με την παραπάνω δεύτερη περίπτωση,  δεν εξηγείται το γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ στο site του να αναφέρει πως μπορείς να δώσεις ένδειξη ανά τετράμηνο. (αν ερμηνεύω σωστά το "μπορείς" και εννοούν το ότι, αυτό μόνο "γίνεται αποδεκτό" )

Επεξ/σία από warewolf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, tryfos said:

Όχι, το έστειλα νορμάλ μέσα στο σωστό παράθυρο 2μήνου. Αύγουστο ήρθε ΔΕΔΔΗΕ, Οκτώβριο έστειλα και αντί να πάει Οκτώβρη πάει για Δεκέμβρη. Το είχα ξανακάνει και παλιότερα, οπότε την ξέρω τη διαδικασία.

 

Σου ξαναλέω ότι δεν υπάρχει πλέον 'παράθυρο διμήνου'. Υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία αποστολής της ένδειξης (απ'τον ΔΕΔΔΗΕ στον πάροχο) πάνω στο 2μηνο, η οποία μπορεί να είναι νωρίτερα απ'τη περίοδο καταμέτρησης του 4μηνου.

Εγώ είχα επιτόπιες 23/5 και 25/9, αλλά στο δίμηνο η ημερομηνία αποστολής ένδειξης ήταν 17/7. Οποτεδήποτε κι αν έδινα ένδειξη μέχρι τις 17/7, θα έβγαζε μήνυμα ότι 'η ένδειξη θα σταλεί στις 17/7'... ενώ αν καταχωρούσα ένδειξη στις 18/7, θα έβγαζε μήνυμα πως 'η ένδειξη θα σταλεί πχ στις 25/9'.

Μάλλον έχασες τη προθεσμία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...