Joshua21 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, Delas.46 είπε Υπήρξαν μήνες που ακόμα και από το τηλέφωνο και ενώ είμαι στην ημερομηνία, δεν μπόρεσαν να κάνουν την καταχώρηση. Εννοείς την προβλεπόμενη ημερομηνία καταμέτρησης που αναγράφεται πάνω στον προηγούμενο λογαριασμό, δλδ την ημερομηνία που είναι μαρκαρισμένη στον παρακάτω λογαριασμό? Αν ναι, δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο.
Delas.46 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εννοείς την προβλεπόμενη ημερομηνία καταμέτρησης που αναγράφεται πάνω στον προηγούμενο λογαριασμό, δλδ την ημερομηνία που είναι μαρκαρισμένη στον παρακάτω λογαριασμό? Αν ναι, δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο. Όταν βάζουμε τον αριθμό παροχής και ήμαστε εκτός περιόδου καταχώρησης, γράφει από πότε μέχρι πότε να ξαναδοκιμάσουμε. Τότε εννοώ.
Joshua21 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, Delas.46 είπε Όταν βάζουμε τον αριθμό παροχής και ήμαστε εκτός περιόδου καταχώρησης, γράφει από πότε μέχρι πότε να ξαναδοκιμάσουμε. Τότε εννοώ. Αυτό όντως έχει πρόβλημα μερικές φορές.
supermanbee Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2020 Σήμερα τα καταχώρησα κανονικά πάντως με την πρώτη προσπάθεια
popopo Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Έστω περίοδος καταχώρησης 06/10 - 16/10. Εάν καταχωρησώ ένδειξη στις 06/10 και στις 16/10 ξανακαταχωρήσω νέα ένδειξη, τι θα συμβεί; Κρατάει την τελευταία μόνο;
takoulou Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 34 λεπτά πριν, popopo είπε Έστω περίοδος καταχώρησης 06/10 - 16/10. Εάν καταχωρησώ ένδειξη στις 06/10 και στις 16/10 ξανακαταχωρήσω νέα ένδειξη, τι θα συμβεί; Κρατάει την τελευταία μόνο; Μάλλον θα κρατήσει την τελευταία... Θα πρεπει να το δεις..
Nabuko Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 47 λεπτά πριν, popopo είπε Εάν καταχωρησώ ένδειξη στις 06/10 και στις 16/10 ξανακαταχωρήσω νέα ένδειξη, τι θα συμβεί; Κρατάει την τελευταία μόνο; Θα σου πει "έχετε καταχωρήσει ήδη ένδειξη" 1
Joshua21 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 50 λεπτά πριν, popopo είπε Έστω περίοδος καταχώρησης 06/10 - 16/10. Εάν καταχωρησώ ένδειξη στις 06/10 και στις 16/10 ξανακαταχωρήσω νέα ένδειξη, τι θα συμβεί; Κρατάει την τελευταία μόνο; Δεν έχω δοκιμάσει να δώσω δύο διαφορετικές καταχωρήσεις με τόση διαφορά, μετά από μισό λεπτό δοκίμασα, και κράτησε την τελευταία. Πιθανολογώ το ίδιο θα συμβεί και στην περίπτωση που αναφέρεις.
Ukforthemoment Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δεν νομίζω σου δίνει τοσο μεγάλο παράθυρο . Και γιατί να μην δώσεις μια ένδειξη μόνο;
Nabuko Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Δεν νομίζω σου δίνει τοσο μεγάλο παράθυρο . Και γιατί να μην δώσεις μια ένδειξη μόνο; Eμένα μου δίνει 8 με 14 και για να μην το ξεχάσω θα με ειδοποιήσουν με sms
Ukforthemoment Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 11 λεπτά πριν, Nabuko είπε Eμένα μου δίνει 8 με 14 και για να μην το ξεχάσω θα με ειδοποιήσουν με sms Έξι μέρες ξέρω και εγώ,ο φίλος λέει για δέκα μέρες. 1
Joshua21 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 7 ημέρες ακριβώς δίνει πάντα, προφανώς ο φίλος έγραψε τυχαίες ημερομηνίες.
GREGORYMO Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Πηγαίνοντας ένδειξη μέτρητη στο δεδδηε, μου δείχνει μια παλιά ημερομηνία (του 2020). Έχει να κάνει που πήγα watt και volt ?
Inci624 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά! Έχω κάνει αίτηση για χορήγηση νυχτερινού τιμολογίου αλλά μέχρι να φέρουν και να εγκαταστήσουν τον καινούργιο ψηφιακό μετρητή, έχω τον παλιό και θα ήθελα να καταχωρήσω ενδείξεις του μετρητή μου. Να προτιμήσω να καταχωρήσω στη ΔΕΗ ή στον ΔΕΔΔΗΕ; Η ΔΕΗ μου δίνει περιθώριο από 13-04-22 ως 18-04-22 για καταχώρηση ενδείξεων στο e-bill. Ο ΔΕΔΔΗΕ ενώ πριν λίγες εβδομάδες είχα μπει στο site του και είχα δει ότι πληκτρολογώντας τον αριθμό παροχής μου, μου εμφάνιζε πότε μπορώ να καταχωρήσω, βλέπω ότι τώρα δεν εμφανίζει το αντίστοιχο πλαίσιο για να καταχωρίσω τον αριθμό παροχής και να με ενημερώσει για το χρονικό διάστημα που μπορώ να καταχωρίσω ενδείξεις. Τώρα με παραπέμπει στα αιτήματα εξυπηρέτησης όπου απ' ότι βλέπω επιλέγοντας την κατηγορία "ενδείξεις" σου ζητά να ανεβάσεις φωτογραφία με την ένδειξη που θες να καταχωρήσεις. Έχετε ανεβάσει και εσείς φωτογραφία με την ένδειξή σας στο site του ΔΕΔΔΗΕ ; Και λάβατε κάποια απάντηση; Το παρατηρήσατε και εσείς ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ενημερώνει πλέον για το πότε μπορούμε να καταχωρίσουμε; Επειδή δεν έχω ξαναεπιχειρήσει να καταχωρίσω ένδειξη του μετρητή μου σας ανεβάζω φωτογραφία με τον μετρητή να μου πείτε ποια είναι η κατανάλωση. Γράφει 40.470. Είναι αυτή; Στους εκκαθαριστικούς έχω δει ότι η κατανάλωση προκύπτει από τη διαφορά ανάμεσα στις ενδείξεις π.χ. στον εκκαθαριστικό του Οκτωβρίου η ένδειξη ήταν 37.931 και στον εκκαθαριστικό του Φεβρουαρίου η ένδειξη ήταν 39.798. Η κατανάλωση λοιπόν προέκυψε από τη διαφορά αυτών των δύο ενδείξεων 1.867 kWh (39.798-37.931). Τώρα εφόσον καταχωρίσω ένδειξη ποια θα είναι η προηγούμενη ένδειξη που θα ληφθεί υπ' όψιν; Αυτή του εκκαθαριστικού του Φεβρουαρίου ; Δηλαδή 672 kWh θα είναι η κατανάλωση (40.470-39.798= 672); Στο μεταξύ ο εκκαθαριστικός του Φεβρουαρίου αφορούσε διάστημα 4 μηνών και η ένδειξη ήταν 39.798. Τώρα που γράφει 40.470 σημαίνει ότι στο διάστημα Φεβρουαρίου-Απριλίου (δίμηνο) κάψαμε παραπάνω ρεύμα ; Δηλαδή αυτό που καίγαμε σε 4 μήνες το κάψαμε τώρα σε δύο μήνες; Τηλεφωνικά μπορούμε να καταχωρίσουμε ενδείξεις; Επειδή είναι πρώτη φορά που θα το επιχειρήσω και δεν θα ήθελα μέσω e-bill, μην γίνει κάνα λάθος. Στο τηλέφωνο όταν είχαν ρωτήσει στη ΔΕΗ μου είπαν ότι γίνεται. Ή να προτιμήσω να υποβάλω αίτημα στο site του ΔΕΔΔΗΕ; Ευχαριστώ πολύ! 🙂 Επεξ/σία 16 Απριλίου 2022 από Inci624
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα