Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

δηλαδη στα σχόλια που λέει γράφεις πχ για παροχη ταδε μετρησεις τάδε;

https://deddie.gr/el/my-deddie-app/

 

Κάνε καμιά δοκιμή, αν δεν κάνεις κάτι σωστά το πολύ πολύ να μην προχωρήσει, δεν θα ανατιναχθεί τίποτα :)

Δημοσ.

Έχω δοκιμάσει πρώτη φορά να δώσω καταμέτρηση και χρησιμοποίησα την εφαρμογή αλλά μου βγάζει Λανθασμενος αριθμός παροχής.

Βάζω κανονικά τον αριθμό που αναγράφεται στον λογαριασμό από ΔΕΗ (χωρίς τελευταίο αριθμό / 11ψηφιο)

Έχει άλλως αυτό το πρόβλημα;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, atpanos είπε

Έχω δοκιμάσει πρώτη φορά να δώσω καταμέτρηση και χρησιμοποίησα την εφαρμογή αλλά μου βγάζει Λανθασμενος αριθμός παροχής.

Βάζω κανονικά τον αριθμό που αναγράφεται στον λογαριασμό από ΔΕΗ (χωρίς τελευταίο αριθμό / 11ψηφιο)

Έχει άλλως αυτό το πρόβλημα;

Καμιά φορά κολλάει το σύστημα και όποιον αριθμό παροχής και να βγάλεις στον βγάζει λανθασμένο, και τώρα αυτό έχει πάθει, ούτε τον δικό μου αναγνωρίζει.

Δοκίμασε άλλη στιγμή.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ άλλαξε το έργο και τώρα μπορείς να δείξεις ένδειξη ΚΑΘΕ 2μηνο.

Φαντάζομαι για να είναι καλυμμένος, αν για οποιοδήποτε λόγο δεν πέρασε ο καταμετρητής.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Ο ΔΕΔΔΗΕ άλλαξε το έργο και τώρα μπορείς να δείξεις ένδειξη ΚΑΘΕ 2μηνο.

Φαντάζομαι για να είναι καλυμμένος, αν για οποιοδήποτε λόγο δεν πέρασε ο καταμετρητής.

Δεν ξέρω τι - νομίζεις πως - άλλαξε, αλλά εγώ προσωπικά εδώ και χρόνια δίνω ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ ανελλιπώς κάθε δίμηνο.

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν ξέρω τι - νομίζεις πως - άλλαξε, αλλά εγώ προσωπικά εδώ και χρόνια δίνω ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ ανελλιπώς κάθε δίμηνο.

Άσχετα αν δίνει κάποιος ενδείξεις ανά δίμηνο, στο τετράμηνο έτσι κι αλλιώς δεν περνάνε να μετρήσουν;

Οπότε μια φορά αν δίνουμε εμείς και μια που περνάνε να μετρήσουν δε θα ήταν πιο «βολικό» και για εμάς;

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Άσχετα αν δίνει κάποιος ενδείξεις ανά δίμηνο, στο τετράμηνο έτσι κι αλλιώς δεν περνάνε να μετρήσουν;

Οπότε μια φορά αν δίνουμε εμείς και μια που περνάνε να μετρήσουν δε θα ήταν πιο «βολικό» και για εμάς;

Ναι μια φορά στο τετράμηνο περνάνε, έτσι υποτίθεται τουλάχιστον.

Στην δική μου περίπτωση όμως περνάνε και βρίσκουν κλειστά, για αυτό αναγκαστικά δίνω εγώ.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν ξέρω τι - νομίζεις πως - άλλαξε, αλλά εγώ προσωπικά εδώ και χρόνια δίνω ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ ανελλιπώς κάθε δίμηνο.

Εννοείς, ότι βρίσκουν κλειστά και σου αφήνουν χαρτάκι?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Εννοείς, ότι βρίσκουν κλειστά και σου αφήνουν χαρτάκι?

Εννοώ πως δεν άλλαξε κάτι όπως νομίζεις.

Δημοσ.
Στις 6/9/2022 στις 6:54 ΜΜ, Joshua21 είπε

Όχι πια, έχει σταματήσει να το γράφει.

Ένδειξη στο site του ΔΕΔΔΗΕ εννοώ, υπόψιν.

Και ο υπάλληλος που περνάει για καταμέτρηση είναι από ΔΕΔΔΗΕ, καμία σχέση με ΔΕΗ.

Oντως γράφει μόνο για ένδειξη στην ΔΕΗ ,μέσω ebill και καταστημάτων.Εχω τον τελευταίο λογαριασμό μπροστά μου.

Μπορώ να δώσω ένδειξη στον ΔΕΔΗΕ αλλά οι ημερομηνίες είναι λίγο διαφορετικές.Πχ ΔΕΗ 21-10 με 26-10 ενω στον ΔΕΔΗΕ από 18/10/2022 έως 24/10/2022 .Δεν έχω  ebill.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Oντως γράφει μόνο για ένδειξη στην ΔΕΗ ,μέσω ebill και καταστημάτων.Εχω τον τελευταίο λογαριασμό μπροστά μου.

Μπορώ να δώσω ένδειξη στον ΔΕΔΗΕ αλλά οι ημερομηνίες είναι λίγο διαφορετικές.Πχ ΔΕΗ 21-10 με 26-10 ενω στον ΔΕΔΗΕ από 18/10/2022 έως 24/10/2022 .Δεν έχω  ebill.

Καλημερα θα δωσεις τις ενδειξεις στην ημερομηνια που γραφει ο Δεδδηε...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Oντως γράφει μόνο για ένδειξη στην ΔΕΗ ,μέσω ebill και καταστημάτων.Εχω τον τελευταίο λογαριασμό μπροστά μου.

Μπορώ να δώσω ένδειξη στον ΔΕΔΗΕ αλλά οι ημερομηνίες είναι λίγο διαφορετικές.Πχ ΔΕΗ 21-10 με 26-10 ενω στον ΔΕΔΗΕ από 18/10/2022 έως 24/10/2022 .Δεν έχω  ebill.

Τότε να προτιμήσεις να δώσεις στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να βγει εκκαθαριστικός λογαριασμός, είναι προτιμότερος για πολλούς λόγους.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω ένα θέμα με καταχώριση ενδείξεων σε Γ22 κοινόχρηστο ρολόι πολυκατοικίας. Είναι Τριφασική παροχή με  συμφωνημένη ισχύ (Σ.Ι.) = 35kVA.

Πάροχος & πρόγραμμα : Elpedison - ElectricityBusiness 2

Δεδομένα:

  1. Εδώ και 2+ χρόνια κανένας λογαριασμός Elpedison δεν έγραψε: "Μπορείτε να καταχωρίσετε τις ενδειξεις σας ..."
  2. Στο myelpedison, στο μενού: Μετράω την Kατανάλωσή μου βγάζει πάντα το μήνυμα: "Ευχαριστούμε που χρησιμοποιήσατε την υπηρεσία "Μέτρα μόνος σου". Για τεχνικούς λόγους η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή. Παρακαλούμε προσπαθήστε ξάνα αργότερα."
  3. Πάω από τη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και λαμβάνω το εξής επισυναπτόμενο μήνυμα. Ο αριθμός παροχής είναι σωστός.

Δεν εχω καλέσει ακόμα ούτε Elpedison ούτε ΔΕΔΔΗΕ.

Έχει συμβεί σε καποιον από εσάς;

G22.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...