Προς το περιεχόμενο

Καταχώρηση ενδείξεων μετρητή ΔΕΔΔΗΕ


Delas.46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει καταφέρει κανείς να κάνει καταχώρηση ένδειξης του μετρητή τους τελευταίους μήνες στη σελίδα της ΔΕΔΔΗΕ;

Κάθε φορά που μπαίνω και βάζω τον αριθμό παροχής, γράφει:

"Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία υποδοχής ενδείξεων μετρητών της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα."

Μια φορά τους κάλεσα κιόλας, και προσπάθησε να καταχωρήσει την ένδειξη μια υπάλληλος. Τελικά, δεν μπόρεσε ούτε αυτή να το κάνει και μου είπε ότι δεν λειτουργεί το σύστημα και να ξαναπροσπαθήσω αργότερα (και καλύτερα πρωινές ώρες!;).

Έτσι και έκανα. Έχω δοκιμάσει πρωί, μεσημέρι και βράδυ, Δευτέρα μέχρι και Κυριακή. Δοκίμασα επίσης να κάνω καταχώρηση από διαφορετικό πάροχο internet αλλά τα ίδια. Δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτό τον μήνα, αλλά για τους τελευταίους 3-4!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Delas.46 είπε

Έχει καταφέρει κανείς να κάνει καταχώρηση ένδειξης του μετρητή τους τελευταίους μήνες στη σελίδα της ΔΕΔΔΗΕ;

Κάθε φορά που μπαίνω και βάζω τον αριθμό παροχής, γράφει:

"Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία υποδοχής ενδείξεων μετρητών της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα."

Μια φορά τους κάλεσα κιόλας, και προσπάθησε να καταχωρήσει την ένδειξη μια υπάλληλος. Τελικά, δεν μπόρεσε ούτε αυτή να το κάνει και μου είπε ότι δεν λειτουργεί το σύστημα και να ξαναπροσπαθήσω αργότερα (και καλύτερα πρωινές ώρες!;).

Έτσι και έκανα. Έχω δοκιμάσει πρωί, μεσημέρι και βράδυ, Δευτέρα μέχρι και Κυριακή. Δοκίμασα επίσης να κάνω καταχώρηση από διαφορετικό πάροχο internet αλλά τα ίδια. Δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτό τον μήνα, αλλά για τους τελευταίους 3-4!

Το ίδιο θέμα έχω και εγώ σε μία από τις δύο παροχές που καταχωρώ τις ενδείξεις, εδώ και πολλούς μήνες μόλις βάζω τον αριθμό παροχής μου βγάζει το ίδιο μήνυμα. Πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών ΔΕΔΔΗΕ, ο υπάλληλος στην εξυπηρέτηση διαπίστωσε και αυτός το πρόβλημα, μίλησε με τον προϊστάμενο του, και τελικά μου είπαν ότι για το συγκεκριμένο θέμα πρέπει να συμπληρώσω τη φόρμα επικοινωνίας μέσα από το site...

Τελικά αφού δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη, πλέον την καταχώρηση την κάνω στην ημερομηνία επόμενης καταμέτρησης τηλεφωνικά στο 2111900500. Υπόψιν έτσι βγαίνει ένας έναντι και ένας εκκαθαριστικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω λοιπόν ότι συμβαίνει σε μερικά νούμερα μετρητών και όχι σε όλα. Πάντως, αφού δεν μπορούν να κάνουν την καταχώρηση ούτε από το τηλέφωνο, για εμένα δεν υπάρχει λύση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Delas.46 είπε

Έχει καταφέρει κανείς να κάνει καταχώρηση ένδειξης του μετρητή τους τελευταίους μήνες στη σελίδα της ΔΕΔΔΗΕ;

Κάθε φορά που μπαίνω και βάζω τον αριθμό παροχής, γράφει:

"Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία υποδοχής ενδείξεων μετρητών της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα."

Μια φορά τους κάλεσα κιόλας, και προσπάθησε να καταχωρήσει την ένδειξη μια υπάλληλος. Τελικά, δεν μπόρεσε ούτε αυτή να το κάνει και μου είπε ότι δεν λειτουργεί το σύστημα και να ξαναπροσπαθήσω αργότερα (και καλύτερα πρωινές ώρες!;).

Έτσι και έκανα. Έχω δοκιμάσει πρωί, μεσημέρι και βράδυ, Δευτέρα μέχρι και Κυριακή. Δοκίμασα επίσης να κάνω καταχώρηση από διαφορετικό πάροχο internet αλλά τα ίδια. Δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτό τον μήνα, αλλά για τους τελευταίους 3-4!

Καλησπερα.... Αυτο στο κανει οταν πηγαινεις  εσυ να καταχωρησεις την ενδειξη.. Θα πρεπει να το κανεις μεσα σε ενα χρονικο πλαισιο... Αν  η καταμετρηση  ηταν να γινει πχ  15/5/2020 εσυ μπορεις να το κανεις μεχρι  19/5/2020....Μετα δεν μπορει...Νομιζω υπαρχει  ο κανονισμος οτι θα πρεπει και να βλεπει τον μετρητη ο εκασττε καταμετρητης καποιες φορες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Delas.46 είπε

Καταλαβαίνω λοιπόν ότι συμβαίνει σε μερικά νούμερα μετρητών και όχι σε όλα. Πάντως, αφού δεν μπορούν να κάνουν την καταχώρηση ούτε από το τηλέφωνο, για εμένα δεν υπάρχει λύση. 

Από το τηλέφωνο γίνεται, αλλά μόνο τη συγκεκριμένη ημέρα της μέτρησης που γράφει πάνω ο τελευταίος λογαριασμός.

Εγώ το πήρα απόφαση, και απλά έχω το νου μου να τη δίνω τότε.

Υπόψιν στο συγκεκριμένο μετρητή δεν υπάρχει πρόσβαση για καταμέτρηση, οπότε αναγκαστικά πρέπει να τη δίνω εγώ.

8 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπερα.... Αυτο στο κανει οταν πηγαινεις  εσυ να καταχωρησεις την ενδειξη.. Θα πρεπει να το κανεις μεσα σε ενα χρονικο πλαισιο... Αν  η καταμετρηση  ηταν να γινει πχ  15/5/2020 εσυ μπορεις να το κανεις μεχρι  19/5/2020....Μετα δεν μπορει...Νομιζω υπαρχει  ο κανονισμος οτι θα πρεπει και να βλεπει τον μετρητη ο εκασττε καταμετρητης καποιες φορες..

Δεν τα ξέρεις καλά... Αν πας να δώσεις εκτός προθεσμίας σου βγάζει ένα μήνυμα σαν το παρακάτω:

Το χρονικό διάστημα κατά το οποίο είχατε τη δυνατότητα να καταχωρήσετε την ένδειξη του μετρητή σας ήταν από 09/06/2020 έως 15/06/2020.

Οι "προβληματικές" παροχές όμως όποτε και να δοκιμάσεις σου βγάζουν το παρακάτω:

Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία υποδοχής ενδείξεων μετρητών της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα.

Επίσης έχω μια παροχή στην οποία δεν έχει περάσει καταμετρητής εδώ και 20 χρόνια, και να υπάρχει τέτοιος κανονισμός απλά δεν τηρείται.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπερα.... Αυτο στο κανει οταν πηγαινεις  εσυ να καταχωρησεις την ενδειξη.. Θα πρεπει να το κανεις μεσα σε ενα χρονικο πλαισιο... Αν  η καταμετρηση  ηταν να γινει πχ  15/5/2020 εσυ μπορεις να το κανεις μεχρι  19/5/2020....Μετα δεν μπορει...Νομιζω υπαρχει  ο κανονισμος οτι θα πρεπει και να βλεπει τον μετρητη ο εκασττε καταμετρητης καποιες φορες..

Ασχέτως ότι έχω δοκιμάσει σε διάστημα αρκετών ημερών (πχ. από 10/3 μέχρι 25/3 καθημερινά) και εμφανιζόταν το σφάλμα, όταν πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι αν δεν είμαι εντός της περιόδου, θα μου το γράφει όταν πατήσω εισαγωγή.

Να προσθέσω ότι πριν αρκετούς μήνες, είχαν καταφέρει να κάνω καταχώρηση κανονικά.

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από το τηλέφωνο γίνεται, αλλά μόνο τη συγκεκριμένη ημέρα της μέτρησης που γράφει πάνω ο τελευταίος λογαριασμός.

Εγώ το πήρα απόφαση, και απλά έχω το νου μου να τη δίνω τότε.

Υπόψιν στο συγκεκριμένο μετρητή δεν υπάρχει πρόσβαση για καταμέτρηση, οπότε αναγκαστικά πρέπει να τη δίνω εγώ.

Θα το δοκιμάσω έτσι λοιπόν, ευχαριστώ!

Επεξ/σία από Delas.46
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 27/6/2020 στις 6:45 ΜΜ, Delas.46 είπε

Ασχέτως ότι έχω δοκιμάσει σε διάστημα αρκετών ημερών (πχ. από 10/3 μέχρι 25/3 καθημερινά) και εμφανιζόταν το σφάλμα, όταν πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι αν δεν είμαι εντός της περιόδου, θα μου το γράφει όταν πατήσω εισαγωγή.

Να προσθέσω ότι πριν αρκετούς μήνες, είχαν καταφέρει να κάνω καταχώρηση κανονικά.

Θα το δοκιμάσω έτσι λοιπόν, ευχαριστώ!

Πόσα ψηφία του αριθμού καταχώρουμε για την ένδειξη ? 

9 αρκούν ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, eidikos33 είπε

Μπορείς να δώσεις ένδειξη και για τον εκκαθαριστικό διαδικτυακά ?

Από ότι κατάλαβα ανά 2 μήνες και για συγκεκριμένες μέρες δέχεται την μέτρηση. Ναι, και στον μήνα που βγαίνει ο εκκαθαριστικός γίνεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Πόσα ψηφία του αριθμού καταχώρουμε για την ένδειξη ? 

9 αρκούν ?

11 θέλει

5 ώρες πριν, eidikos33 είπε

Μπορείς να δώσεις ένδειξη και για τον εκκαθαριστικό διαδικτυακά ?

Όχι, μόνο τηλεφωνικά μπορείς την συγκεκριμένη ημέρα που προβλέπεται να γίνει η καταμέτρηση. Την συγκεκριμένη ημερομηνία την γράφει πάνω στον λογαριασμό σου κάπως έτσι:

"Επόμενη Καταμέτρηση: 18/09/2020"

1 ώρα πριν, Delas.46 είπε

Από ότι κατάλαβα ανά 2 μήνες και για συγκεκριμένες μέρες δέχεται την μέτρηση. Ναι, και στον μήνα που βγαίνει ο εκκαθαριστικός γίνεται. 

Όχι ακριβώς, την καταχώρηση τη δέχεται για συγκεκριμένες ημέρες λίγο πριν την έκδοση του έναντι, και όχι του εκκαθαριστικού.

Μάλλον σε μπερδεύει το ότι εάν δώσεις ένδειξη λίγο πριν την έκδοση του έναντι, τότε αντί για έναντι θα εκδοθεί εκκαθαριστικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μάλλον σε μπερδεύει το ότι εάν δώσεις ένδειξη λίγο πριν την έκδοση του έναντι, τότε αντί για έναντι θα εκδοθεί εκκαθαριστικός.

Μπορεί. Έχω και μηνιαίο λογαριασμό οπότε δεν ξέρω ποιος ήταν ο εκκαθαριστικός παλιά. Πάντως τον περασμένο μήνα (Ιούλιο) έγινε η καταχώρηση χωρίς κανένα πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Delas.46 είπε

Μπορεί. Έχω και μηνιαίο λογαριασμό οπότε δεν ξέρω ποιος ήταν ο εκκαθαριστικός παλιά. Πάντως τον περασμένο μήνα (Ιούλιο) έγινε η καταχώρηση χωρίς κανένα πρόβλημα. 

Εννοείς μέσα από το site? Αν ναι τότε αμέσως μετά σου ήρθε εκκαθαριστικός με την ένδειξη που είχες καταχωρήσει, αν δεν είχες δώσει ένδειξη τότε θα σου ερχόταν έναντι.

Αυτός είναι ο σκοπός ύπαρξης της δυνατότητας καταχώρησης ένδειξης μέσω site, η δυνατότητα να εκδοθεί εκκαθαριστικός με πραγματική κατανάλωση στη θέση του έναντι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εννοείς μέσα από το site? Αν ναι τότε αμέσως μετά σου ήρθε εκκαθαριστικός με την ένδειξη που είχες καταχωρήσει, αν δεν είχες δώσει ένδειξη τότε θα σου ερχόταν έναντι.

Αυτός είναι ο σκοπός ύπαρξης της δυνατότητας καταχώρησης ένδειξης μέσω site, η δυνατότητα να εκδοθεί εκκαθαριστικός με πραγματική κατανάλωση στη θέση του έναντι.

Προφανώς. Για αυτό κάθε μήνα δοκιμάζω να κάνω καταχώρηση, έτσι ώστε να μην έρχεται έναντι. Αλλιώς δεν θα έμπαινα στον κόπο. 

Το θέμα είναι ότι το σύστημα τους είναι χάλια. Υπήρξαν μήνες που ακόμα και από το τηλέφωνο και ενώ είμαι στην ημερομηνία, δεν μπόρεσαν να κάνουν την καταχώρηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...