Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

10 Ιουνίου έκανα online κράτηση (πληρωμή με paypal) εισιτηρίων για νησί εσωτερικού. Το ταξίδι είναι προγραμματισμένο για τέλη Ιουλίου 2020. Σήμερα αποφάσισα να ακυρώσω την κράτησή μου. Μπαίνω λοιπόν στις πολιτικές ακύρωσης και βλέπω ότι μέχρι και 14 μέρες πριν το ταξίδι δικαιούμαι ακύρωση με επιστροφή ΟΛΟΥ του ποσού. Καλώ τηλεφωνικά, αιτούμαι ακύρωση και μου λέει η κυρία: Αν ακυρώσετε αυτή την περίοδο δεν επιστρέφουμε χρήματα, αφήνουμε το εισιτήριο ανοικτό για 18 μήνες, κι αν δεν κάνετε ποτέ το ταξίδι, σας επιστρέφουμε το ποσό με το πέρας των 18 μηνών. 

Τι πιστεύετε; Μπορώ με κάποιο τρόπο να πάρω άμεσα τα χρήματα μου πίσω; Αν κάνω escalate στο paypal λέτε να δικαιωθώ; 

 

Ευχαριστώ πολύ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, aggeloszog93 είπε

10 Ιουνίου έκανα online κράτηση (πληρωμή με paypal) εισιτηρίων για νησί εσωτερικού. Το ταξίδι είναι προγραμματισμένο για τέλη Ιουλίου 2020. Σήμερα αποφάσισα να ακυρώσω την κράτησή μου. Μπαίνω λοιπόν στις πολιτικές ακύρωσης και βλέπω ότι μέχρι και 14 μέρες πριν το ταξίδι δικαιούμαι ακύρωση με επιστροφή ΟΛΟΥ του ποσού. Καλώ τηλεφωνικά, αιτούμαι ακύρωση και μου λέει η κυρία: Αν ακυρώσετε αυτή την περίοδο δεν επιστρέφουμε χρήματα, αφήνουμε το εισιτήριο ανοικτό για 18 μήνες, κι αν δεν κάνετε ποτέ το ταξίδι, σας επιστρέφουμε το ποσό με το πέρας των 18 μηνών. 

Τι πιστεύετε; Μπορώ με κάποιο τρόπο να πάρω άμεσα τα χρήματα μου πίσω; Αν κάνω escalate στο paypal λέτε να δικαιωθώ; 

Ευχαριστώ πολύ..

Στις πολιτικές ακύρωσεων, αναφέρουν οτι απο  25 Φεβρουαρίου 2020 έως την 31η Οκτωβρίου 2020 δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων, οπότε αφού το έχεις κλείσει Ιούνιο, δεν έχεις πάτημα για επιστροφή. Τώρα για το paypal δεν ξέρω αν θα σε δικαιώσει, το βλέπω λίγο δύσκολο, αλλα δοκίμασε δε χάνεις τίποτα. 

Επεξ/σία από papp0us
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, papp0us είπε

Στις πολιτικές ακύρωσεων, αναφέρουν οτι απο  25 Φεβρουαρίου 2020 έως την 31η Οκτωβρίου 2020 δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων, οπότε αφού το έχεις κλείσει Ιούνιο, δεν έχεις πάτημα για επιστροφή. Τώρα για το paypal δεν ξέρω αν θα σε δικαιώσει, το βλέπω λίγο δύσκολο, αλλα δοκίμασε δε χάνεις τίποτα. 

Ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση. 

Είναι σίγουρο ότι δε χάνω κάτι ή υπάρχει πιθανότητα μόνο μερικης επιστροφής χρημάτων;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, aggeloszog93 είπε

Ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση. 

Είναι σίγουρο ότι δε χάνω κάτι ή υπάρχει πιθανότητα μόνο μερικης επιστροφής χρημάτων;

Το Paypal η θα σε δικαιώσει, και θα επιστρέψει τα λεφτά, η θα δικαιώσει τις Μινωικές και θα κλείσει το Case υπέρ τους. Απο τη στιγμή που στους όρους επιστροφής βέβαια αναφέρει ότι στο εν λόγω διάστημα δεν μπορείς να πάρεις επιστροφή χρημάτων, βέβαια, μάλλον το Paypal θα δικαιώσει την ακτοπλοϊκή. 

Βέβαια στους όρους αναφέρει πως προς επιβάτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων τους ικανοποιούνται με την παροχή προς τους δικαιούχους πιστωτικού σημειώματος(OPEN tickets) ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου.

Αν μπορούσες θεωρητικά να αποδείξεις/δηλώσεις οτι η ακύρωση δεν έχει σχέση με τους παραπάνω λόγους, αλλα γίνεται λόγω εργασίας ή αλλου λόγου, θα μπορούσες να ζητήσεις τα λεφτά πίσω, αλλα πάει μακριά η βαλίτσα, αφού φτάνεις σχεδόν σε σημείο να χρειαστείς δικηγόρο, οπότε μάλλον δεν αξίζει τον κόπο.

Επεξ/σία από papp0us
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, papp0us είπε

Το Paypal η θα σε δικαιώσει, και θα επιστρέψει τα λεφτά, η θα δικαιώσει τις Μινωικές και θα κλείσει το Case υπέρ τους. Απο τη στιγμή που στους όρους επιστροφής βέβαια αναφέρει ότι στο εν λόγω διάστημα δεν μπορείς να πάρεις επιστροφή χρημάτων, βέβαια, μάλλον το Paypal θα δικαιώσει την ακτοπλοϊκή. 

Βέβαια στους όρους αναφέρει πως προς επιβάτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων τους ικανοποιούνται με την παροχή προς τους δικαιούχους πιστωτικού σημειώματος(OPEN tickets) ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου.

Αν μπορούσες θεωρητικά να αποδείξεις/δηλώσεις οτι η ακύρωση δεν έχει σχέση με τους παραπάνω λόγους, αλλα γίνεται λόγω εργασίας ή αλλου λόγου, θα μπορούσες να ζητήσεις τα λεφτά πίσω, αλλα πάει μακριά η βαλίτσα, αφού φτάνεις σχεδόν σε σημείο να χρειαστείς δικηγόρο, οπότε μάλλον δεν αξίζει τον κόπο.

Και πάλι σε ευχαριστώ φίλε μου (που παρεπιπτόντος έχουμε κάνει και συναλλαγή στο παρελθόν). Όταν λες θα κλείσει υπέρ τους, εγώ τα εισιτήρια τα κρατάω κανονικά για να ταξιδέψω ή θα έχω και με αυτό θέμα; Γιατί το ταξίδι θέλω να το κάνω και θα το κάνω, απλά στο μεσοδιάστημα μπήκε και αλλη ακτοπλοικη στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, και μάλιστα κατά πολύ φθηνότερη.

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, aggeloszog93 είπε

Και πάλι σε ευχαριστώ φίλε μου (που παρεπιπτόντος έχουμε κάνει και συναλλαγή στο παρελθόν). Όταν λες θα κλείσει υπέρ τους, εγώ τα εισιτήρια τα κρατάω κανονικά για να ταξιδέψω ή θα έχω και με αυτό θέμα; Γιατί το ταξίδι θέλω να το κάνω και θα το κάνω, απλά στο μεσοδιάστημα μπήκε και αλλη ακτοπλοικη στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, και μάλιστα κατά πολύ φθηνότερη.

Όχι η υπόθεση αφορα, ξεκάθαρα το θέμα της επιστροφής χρημάτων. Αν χάσεις το case απλά δε θα σου επιστρέψουν τα χρήματα, τα εισιτήρια ισχυουν κανονικά ακόμα και αν δε σε δικαιώσει το pp και θα μπορείς και πάλι να τα αφήσεις ανοιχτό για 18 μήνες αν το επιλέξεις. Δεν αλλάζει αυτό 

Δημοσ.

Αφού το πρόβλημά σου είναι να ακυρώσεις τα ακτοπλοϊκά γιατί θες να κλείσεις με άλλη εταιρεία και η Minoan σου δίνει κουπόνι μέσω του οποίου θα σου επιστρέφουν τα χρήματα σε 18 μήνες, αν δεν πραγματοποιήσεις ταξίδι, τότε:

1) Παίρνεις το κουπόνι, κλείνεις με την άλλη και τα περιμένεις μετά από 18 μήνες. 

2) Πραγματοποιείς το ταξίδι και την επόμενη φορά αναζητείς από πιο νωρίς τα φθηνότερα εισιτήρια ή αποδέχεσαι το γεγονός ότι η ζωή είναι άδικη και δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, csontheline είπε

Αφού το πρόβλημά σου είναι να ακυρώσεις τα ακτοπλοϊκά γιατί θες να κλείσεις με άλλη εταιρεία και η Minoan σου δίνει κουπόνι μέσω του οποίου θα σου επιστρέφουν τα χρήματα σε 18 μήνες, αν δεν πραγματοποιήσεις ταξίδι, τότε:

1) Παίρνεις το κουπόνι, κλείνεις με την άλλη και τα περιμένεις μετά από 18 μήνες. 

2) Πραγματοποιείς το ταξίδι και την επόμενη φορά αναζητείς από πιο νωρίς τα φθηνότερα εισιτήρια ή αποδέχεσαι το γεγονός ότι η ζωή είναι άδικη και δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. 

Ετσι όπως τα λες είναι, απλά λόγω της κατάστασης μάλλον η φθηνότερη εταιρία τώρα άνοιξε και πάλι τα δρομολόγια της και τώρα φάνηκαν τα εισιτήρια. Δε με πειράζει τόσο πολύ και αν δε γίνει η αλλαγή, δε θα πεθάνουμε κιόλας για 100€,αλλά εφόσον τη δικαιούμαι το προσπαθώ.

 

19 ώρες πριν, papp0us είπε

Όχι η υπόθεση αφορα, ξεκάθαρα το θέμα της επιστροφής χρημάτων. Αν χάσεις το case απλά δε θα σου επιστρέψουν τα χρήματα, τα εισιτήρια ισχυουν κανονικά ακόμα και αν δε σε δικαιώσει το pp και θα μπορείς και πάλι να τα αφήσεις ανοιχτό για 18 μήνες αν το επιλέξεις. Δεν αλλάζει αυτό 

Φίλε μου μου απάντησαν στο mail λέγοντας μου ότι θα έχω πλήρη επιστροφή του ποσού,l (σε τι διάστημα δε γράφει), αρκεί να κλείσω την αμφισβήτηση συναλλαγής στο Paypal..

Επεξ/σία από aggeloszog93
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, aggeloszog93 είπε

Ετσι όπως τα λες είναι, απλά λόγω της κατάστασης μάλλον η φθηνότερη εταιρία τώρα άνοιξε και πάλι τα δρομολόγια της και τώρα φάνηκαν τα εισιτήρια. Δε με πειράζει τόσο πολύ και αν δε γίνει η αλλαγή, δε θα πεθάνουμε κιόλας για 100€,αλλά εφόσον τη δικαιούμαι το προσπαθώ.

Φίλε μου μου απάντησαν στο mail λέγοντας μου ότι θα έχω πλήρη επιστροφή του ποσού,l (σε τι διάστημα δε γράφει), αρκεί να κλείσω την αμφισβήτηση συναλλαγής στο Paypal..

Κοίτα, ρώτα πρώτα πότε θα γινει η επιστροφή, γιατι ΑΝ κλεισεις το Paypal Case, τότε ΔΕΝ μπορεις να το ξανανοίξεις. Μεγάλη εταιρία είναι δε πιστέυω να κάνουν τα χειρότερα τρικ των Κινέζων, αλλα για να είσαι σίγουρος. Αν είναι άμεση επιστροφή, κλείστο, παρότι που κανονικά ΠΟΤΕ δεν κλείνεις το Case αν δεν πάρεις τα λεφτά. Εδώ επειδή μιλάμε για ολόκληρη πλοιοκτήτρια ας πουμε οτι τους εμπιστέυεσαι.

Δημοσ.

Το ‘χουμε ξεφτυλίσει λίγο με τα dispute του Paypal ή μου φαίνεται (παρακαλώ μην το πάρετε προσωπικά, μια διαπίστωση είναι);

Το dispute έχει νόημα οτι έχεις πέσει θύμα απάτης και δεν έχεις λάβει την υπηρεσία/προιόν που πλήρωσες.

Το οτι αλλάζουμε γνώμη και δεν θέλουμε να λάβουμε την υπηρεσία ή θέλουμε να αλλάξουμε περίοδο ή να αλλάξουμε πάροχο και πάμε καρφί για dispute, λες και φταίει ο πάροχος γι αυτό (ενώ έχουμε συμφωνήσει σε κάποιους συγκεκριμένους όρους κατά την αγορά) μου θυμίζει αυτό που λένε στο χωριό μου και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο...

Και για να προλάβω ορισμένους δεν έχω σχέση με την εν λόγω εταιρεία του θέματος και καμία άλλη τουριστική/αεροπορική/ακτοπλοΐκή και μάλλιστα περιμένω και λεφτά να πάρω πίσω (κάποτε στο μέλλον)...

Αλλά βλέπω τελευταία αρκετά θέματα που έχουν καραμέλα το dispute!

Εν πάση περιπτώση, κοιτάχτε μόνο μη μας πάρουν χαμπάρι και με αυτά τα τερτίπια κόψουν την υπηρεσία του Paypal στην Ελλάδα, και να δούμε μετά τι θα κάνουμε στις περιπτώσεις που πραγματικά μας χρειάζεται...

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 28/6/2020 στις 1:57 ΜΜ, agnostos13 είπε

Το ‘χουμε ξεφτυλίσει λίγο με τα dispute του Paypal ή μου φαίνεται (παρακαλώ μην το πάρετε προσωπικά, μια διαπίστωση είναι);

Το dispute έχει νόημα οτι έχεις πέσει θύμα απάτης και δεν έχεις λάβει την υπηρεσία/προιόν που πλήρωσες.

Το οτι αλλάζουμε γνώμη και δεν θέλουμε να λάβουμε την υπηρεσία ή θέλουμε να αλλάξουμε περίοδο ή να αλλάξουμε πάροχο και πάμε καρφί για dispute, λες και φταίει ο πάροχος γι αυτό (ενώ έχουμε συμφωνήσει σε κάποιους συγκεκριμένους όρους κατά την αγορά) μου θυμίζει αυτό που λένε στο χωριό μου και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο...

Και για να προλάβω ορισμένους δεν έχω σχέση με την εν λόγω εταιρεία του θέματος και καμία άλλη τουριστική/αεροπορική/ακτοπλοΐκή και μάλλιστα περιμένω και λεφτά να πάρω πίσω (κάποτε στο μέλλον)...

Αλλά βλέπω τελευταία αρκετά θέματα που έχουν καραμέλα το dispute!

Εν πάση περιπτώση, κοιτάχτε μόνο μη μας πάρουν χαμπάρι και με αυτά τα τερτίπια κόψουν την υπηρεσία του Paypal στην Ελλάδα, και να δούμε μετά τι θα κάνουμε στις περιπτώσεις που πραγματικά μας χρειάζεται...

όχι φίλε μου, εγώ προσωπικά έκανα dispute γιατί πολύ απλά οι όροι ακυρώσεων/επιστροφών δεν ήταν ενημερωμένοι. Εν πάσει περιπτώσει, το έκλεισα και πήρα κανονικά τα χρήματα πίσω, με άριστη συνεννόηση. Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...