Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά σε ένα γνωστό μου άτομο του κάναν δώρο μια ηλεκτρική συσκευή κάτι που δεν μπόρεσε να την κρατήσει λόγω χώρου  και πήγε στο καταστημα να μιλήσει για το τι θα κάνει .Τα χρήματα δεν τα επιστρέφει λέει δεν γίνεται μετά αποφάσισε για κάποια άλλα προϊόντα να αγοράσει πέρασαν οι μέρες και μίλησαν στο τηλέφωνο με τον ιδιοκτήτη και λέει  ότι δεν τα έχει και ούτε πρόκειται να τα παραγγείλει ενώ δεν το είχε πει εξαρχής και βάζει και όριο στις μέρες να αγοράσουν κάτι.... Από αυτά που υπάρχουν άλλιως δεν αλλά αυτά που υπάρχουν στο κατάστημα δεν τα χρειάζεται τι μπορεί να κάνει σε αυτή την περίπτωση μπορεί να απευθυνθεί κάπου ?Σας ευχαριστώ πολύ  

Δημοσ.

Στους όρους του καταστήματος τι λέει; Λογικό να υπάρχει χρονικό όριο για την αλλαγή ενος καινούργιο προϊόντος. Κακώς άφησε να περάσουν οι μέρες. Αυτά γίνονται κατευθείαν...

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, The_Judas είπε

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Αν θυμάμαι καλά, εχει δικαίωμα να επιστρέψει το προιόν -αμεταχείριστο- τις πρώτες 14 ημερολογιακές ημέρες.

Αν θυμάμαι καλά αυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που η αγορά έγινε εξ αποστάσεως.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, The_Judas είπε

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Αν θυμάμαι καλά, εχει δικαίωμα να επιστρέψει το προιόν -αμεταχείριστο- τις πρώτες 14 ημερολογιακές ημέρες.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_el.htm

Δεν υπάρχουν κανόνες της ΕΕ για επιστροφή προϊόντων που αγοράσατε από κατάστημα, απλώς και μόνο επειδή αλλάξατε γνώμη.

Ισχύει μόνο για online/εξ αποστάσεως αγορές. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν γράφει πουθενά αν το αγόρασε online ή όχι.

Την σημερινή εποχή, το πιο πιθανό είναι να την αγόρασε online. Μπορεί και όχι.

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις το άτομο που έκανε το δώρο το αγόρασε από το κατάστημα από την αρχή προσπάθησε το γνωστό μου άτομο να το αλλάξει αλλά όπως σας είπα ιδιωκτητης ενημέρωσε για τα προϊόντα που ήθελε να αγοράσει μετά από καιρό ότι δεν τα έχει και δεν πρόκειται να τα παραγγείλει άρα άμεσα προσπαθεί να πουλήσει ότι παλιατζουρα του έχει μείνει τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση ? Μπορεί κάπου να απευθυνθεί ?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Elysian είπε

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις το άτομο που έκανε το δώρο το αγόρασε από το κατάστημα από την αρχή προσπάθησε το γνωστό μου άτομο να το αλλάξει αλλά όπως σας είπα ιδιωκτητης ενημέρωσε για τα προϊόντα που ήθελε να αγοράσει μετά από καιρό ότι δεν τα έχει και δεν πρόκειται να τα παραγγείλει άρα άμεσα προσπαθεί να πουλήσει ότι παλιατζουρα του έχει μείνει τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση ? Μπορεί κάπου να απευθυνθεί ?

Νομίζω σου απάντησαν ήδη. Η απάντηση είναι όχι. Εφόσον η αγορά έγινε από κατάστημα, δεν δικαιούται να το επιστρέψει ούτε για να πάρει τα χρήματα πίσω ούτε για να πάρει κάτι άλλο. Αν ο ιδιοκτήτης είναι συζητήσιμος, μπορεί να του το αλλάξει με κάτι άλλο. Αν δεν του κάνουν οι παλιατζούρες που έχει, μένει με την αρχική συσκευή ή την πουλάει κάπου αλλού σαν μεταχειρισμένη. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...