Elysian Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Καλησπέρα παιδιά σε ένα γνωστό μου άτομο του κάναν δώρο μια ηλεκτρική συσκευή κάτι που δεν μπόρεσε να την κρατήσει λόγω χώρου και πήγε στο καταστημα να μιλήσει για το τι θα κάνει .Τα χρήματα δεν τα επιστρέφει λέει δεν γίνεται μετά αποφάσισε για κάποια άλλα προϊόντα να αγοράσει πέρασαν οι μέρες και μίλησαν στο τηλέφωνο με τον ιδιοκτήτη και λέει ότι δεν τα έχει και ούτε πρόκειται να τα παραγγείλει ενώ δεν το είχε πει εξαρχής και βάζει και όριο στις μέρες να αγοράσουν κάτι.... Από αυτά που υπάρχουν άλλιως δεν αλλά αυτά που υπάρχουν στο κατάστημα δεν τα χρειάζεται τι μπορεί να κάνει σε αυτή την περίπτωση μπορεί να απευθυνθεί κάπου ?Σας ευχαριστώ πολύ
The_Judas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html Αν θυμάμαι καλά, εχει δικαίωμα να επιστρέψει το προιόν -αμεταχείριστο- τις πρώτες 14 ημερολογιακές ημέρες.
filip123go Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Στους όρους του καταστήματος τι λέει; Λογικό να υπάρχει χρονικό όριο για την αλλαγή ενος καινούργιο προϊόντος. Κακώς άφησε να περάσουν οι μέρες. Αυτά γίνονται κατευθείαν...
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 6 λεπτά πριν, The_Judas είπε http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html Αν θυμάμαι καλά, εχει δικαίωμα να επιστρέψει το προιόν -αμεταχείριστο- τις πρώτες 14 ημερολογιακές ημέρες. Αν θυμάμαι καλά αυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που η αγορά έγινε εξ αποστάσεως. 1
zygorito Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, The_Judas είπε http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html Αν θυμάμαι καλά, εχει δικαίωμα να επιστρέψει το προιόν -αμεταχείριστο- τις πρώτες 14 ημερολογιακές ημέρες. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_el.htm Δεν υπάρχουν κανόνες της ΕΕ για επιστροφή προϊόντων που αγοράσατε από κατάστημα, απλώς και μόνο επειδή αλλάξατε γνώμη. Ισχύει μόνο για online/εξ αποστάσεως αγορές.
zx1234r Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Εγώ έπαθα ανεύρυσμα όταν διάβασα το αρχικό ποστ πάντως.
The_Judas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν γράφει πουθενά αν το αγόρασε online ή όχι. Την σημερινή εποχή, το πιο πιθανό είναι να την αγόρασε online. Μπορεί και όχι. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2020 από The_Judas
Elysian Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις το άτομο που έκανε το δώρο το αγόρασε από το κατάστημα από την αρχή προσπάθησε το γνωστό μου άτομο να το αλλάξει αλλά όπως σας είπα ιδιωκτητης ενημέρωσε για τα προϊόντα που ήθελε να αγοράσει μετά από καιρό ότι δεν τα έχει και δεν πρόκειται να τα παραγγείλει άρα άμεσα προσπαθεί να πουλήσει ότι παλιατζουρα του έχει μείνει τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση ? Μπορεί κάπου να απευθυνθεί ?
TuXaKoS Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, Elysian είπε Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις το άτομο που έκανε το δώρο το αγόρασε από το κατάστημα από την αρχή προσπάθησε το γνωστό μου άτομο να το αλλάξει αλλά όπως σας είπα ιδιωκτητης ενημέρωσε για τα προϊόντα που ήθελε να αγοράσει μετά από καιρό ότι δεν τα έχει και δεν πρόκειται να τα παραγγείλει άρα άμεσα προσπαθεί να πουλήσει ότι παλιατζουρα του έχει μείνει τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση ? Μπορεί κάπου να απευθυνθεί ? Νομίζω σου απάντησαν ήδη. Η απάντηση είναι όχι. Εφόσον η αγορά έγινε από κατάστημα, δεν δικαιούται να το επιστρέψει ούτε για να πάρει τα χρήματα πίσω ούτε για να πάρει κάτι άλλο. Αν ο ιδιοκτήτης είναι συζητήσιμος, μπορεί να του το αλλάξει με κάτι άλλο. Αν δεν του κάνουν οι παλιατζούρες που έχει, μένει με την αρχική συσκευή ή την πουλάει κάπου αλλού σαν μεταχειρισμένη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα