Heatspreader Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Στις 25 Απριλίου 2020, αγόρασα από το Amazon ένα πληκτρολόγιο της Logitech και συγκεκριμένα το Logitech G513 Romer-G Tactile. Η τιμή που το αγόρασα ήταν στα 99€ (115€ με τα μεταφορικά). Στην Ελλάδα η χαμηλότερη τιμή είναι στα ~180€. Το πληκτρολόγιο ήταν με γερμανικό layout, κάτι που δεν με απασχολεί όμως καθώς δεν κοιτάω τα πλήκτρα όταν γράφω. Έπρεπε να έχω παραλάβει το προϊόν μέχρι τις 15 Μαΐου. Σκέφτηκα ότι λόγω της πανδημίας υπάρχουν καθυστερήσεις, οπότε δεν ανησύχησα. Έκανα μία ερώτηση στο Amazon αν γνωρίζουν κάτι για το δέμα, αφού από το Tracking δεν έβλεπα κάποια «κίνηση». Το Amazon αμέσως, χωρίς να με ρωτήσει προχώρησε σε επιστροφή χρημάτων (Refund) όλου του ποσού. Ανταλλάξαμε 3-4 email σχετικά με αυτό, καθώς εγώ επέμενα ότι δεν πρέπει να γίνει Refund και πως το δέμα έχει αργήσει λόγω Covid-19. Εκείνοι επέμεναν πως το δέμα έχει χαθεί και ζήτησαν συγγνώμη δίνοντας μου 5€ Gift Card για στην επόμενη αγορά μου. Ένας λόγος που επέμενα να μην γίνει η επιστροφή χρημάτων ήταν η πολύ καλή τιμή. Δεν υπήρξε ξανά τόσο χαμηλή τιμή, ούτε στο Amazon. Το θέμα έκλεισε εκεί. Εγώ δεν αγόρασα άλλο πληκτρολόγιο και τέλος. Σχεδόν δύο μήνες μετά, στις 23 Ιουνίου έρχεται συστημένο δέμα από τα ΕΛΤΑ. Ήταν το πληκτρολόγιο! Το κουτί σε κακή κατάσταση. Σκισμένο σε κάποια σημεία και ανοιγμένο στη μία πλευρά όπου έχει αυτοκόλλητο. Το πληκτρολόγιο εσωτερικά ευτυχώς σφραγισμένο με τις ταινίες ασφαλείας. Σύνδεσα το πληκτρολόγιο στο PC και ήταν πλήρως λειτουργικό. Φοβερό το πληκτρολόγιο παρεμπιπτόντως. Την επόμενη μέρα έστειλα email στο Amazon και τους είπα ότι τελικά παρέλαβα και ρώτησα για το τι ενέργειες θα πρέπει να γίνουν. Εννοείται ότι ανέφερα πως η συσκευασία ήταν σε κακή κατάσταση έχοντας επισυνάψει φωτογραφίες. Μου απάντησαν πως υπάρχουν δύο επιλογές. Να επιστρέψω το δέμα. Να δώσω έγκριση ώστε να πραγματοποιηθεί η χρέωση με έκπτωση που ανέρχεται στα 27.60€. Τους είπα να προχωρήσουν στη χρέωση, αλλά θα ήθελα αν γίνεται να γίνει κάτι και με επόμενη αγορά που θα ήθελα να κάνω, δείχνοντας ένα Gamepad Xbox για PC με Wireless Adapter. Μου απάντησαν πως μπορούν να μην με χρεώσουν μεταφορικά για την επόμενη αγορά μου, ακόμα και αν είναι με τον πιο γρήγορο τρόπο αποστολής, αρκεί φυσικά η αγορά να γίνει από τις δικές τους αποθήκες και όχι από κατάστημα στο Amazon. Θεωρώ πως η έκβαση της υπόθεσης ήταν καλή και για τις δύο πλευράς. Ποια είναι η γνώμη σας;
Tommygre Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Ναι αμαζον αδιαμφιβολα εχει το καλυτετο customer service. Παρόμοια περιπτωση και γω με παραγγελια δαχτυλιδιου αρραβώνα περι στα 800 ευρω. Παραγγελνω, ερχεται μετα απο μια βδομαδα, ανοιγω το κουτι και τομονο που ειχε ηταν το πιστοποιηυικο γνησιοτητας. Με λουζει κρυος ιδρωτας γιατι λεω σιγα μην με πιστέψουν οτι μου ηρθε αδειο κουτι. Και ομως με παίρνει τηλεφωνο κατευθειαν η rep και πριν καν προλαβω να δικαιολογηθω, με ρωταει σε ποια καρτα να επιστρεψει την πληρωμη. Ουτε βιντεο ηθελε, ουτε φωτο, τιποτα απολυτως. Σε τρεις μερες βλεπω πληρη επιστροφη χρηματων και ξαναπαραγγελνω, αυτη τη φορα αλλη μαρκα και παλι καλα το ειχα μια μερα πριν την προταση. Μα σημειωσω βεβαια οτι ειμαι πολυ τακτικος πελατης του γερμανικου αμαζον λογω ελληνογερμανιδας συζυγου με συγγενεις Γερμανια αρα τζαμπα μεταφορικα. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από Tommygre
ribo7 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Ενώ περιμένω δέμα, βλέπω στο tracking status στο λογαριασμό μου στο amazon.it να γράφει "undeliverable". Στο DHL tracking μου βγάζει ότι φθάνει κανονικά. Προσπαθώ να βγάλω άκρη με το support αλλά μου λένε μιλάνε μόνο ιταλικά. Τι να κάνω? Να το παραλάβω αν έρθει? Να ζητήσω refund? Σου λένε αν θες το προϊόν, ξαναπαρήγγειλέ το. Αλλά έτσι έχω χάσει την προσφορά.
LaMereda Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, ribo7 είπε Ενώ περιμένω δέμα, βλέπω στο tracking status στο λογαριασμό μου στο amazon.it να γράφει "undeliverable". Στο DHL tracking μου βγάζει ότι φθάνει κανονικά. Προσπαθώ να βγάλω άκρη με το support αλλά μου λένε μιλάνε μόνο ιταλικά. Τι να κάνω? Να το παραλάβω αν έρθει? Να ζητήσω refund? Σου λένε αν θες το προϊόν, ξαναπαρήγγειλέ το. Αλλά έτσι έχω χάσει την προσφορά. https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us/ επιλέγεις το "E-mail us in English" για να λάβεις απάντηση στα αγγλικά. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2020 από LaMereda 1
ribo7 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Από το support μου λένε θα μου στείλουν refund γτ το δέμα επιστράφηκε ενώ από DHL μου ήρθε μήνυμα να πάω να παραλάβω από το service point που είχα δηλώσει! Να το παραλάβω και να περιμένω και το refund? 😀
Heatspreader Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 40 λεπτά πριν, ribo7 είπε Από το support μου λένε θα μου στείλουν refund γτ το δέμα επιστράφηκε ενώ από DHL μου ήρθε μήνυμα να πάω να παραλάβω από το service point που είχα δηλώσει! Να το παραλάβω και να περιμένω και το refund? 😀 Ότι θα δουν πως το δέμα το έχεις παραλάβει είναι σίγουρο. Να σου κάνουν κάτι δεν νομίζω. Προσωπικά δεν ήθελα να το κρατήσω τσάμπα, απλά ήθελα μία καλή έκπτωση για την ταλαιπωρία και το κουτί που ήρθε σε κακή κατάσταση. Αφού μου την έκαναν, OK. Εξαρτάται από τον καθένα τι θέλει να κάνει. Δεν είναι ανήθικο να το κρατήσεις, ούτε ηθικό αν τους πεις ότι το παρέλαβες. Ο καθένας κάνει αυτό που αισθάνεται καλύτερα.
ribo7 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2020 Το περίεργο είναι πως στο chat μου είπαν "no need to wait for the delivery as the shipment has been returned to Amazon"!! Προφανώς και κάτι λάθος πήγε στο σύστημά τους. Πάντως παρέλαβα, το κουτί όντως είναι λίγο στραπατσαρισμένο αλλά εσωτερικά το προϊόν φαίνεται κομπλέ με τη ζαλατίνα του. Θα τους γράψω ότι παρέλαβα.
intruder99 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Είχα παραγγείλει ένα μικροαντικείμενο αξίας 20€ από το Amazon UK το 2020, το οποίο καθυστέρησε και έλαβα επιστροφή χρημάτων. Το παρέλαβα αργότερα και σε επικοινωνία που είχα με την υποστήριξη πελατών μου είχαν πει να το κρατήσω δωρεάν. Τώρα περιμένω ένα κινητό, πάλι από το Αγγλικό, το οποίο επίσης καθυστέρησε και αν δεν το παραλάβω μέχρι την Πέμπτη μπορώ να ζητήσω refund. Εδώ και 6 ημέρες είναι κολλημένο στην Αθήνα (εγώ μένα στην επαρχία). Για να δούμε αν θα έρθει... Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2023 από intruder99
intruder99 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Τελικά η UPS έκανε μια απατεωνιά και ενημέρωσε την κατάσταση της παραγγελίας ως "delivery attempted" παρόλο που το δέμα φαίνεται στην Αθήνα. Και τώρα σύμφωνα με τους όρους του Amazon νομίζω ότι δεν μπορώ να ζητήσω refund όσο και να καθυστερήσει. Θα καλέσω αύριο την UPS γιατί απορώ τι θα μου πουν.
intruder99 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2023 Πήρα σήμερα τηλέφωνο και μου είπαν ότι το δέμα στην πόλη μου το παραδίδει η Γενική Ταχυδρομική. Οπότε δεν πρόκειται για απατεωνιά αλλά ελλιπής ενημέρωση, αφού στην αναζήτηση του αριθμού αποστολής κάπου θα έπρεπε να το γράφουν και εγώ να το ψάχνω στο τοπικό κατάστημα της Γενικής και όχι να νομίζω πως ακόμη βρίσκεται στην Αθήνα.
Ntinaras Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2023 7 λεπτά πριν, intruder99 είπε Πήρα σήμερα τηλέφωνο και μου είπαν ότι το δέμα στην πόλη μου το παραδίδει η Γενική Ταχυδρομική. Οπότε δεν πρόκειται για απατεωνιά αλλά ελλιπής ενημέρωση, αφού στην αναζήτηση του αριθμού αποστολής κάπου θα έπρεπε να το γράφουν και εγώ να το ψάχνω στο τοπικό κατάστημα της Γενικής και όχι να νομίζω πως ακόμη βρίσκεται στην Αθήνα. Γενικη ταχυδρομικη? Κουραγιο, πιο γρηγορα και με μεγαλυτερη ασφαλεια θα εφτανε με Ντατσουν απο το μενιδι.
intruder99 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Γενικη ταχυδρομικη? Κουραγιο, πιο γρηγορα και με μεγαλυτερη ασφαλεια θα εφτανε με Ντατσουν απο το μενιδι. Α ναι ξέχασα να το αναφέρω. Παρέλαβα το δέμα, αφού είχε φτάσει πριν από 6 ημέρες στην πόλη μου! Αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο την UPS και ρωτούσα σε λίγες ημέρες θα γυρνούσε πίσω το δέμα και μετά τρέχα γύρευε.
original911 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Έχει τύχει σε κανέναν να έχει κολλήσει το δέμα με ups; παρήγγειλα από αγγλικό amazon πήγε Δανία, Ουγγαρία κ έχει κολλήσει εκεί από την περασμένη Παρασκευή. Στην σελίδα του amazon γράφει ότι περιμένω refund. Φυσικά δεν θέλω refund θέλω το κινητό. Υπάρχει περίπτωση να έρθει ή θα επιστραφεί πίσω;
im2004 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Αγοράζω πολύ τακτικά απο Amazon.de, τρεις φορες καθυστέρησε το δέμα και τις τρεις φορές μου έκανα refund και αρκετές μέρες μετά έφτασαν και τα δέματα. Σε άλλη περίπτωση αργησε να έρθει το δέμα και τους πρόλαβα να μη κάνουν Refund, γιατι ηθελα πολύ το προιόν, μπήκα στο chat και μετά απο συνενόηση μου δρομολόγησαν εκ νέου γρήγορη αποστολή, αντι για refund, η πιστωση του ποσού για μελλοντικές αγορές, μου έδωσαν δε ακόμα ενα voucher για express μεταφορικά σε μελλοντική αγορά. Στο τέλος ήρθε το προιόν δυο φορές. Στο Amazon.de αγοράζω απο το 2017, εχω παρα πολλές αγορές και το εμπιστευομαι, ειδικά τώρα που τα κινεζομάγαζα έχουν φρακάρει. 2
original911 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Εγώ είναι η πρώτη φορά που αγοράζω από amazon uk, το γερμανικό το έχω τιμήσει άπειρες φορές χωρίς προβλήματα κ τώρα είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω κάτι τέτοιο ειδικά με προϊόν τέτοιας αξίας. Ξέρω δεν θα χάσω τα χρήματα αλλά το θέλω το αντικείμενο. Είναι καλύτερο να τους στείλω από τώρα ότι δεν θέλω refund ή να περιμένω το δέμα χωρίς να κάνω κάτι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα