liakos356 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά. Ήρθε ο καιρός να αντικαταστήσω το αγαπητό μου 206 που με έχει συντροφεύσει για τόσα πολλά χρόνια. Στο ενδιάμεσο όμως έχω βγάλει δίπλωμα μηχανής και τις καθημερινές μου μετακινήσεις στην Αθήνα τις κάνω με αυτή. Οπότε τι έχετε να προτείνετε για κάποιον που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο του περιστασιακά ; Η χρήση είναι περίπου μία φορά την εβδομάδα, εκτός από καλοκαίρι που υπάρχουν εκδρομές. Αρχικά ήμουν υπέρμαχος για το φθηνό diesel , μέχρι που μίλησα με τον μηχανικό μου και μου είπε για τα ακριβά σερβις και τα προβλήματα με την ακινησία. Αξίζει να πάρω πάλι κινητήρα βενζίνης ή να το τολμήσω για diesel ; Μιλάμε για κατηγορία mini ( yaris, 208, C3 κλπ ) και τουλάχιστον κατηγορία euro 6. Ευχαριστώ! Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από liakos356
imr Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Εφοσον δεν κανεις αρκετα χιλιομετρα δεν αξιζει το diesel, μονο και μονο λογο τιμης αγορας. Με ακινησια δεν θα ελεγα οτι υπαρχει προβλημα, τα συγχρονα diesel πασχουν πιο πολυ με τις μικρες αποστασεις Κανε εναν υπολογισμο τα χιλιομετρα που κανεις τον χρονο και ποσο σου κοστιζει το καυσιμο σε καθε περιπτωση ωστε να δεις σε ποσα χρονια θα κανεις αποσβεση το εξτρα κοστος του diesel
TechnoState Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Βενζίνη κ κάτι με όσο πιο οικονομική μπαταρία γίνεται (απέκλεισε τα start-stop που έχουν αρκετά πιο ακριβές μπαταρίες ακόμα). Είχα βαρεθεί να αλλάζω μπαταρίες... βέβαια επένδυσα σε καλό φορτιστή (για τις μηχανές τον χειμώνα-για τα αυτοκίνητα το καλοκαίρι) κ βελτιώθηκε αρκετά η κατάσταση.
korakios Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Εννοείται όχι diesel για τη χρήση που το θες και μιας και είσαι Αθήνα ,απλά τσέκαρε και το Panda σε φυσικό αέριο. (είναι και δικύλινδρο να σου προσφέρει αίσθηση μηχανής 😛 ) Άκυρο δε διάβασα , 1 ώρα πριν, liakos356 είπε Η χρήση είναι περίπου μία φορά την εβδομάδα, εκτός από καλοκαίρι που υπάρχουν εκδρομές Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από korakios
conkal Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Επειδη εχω και diesel και βενζινη, ποιο ειναι το "εξτρα κοστος του diesel"? τα σερβις και στα δυο αυτοκινητα ειναι περιπου το ιδιο σε κοστος. Θελουν σερβις σε ιδια χρονικα διαστηματα και το diesel σε ευρω καιει περιπου τα μισα. 3 1
emperor4her Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 εγω σαν μπουσουλα θα ελεγα το εξης: <10000 ετησιως βενζινη 10000-15000 οριακα πετρελαιο οριακα βενζινη. αναλογως το αυτοκινητο 15000+ πετρελαιο. 1
conkal Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 6 λεπτά πριν, emperor4her είπε εγω σαν μπουσουλα θα ελεγα το εξης: Μπορεις να μας εξηγησεις το σκεπτικο σου? Υπαρχουν αυτοκινητα που ειναι πολυ κοντα ή ιδιες οι τιμες βενζινης/diesel . πχ το fiesta οταν το πηραμε προ 3ετιας
merkon Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 20 λεπτά πριν, conkal είπε Επειδη εχω και diesel και βενζινη, ποιο ειναι το "εξτρα κοστος του diesel"? τα σερβις και στα δυο αυτοκινητα ειναι περιπου το ιδιο σε κοστος. Θελουν σερβις σε ιδια χρονικα διαστηματα και το diesel σε ευρω καιει περιπου τα μισα. Και εγω diesel εχω τωρα και προηγουμενως ειχα βενζινη. Τεραστια διαφορα στα καυσιμα, καιω 5λτ με 2λιτρο πετρελαιο οταν με βενζινη 1.3 κυβικα εκαιγα 7 με 7.5λτ. Υποθετω οτι οταν ο κοσμος μιλαει για το κοστος συντηρησης, λογικα αναφερεται σε τυχον προβληματα τυπου τρομπα, DPF, μπεκ κλπ. Για νορμαλ συντηρηση - service ομως θεωρω πως το κοστος ειναι ακριβως το ιδιο με ενα αυτοκινητο βενζινης.
pananton Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 στην περίπτωσή σου εγώ θα διάλεγα ένα όχημα με κινητήρα ανεκτικό στο lpg...αν πάλι δεν θες να μπλέξεις με τέτοια πειράγματα τότε ότι είπανε οι προηγούμενοι. 1
liakos356 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Από ότι είδα, το κόστος αγοράς του οχήματος είναι περίπου το ίδιο , είτε μιλάμε για βενζίνη, είτε για diesel ( ~8500 € μεταχειρισμένο ). Απλά ο μηχανικός μου είπε ξεκάθαρα : "Συμφέρει το diesel αν κάνεις χιλιόμετρα και αν δεν σου βγάλει βλάβη. Διαφορετικά θα τα πληρώσεις σε συνεργεία." Εφόσον λοιπόν κοιτάζω για μεταχειρισμένο και με το ζόρι κάνω 5000 χλμ το χρόνο, μάλλον θα πάω σε βενζίνη. Απλά στην όλη εξίσωση πρέπει να βάλουμε και τα τέλη κυκλοφορίας, όπου λόγω ρύπων, είναι περισσότερα στη βενζίνη.
conkal Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 9 λεπτά πριν, merkon είπε Και εγω diesel εχω τωρα και προηγουμενως ειχα βενζινη. Τεραστια διαφορα στα καυσιμα, καιω 5λτ με 2λιτρο πετρελαιο οταν με βενζινη 1.3 κυβικα εκαιγα 7 με 7.5λτ. Υποθετω οτι οταν ο κοσμος μιλαει για το κοστος συντηρησης, λογικα αναφερεται σε τυχον προβληματα τυπου τρομπα, DPF, μπεκ κλπ. Για νορμαλ συντηρηση - service ομως θεωρω πως το κοστος ειναι ακριβως το ιδιο με ενα αυτοκινητο βενζινης. Δεν μου εχει κατσει βλαβη ως τωρα , σε αντιθεση με το citroen βενζινη που εχει κερασει 3-4 καλες, 1500αρι- 400-600 το fiesta καιει στην πολη 5 και στο ταξιδι 3.5-4 μαξ (επι την τιμη του diesel ) και παρολα τα 20 αλογα λιγοτερα μοιαζει πιο δυνατο απο το citroen μου σε οδηγηση πολης Το citroen καιει 7.5-9 εντος και 6-6.5 εκτος επι την τιμη της βενζινης παντα.
merkon Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, conkal είπε Δεν μου εχει κατσει βλαβη ως τωρα , σε αντιθεση με το citroen βενζινη που εχει κερασει 3-4 καλες, 1500αρι- 400-600 το fiesta καιει στην πολη 5 και στο ταξιδι 3.5-4 μαξ (επι την τιμη του diesel ) και παρολα τα 20 αλογα λιγοτερα μοιαζει πιο δυνατο απο το citroen μου σε οδηγηση πολης Το citroen καιει 7.5-9 εντος και 6-6.5 εκτος επι την τιμη της βενζινης παντα. Μοιαζει πιο δυνατο γιατι ειναι τουρμπατο και εχει ροπη, σε αντιθεση με το citroen που υποθετω πως ειναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας του. Honda Jazz ειχα στην Ελλαδα, ατμοσφαιρα βενζινη 1.3 κυβικα 100 αλογα. Εκαιγα 7 με 7.5λτ εντος με ελαφρυ ποδι και γυρω στα 6-6.5 εκτος οπως και εσυ αναφερεις. Τωρα με Opel Astra πετρελαιο 2λιτρο, 210 αλογα, 47 κιλα ροπη, καιω 5.5λτ μικτο (βεβαια μενω βορεια Αγγλια πλεον σε σχετικη επαρχεια, οχι μεσα σε μεγαλη πολη οπως η Αθηνα) και σε ταξιδι εθνικη οδο βλεπω και 4.5. Φυσικα εχοντας φοβερη δυναμη, ροπη, 5 ατομα με αποσκευες και air condition και το αμαξι να μη νιωθει καθολου. 1
emperor4her Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, conkal είπε Μπορεις να μας εξηγησεις το σκεπτικο σου? Υπαρχουν αυτοκινητα που ειναι πολυ κοντα ή ιδιες οι τιμες βενζινης/diesel . πχ το fiesta οταν το πηραμε προ 3ετιας πριν εξηγησω, ποσο κοντα? γιατι αν μιλαμε για πχ 1000 ευρω διαφορα, την αποσβεση θα την κανεις σε 7 χρονια με 10000/ετος (αν δεν βγαλει καποια βλαβη) και θα εξηγησω γιατι απο κατω: ενα πετρελαιο συνηθως ειναι πιο ακριβο απο το αντιστοιχο βενζινη. μιλαμε για euro 6+ ενα πετρελαιο ειναι κατα καποιο ποσοστο πιο επιρεπη στις βλαβες λογω του κακου πετρελαιου που κυκλοφορει στην ελλαδα ενα πετρελαιο σε ζημια (αν τυχει) στοιχιζει πολυ περισσοτερο οποτε, αν καποιος πχ κανει 10000 χιλιομετρα το χρονο, εχουμε: βενζινη: μεση καταναλωση 7 --> 700E ετησιως για καυσιμο πετρελαιο: μεση καταναλωση 5,5--> 550 ετησιως για καυσιμο συνοψιζοντας, μιλαμε για 150 ευρω διαφορα το χρονο. αν υπολογισεις τα παραπανω δεν κανεις αποσβεση. αν ομως μιλουσαμε για για 20000+ το χρονο χιλιομετρα εκει ειναι αξιοσεβαστο ποσο.. πχ. γνωστος μου κανει 70 000 το χρονο.. εκει μιλαμε για 1000 ευρω κερδος.. . . τελος, οι τιμες αυτες αλλαζουν αν μιλαμε για αυτοκινητα μεγαλυτερου κυβισμου, τζιποειδη, κλπ. εδω η συγκριση γινεται για ενα αυτοκινητο μεχρι 1400cc απ οτι καταλαβα, και για χιλιομετρα κοντα στα 10000 ετησιως. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από emperor4her
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα