Gh0sty Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους. Ειμαι 23 χρονών και είμαι στην αναζήτηση για το πρώτο μου αμάξι. Εχω να διαθέσω καπου στα 7000€ και η αλήθεια ειναι οτι έψαχνα κάτι άνετο που να απλα να μην καιει τρελα. Εχουμε ενα αυτοκίνητο στο σπίτι 1.600cc όπου το παίρνω για μερικες δουλειές και απλα ζητάω να καιει λιγότερο απο αυτό. Εγω το μισο μηνα θα το χρειάζομαι για απόσταση 40χλμ πηγαινε-ελα στη δουλειά σε εθνική και συν οτι βολτες μικρα ταξιδακια εντος Ελλάδας με φίλους κτλπ. Τωρα απο έμπειρα πετρέλαιο vs βενζίνη δεν ξερω πολλα. Απο αξιοπιστία αυτοκινήτων ουτε. Το μονο που ξερω ειναι οτι δεν ειμαι εξολοθρευτής αυτοκινήτου αλλα ενας νορμάλ οδηγός. Μέχρι στιγμής εχω δει ενα corsa του 16' diesel 1.3 . Εχω δει και ενα C4 του 1.400cc του 11' βενζίνη στα 70.000χλμ . Το c4 ειναι στα στάνταρ μου η αληθεια ειναι γιατι ειναι άνετο ευρύχωρο αλλα τωρα με διστάζει οτι ειναι σχεδόν 10τιας ενω απο την αλλη στο Corsa αν και θυσιάζεις ανέσεις-χωρους, είναι πιο καινούριο και σιγουρα πιο οικονομικό. Εγω τι ζητάω τωρα? Κάποιον-ους να μου πουν τις απόψεις τους μιας και δεν είμαι πολυ έμπειρος στο τι να προσεχω πιο πολυ και σίγουρα πολυ απο εσας σκέφτεσαι πιο μπροστά απο εμενα ωστε να με βοηθήσετε στο πως να προσανατολιστω. Σας ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από Gh0sty
xx1100 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Μια χαρά ειναι αυτό που κοιτάς. Προσωπικά έχω το c3 πετρέλαιο 1.6/100hp που καίει ~4lt/100km σε συνθήκες πόλης. 4ος χρόνος κλεισμένος 0€ τελη κυκλοφορίας 45000 λχλμ Συνολικό κόστος συντήρησης εως τωρα ~600 ευρώ (τα τακτικά service χωρίς εκπλήξεις) Μια χαρά οι χώροι (σίγουρα κάνει ακόμα και για ζευγάρι με ενα παιδί), ανετη οδική συμπεριφορά, δεν γίνεσαι ραλιστας! 😋 1
terry308 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Εάν έχεις πρατήριο φυσικού αερίου (όχι υγραεριου) δες κανένα fiat punto/grande punto /punto evo, αλλιώς σε πετρελαιο fiat punto & Opel corsa φοράνε ίδιο πετρέλαιοκινητηρα, με λίγο καλό ψάξιμο και λίγη τύχη μπορείς να βρεις κάτι μεγαλύτερο, ίσως και από εξωτερικό. Υπολόγισε 200€ μεταβίβαση και άλλα 200€ για ασφάλεια
Mr^Robot Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Τον τελευταίο καιρό ειμαι και εγω στην αγορά για αυτοκινήτο για την γυναικα ( το πρωτο της ) Μέτα από ψάξιμο αρκετό και αφού περιόρισα της επιλογές μου , το σκέφτομαι πολυ για το Renault Clio ~ 2017 , ειναι όμορφο ,σύγχρονο τύπου κόμπακτ αλλα με χώρους .. δεν καίει τίποτα και ειναι πετρελαιοκινητο στα 1,500 κυβικά / 90 ίππους! με κινητήρα euro 6 και τελη κυκλοφορίας 86ε . Αν και εχω αλλάξει μερικά αυτοκίνητα , δεν εχω εμπειρία με μαρκας Renault όποτε δεν μπορώ να ξέρω που "πονάνε" περαν τον κλασσικών αναλωσίμων . * Για το Service ετήσιο κόστος υπολογίζω γυρω στα 300ε λογο κινητήρα ( πετρέλαιο ) . * Ασφάλειες περί +300ε - ετήσιο κόστος , ισως και παραπάνω αν δεν εχεις ασφαλίσει αλλο αυτοκίνητο στο όνομα σου ( και ειναι η πρωτη φορα ) , αφου θεώρησε απο την ασφαλιστική "νεος οδηγός" άσχετα αν εχεις δίπλωμα 2-3-4 χρόνια . - 200ε μεταβίβαση . Ξεκινάνε απο τα 7κ στην αγορά μεταχειρισμενων απο ιδιωτες προφανώς αλλα πιστεύω ειναι μια καλη επένδυση για αμαξι 3 ετων . ( μην σε φοβίζουν τα υψηλά χιλιόμετρα , δεν καταλαβαινουν τιποτα τα diselakia ) Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από Mr^Robot 1
Gh0sty Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Απαντάω σε ενα για όλους. Η αληθεια ειναι οτι δεν με ψήνει πολυ το clio. Δεν μου αρέσει, εννοείται μπορεί να είναι καλο τέλειο αλλα επειδη δν παίρνω πατινι αλλα αμαξι θελω κατι που να πω ότι μου κάνει στα γούστα. Ουτε τα πουντο μου αρέσουν. Ειμαι πιο πολυ στυλ θα έλεγα C4, ibiza, polo,astra. Για εμενα επειδη εχω μπει σε ολα σαν εμφάνιση μου κάθεται πολυ καλα το c4 γιατι τα παρέχει ολα. Αλλα αξιζει να δωσω 7κ για ενα αμαξι 10ετιας? Δηλαδή θα ειμαι μ@..κας αν δεν προτιμησω κατι πιο καινούριο για μεταπωλητικη αξία? Αυτο θέλω να ξέρω. Οσο ναναι το c4 ειναι ομορφο ωραιο αλλα αν παρω του 11 και ας το έχω μαξ μεχρι 100.000χλμ σε 5 χρονια αν θελω να το πουλήσω θα πρέπει να το σκοτώσω στην τιμη μιας και θα ειναι 15ετιας? Αυτο σκέφτομαι και με προβληματίζει για αν δεν ειχε κατι μηχανικά θα το επαιρνα σίγουρα. Εναλλακτικά βλεπω και τα ibiza αν και πολυ άδεια ρε παιδι μου απο μεσα για εμένα, ας ειναι ομως πως σιγουρα βρισκεις πιο καινούριο σε αυτα τα λεφτά και λογικά σε 3-4 χρονια το δίνεις με μια μικρή χασούρα. Corsa εννοείται θα επαιρνα μονο και μονο γ την κατανάλωση αλλα 100% σε λιγο καιρό θα το εδινα για κατι λίγο πιο άνετο πιο μεγάλο. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από Gh0sty 1
xx1100 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Ίσως το c4 που κοιτας με 7.000 διαθέσιμο να είναι υπερβολή αφου εχει κόστος αγοράς στα 22. Αν δεν θέλεις να πάρεις κατι παλιό (10 ετων βενζίνη με 70.000 χλ. είναι λιγο παλιό ενώ είναι και λίγο ύποπτο.... για γυρισμένο....), καλύτερα να κατέβεις μια κατηγορία. 2 λεπτά πριν, Gh0sty είπε .... μεταπωλητικη αξία... Όταν θα πουλήσεις αμάξι μετά 4-5 χρόνια θα είναι 15 ετών.... Τι περιμενεις να πιάσεις από τα 7000 που θα δώσεις τώρα;; Οι όποιες διαφορές θα είναι της τάξης των 300-500 ευρώ.... Μην σκας 😉
Gh0sty Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, xx1100 είπε Ίσως το c4 που κοιτας με 7.000 διαθέσιμο να είναι υπερβολή αφου εχει κόστος αγοράς στα 22. Αν δεν θέλεις να πάρεις κατι παλιό (10 ετων βενζίνη με 70.000 χλ. είναι λιγο παλιό ενώ είναι και λίγο ύποπτο.... για γυρισμένο....), καλύτερα να κατέβεις μια κατηγορία. Όταν θα πουλήσεις αμάξι μετά 4-5 χρόνια θα είναι 15 ετών.... Τι περιμενεις να πιάσεις από τα 7000 που θα δώσεις τώρα;; Οι όποιες διαφορές θα είναι της τάξης των 300-500 ευρώ.... Μην σκας 😉 Εγω μιλάω βαση εμπειριας. Αν ειχα αγοράσει αυτοκίνητο πριν 10 χρόνια θα ήξερα πανω-κατω ποση χασουρα θα εχω σε 4-5 χρονια απο ενα αμάξι. Δηλαδή δεν με νοιάζει τόσο που ειναι του 11. Μεχρι κ του 15 ειναι σχεδόν ιδια απο μέσα. Δεν εχω γνώση από την κίνηση της αγοράς και να δω κ γ το μελλον. Εσυ λες οτι 7000 ειναι υπερβολικά λεφτά? Και αυτό με τις διαφορές δεν κατάλαβα καλα. Σορρυ τώρα που σε ξαναρωταω. Οσο γ τα χλμ εγω μιλαω στην ιδανικη περίπτωση οτι ειναι πραγματικά. Γ καθε αμάξι το λεω αυτο γτ εχω σκοπό απο μάντρα να παρω εγγύηση χιλιομέτρων και απο ιδιώτη να πάμε να κάνουμε εναν έλεγχο. Εχω ακουσει ότι υπάρχει αυτη η δυνατότητα. Απο κατανάλωση 1.4 στα 95 αλογα εχεις μια ιδέα? Εγω πχ με 1600 κυβικά του 2000 😂 για να πάω Αθήνα και πίσω σπιτι μου με συνολική απόσταση 70χλμ θελω σίγουρα 10 ευρώ τουλάχιστον με 15 οταν φτασει το κοστος της βενζίνης στο 1,5-1,6 Πρακτικά αν το πάρω 7 τωρα και σε 4-5 χρόνια με 100.000 χλμ αν το πουλούσα 5.500-6.000 θα ήμουν ευτυχισμένος. Και αυτο για αγορα νέου εννοείται οχι γ να κερδίσω απο την πώληση. Απλα να μην χρειαστεί να το σκοτώσω στα 4.000 αν τοσο κυμαίνεται η αγορα τοτε στο συγκεκριμένο. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από Gh0sty
terry308 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 3 λεπτά πριν, Gh0sty είπε Εγω μιλάω βαση εμπειριας. Αν ειχα αγοράσει αυτοκίνητο πριν 10 χρόνια θα ήξερα πανω-κατω ποση χασουρα θα εχω σε 4-5 χρονια απο ενα αμάξι. Δηλαδή δεν με νοιάζει τόσο που ειναι του 11. Μεχρι κ του 15 ειναι σχεδόν ιδια απο μέσα. Εσυ λες οτι 7000 ειναι υπερβολικά λεφτά? Και αυτό με τις διαφορές δεν κατάλαβα καλα. Σορρυ τώρα που σε ξαναρωταω. Οσο γ τα χλμ εγω μιλαω στην ιδανικη περίπτωση οτι ειναι πραγματικά. Γ καθε αμάξι το λεω αυτο γτ εχω σκοπό απο μάντρα να παρω εγγύηση χιλιομέτρων και απο ιδιώτη να πάμε να κάνουμε εναν έλεγχο. Εχω ακουσει ότι υπάρχει αυτη η δυνατότητα. Απο κατανάλωση 1.4 στα 95 αλογα εχεις μια ιδέα? Εγω πχ με 1600 κυβικά του 2000 😂 για να πάω Αθήνα και πίσω σπιτι μου με συνολική απόσταση 70χλμ θελω σίγουρα 10 ευρώ τουλάχιστον με 15 οταν φτασει το κοστος της βενζίνης στο 1,5-1,6 Με φυσικό αέριο για 280 χλμ θα πληρώνεις 10€
Mr^Robot Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, Gh0sty είπε Απαντάω σε ενα για όλους. Η αληθεια ειναι οτι δεν με ψήνει πολυ το clio. Δεν μου αρέσει, εννοείται μπορεί να είναι καλο τέλειο αλλα επειδη δν παίρνω πατινι αλλα αμαξι θελω κατι που να πω ότι μου κάνει στα γούστα. Ουτε τα πουντο μου αρέσουν. Ειμαι πιο πολυ στυλ θα έλεγα C4, ibiza, polo,astra. Για εμενα επειδη εχω μπει σε ολα σαν εμφάνιση μου κάθεται πολυ καλα το c4 γιατι τα παρέχει ολα. Αλλα αξιζει να δωσω 7κ για ενα αμαξι 10ετιας? Δηλαδή θα ειμαι μ@..κας αν δεν προτιμησω κατι πιο καινούριο για μεταπωλητικη αξία? Αυτο θέλω να ξέρω. Οσο ναναι το c4 ειναι ομορφο ωραιο αλλα αν παρω του 11 και ας το έχω μαξ μεχρι 100.000χλμ σε 5 χρονια αν θελω να το πουλήσω θα πρέπει να το σκοτώσω στην τιμη μιας και θα ειναι 15ετιας? Αυτο σκέφτομαι και με προβληματίζει για αν δεν ειχε κατι μηχανικά θα το επαιρνα σίγουρα. Εναλλακτικά βλεπω και τα ibiza αν και πολυ άδεια ρε παιδι μου απο μεσα για εμένα, ας ειναι ομως πως σιγουρα βρισκεις πιο καινούριο σε αυτα τα λεφτά και λογικά σε 3-4 χρονια το δίνεις με μια μικρή χασούρα. Corsa εννοείται θα επαιρνα μονο και μονο γ την κατανάλωση αλλα 100% σε λιγο καιρό θα το εδινα για κατι λίγο πιο άνετο πιο μεγάλο. Δεκτό , άλλωστε δεν είναι ολα για όλους . Ενα αυτοκίνητο ομως παλιότερης τεχνολογίας θα χασει γρηγορότερα την αξια του σε βάθος χρόνου αλλα αυτό ειναι ενας παράγοντας μονο . Αλλοι παραγοντες ειναι οι εξης : - Τεχνολογία κινητήρα -> Οικονομία καύσιμου / εκπομπές ρύπων / τέλη κυκλοφορίας - Καύσιμο κινητήρα -> Ενα αμάξι με πετρελαιοκινητο κινητήρα χανει λιγότερο την αξια του σε σχέση με ενα με βενζινοκίνητο κινητήρα . / Αντοχή λογο αργης καύσης σε πολλαπλάσια χιλιόμετρα απο οτι εναν βενζινοκίνητο κινητήρα . - Στα αρνητικά ειναι το κόστος συντήρησης του πετρελαιοκινητου κινητήρα ο οποιος θελει καποια πράγματα ακόμα κατα την διαδικασία του Service συνεπώς το κόστος αυξάνεται . * Πριν 7 χρόνια προχώρησα σε αγορα καινούργιου σπορ αυτοκίνητου στης 24 χιλιάδες ευρω . Εχει ολες της τεχνολογίες / ανέσεις οπου είναι εφικτές και ειναι στα 1,400κ.ε με αρκετούς ιππους για έμενα και αρκετό νεύρο παλι για έμενα ! εκανα το κομμάτι μου παει πέρασε ( το εχω ακομα ) . Το μονο πρόβλημα ειναι οτι αν σκεφτόμουν τοτε , όπως σκέφτομαι τώρα δεν θα προχωρούσα στην αγορά του αφου πλεον με ενδιαφέρει η οικονομία καυσίμου η αξιοπιστία στα πολλά χιλιόμετρα κόστος των αναλωσίμων και χωροι σε περίπτωση αλλαγης οικογενειακης κατάστασης . Αυτη την στιγμή , εχει 67000 χιλιόμετρα , ολη του την ζωη την εχει περάσει σε κλειστό γκαραζ , ολα τα service στην ωρα τους , και τα λιγα πράγματα που ζήτησε και αλλάχθηκαν ειναι ολα γνήσια με σφραγιδα αντιπροσωπειας . Το μονο μου πρόβλημα ειναι οτι πόνεσε πολυ η τσέπη και το αμαξι πωλείται στο car.gr απο 10κ . Θέλω να πω οτι έχασα 14 χιλιάδες ευρω , χόρια τα έξοδα συντήρησης του αυτοκίνητου σε 7 χρόνια , και ειναι ενα αυτοκίνητο που δεν μπορώ να χρησιμοποιώ σαν βασικό πλέον , αφου απο τοτε μεχρι σήμερα , άλλαξε η οικονομική μου κατάσταση ως προς το χειρότερο , έκλεισα την δουλειά μου και πλέον γυρεύω μεροκάματα! και σαν να μην έφταναν ολα αυτα παντρεύτηκα κιόλας Αν αποφάσιζα ξανα , θα αποφάσιζα σε κατι ποιο future proof / και κάτι που δεν θα άλλαζα στον άμεσο μέλλον . Ελπίζω να βοήθησα . Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από Mr^Robot 2
paylidis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 To μεταχειρισμενο diesel ειναι η πιο χαζη αγορα που μπορεις να κανεις... μονο αυτο σου λεω... Το ποσο που διαθετεις ειναι καλο να βρεις ενα νεο αμαξι βενζινης οικονομικό στη χρηση και τη συντηρηση (π.χ. fiesta) 2
terry308 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 13 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε Δεκτό , άλλωστε δεν είναι ολα για όλους . Ενα αυτοκίνητο ομως παλιότερης τεχνολογίας θα χασει γρηγορότερα την αξια του σε βάθος χρόνου αλλα αυτό ειναι ενας παράγοντας μονο . Αλλοι παραγοντες ειναι οι εξης : - Τεχνολογία κινητήρα -> Οικονομία καύσιμου / εκπομπές ρύπων / τέλη κυκλοφορίας - Καύσιμο κινητήρα -> Ενα αμάξι με πετρελαιοκινητο κινητήρα χανει λιγότερο την αξια του σε σχέση με ενα με βενζινοκίνητο κινητήρα . / Αντοχή λογο αργης καύσης σε πολλαπλάσια χιλιόμετρα απο οτι εναν βενζινοκίνητο κινητήρα . - Στα αρνητικά ειναι το κόστος συντήρησης του πετρελαιοκινητου κινητήρα ο οποιος θελει καποια πράγματα ακόμα κατα την διαδικασία του Service συνεπώς το κόστος αυξάνεται . * Πριν 7 χρόνια προχώρησα σε αγορα καινούργιου σπορ αυτοκίνητου στης 24 χιλιάδες ευρω . Εχει ολες της τεχνολογίες / ανέσεις οπου είναι εφικτές και ειναι στα 1,400κ.ε με αρκετούς ιππους για έμενα και αρκετό νεύρο παλι για έμενα ! εκανα το κομμάτι μου παει πέρασε ( το εχω ακομα ) . Το μονο πρόβλημα ειναι οτι αν σκεφτόμουν τοτε , όπως σκέφτομαι τώρα δεν θα προχωρούσα στην αγορά του αφου πλεον με ενδιαφέρει η οικονομία καυσίμου η αξιοπιστία στα πολλά χιλιόμετρα κόστος των αναλωσίμων και χωροι σε περίπτωση αλλαγης οικογενειακης κατάστασης . Αυτη την στιγμή , εχει 67000 χιλιόμετρα , ολη του την ζωη την εχει περάσει σε κλειστό γκαραζ , ολα τα service στην ωρα τους , και τα λιγα πράγματα που ζήτησε και αλλάχθηκαν ειναι ολα γνήσια με σφραγιδα αντιπροσωπειας . Το μονο μου πρόβλημα ειναι οτι πόνεσε πολυ η τσέπη και το αμαξι πωλείται στο car.gr απο 10κ . Θέλω να πω οτι έχασα 14 χιλιάδες ευρω , χόρια τα έξοδα συντήρησης του αυτοκίνητου σε 7 χρόνια , και ειναι ενα αυτοκίνητο που δεν μπορώ να χρησιμοποιώ σαν βασικό πλέον , αφου απο τοτε μεχρι σήμερα , άλλαξε η οικονομική μου κατάσταση ως προς το χειρότερο , έκλεισα την δουλειά μου και πλέον γυρεύω μεροκάματα! και σαν να μην έφταναν ολα αυτα παντρεύτηκα κιόλας Αν αποφάσιζα ξανα , θα αποφάσιζα σε κατι ποιο future proof / και κάτι που δεν θα άλλαζα στον άμεσο μέλλον . Ελπίζω να βοήθησα . Τα έχεις γράψει όλα όπως είναι! 1
gbras Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Ξεχνα το πετρελαιο. Καλυτερα πηγαινε σε καποιο με LPG η βενζινη και του βαζεις και LPG
Gh0sty Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Ευχαριστώ πολυ παιδια, για τα πολλα μυνήματα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα. Γίνεται το κεφαλι μου καζανι παιδιά αλήθεια. Όχι απο εσας, απο αυτα που σκέφτομαι συνεχεια. Το δύσκολο σίγουρα ειναι η αρχή. Απλα ψάχνω το αμαξι που θα με ικανοποιήσει σε ολα αλλα σε αυτα τα λεφτά. Γιαυτο ισως παρασυρομαι και αποσύρω κάποια ή κολαω με κάποια αλλα. Σιγουρα ξαναλέω οτι το c4 ειναι κατι που με γεμίζει γ τα λεφτά αυτά. Επίσης σίγουρα αν ηταν του 13-14 άνετα αγορά μιας και θα ηταν πιο καινούριο. Τωρα στο μελλον δεν ξερω τι θα γίνει. Μπορεί και να μην πουληθεί οτι αμαξι παρω και μεινει στην οικογένεια και ας προχωρήσω σε αλλη αγορα εγω μετα απο καποια χρόνια. Απο οτι καταλαβαίνω αν θέλουμε να μιλάμε για μια (οσο γίνεται) πιο safe επένδυση τοτε ειναι κατι βενζίνη 1.200 ή κανα πετρέλαιο με λογικά χιλιόμετρα ώστε να εχει μεταπωλητικη αξια ύστερα. Οπότε καλύτερα να ψάχνω κανα seat ibiza-polo (που είναι κάπως στα γούστα μου) 1.200 βενζίνη ή πετρέλαιο ή κανα κορσακι του 15' κ μετα ώστε να ειμαι και εγω ενα τσακ "safe" και να αφήσω το c4 για το επόμενο αμάξι. 36 λεπτά πριν, gbras είπε Ξεχνα το πετρελαιο. Καλυτερα πηγαινε σε καποιο με LPG η βενζινη και του βαζεις και LPG Δεν ειμαι υπέρ lpg γιατι δεν με καιει και τόσο να ειμαι τοσο μα τόσο οικονομικός. Προτιμώ να μην πειράζω καθόλου και ας ειναι απλα ενα οικονομικό αμαξακι. Δν το θέλω καθημερινά για χιλιόμετρα. Λογικά 400χλμ το μηνα θα το χρειάζομαι συν κανα ταξιδάκι οδικώς αλλα ποσο χρόνο έχουμε για αυτα... 1
gbras Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 10 λεπτά πριν, Gh0sty είπε Δεν ειμαι υπέρ lpg γιατι δεν με καιει και τόσο να ειμαι τοσο μα τόσο οικονομικός. Προτιμώ να μην πειράζω καθόλου και ας ειναι απλα ενα οικονομικό αμαξακι. Δν το θέλω καθημερινά για χιλιόμετρα. Λογικά 400χλμ το μηνα θα το χρειάζομαι συν κανα ταξιδάκι οδικώς αλλα ποσο χρόνο έχουμε για αυτα... Αν ο εγκαταστατης κανει σωστη δουλεια δεν εχεις να φοβασαι τιποτα. Εδω σκεφτεσαι το πετρελαιο και φοβασαι το lpg? Παρε παντως οτι νοιωθεις οτι σου αρεσει πιο πολυ 1
xx1100 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, Gh0sty είπε Οπότε καλύτερα να ψάχνω κανα seat ibiza-polo (που είναι κάπως στα γούστα μου) 1.200 βενζίνη ή πετρέλαιο ή κανα κορσακι του 15' κ μετα ώστε να ειμαι και εγω ενα τσακ "safe" και να αφήσω το c4 για το επόμενο αμάξι. 👍 Καλύτερα να πάρεις κάτι μικρότερο αλλά νεώτερο και με λιγα χλμ. Επίσης ίσως μια σκεψη να ήταν απο Γερμανία (αν έχεις ζεστό χρήμα, ώστε να το πάρεις από μάντρα της εταιρείας - vw-με πιστοποίηση χλμ + καλο σερβις). Δίνουν πολλά σε ηλικίες 1-2 ετών με 20-30.000 που ήταν εταιρικά ή leasing που είναι σχεδόν καινούργια στο 50% της τιμής. Από ενα πολυ γρήγορο ψάξιμο στο mobile. de, ιδού ενα Polo του 2017.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα