Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τώρα ήταν η χειρότερη περίοδος να γίνει αυτό. 

Ο κόσμος όλος λόγω του ιού παίρνει και θα παίρνει τα αυτοκίνητα. 

Αποφεύγω να πηγαίνω κέντρο γενικά. Χρειάστηκε να πάω για μια δουλειά και έκανα μιάμιση ώρα για διαδρομή 10χλμ 

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, BufferOverflow είπε

Εαν καποιος κουραστει ενω περπαταει θα ξεκουραστει σε καποιο παγκακι! Αλλωστε 5500€ κοστισε το καθε κομματι! 

Με 5500 χιλιάρικα το κάθε παγκάκι ελπίζω να διαθέτουν και σύστημα για μασαζάκι 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά όμως μην αρχίζετε να κράζετε τους πολιτικούς γιατί "δεν υπάρχει κράτος" γιατί "στην Ολλανδία έχει ποδήλατα", στην "Ρώμη έχει πεζόδρομους με αρχαία" κλπ.

Ας είμαστε ειλικρινείς. Συνεχίζουμε στο ίδιο πελατειακό μοντέλο, γιατί μας αρέσει το σημερινό χάλι, όπου ο καθένας παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο και εμποδίζει τις αναπηρικές ράμπες, τους πεζούς και τα λεωφορεία.

Προφανώς και ο κάθε πολιτικός, τον πολίτη άκουγε για να φτάσουμε στο σημερινό χάλι. Η μισή Ελλάδα πλούτισε από τις αντιπαροχές, οι πολυκατοικίες ξεφύτρωναν σαν μανιτάρια χωρίς πλάνο κλπ.

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 16
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Εγώ που κυκλοφορώ χρόνια στο κέντρο, πιστεύω πως είναι πάρα πολύ όμορφη πόλη η Αθήνα αλλά δυστυχώς έχει "ξεχαστεί" και αφεθεί στη μοίρα της. Το να βλέπω να γίνονται τέτοιες προσπάθειες, μόνο με χαρά το αντιμετωπίζω. Ας αφήσουμε για λίγο τα αυτοκίνητα σπίτια μας και ας πάμε στη δουλειά μας με ένα escooter, ή με ένα ποδήλατο. Δεν χρειάζεται να εξαρτώμαστε απο το αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε μέχρι και το περίπτερο.

Λιγότερη φασαρία, λιγότεροι ρύποι, λιγότερη κίνηση, εκγύμναση και ευεξία, περισσότερη οικονομία και μεγαλύτερη ασφάλεια. Και επιτέλους θα σταματήσουμε να βλέπουμε οχήματα παρκαρισμένα πάνω στην πλατεία συντάγματος και πάνω σε πεζοδρόμια και ράμπες.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 3
Δημοσ.

Μια μεγάλη μ@λ@κια είναι. Μεγαλώνει τα μεγαλύτερα πεζοδρόμια της Αθήνας, βάζει έναν ποδηλατόδρομο που ξεκινάει από το πουθενά και καταλήγει στο πουθενά μιας και αν κάνεις ποδήλατο ξεκινάς και τελικά βγαίνεις σε δρόμο. Ο οποίος δρόμος είναι πλέον πάρκινγκ από την α-κίνηση. Το καλοκαίρι η αλάνα είναι άχρηστη για τους πεζούς λόγω ζέστης, ενώ αν βρέχει τρέχεις κάτω από τα υπόστεγα. Μαγαζιά δε, για να κάνεις βόλτα και να χαζέψεις υπάρχουν ελάχιστα. 

Α! και το καταπληκτικό είναι ότι προτείνουν τις εναλλακτικές στους οδηγούς, και πλημμυρίζουν ολόκληρες περιοχές με στενά από αυτοκίνητα. Αλλά οκ, οι κάτοικοι θα πάνε βόλτα και θα τους περάσει.  

  • Like 9
  • Thanks 4
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, TriLoBiTe said:

Με 5500 χιλιάρικα το κάθε παγκάκι ελπίζω να διαθέτουν και σύστημα για μασαζάκι 

Το κόστος αφορά όλη την εγκατάσταση για το κάθε παγκάκι μιας και είναι κατασκευή του ενός τόνου περίπου με ειδικές βάσεις ώστε να μη μπορεί το κάθε βούρλο να το κάνει κομματάκια για πολεμοφόδια. Ταυτόχρονα έχουν ειδική προστασία για τα βουρλα No2 που θα πάνε να τα ζωγραφίσουν για να δεί την άλλη μέρα το γκομενάκι το "Σούλα σε λατρεύω". Γενικότερα αν δεις τα specs, το κόστος αυτό αφορά τη συνολική διαμόρφωση του χώρου που θα εγκατασταθεί το κάθε "παγκάκι".

Αν και κατά τη γνώμη μου μας αξίζει να έχουμε απλά μεγάλες πέτρες σε κάθε σημείο για να καθόμαστε πάνω... :) 

Δεν ξέρω πόσοι πραγματικά κυκλοφορείτε στο κέντρο, αλλά αμφιβάλλω πως υπάρχει κάποιος που του άρεσε η κατάσταση που επικρατούσε έως τώρα!

PS: Επειδή είμαι σίγουρος πως θα τα "λαγωνικά" του insomnia θα μυριστούν το topic αυτό και θα μπουκάρουν για να πάνε τη συζήτηση αλλού, αν το θέλετε ανοιχτό θα παρακαλούσα να υποβάλλετε αναφορές άμεσα όταν δείτε κάτι περίεργο ή εκτός θέματος.

  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Πανεπιστημίου ειναι χαζό. Υπήρχε τεράστιο πεζοδρόμιο, έβλεπες και όλα τα κτήρια μια χαρά.

Ποιος ο λογος να το μεγαλωσεις κιαλλο; Είχε γεμίσει; Περιμένεις 30 εκ τουριστες στην Αθηνα και δεν θα μπορούν να περπατήσουν;

Ας φτιάξουν τα υπόλοιπα πεζοδρόμια που έχου  κολώνες και καθε πραγμα πανω στο 1,5 πλακακι φάρδος που δεν μπορουν να περπατήσουν οι άνθρωποι.

(Για αυτο μαλλον ειναι αργα :( Πλεον δεν μπορω να σκεφτω καποιο τροπο να διορθωθει....)

Το timming δεν ξέρω αν ειναι κακό, οταν ανοιξουν όλες οι δουλειες και κοπει το Work From Home εκεί να δειτε τι θα γίνει.... Η ουρα θα φθασει στην Γλυφάδα

Μην ξεχνάμε και τους οδηγούς: και οι οδηγοί ανθρωποι ειναι, γιατι να τους βασανισεις κιαλλο;

 

Overall, μαλλον είναι ενα ακομα μικρο λιθαράκι που κάνει την πόλη χειρότερη και πιο δυσκολη στις μετακινήσεις. Θα αυξησει κινηση = καυσαέριο προσφέροντας επιπλέον χωρο στον ήδη αρκετο.

Ας εννοποιήσουν άλλες περιοχές και δρόμους. Εκεί δεν υπήρχε λόγος.

1 ώρα πριν, zx1234r είπε

Εγώ που κυκλοφορώ χρόνια στο κέντρο, πιστεύω πως είναι πάρα πολύ όμορφη πόλη η Αθήνα αλλά δυστυχώς έχει "ξεχαστεί" και αφεθεί στη μοίρα της. Το να βλέπω να γίνονται τέτοιες προσπάθειες, μόνο με χαρά το αντιμετωπίζω. Ας αφήσουμε για λίγο τα αυτοκίνητα σπίτια μας και ας πάμε στη δουλειά μας με ένα escooter, ή με ένα ποδήλατο. Δεν χρειάζεται να εξαρτώμαστε απο το αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε μέχρι και το περίπτερο.

Λιγότερη φασαρία, λιγότεροι ρύποι, λιγότερη κίνηση, εκγύμναση και ευεξία, περισσότερη οικονομία και μεγαλύτερη ασφάλεια. Και επιτέλους θα σταματήσουμε να βλέπουμε οχήματα παρκαρισμένα πάνω στην πλατεία συντάγματος και πάνω σε πεζοδρόμια και ράμπες.

Ναι, να ενημερωσεις και τα αφεντικά που αν δεν σε δουν 8.01 στην καρέκλα αρχίζει η γκρίνια.

Και τα escooter που θα τα παρκάρεις; Πάνω στον πεζόδρομο; Ή θα τα δένεις στην έξοδο του μετρό;

Αυτα γίνονται σε πολιτισμένες χώρες που έχουν λύσει πρωτα τα βασικα προβληματα τους. Εμεις ξεκινάμε ανάποδα

Επεξ/σία από Dvs
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ έχω αντικρουόμενα συναισθήματα. Απο τη μία κλείνουμε δρόμους που εξυπηρετούν μερίδα κόσμου που από Νότια προάστια θέλουν να πάνε κέντρο , κολωνό κλπ. Από την άλλη όταν έχει κίνηση η Αθήνα στις 11.0! Δε μπορεί κάποιος να με πείσει ότι όλοι είναι πωλητές ή αντιπρόσωποι ή τεχνικοί ή τελος πάντων εργαζόμενοι που η φύση της δουλειάς τους είναι στο δρόμο. Υπάρχει κόσμος που απλά βολτάρει με το αυτοκίνητο. Η πεζοδρόμηση πρέπει να κόψει αυτή τη κακή συνήθεια. Ιδανικά αυτοκίνητο στο κένρο πρέπει να χρησιμοποιεί όποιος δε μπορεί να κάνει αλλιώς, αν το δούμε έτσι θα μειωθούν σε κάτω από το μισό οι οδηγοί. 

  • Like 6
Δημοσ.

Η  πανεπιστημιου   ειναι   ουσιαστικα   η  "στεφανιαια"   της   αθηνας   καθοτι  ειναι   ενας   δρομος   1,2  χλμ   που   ειναι  η  μοναδικη   διεξοδος  των  νοτιων   αξονων

προς   τους   βορειοδυτικους   αξονες.

Οχι   μονο  δεν  επρεπε   να   μποτιλιαριστει   αλλα   να   δοθει   μεγαλυτερη   απελευθερωση   στην  διελευση   του.

  • Like 4
  • Thanks 5
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, billdanos είπε

Το κόστος αφορά όλη την εγκατάσταση για το κάθε παγκάκι μιας και είναι κατασκευή του ενός τόνου περίπου με ειδικές βάσεις ώστε να μη μπορεί το κάθε βούρλο να το κάνει κομματάκια για πολεμοφόδια. Ταυτόχρονα έχουν ειδική προστασία για τα βουρλα No2 που θα πάνε να τα ζωγραφίσουν για να δεί την άλλη μέρα το γκομενάκι το "Σούλα σε λατρεύω". Γενικότερα αν δεις τα specs, το κόστος αυτό αφορά τη συνολική διαμόρφωση του χώρου που θα εγκατασταθεί το κάθε "παγκάκι".

Αν και κατά τη γνώμη μου μας αξίζει να έχουμε απλά μεγάλες πέτρες σε κάθε σημείο για να καθόμαστε πάνω... :) 

Δεν ξέρω πόσοι πραγματικά κυκλοφορείτε στο κέντρο, αλλά αμφιβάλλω πως υπάρχει κάποιος που του άρεσε η κατάσταση που επικρατούσε έως τώρα!

PS: Επειδή είμαι σίγουρος πως θα τα "λαγωνικά" του insomnia θα μυριστούν το topic αυτό και θα μπουκάρουν για να πάνε τη συζήτηση αλλού, αν το θέλετε ανοιχτό θα παρακαλούσα να υποβάλλετε αναφορές άμεσα όταν δείτε κάτι περίεργο ή εκτός θέματος.

Ωραια ολα αυτα, και εγω μαζι σου αν ειναι να μην μπορουν να τα καταστρεψουν τα διαφορα ζωα.

Δεν υποτιθεται ομως οτι ειναι πιλοτικο? Γιατι να ριξεις τοσα λεφτα για κατι τετοιο αμα υπαρχει περιπτωση να δεις οτι εργο δεν λειτουργει?

Ή θες να "φας" ή το εργο δεν ειναι πιλοτικο και πουλας φουμαρα στους πολιτες για να μην αντιδρασουν πολυ με την ταλαιπωρια. Προσωπικα πιστευω το δευτερο, και περιμενω μετα το καλοκαιρι να αρχισουν τους διθυραμβους τα ΜΜΕ ωστε να κριθει επιτυχημενο.

 

Οπως ειπαν και πιο πανω, δεν ξεκινας με κλεισιμο κεντρικων αρτηριων και πεζοδρομησεις, χωρις να εχεις τις υποδομες για να λειτουργησει θετικα. Για αλλη μια φορα ξεκιναμε απο το τελος (και εκει θα μεινουμε) για να εντυπωσιασουμε.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, The_Judas είπε

 

Ας είμαστε ειλικρινείς. Συνεχίζουμε στο ίδιο πελατειακό μοντέλο, γιατί μας αρέσει το σημερινό χάλι, όπου ο καθένας παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο και εμποδίζει τις αναπηρικές ράμπες, τους πεζούς και τα λεωφορεία.

 

Και δεν είναι μόνο αυτό.Γνωρίζεις ότι στην Αθήνα αν και υπάρχουν άπειρες θέσεις στάθμευσης με πληρωμή δεν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για αναπήρους και αν υπάρχουν είναι εκεί που δεν χρειάζονται;;;Αν θέλεις να πας στην αγορά για ψώνια μπορεί να σου πει πήγαινε στην Ομήρου έχει ελεύθερη.Δυστυχώς σε τούτη τη χώρα όλα λειτουργούν  βάσει πολιτικού συμφέροντος και όχι τι θέλει ο πολίτης.

Ένα πάρκινγκ ελεύθερο του Δήμου που έχει στην αγορά πρέπει να πάρεις πάσο από κανένα καταστηματάρχη να μπεις κάνοντας π.χ. αγορές από 100 ευρώ και πάνω ή να έχεις υψηλές γνωριμίες .Άσε όλα στο βωμό της αρπαχτής.

Φαντάσου τώρα 2 λωρίδες μόνο στην Πανεπιστημίου μία απεργία - πορεία στη Σταδίου μέχρι το Σύνταγμα πήγαινε μετά κέντρο  με αυτοκίνητο να δεις πόσα απίδια παίρνει ο σάκος.

 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 3
Δημοσ.

Το  χειροτερο   και   ακρως   σπαστικο    ειναι   οτι  καθε   βλαχοδημαρχος   της   αθηνας   χρησιμοποιει   την  καρεκλα   ως   εφαλτηριο   για   παρα  πανω....

Ομως   με   πορδες   δεν  βαφονται   αυγα...

Πριν   το   2004   υπηρξε   σχεδιο   υπογειοποιησης   8   διασταυρωσεων   στον   αξονα  χιλτον   μαρουσι   αλλα   εγινε   μονο   του   ψυχικου...γιατιιι???

Υπογειοποηση   θα   μπορουσε   να   γινει   και  στην   διπλη   διασταυρωση   συγγρου-αμαλιας-διακου-καλιροης-βουλιαγμενης  και  μαλιστα   με   δυνατοτητα

απο   βουλιαγμενης   να   μπαινεις   αμεσα   συγγρου   που  σημερα   ειναι   αδυνατον   και   ολα   αυτα   με  συνεχη   ροη  χωρις   φαναρια.

Γιατι   δεν  ασχοληθηκε   κανεις?   Επειδη   100%   θα   εβρισκαν   αρχαια?

Αλλου   δεν  βρηκαν?  ειδικα   στο  μετρο?

  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Φαντάσου τώρα 2 λωρίδες μόνο στην Πανεπιστημίου μία απεργία - πορεία στη Σταδίου μέχρι το Σύνταγμα πήγαινε μετά κέντρο  με αυτοκίνητο να δεις πόσα απίδια παίρνει ο σάκος.

Άσε την πορεία. Ένα μικροτρακάρισμα αν γίνει και κλείσει η μία λωρίδα, καληνύχτα ζωή.

Εκεί θα μείνουν όλοι προσπαθώντας να περάσουν από μία λωρίδα.

  • Like 6
Δημοσ.
9 ώρες πριν, tsipakis είπε

η αθηνα ειναι η πιο ωραια πολη της ευρωπης αρκει να ξερεις που να πας κτλ 

κατα τα αλλα επρεπε και ο βλακας ο δημαρχος να πει οτι εκανε κατι 

Έχεις πάει σε άλλες πόλεις της Ευρώπης;

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zx1234r είπε

Εγώ που κυκλοφορώ χρόνια στο κέντρο, πιστεύω πως είναι πάρα πολύ όμορφη πόλη η Αθήνα αλλά δυστυχώς έχει "ξεχαστεί" και αφεθεί στη μοίρα της. Το να βλέπω να γίνονται τέτοιες προσπάθειες, μόνο με χαρά το αντιμετωπίζω. Ας αφήσουμε για λίγο τα αυτοκίνητα σπίτια μας και ας πάμε στη δουλειά μας με ένα escooter, ή με ένα ποδήλατο. Δεν χρειάζεται να εξαρτώμαστε απο το αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε μέχρι και το περίπτερο.

Λιγότερη φασαρία, λιγότεροι ρύποι, λιγότερη κίνηση, εκγύμναση και ευεξία, περισσότερη οικονομία και μεγαλύτερη ασφάλεια. Και επιτέλους θα σταματήσουμε να βλέπουμε οχήματα παρκαρισμένα πάνω στην πλατεία συντάγματος και πάνω σε πεζοδρόμια και ράμπες.

Ολόσωστος.

Για το συγκεκριμένο εγχείρημα δεν ξέρω ακόμη αν θα είναι επιτυχημένο καθώς συμφωνώ πως οι ποδηλατόδρομοι αν δεν ενωθούν με κάποιο δίκτυο ποδηλατόδρομων θα είναι μια μεγάλη αστοχία.

Υπάρχουν όμως χιλιάδες άνθρωποι που θέλουν να κυκλοφορήσουν με το ποδήλατο στην πόλη, χωρίς να παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα, κι αδημονούν μπας και ζήσουν κι αυτοί σε μια πόλη όπως οι πολιτισμένες πόλεις του Βορρά.

Η πόλη (και δεν εννοώ μόνο το κέντρο) χρειάζεται χώρο για τον πεζό και τον ποδηλάτη γιατί αυτό θα ωφελήσει τους πάντες.

Πως περιμένει κανείς να καθαριστεί μια πόλη που δεν χωράνε να περάσουν τα πλυστικά οχήματα και τα απορριμματοφόρα;  Πως θα κυκλοφορήσουν οι συνάνθρωποι μας με κινητικά προβλήματα όταν δεν υπάρχουν πεζοδρόμια γιατί όλα είναι γεμάτα ΙΧ; Πως θα απογαλακτιστούν τα παιδιά που τα πηγαίνουν και τα φέρνουν ημιζόμπι μέσα στα SUV οι φρικαρισμένες μανάδες αντί να πηγαίνουν μόνα τους με τα ποδήλατα τους όπως τα παιδιά στο Ελσίνκι, στη Στοκχόλμη ή την Κοπεγχάγη; Πως θα γυρίσουν τα νέα ζευγάρια στο κέντρο ώστε να δοθεί πνοή στις γειτονιές, να σουλουπωθούν τα διαμερίσματα, αν η πόλη δεν είναι βιώσιμη, ασφαλής και προσβάσιμη για τον πεζό;

Δεν βαρεθήκατε ακόμη τις τρύπιες sebring που μοιράζουν σουβλάκια κι ηχορύπανση στους δρόμους; Δεν βαρεθήκατε να κουβαλάτε τα παιδιά σας στα αγγλικά με το αυτοκίνητο ψάχνοντας να διπλοπαρκάρετε γιατί φοβάστε μην τα πατήσει κάποιο άλλο αυτοκίνητα αν τα αφήσετε να περπατήσουν μόνα τους 1-2 χιλιόμετρα; Δεν βαρεθήκατε να κάνετε το σκατό σας παξιμάδι για να πάρετε 2ο και 3ο οικογενειακό αυτοκίνητο γιατί χωρίς αυτοκίνητο είναι ζόρι η μετακίνηση σε αυτή την πόλη; Δεν βαρεθήκατε κάθε πρωί να κάθεστε στην ουρά σαν ζόμπι μέσα στους κουβάδες σας; Να παίρνετε τηλέφωνο τον γείτονα που έχει τριπλοπαρκάρει το βράδυ στην Καλλιθέα για να απελευθερωθεί ο δικός σας διπλοπαρκαρισμένος κουβάς;

Πως ακριβώς τη φαντάζεστε τη βελτίωση της συνύπαρξης μας στην πόλη αν συνεχίσετε να κάνετε ακριβώς ότι και χθες;

  • Like 10
  • Thanks 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...