tigergreg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, papoys1 είπε χαχαχαχαχα Εδώ είμαστε Αθήνα δεν είμαστε Άμστερνταμ ή Βέλγιο ξέρω γω και σε αυτά τα πράγματα είμαστε όχι απλά λαρτζ αλλά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧL και όχι καρμίρηδες όπως αυτοί. Ξεκινάνε από 570 και φτάνουν ναι ναι ναι 5000 η κάθε μία γιατί έχουμε πολλούς κολητούς προμηθευτές να μοιράσουμε δουλειές. Ευτυχώς που δε φτιάχνει τέτοιες η SIEMENS ή η NOVARTIS γιατί μπορεί να έφταναν και 15.000 η μία. https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/megalos-peripatos-kritiki-kai-gia-ta-pagkakia-kai-tis-zarntinieres---o-pinakas-me-tis-times/ Απομένει να πιάσει ο Αύγουστος να δούμε αν μέσα θα έχουν πρασινάδα ή αποξηραμένα φυτά. Τουλάχιστον αν έχουν βάλει ρίγανη , δυόσμο , θρούμπι , θυμάρι κ.λ.π. θα μαζέψουμε για το χειμώνα.. Να δεις περιποηση ετσι και βαλουν το σωστο χορτο....😀
skiabox Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 3 λεπτά πριν, papoys1 είπε χαχαχαχαχα Εδώ είμαστε Αθήνα δεν είμαστε Άμστερνταμ ή Βέλγιο ξέρω γω και σε αυτά τα πράγματα είμαστε όχι απλά λαρτζ αλλά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧL και όχι καρμίρηδες όπως αυτοί. Ξεκινάνε από 570 και φτάνουν ναι ναι ναι 5000 η κάθε μία γιατί έχουμε πολλούς κολητούς προμηθευτές να μοιράσουμε δουλειές. Ευτυχώς που δε φτιάχνει τέτοιες η SIEMENS ή η NOVARTIS γιατί μπορεί να έφταναν και 15.000 η μία. https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/megalos-peripatos-kritiki-kai-gia-ta-pagkakia-kai-tis-zarntinieres---o-pinakas-me-tis-times/ Απομένει να πιάσει ο Αύγουστος να δούμε αν μέσα θα έχουν πρασινάδα ή αποξηραμένα φυτά. Τουλάχιστον αν έχουν βάλει ρίγανη , δυόσμο , θρούμπι , θυμάρι κ.λ.π. θα μαζέψουμε για το χειμώνα.. Τα υψηλά κόστη είναι βάρος και αντι-γκράφιτι τεχνολογία.
tigergreg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 7 λεπτά πριν, katergaris79 είπε Αν δε δώσεις ένα παράδειγμα από πού ξεκινάει κάποιος και πού καταλήγει δε βρίσκεται άκρη. Το από Νότια προς ΒΔ προάστια δε λέει τίποτα. Sorry. Δεν χρειαζεται συγκεκριμενα.... Παρε βυρωνα-καισαριανη-παγκρατι-ζωγραφου κλπ και τραβα δυτικα..... Αμα διαλεξεις αλεξανδρας θα λειωσεις στον γνωστο κομβο.... Αμα πας πιο κατω μονο πανεπιστημιου βολευει. Και η ΣΕΚΕΡΗ-ΣΟΛΩΝΟΣ-ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ-ΜΑΡΝΗ-ΚΑΡΟΛΙΔΟΥ-ΑΧΙΛΛΕΩΣ για λεωφορο αθηνων. Το εκανα σε διαδηλωσεις.... Χρονος μινιμουμ 1,45 μαξιμουμ αστο..... 1
Lee80 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Στις 10 το βράδυ του Σαββάτου 27 Ιουνίου ξεκινούν οι παρεμβάσεις στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος https://www.protothema.gr/greece/article/1019894/megalos-peripatos-to-savvato-xekinoun-oi-paremvaseis-stin-plateia-sudagmatos/
katergaris79 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, tigergreg είπε Δεν χρειαζεται συγκεκριμενα.... Παρε βυρωνα-καισαριανη-παγκρατι-ζωγραφου κλπ και τραβα δυτικα..... Αμα διαλεξεις αλεξανδρας θα λειωσεις στον γνωστο κομβο.... Αμα πας πιο κατω μονο πανεπιστημιου βολευει. Και η ΣΕΚΕΡΗ-ΣΟΛΩΝΟΣ-ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ-ΜΑΡΝΗ-ΚΑΡΟΛΙΔΟΥ-ΑΧΙΛΛΕΩΣ για λεωφορο αθηνων. Το εκανα σε διαδηλωσεις.... Χρονος μινιμουμ 1,45 μαξιμουμ αστο..... Από τη στιγμή που δεν υπάρχει κεντρική αρτηρία που να τέμνει την πόλη οριζόντια, μοιραία πρέπει να γίνει από τους (πολλούς) δρόμους που έχουν αναφερθεί. Ανάλογα τη μέρα και την περίσταση άλλος έχει περισσότερη κίνηση κι άλλος λιγότερη. Το ζήτημα είναι ότι δεν είναι "μονόδρομος" η Πανεπιστημίου. Εκεί είναι η ένστασή μου. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2020 από katergaris79
punky Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, tigergreg είπε Ε δεν πληρωνει? Τα suv 3000 κυβικα πληρωνουν 900 ευρω...ασε τα ασφαλιστρα... Όχι δεν πληρώνει όσο πραγματικά του αναλογεί για την κατάληψη του δημοσίου χώρου όσο η στάθμευση δεν είναι ελεγχόμενη αλλά δωρεάν, ούτε πληρώνει για το κόστος στη δημόσια υγεία που προκαλεί σε τρίτους η χρήση του.
papoys1 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 15 λεπτά πριν, skiabox είπε Τα υψηλά κόστη είναι βάρος και αντι-γκράφιτι τεχνολογία. Ναι δεν θα έχουν γκράφιτι αλλά θα έχουν αυτό το ωραίο μαύρο χρώμα που βγάζουν οι εξατμίσεις των ταξί. Από την άλλη αν θέλεις υπάρχουν και ωραία γκράφιτι. 1
telis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Αν δείτε τις προτάσεις του Δήμου για εναλλακτικές οι περισσότερες λένε να χρησιμοποιήσουμε την Αλεξάνδρας. Η οποία είναι μόνιμα πηγμένη έτσι και αλλιώς. Βγάλτε τις τσίμπλες από τα μάτια, η πόλη χρειάζεται μητροπολητικο σχεδιασμό, όχι να κλείνουμε όποιον δρόμο μας καπνίσει. 7 2
tigergreg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, punky είπε Όχι δεν πληρώνει όσο πραγματικά του αναλογεί για την κατάληψη του δημοσίου χώρου όσο η στάθμευση δεν είναι ελεγχόμενη αλλά δωρεάν, ούτε πληρώνει για το κόστος στη δημόσια υγεία που προκαλεί σε τρίτους η χρήση του. Δηλ ποσο πρεπει κατα την γνωμη σου?
punky Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 10 λεπτά πριν, tigergreg είπε Δηλ ποσο πρεπει κατα την γνωμη σου? Πρέπει να είναι ελεγχόμενη η στάθμευση παντού αγαπητέ. εκτός του ιδιωτικού σου parking. Και το πόσο δεν θα το πει η γνώμη μου. Θα το πει η αγορά με surge pricing που να αντανακλά τη στιγμιαία ζήτηση κι άρα το πραγματικό οικονομικό και κοινωνικό κόστος της στάθμευσης. Και φυσικά σοβαρός έλεγχος για παράνομο παρκάρισμα, ταυτόχρονα. 1
cthulhucarbide Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, punky είπε Όχι δεν πληρώνει όσο πραγματικά του αναλογεί για την κατάληψη του δημοσίου χώρου όσο η στάθμευση δεν είναι ελεγχόμενη αλλά δωρεάν, ούτε πληρώνει για το κόστος στη δημόσια υγεία που προκαλεί σε τρίτους η χρήση του. Τα αυτοκίνητα πληρώνουν πελώριους φόρους, μεγαλύτερους ίσως από κάθε άλλο περιουσιακό στοιχείο που μπορεί να έχει ένας μέσος άνθρωπος. Από τα σήματα, τα σκανδαλώδη διόδια, μέχρι την εξωπραγματική τιμή του καυσίμου. Άμα το κάνεις ακόμα πιο ακριβό το μόνο που θα καταφέρεις είναι τους πολίτες να κάνουν ακόμα πιο σκατό το παξιμάδι τους ώστε να μπορούν να το συντηρούν, και να μην χρειάζεται να μπουν στα βρωμερά ΜΜΜ ή να τους κόψει στα δύο κανα αμάξι άμα πάρουν ποδήλατο. Το να δυσκολέψεις (πρακτικά ή φορολογικά) το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα νόημα εκτός της εκδικητικότητας και του σαδισμού, αν πρώτα δεν βελτιώσεις (κατά πολύ) τα ΜΜΜ Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2020 από cthulhucarbide 4 1
agnostos13 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tigergreg είπε Αστοχα αυτα που λες. Ο δακτυλιος δεν εγινε γι αυτον τον λογο. Ουτε ο μικρος ουτε ο μεγαλος. Κανεις δεν θελει σωνει και καλα να περναει απο κεντρο. ΜΜΜ παιρνω αλλα πλεον δεν κανω δουλεια ουτε με αυτα. ΠΧ η γραμμη 732 απο σεπολια βυρωνα σταματησε στην βαθης και βγηκαν απο την γραμμη 4-5 οχηματα για να καλυψουν αλλες επειγουσες αναγκες. Αλλαγες καθε μερα εις βαρος ουσιαστικα των εργαζομενων. Στο λεωφορειο 721 χθες μπηκαν συνολικα σε 1 οχημα ολη μερα 650 ατομα...χτυπησαν καρτα 32!!! Ποιος χεστηκε τελικα σ αυτην την πολη για τους αλλους? Βλέπεις το δέντρο...χάνεις το δάσος! 1 ώρα πριν, tigergreg είπε Δεν χρειαζεται συγκεκριμενα.... Παρε βυρωνα-καισαριανη-παγκρατι-ζωγραφου κλπ και τραβα δυτικα..... Αμα διαλεξεις αλεξανδρας θα λειωσεις στον γνωστο κομβο.... Αμα πας πιο κατω μονο πανεπιστημιου βολευει. Και η ΣΕΚΕΡΗ-ΣΟΛΩΝΟΣ-ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ-ΜΑΡΝΗ-ΚΑΡΟΛΙΔΟΥ-ΑΧΙΛΛΕΩΣ για λεωφορο αθηνων. Το εκανα σε διαδηλωσεις.... Χρονος μινιμουμ 1,45 μαξιμουμ αστο..... Πλέον η πανεπιστημίου δεν θα βολεύει...αυτό λέμε... Γι εμένα έπρεπε να γίνει πεζόδρομος βέβαια ολόκληρη όπως έχει προταθεί πολλές φορές, αλλά ας πάμε βήμα-βήμα! Και στη χειρότερη μπορούν να γυρίσουν την Ακαδημίας... Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2020 από agnostos13
manolis115 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Ένα έχω να αναφέρω. Πόσες φορές περίμενα σαν πεζός σε διαβάσεις πεζών στις οποίες έχω προτεραιότητα. Πόσο χρόνο έχασα περιμένοντας κάποιον από όλους τους οδηγούς, να χάσει 30 δευτερόλεπτα και λιγότερο από την μέρα του και να δώσει προτεραιότητα σε κάποιον που χρησιμοποιεί έναν απείρως αργότερο τρόπο μετακίνησης. Η τουλάχιστον να σεβαστεί τον ΚΟΚ. Αλλά όχι ειμαι αυτοκίνητο εσύ πρέπει να περιμένεις αλλιώς σε πατάω. Με τον νόμο της ζούγκλας δηλαδή. Σε όλες τις υπόλοιπες πολιτισμένες χώρες με το που θα δει οδηγός αυτοκινήτου πεζό να θέλει να διασχίσει τον δρόμο ακόμα και αν δεν είναι διάβαση έχει σταματήσει το αυτοκίνητο και περιμένει να περάσει ο πεζός που έχει πάντα ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ. Εσείς ούτε αυτο που λέει ο ΚΟΚ δεν δίνατε στους πεζούς. Πόσο χαίρομαι που τώρα εσείς θα αναγκαστείτε να περιμένετε και να χάνετε χρόνο από τις ζωές σας για τους πεζούς και τους ποδηλάτες δεν μπορεί να περιγράφει με λέξεις. Karma is a bitch. Αφού δεν δίνετε από μόνοι σας τόσα χρόνια χώρο και σεβασμό θα μάθετε με το άγριο. Η Αθήνα πάντως θα γίνει όπως πρέπει. Αν τον δήμαρχο τον ένοιαζε να γίνει πρωθυπουργός δεν καταλαβαίνω γιατί να κάνει ένα τόσο αντιδημοφίλες έργο και να φάει τόσο hate και κράψιμο. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι θέλει να κάνει το σωστό άσχετα από το πολιτικό κόστος. Για τους κατοίκους Βορείων και Νοτίων προαστίων που μέχρι πριν λίγο καιρό μιλούσαν με τα πιο απαξιωτικά σχόλια για το κέντρο και τώρα βλέπουν να του δίνεται η προσοχή που του αξίζει. Ένα έχω να πω. Κράζεις θαυμάζεις. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2020 από manolis115 2 2
basilis_k6 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 25 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Τα αυτοκίνητα πληρώνουν πελώριους φόρους, μεγαλύτερους ίσως από κάθε άλλο περιουσιακό στοιχείο που μπορεί να έχει ένας μέσος άνθρωπος. Από τα σήματα, τα σκανδαλώδη διόδια, μέχρι την εξωπραγματική τιμή του καυσίμου. Άμα το κάνεις ακόμα πιο ακριβό το μόνο που θα καταφέρεις είναι τους πολίτες να κάνουν ακόμα πιο σκατό το παξιμάδι τους ώστε να μπορούν να το συντηρούν, και να μην χρειάζεται να μπουν στα βρωμερά ΜΜΜ ή να τους κόψει στα δύο κανα αμάξι άμα πάρουν ποδήλατο. Το να δυσκολέψεις (πρακτικά ή φορολογικά) το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα νόημα εκτός της εκδικητικότητας και του σαδισμού, αν πρώτα δεν βελτιώσεις (κατά πολύ) τα ΜΜΜ Τα μμμ ομως μπαιναν μεσα επι δεκαετιες διοτι δεν πληρωνε κανενας. Οπως παντου, ετσι και εκει, δεν υπηρχε ελεγχος οποτε κατεληξαν τσαμπα υπηρεσία. Με τι λεφτα να τα αναβαθμισεις? Μην ψαχνετε τροπο να πηγαινουμε πιο ευκολα και γρηγορα στο κεντρο. Το θεμα ειναι να μην χρειάζεται να πηγαινουμε. Πρεπει να φυγει ο λογος που σε κανει να πας. Επισης πρεπει να ειναι πιο ευκολο να το παρακαμψεις παρα να το διασχισεις. Αυτο θελει σχεδιο αλλα δυσκολο δεν ειναι. Μονο το δημοσιο να φυγει απο εκει αυτοματως θα ακολουθησουν οσοι συναλλασονται μαζι του. Στο κεντρο επρεπε να πηγαινεις για βολτα, για να δεις τα αρχαια κτλ. Οχι στο γιατρο η στον δικηγόρο. Η γαδα ειναι εκει, τα δικαστηρια εκει, υπουργεια εκει, παρακλαδια δημοσιου εκει, σχολές εκεί, κεντρικα νπδδ εκει... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις