Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Lee80 είπε

Το θεμα εχει καταντησει αστειο και φεραμε την καταστροφη επειδη καποιοι θελουν οποσδηποτε να περασουν απο την πανεπιστημιου. Οποιος και αν ειναι ο προορισμος μας μπορουμε απλα να την παρακαμψουμε και να αφησουμε και τον κοσμο να κανει το ποδηλατακι του και την βολτιτσα του.

Το    εγραψα   2  φορες   παραπανω....

Δεν   παρακαμπτετε   η  πανεπιστημιου   αν  θελεις   να   πας   βορειοδυτικα.

Ειδικα   οταν   ερχεσαι   απο  βουλιαγμενης   και  συγγρου.

Ειναι   ο  βασικοτερος   αξονας  ανοδου   σε   αντιθεση   με   την   καθοδο   που   υπαρχουν   6-7   λωριδες   συνολικα   σε   σταδιου   και  ακαδημιας.

  • Like 4
  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πράγματα είναι απλά τι μεγάλος περίπατος - πεζόδρομοι - ποδηλατόδρομοι κτλ..

αν θες να βελτιωθεί η Αθήνα

θα πρέπει να κάνεις τα παρακάτω βήματα

απαγορεύεις την είσοδο στο κέντρο και πέριξ σε αυτοκίνητα και μηχανές

θα επιτρέπεις την είσοδο στο κέντρο μόνο στα ΜΜΜ και υπό προϋποθέσεις σε ταξί και φορτηγά

απαγορεύεις την στάθμευση στο κέντρο και πέριξ δεν θα υπάρχει σε κανένα δρόμο στο κέντρο και στα πέριξ σταθμευμένο όχημα

δημιουργείς εννοείται τις απαραίτητες θέσεις πάρκινγκ επί πληρωμή

όποιος παραβιάσει τα μέτρα θα τρώει πρόστιμο και αφαίρεση πινακίδων και άδειας οδήγησης

βελτιώνεις τα ΜΜΜ

έτσι οι δρόμοι μπορούν να αξιοποιηθούν ανάλογα με πεζόδρομους - πράσινο  κτλ...

λυπάμαι αλλά μόνο με αυτό τον τρόπο καταλαβαίνει ο "ελληναράς"  ότι το αυτοκίνητο έχει κόστος και δεν το παίρνουμε αν δεν υπάρχει λόγος.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Πάντως θα ναι πολυ Σουρεάλ η φάση με τα παγκάκια με τα φώτα και τις ζαρντινιέρες, πλάι στα κολλημένα λεωφορεία και τα μπινελικια. 

...και   τα   πρεζονια   να   ψαχνουν   φλεβα   να  την  κανουν   η  να   χεζουν   αναμεσα  στην   ακαδημια  και  το  πανεπιστημιο.....

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Το    εγραψα   2  φορες   παραπανω....

Δεν   παρακαμπτετε   η  πανεπιστημιου   αν  θελεις   να   πας   βορειοδυτικα.

Ειδικα   οταν   ερχεσαι   απο  βουλιαγμενης   και  συγγρου.

Ειναι   ο  βασικοτερος   αξονας  ανοδου   σε   αντιθεση   με   την   καθοδο   που   υπαρχουν   6-7   λωριδες   συνολικα   σε   σταδιου   και  ακαδημιας.

Απαντησα γενικοτερα και οχι σε εσενα προσωπικα , αλλα οκ αφου ερχεσαι απο βουλιαγμενης μπορεις να πιασεις την Αρδηττου . Και απο Συγγρου παλι το ιδιο η πιανεις κατευθειαν την Κηφισσου,

Εναλακτικες σιγουρα υπαρχουν πολλες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Τα πράγματα είναι απλά τι μεγάλος περίπατος - πεζόδρομοι - ποδηλατόδρομοι κτλ..

αν θες να βελτιωθεί η Αθήνα

θα πρέπει να κάνεις τα παρακάτω βήματα

απαγορεύεις την είσοδο στο κέντρο και πέριξ σε αυτοκίνητα και μηχανές

θα επιτρέπεις την είσοδο στο κέντρο μόνο στα ΜΜΜ και υπό προϋποθέσεις σε ταξί και φορτηγά

απαγορεύεις την στάθμευση στο κέντρο και πέριξ δεν θα υπάρχει σε κανένα δρόμο στο κέντρο και στα πέριξ σταθμευμένο όχημα

δημιουργείς εννοείται τις απαραίτητες θέσεις πάρκινγκ επί πληρωμή

όποιος παραβιάσει τα μέτρα θα τρώει πρόστιμο και αφαίρεση πινακίδων και άδειας οδήγησης

βελτιώνεις τα ΜΜΜ

έτσι οι δρόμοι μπορούν να αξιοποιηθούν ανάλογα με πεζόδρομους - πράσινο  κτλ...

λυπάμαι αλλά μόνο με αυτό τον τρόπο καταλαβαίνει ο "ελληναράς"  ότι το αυτοκίνητο έχει κόστος και δεν το παίρνουμε αν δεν υπάρχει λόγος.

Το  πρωτο   πραγμα   που  κανεις   ειναι   ριζοσπαστικες   κινησεις  αλλα   μονο   γνωριζοντας   το   προβλημα   απο  μεσα.

1.Απαγορευεις   τις   τροφοδοσιες   παντος   τυπου   πλην   φαρμακειων   μετα   τις   6.30-7.00   το  πρωι.

Με   μηδενικη   ανοχη   παντου.

2.Επαναφερεις   την   ιδεα   παλαιοτερου   υποργου   συγκοινωνιων   (νομιζω  βερελης) να   δοθουν   ειδικα   κινητρα   ωστε   να   μεινουν   μονο

7,000-8,000    ταξι   στην   αθηνα.

3.Μηδενικη   ανοχη   σε   οποιαδηποτε   παρεμποδιση   οχηματος  μμμ. κανονικος   πελεκυς  λεμε.

4.200   νεα   λεωφορεια   μικρα   και  μεγαλα   euro6+  η   ηλεκτροκινητα-οχι  τρολευ  υπαρχουν  αρκετα.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Lee80 είπε

Απαντησα γενικοτερα και οχι σε εσενα προσωπικα , αλλα οκ αφου ερχεσαι απο βουλιαγμενης μπορεις να πιασεις την Αρδηττου . Και απο Συγγρου παλι το ιδιο η πιανεις κατευθειαν την Κηφισσου,

Εναλακτικες σιγουρα υπαρχουν πολλες

Ρε συ πλακα μας κανεις? Εχεις ιδεα τι γινεται καθε πρωι στην Ηλιουπολεως και Συγγρου προς κεντρο? Η Ηλιουπολεως ειναι σταματημενη απο το πρωτο νεκροταφειο και η Συγγρου απο Καλλιθεα σχεδον. Η Αρδηττού ηταν πηγμενη ακομα και χωρις το εμφραγμα στην Πανεπιστημιου. 

  • Like 6
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Lee80 είπε

Εναλακτικες σιγουρα υπαρχουν πολλες

Παντα   υπαρχουν   εναλλακτικες   αλλα   παιζει   ρολο   και  ο   χρονος.

Αμα   πιασεις   αρδητου   πρεπει   να   φτασεις   αλεξανδρας   για   να   πας   δυτικα!

Αμα   πιασεις   παραλια   και  κηφισο   για   να   πας   δυτικες   συνοικιες   απλα   καηκες.

Το   εχω   κανει   1-2   φορες   λογω   κλειστης   αθηνας    (μαραθωνιος)  για   να   παω   αεροδρομιο  και   εκανα   2,5   ωρες....

Τυχαινει   και  γυρναω   την   αθηνα   και   πειραια  44  χρονια   και  εχοντας   2   αυτοκινητα  και  2  μηχανακια

τα   παρατησα   απο  το   99   και   χρησιμοποιω   μμμ   εκτος   εξαιρετικων   περιπτωσεων.

  • Like 4
Επισκέπτης
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Το  πρωτο   πραγμα   που  κανεις   ειναι   ριζοσπαστικες   κινησεις  αλλα   μονο   γνωριζοντας   το   προβλημα   απο  μεσα.

1.Απαγορευεις   τις   τροφοδοσιες   παντος   τυπου   πλην   φαρμακειων   μετα   τις   6.30-7.00   το  πρωι.

Με   μηδενικη   ανοχη   παντου.

2.Επαναφερεις   την   ιδεα   παλαιοτερου   υποργου   συγκοινωνιων   (νομιζω  βερελης) να   δοθουν   ειδικα   κινητρα   ωστε   να   μεινουν   μονο

7,000-8,000    ταξι   στην   αθηνα.

3.Μηδενικη   ανοχη   σε   οποιαδηποτε   παρεμποδιση   οχηματος  μμμ. κανονικος   πελεκυς  λεμε.

4.200   νεα   λεωφορεια   μικρα   και  μεγαλα   euro6+  η   ηλεκτροκινητα-οχι  τρολευ  υπαρχουν  αρκετα.

Συμφωνώ 100%

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dazed είπε

Ρε συ πλακα μας κανεις? Εχεις ιδεα τι γινεται καθε πρωι στην Ηλιουπολεως και Συγγρου προς κεντρο? Η Ηλιουπολεως ειναι σταματημενη απο το πρωτο νεκροταφειο και η Συγγρου απο Καλλιθεα σχεδον. Η Αρδηττού ηταν πηγμενη ακομα και χωρις το εμφραγμα στην Πανεπιστημιου. 

Στο   πρωτο   καλα   ειναι....

Να   δεις   κατι   κυριακατικες   επιστροφες   που   μενεις   κοκκαλο   απο   τα  τεφαα....:mrgreen:

Δημοσ.

Προφανώς και η Αθήνα έχει τα εχέγγυα να γίνει τουριστική πρωτεύουσα της Ευρώπης, με τεράστια ιστορία, άπειρα μνημεία και τον καλύτερο καιρό. Πιστεύω ότι το κέντρο-κέντρο πρέπει να απευθύνεται μόνο στην διασκέδαση, στον πολιτισμό, τον τουρισμό και τον περίπατο. Δεν γίνεται μια ανάσα από το μοναστηράκι να είναι τα κεντρικά της ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ και χίλιες άλλες εταιρείες.

Και ο μόνος τρόπος να κάνεις τέτοια μετάβαση είναι ανώμαλα. Να τραβήξεις το τσιρότο. Να γίνει τόσο μεγάλη η ταλαιπωρία των οδηγών που να αρχίσουν να αφήνουν το αυτοκίνητο, να παίρνουν ποδήλατο, ηλεκτρικό πατίνι, ηλεκτρικά λεοφωρεία, μετρό κοκ. Και στη συνέχεια θα αναγκαστούν πολλές εταιρείες να φύγουν από το κέντρο και να μετακομίσουν. Τότε θα σταματήσει σιγά σιγά το κυκλοφοριακό χάος. Και όσο πιο πολύ ταλαιπωρούνται οι οδηγοί, τόσο γρηγορότερα θα μεταβούν κάποιοι σε άλλα μέσα. 

Τα αναφέρω όλα αυτά ενώ δούλευα χρόνια στο κέντρο και έκανα 1-1,5 ώρα καθημερινά να φτάσω (προ μεγάλου περιπάτου). Να αναφέρω ότι, όποτε είχε απεργίες και πορείες και ήξερα θα ταλαιπωρηθώ αφάνταστα (αφού το είχα περάσει πολλές φορές), κατέβαινα όλη τη διαδρομή με ηλεκτρικό πατίνι και έκανα 45 λεπτά. 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Τα πράγματα είναι απλά τι μεγάλος περίπατος - πεζόδρομοι - ποδηλατόδρομοι κτλ..

αν θες να βελτιωθεί η Αθήνα

θα πρέπει να κάνεις τα παρακάτω βήματα

Βασικά, αν θες να βελτιωθεί η Αθήνα θα πρέπει να γίνουν πράξη τα ενεργά οικοδομικά τετράγωνα, τα ενοποιημένα δώματα και γενικότερα, να επαναδιαπραγματευτούμε τη σχέση δημόσιου-ιδιωτικού χώρου στην πόλη, αλλά εντάξει, αν αυτά δεν μας λένε τίποτα, λύνεται το πρόβλημα με παγκάκια των 5.000 ευρώ έκαστο και ζαρντινιέρες... not.

  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kirileman είπε

Βασικά, αν θες να βελτιωθεί η Αθήνα θα πρέπει να γίνουν πράξη τα ενεργά οικοδομικά τετράγωνα, τα ενοποιημένα δώματα και γενικότερα, να επαναδιαπραγματευτούμε τη σχέση δημόσιου-ιδιωτικού χώρου στην πόλη, αλλά εντάξει, αν αυτά δεν μας λένε τίποτα, λύνεται το πρόβλημα με παγκάκια των 5.000 ευρώ έκαστο και ζαρντινιέρες... not.

η πλήρης λύση για καλύτερη πόλη δόθηκε

μπορείς να την διαβάσεις πιο πάνω.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dazed είπε

Ρε συ πλακα μας κανεις? Εχεις ιδεα τι γινεται καθε πρωι στην Ηλιουπολεως και Συγγρου προς κεντρο? Η Ηλιουπολεως ειναι σταματημενη απο το πρωτο νεκροταφειο και η Συγγρου απο Καλλιθεα σχεδον. Η Αρδηττού ηταν πηγμενη ακομα και χωρις το εμφραγμα στην Πανεπιστημιου. 

 

1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Παντα   υπαρχουν   εναλλακτικες   αλλα   παιζει   ρολο   και  ο   χρονος.

Αμα   πιασεις   αρδητου   πρεπει   να   φτασεις   αλεξανδρας   για   να   πας   δυτικα!

Αμα   πιασεις   παραλια   και  κηφισο   για   να   πας   δυτικες   συνοικιες   απλα   καηκες.

Το   εχω   κανει   1-2   φορες   λογω   κλειστης   αθηνας    (μαραθωνιος)  για   να   παω   αεροδρομιο  και   εκανα   2,5   ωρες....

Τυχαινει   και  γυρναω   την   αθηνα   και   πειραια  44  χρονια   και  εχοντας   2   αυτοκινητα  και  2  μηχανακια

τα   παρατησα   απο  το   99   και   χρησιμοποιω   μμμ   εκτος   εξαιρετικων   περιπτωσεων.

Δυστυχως τους ιδιους δρομους χρησιμοποιω και εγω ειτε με αυτοκινητο ειτε με μηχανη. Το γνωριζω επομενως το προβλημα,  θεωρω ομως πως δεν οφειλεται στο κλεισιμο της παντεπιστημιου .

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, n4sleep είπε

Τα αναφέρω όλα αυτά ενώ δούλευα χρόνια στο κέντρο και έκανα 1-1,5 ώρα καθημερινά να φτάσω (προ μεγάλου περιπάτου). Να αναφέρω ότι, όποτε είχε απεργίες και πορείες και ήξερα θα ταλαιπωρηθώ αφάνταστα (αφού το είχα περάσει πολλές φορές), κατέβαινα όλη τη διαδρομή με ηλεκτρικό πατίνι και έκανα 45 λεπτά. 

Καποια   στιγμη   πρεπει   να   συζητηθει   πολυ  σοβαρα   αυτο   το   καρκινωμα.

Και  φυσικα   δεν  μιλαω   για   γενικες   απεργιες    αλλα   για   500-1000-2000   ατομα   που   κανουν   την  ζωη   δυσκολη   σε   200,000-300.000+  ατομα.

Θελω  να   δω   τωρα   θα   κλεινουν   μονο   τον  τεραστιο   πεζοδρομο?

  • Like 1
Δημοσ.

Η αθηνα ειναι σε αυτη την κατασταση γιατι ο κρατικος μηχανισμος την χρησιμοποιεί ακομα. Πρεπει σταδιακα να φυγουν ολα τα κρατικα κτήρια. Μετα τα νοσοκομεια και μετα να απαγορευτει να ευρευει στο κεντρο οποιαδηποτε εταιρία απασχολει πάνω απο 50 εργαζόμενους. Μετα απο αυτο σε εναν μικρο δακτυλιο απαγορευεις καθε ιχ. Αργοτερα σε εναν μεγαλυτερο. Διτροχα και μμε επιτρεπονται παντού. Ταξι μονο με ειδικη αδεια επι πληρωμη ωστε να μειωθει ο αριθμος τους. Μισα ταξι μεσα στο κεντρο και μισα στο υπολοιπο της αττικης. Αυτα βεβαια ειναι σοβαρά εργα, δεν θα τα κανει ο δημαρχος, μεχρι σιντριβανι του κοβει. Δεν μπορει κιολας θελει κυβερνητικο σχεδιο. Τετοια σχέδια εχουν ρισκο, δεν το παιρνει κανενας. 

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...