Moderators stormrain Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Moderators Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 37 λεπτά πριν, papoys1 είπε Εμένα από όλα όσα διαβάζω ένα μου κόλησε. Ήθελα να ήξερα ποιος θα πει στη γκόμενα ξέρεις σήμερα σκέφτηκα να πάρουμε το μετρό και να κατέβουμε Πανεπιστημίου για ποδαρόδρομο.Και να είναι καλοκαίρι καύσωνας με καμιά 30αριά και βάλε βαθμούς Κελσίου. Την άλλη μέρα μάλλον θα ψάχνει να τη βρει με κανένα κολητό σε καμιά παραλία να λιάζεται. Α να το παλι το επιχείρημα του καυσωνα Aν σου ελεγα πως μπορει να το κανει αυτο οταν δεν εχει καυσωνα τι θα έλεγες? Βασικα ξερω πολυ κοσμο που κατεβαίνει κεντρο κάτι Σάββατα και τριγυρνάει στην Πλάκα και τα περιξ, τρωει, ψωνίζει και μετα παει για ποτό. Ε αν διευρυνθεί ολο αυτο, ποιον χαλάει, τα καταστήματα που ολο και κανέναν εξτρα θα τσιμπήσουν? 1
*nenya* Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 1 hour ago, papoys1 said: Εμένα από όλα όσα διαβάζω ένα μου κόλησε. Ήθελα να ήξερα ποιος θα πει στη γκόμενα ξέρεις σήμερα σκέφτηκα να πάρουμε το μετρό και να κατέβουμε Πανεπιστημίου για ποδαρόδρομο.Και να είναι καλοκαίρι καύσωνας με καμιά 30αριά και βάλε βαθμούς Κελσίου. Την άλλη μέρα μάλλον θα ψάχνει να τη βρει με κανένα κολητό σε καμιά παραλία να λιάζεται. Και με 30αρια και με 40αρια και με 50αρια! Υπαρχουμε κι εμεις που δεν μας επηρεαζει η ζεστη (a.k.a. σαυρες). Στο ιστορικο κεντρο κατεβαινω συχνα μονη μου βολτα μονο και μονο για να περπατώ αναμεσα σε ιστορικα κτηρια, να θαυμαζω την ομορφια παλιων γειτονιων με ενα καφεδακι στο χερι. 4
gippas Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 9 ώρες πριν, polaki είπε Έχοντας χάσει 2 φίλους από μηχανή και παραλίγο και τον αδερφό μου, και δεν χρειάστηκε να μου το πει καμία μαμά και κανένας μπαμπάς, το βίωσα από μόνος μου. Sorry αλλά χίλιες φορές να κολλήσω στην κίνηση με τη μουσικούλα μου και το airconditionάκι μου παρά να ανέβω στη δίκυκλη νεκροφόρα. Ο καθένας με τις εμπειρίες του φυσικά. Δεν λέω ότι είμαι σωστός οδηγός εγώ, αλλά στην Ελλάδα γενικά δεν έχουμε καθόλου οδηγική παιδεία, συνεπώς δεν θεωρώ ότι είναι μία λύση που θα επέλεγα εγώ προσωπικά. Με το ζόρι δεν μπορούμε να βρούμε λύση σε ένα τεράστιο πρόβλημα, μπορούμε όμως να προσπαθήσουμε να μην το κάνουμε χειρότερο, με το να γίνονται σταδιακά κάποιες αλλαγές πρώτα περιφερειακά (περιφερειακούς δήμους), και μετά στην καρδιά του προβλήματος. Ακόμα και εδώ μέσα, όλοι κράζουν ποδήλατα και ηλεκτρικά πατίνια. Τα κράζουν επειδή ο αναβάτης είναι ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΣ οδηγικά και νομίζει ότι είναι υπεράνω όλων, αυτοκινήτων αλλά και πεζών. ''Εχοντας χάσει 2 φίλους από μηχανή προτιμώ να προμοτάρω το πλέον θανατηφόρο μηχάνημα στους δρόμους". Fuck logic
dazed Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 48 λεπτά πριν, stormrain είπε Α να το παλι το επιχείρημα του καυσωνα Aν σου ελεγα πως μπορει να το κανει αυτο οταν δεν εχει καυσωνα τι θα έλεγες? Βασικα ξερω πολυ κοσμο που κατεβαίνει κεντρο κάτι Σάββατα και τριγυρνάει στην Πλάκα και τα περιξ, τρωει, ψωνίζει και μετα παει για ποτό. Ε αν διευρυνθεί ολο αυτο, ποιον χαλάει, τα καταστήματα που ολο και κανέναν εξτρα θα τσιμπήσουν? Συγγνωμη αλλα τι σχεση εχει η Πλακα και τα περιξ με την Πανεπιστημιου? Και να κλεισουμε εντελως την Πλακα στα οχηματα, δεν θα αλλαξει και κατι σημαντικο. Ασε που εκει εχει και 5 ομορφες διαδρομες και δεν κινδυνευεις απο αυτοκινητα. Κλεινεις την Πανεπιστημιου για ποιο λογο? Λες και θα κατεβει καποιος απο το πεζοδρομιο να περπατησει στην ασφαλτο επειδη την εβαψαν κιτρινοπρασινη. Ασε που σημερα καταλαβα και ποσο επικινδυνο ειναι ολο αυτο για τους ποδηλατες, μιας και υπαρχουν σημεια που επιτρεπονται οι στροφες δεξια και κοβουν τον -ας τον πουμε- ποδηλατοδρομο. 4 1
Dvs Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Το μυαλό, οι αναγκες, τα βιωματα και οι φοβιες του καθενα ειναι διαφορετικές. Μην ισοπεδώνουμε. Ελευθερη κοινωνια ειμαστε, ο καθενας ας κανει οτι θελει. Αυτη ειναι και η ομορφια. Το θεμα ειναι αν η συγκεκριμένη αλλαγή θα κάνει καλύτερη την Αθηνα (το κέντρο) ή αν σε 5 χρονια θα το βλεπουμε και θα λέμε "ο πεζόδρομος του μ@λ@κα". Με τις όποιες συνηθειες έχει ο Έλληνας ή οσες μπορει να βελτιωσει ή να αλλάξει, με τον τουρισμό, και οποιαδήποτε άλλη παράμετρο φανταζεται ή οχι ο καθένας. Να δουμε αν στο τελος θα γινουμε Ολλανδία ή αν αναγκαστουν να φύγουν ολες οι εταιρειες και οι τελευταίοι κάτοικοι απο το κεντρο επειδη θα γίνει εντελες απαλευτο. Και μείνει μονο σαν φθηνοο υποκατάστατο των προαστίων (όπως σε όλες τις Ευρωπαικες πρωτευουσες) και για τουρίστες. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από Dvs
polaki Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 49 λεπτά πριν, gippas είπε ''Εχοντας χάσει 2 φίλους από μηχανή προτιμώ να προμοτάρω το πλέον θανατηφόρο μηχάνημα στους δρόμους". Fuck logic Επειδή ακριβώς έχω χάσει 2 φίλους από μηχανή, σαφέστατα και δεν θα ανέβω εγώ ποτέ εκεί. Δεν έκανα κανένα πρόμο. Και δεν γκρίνιαξα ποτέ ούτε για την κίνηση ούτε τίποτα, ελεύθερος είναι ο καθένας να χρησιμοποιεί όποιο μέσο θέλει, αλλά όχι να κατηγορούμε όσους οδηγάνε αυτοκίνητα και να λέμε γιατί δεν χρησιμοποιείς μηχανή στη χειρότερη από άποψη οδηγικής παιδείας χώρα της Ευρώπης.. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ, είναι απλό!
albabis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 10 ώρες πριν, Ggiorgos7 είπε Ο συμφορουμιτης κατέθεσε την άποψη του ,δεν καταλαβαίνω τον λόγο που σε αναστατωσε Polaki.Ψεματα λέει;Και η αρχική τοποθέτηση σου είναι αρκετά σκληρή λαμβάνοντας υπόψη ότι αρκετοί πλέον συμπολίτες μας ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας και ένα έργο όπως ο περίπατος είναι παντελώς αδιάφορος ,δεν προσφέρει τίποτα.Δεν κατανοώ τον λόγο που πειραχτηκες και έχεις καταφύγει σε χαρακτηρισμούς οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με αυτό που συζητάμε.Το αν ο περίπατος είναι ένα απαραίτητο εργο.Αν θα έχει θετικό αντίκτυπο στους κατοίκους της Αθήνας. Μην ασχολείσαι.
papoys1 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, stormrain είπε Α να το παλι το επιχείρημα του καυσωνα Aν σου ελεγα πως μπορει να το κανει αυτο οταν δεν εχει καυσωνα τι θα έλεγες? Βασικα ξερω πολυ κοσμο που κατεβαίνει κεντρο κάτι Σάββατα και τριγυρνάει στην Πλάκα και τα περιξ, τρωει, ψωνίζει και μετα παει για ποτό. Ε αν διευρυνθεί ολο αυτο, ποιον χαλάει, τα καταστήματα που ολο και κανέναν εξτρα θα τσιμπήσουν? Πέραν της πλάκας σίγουρα θα υπάρξουν αρκετοί που θα το κάνουν όπως είπες έστω από ενδιαφέρον , έστω από περιέργεια. ΄Ενας ανασταλτικός παράγοντας νομίζω είναι ότι στο σημείο δεν υπάρχουν αρκετά καταστήματα να καθίσεις και για ένα καφέ ή κάτι άλλο πρόχειρο όπως στο Μοναστηράκι , Πλάκα και τριγύρω και κάποια που υπάρχουν δεν υπάρχει η άνεση χώρου για τοποθέτηση εξωτερικών καθισμάτων. Από την άλλη αυτό μπορεί να είναι αιτία για άνοιγμα κάποιων νέων επιχειρήσεων.Θα δούμε . Ο χρόνος θα δείξει.
polaki Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 44 λεπτά πριν, Dvs είπε Να δουμε αν στο τελος θα γινουμε Ολλανδία ή αν αναγκαστουν να φύγουν ολες οι εταιρειες και οι τελευταίοι κάτοικοι απο το κεντρο επειδη θα γίνει εντελες απαλευτο. Και μείνει μονο σαν φθηνοο υποκατάστατο των προαστίων (όπως σε όλες τις Ευρωπαικες πρωτευουσες) και για τουρίστες. Κοίτα πέραν του αν θα γίνει απάλευτο ή όχι, το κέντρο γενικά στις περισσότερες πρωτεύουσες δεν είναι ο ιδανικός τόπος για να μείνει κάποιος. Είτε λόγω της ποιότητας ζωής, είτε και λόγω κόστους. Απλά εδώ μας ξενίζει αυτό γιατί επί δεκαετίες είχαμε συνηθίσει διαφορετικά. Αυτά που γίνονται τώρα (τα τελευταία 15-20 χρόνια) στην Ελλάδα είχαν ήδη ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν σε άλλες Ευρωπαίκές πρωτεύουσες. Η σημερινή γιαγιούλα που είχε συνηθίσει να κατεβαίνει στα πέριξ της Ομόνοιας για να πάει στο μπακάλικο, στον χασάπη και στη ράφτρα είναι λογικό να μην μπορεί να συνηθίσει αυτήν την τεράστια αλλαγή. Κάτι αντίστοιχο είμαι σίγουρος ότι έγινε και στην AlexanderPlatz , ή την Potsdamer platz του Βερολίνου καμιά 40αριά χρόνια πριν..
purespyros Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Ήθελα να ξερα πως αυτοί οι φωστήρες συγκοινωνιολόγοι βρήκαν ότι θα λύσει το πρόβλημα της κίνησης όταν σε έναν δρόμο παραδίδεις τις 2 από τις 6 λωρίδες κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα; Επίσης, με όλα αυτά τα μέτρα για τον ιο θα έπρεπε να έχουμε στην Αθήνα τα διπλάσια σχεδόν λεωφορεία ώστε να μην γίνεται χαμός μέσα σε αυτά. Όταν λοιπον λύσεις το πρόβλημα με τις μετακινήσεις των επιβατών τότε λύνεις και το πρόβλημα τις κυκλοφορίας. Επίσης, μιλάμε πλέον για μια Αθήνα που είναι ότι πιο βρώμικο υπάρχει πια τόσο από τα σκουπίδια όσο και από τις οσμές στα πεζοδρόμια. Τέλος, γνώμη μου πάντα, θα έπρεπε να προχωρήσει σε 2 φάσεις αυτό, πρώτα παίρνεις τα επιπλέον λεωφορεία (ή τα ανταλλακτικά για να φτιάξεις τα χαλασμένα) που χρειάζεσαι για να έχεις τακτικά δρομολόγια και μετά εφόσον περάσει όλο αυτό με τον ιο ξεκινάς να κλείσεις και τους δρόμους. Όλοι σχεδον που ξέρω και έπαιρναν λεωφορείο πάνε παντού με αυτοκίνητο γιατι υπάρχει φόβος. 4
panman76 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 10 ώρες πριν, polaki είπε Η αναστάτωση οφείλεται στο ότι το κάθε θέμα ανοίγει για να συζητηθεί επί της ουσίας, και όχι για να στριφογυρίζουμε γύρω γύρω από προβλήματα που η ίδια η ανθρωπότητα εδώ και 3000 χρόνια δεν θέλει και δεν μπορεί να λύσει. Δεν γίνεται ΚΑΙ ΕΔΩ σε τεχνολογικό φόρουμ να συζητάμε αυτά τα πράγματα, είναι όχι υποκριτικό που λέει και ο άλλος, αλλά γελοίο. Αλλιώς ας ισοπεδώσουμε (μεταφορικά) και τον σπουδαίο Παρθενώνα μας, αφού και την εποχή που χτιζόταν υπήρχαν φτωχοί, άστεγοι και δεν ξέρω και εγώ τί άλλο.. και οι άλλοι καθόντουσαν και χτίζανε ναούς και αγάλματα, σα δε ντρέπονται αντί να κοιτάξουν να βοηθήσουν το συνάνθρωπο... Τα έχουμε πει 100 φορές και θα τα πούμε άλλες τόσες: Όποιος θέλει και μπορεί, ας πάει σε όποια υποΣαχάρια χώρα θέλει να βοηθήσει. Αλλιώς κουράζει όλους εμάς που τουλάχιστον δεν το παίζουμε ακτιβιστές και για να το πω ωμά, κοιτάμε μόνο την πάρτι μας.. O Παρθενώνας μπορεί να χτίστηκε και να τον θαυμάζουν και απολαμβάνουν οι επόμενες γενιές, ωστόσο, η γενιά που τον έχτισε έγινε υποχείριο των Σπαρτιατών και η Αθήνα δεν ξανασήκωσε κεφάλι στους επόμενους δυνατούς της χώρας. Η έπαρση δεν βοηθά ποτέ απο μόνη της. 1
BufferOverflow Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Η Αθηνα θα πρεπει να λυσει πρωτα τα προβληματα της προσβασης και της ασφαλειας/αστυνομευσης. Πρεπει να γινει εργο για κυκλοφοριακη αποσυμφορηση. Ωραιοι οι περιπατοι αλλα καποια μερη στο κεντρο τεινουν να γινουν γκετο. Τρομερο προβλημα επισης η καθαριοτητα, ετοιμορροπα κτιρια, και τα γκραφιτι. Οσοι λενε οτι εγινε για οφελος του επισκεπτη (ειτε μονιμου κατοικου ειτε τουριστα) υπαρχουν πολυ σημαντικοτερα προβληματα που θα βοηθησουν την καθημερινοτητα απο ενα κομματι πεζοδρομου (και κατα την δικη μου αποψη θα κανουν την πολη πιο ομορφη επισης). Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από BufferOverflow 2
tigergreg Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Αντι να μεριμνησουν να φτιαξουν τα υπαρχοντα πεζοδρομια στην πανεπιστημιου, φτιαχνουν πιασαρικες χοντραδες για αυταπατημενους.... Οποιος περπατησει την πανεπιστημιου απο αμερικης εως ιπποκρατους θα σκονταψει 5-6 φορες τουλαχιστον απο ανασηκωμενες η σπασμενες πλακες. Γελοιοτητες...και μαλιστα πολυ υποπτες..... Επαναλαμβανω....για οσους δεν διαβασαν η δεν καταλαβαν... Η πανεπιστημιου ειναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΤΙΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΥΣ!!! Δειτε εναν χαρτη και θα καταλαβετε. Τιποτα αλλο. 8 1
margaritagr Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Πάντως θα ναι πολυ Σουρεάλ η φάση με τα παγκάκια με τα φώτα και τις ζαρντινιέρες, πλάι στα κολλημένα λεωφορεία και τα μπινελικια. Επος υψηλής αισθητικής λέμε. 4
Lee80 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Το θεμα εχει καταντησει αστειο και φεραμε την καταστροφη επειδη καποιοι θελουν οποσδηποτε να περασουν απο την πανεπιστημιου. Οποιος και αν ειναι ο προορισμος μας μπορουμε απλα να την παρακαμψουμε και να αφησουμε και τον κοσμο να κανει το ποδηλατακι του και την βολτιτσα του. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις