Innersense Δημοσ. 11 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2020 Στις 25/6/2020 στις 3:46 ΜΜ, thomark είπε Εδώ και 10 μέρες το έπαθε και το δικό μου,πήρα τηλ. και μου είπανε να το πάω και οτι ενημερώθηκαν απο τη samsung Μήπως θα μπορούσες να δώσεις περισσότερες πληροφορίες; Έκανες submit κάπου service ticket? Το πήγες κατευθείαν; (Δώσε στοιχεία επικοινωνίας και διεύθυνση που το πήγες αν είναι εύκολο). Έχεις νεότερα; Το πήρες πίσω; Τι σου είπαν; Έχουν περάσει κοντά 20 μέρες και ενώ είναι software το πρόβλημα ακόμα δεν έχει εμφανιστεί workaround, να το φτιάχναμε μόνοι μας να ξεμπερδεύαμε. Απαράδεκτα πράγματα.
thomark Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) το φτιάξανε στο service της Samsung,χωρίς καμία επιβάρυνση,το θεώρησαν σαν ήτανε μέσα στην εγγύηση αν και πέρασαν πάνω απο 2 χρόνια επειδή έγινε απο δικό τους update κάτι κάποιο λάθος,το πήγα εδώ στη Θεσσαλονίκη στην πυλαία όπου είναι το service,υπάρχει και στην Αθήνα πάρτε τηλέφωνο στη Samsun και θα σας ενημερώσουν ή στείλτε e-mail και θα σας απαντήσουν στέλνω και το αποδεικτικό Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2020 από thomark 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα