Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 25/6/2020 στις 3:46 ΜΜ, thomark είπε

Εδώ και 10 μέρες το έπαθε και το δικό μου,πήρα τηλ. και μου είπανε να το πάω και οτι ενημερώθηκαν απο τη samsung 

Μήπως θα μπορούσες να δώσεις περισσότερες πληροφορίες;
Έκανες submit κάπου service ticket? Το πήγες κατευθείαν; (Δώσε στοιχεία επικοινωνίας και διεύθυνση που το πήγες αν είναι εύκολο).
Έχεις νεότερα; Το πήρες πίσω; Τι σου είπαν;

Έχουν περάσει κοντά 20 μέρες και ενώ είναι software το πρόβλημα ακόμα δεν έχει εμφανιστεί workaround, να το φτιάχναμε μόνοι μας να ξεμπερδεύαμε.
Απαράδεκτα πράγματα.

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το φτιάξανε στο service  της Samsung,χωρίς καμία επιβάρυνση,το θεώρησαν σαν ήτανε μέσα στην εγγύηση αν και πέρασαν πάνω απο 2 χρόνια επειδή έγινε απο δικό τους update κάτι κάποιο λάθος,το πήγα εδώ στη Θεσσαλονίκη στην πυλαία όπου είναι το service,υπάρχει και στην Αθήνα πάρτε τηλέφωνο στη Samsun και θα σας ενημερώσουν ή στείλτε e-mail και θα σας απαντήσουν

στέλνω και το αποδεικτικό

 

 

Office Lens 18-7-2020 6-01 μμ.jpg

Επεξ/σία από thomark
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...