Giorgosdimitriou2000 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Καλησπέρα σπουδαζω στατιστική και ένα από τα μαθήματα για την εξεταστική είναι η c++ στην οποία δεν τα πάω και τόσο καλά έχω καταφέρει να λύσω το πρώτο θέμα αλλά όχι τα υπόλοιπα μια βοήθεια θα την εκτιμούσα αρκετά ΘΈΜΑΤΑ Θέμα 2ο Φτιάξτε το παιχνίδι «Ζάρια» μεταξύ δύο παικτών player1 και player2. Κάθε παίκτης ρίχνει δύο ζάρια zari1 και zari2 (τυχαίος αριθμός από 1 ως 6 για το κάθε ζάρι) και συγκρίνει το άθροισμά τους (εμφανίζεται στην οθόνη για τον κάθε παίκτη) με εκείνο του αντιπάλου. Αν κερδίσει την παρτίδα ο πρώτος ή ο δεύτερος παίκτης βγαίνει το αντίστοιχο μήνυμα με τον αριθμό της παρτίδας. Αλλιώς ισοπαλία. Το κάθε ματς αποτελείται από δέκα παρτίδες συνολικά, όπου στο τέλος τους συγκρίνονται οι συνολικές νίκες του player1 και του player2 και ανακοινώνεται το όνομα του τελικού νικητή ( Πρώτος, Δεύτερος παίκτης ή ισοπαλία). Για το πώς προκύπτει ο τυχαίος αριθμός δείτε το παιχνίδι “Mάντεψε τον αριθμό” στα παραδείγματα που σας έχουν ήδη δοθεί. Θέμα 3ο Α. Δημιουργήστε την κλάση Vehicle με χαρακτηριστικά color (χρώμα), speed (ταχύτητα), gears (ταχύτητες). Επιλέξτε τον σωστό τύπο ανάλογα με το περιεχόμενο του κάθε χαρακτηριστικού. *Φτιάξτε constructor στην κλάση που να δέχεται ως ορίσματα τα χαρακτηριστικά της (χρήση this) *τη μέθοδο display() που να εμφανίζει τα χαρακτηριστικά του αντικειμένου της κλάσης στην οθόνη (ΔΕΝ επιστρέφει κάποια τιμή ούτε παίρνει κάποιο όρισμα) *τις μεθόδους float speedup(float x) που να αυξάνει το χαρακτηριστικό speed σύμφωνα με την τιμή του ορίσματος x και float speeddown(float y), που να μειώνει το χαρακτηριστικό speed σύμφωνα με την τιμή του ορίσματος y. Β. Δημιουργήστε μία ακόμα υποκλάση της κλάσης Vehicle της επιλογής σας (προφανώς θα είναι όχημα άλλης κατηγορίας, εκτός της Car – αυτοκίνητο, που ζητείται παρακάτω στο 4ο θέμα) προσθέτοντας δύο χαρακτηριστικά της επιλογής σας. Φτιάξτε μία μέθοδο αποκλειστικά για την υποκλάση (θα πρέπει τόσο η κλάση που θα επιλέξετε να είναι λογικά σχετιζόμενη με την υπερκλάση όσο και τα χαρακτηριστικά και η μέθοδος, που θα φτιάξετε, να σχετίζονται με την υποκλάση σας). Θέμα 4ο (συνέχεια του Θέματος 3) Α. Δημιουργήστε την υποκλάση Car της κλάσης Vehicle με το χαρακτηριστικό doors (θύρες), επιλέγοντας τον κατάλληλο τύπο. Φτιάξτε constructor στην υποκλάση με ορίσματα όλα τα χαρακτηριστικά (υποκλάσης και υπερκλάσης) με χρήση του this, όπου χρειάζεται . Υλοποιήστε τη μέθοδο display() της υποκλάσης, που να εμφανίζει όλα τα χαρακτηριστικά της. Β. Δημιουργήστε το αντικείμενο Audi της κλάσης Vehicle με χρώμα “green”, ταχύτητα 100.5 και ταχύτητες 6. Δημιουργήστε το αντικείμενο McCloud της υποκλάσης Car με χρώμα “yellow”, ταχύτητα 70.5, ταχύτητες 6 και θύρες 5 (κάντε χρήση constructors). Αυξήστε την ταχύτητα του McCloud κατά 20 και εμφανίστε τις τιμές των χαρακτηριστικών του με χρήση των κατάλληλων μεθόδων.
panos20207 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, Giorgosdimitriou2000 είπε Καλησπέρα σπουδαζω στατιστική και ένα από τα μαθήματα για την εξεταστική είναι η c++ στην οποία δεν τα πάω και τόσο καλά έχω καταφέρει να λύσω το πρώτο θέμα αλλά όχι τα υπόλοιπα μια βοήθεια θα την εκτιμούσα αρκετά ΘΈΜΑΤΑ Θέμα 2ο Φτιάξτε το παιχνίδι «Ζάρια» μεταξύ δύο παικτών player1 και player2. Κάθε παίκτης ρίχνει δύο ζάρια zari1 και zari2 (τυχαίος αριθμός από 1 ως 6 για το κάθε ζάρι) και συγκρίνει το άθροισμά τους (εμφανίζεται στην οθόνη για τον κάθε παίκτη) με εκείνο του αντιπάλου. Αν κερδίσει την παρτίδα ο πρώτος ή ο δεύτερος παίκτης βγαίνει το αντίστοιχο μήνυμα με τον αριθμό της παρτίδας. Αλλιώς ισοπαλία. Το κάθε ματς αποτελείται από δέκα παρτίδες συνολικά, όπου στο τέλος τους συγκρίνονται οι συνολικές νίκες του player1 και του player2 και ανακοινώνεται το όνομα του τελικού νικητή ( Πρώτος, Δεύτερος παίκτης ή ισοπαλία). Για το πώς προκύπτει ο τυχαίος αριθμός δείτε το παιχνίδι “Mάντεψε τον αριθμό” στα παραδείγματα που σας έχουν ήδη δοθεί. Θέμα 3ο Α. Δημιουργήστε την κλάση Vehicle με χαρακτηριστικά color (χρώμα), speed (ταχύτητα), gears (ταχύτητες). Επιλέξτε τον σωστό τύπο ανάλογα με το περιεχόμενο του κάθε χαρακτηριστικού. *Φτιάξτε constructor στην κλάση που να δέχεται ως ορίσματα τα χαρακτηριστικά της (χρήση this) *τη μέθοδο display() που να εμφανίζει τα χαρακτηριστικά του αντικειμένου της κλάσης στην οθόνη (ΔΕΝ επιστρέφει κάποια τιμή ούτε παίρνει κάποιο όρισμα) *τις μεθόδους float speedup(float x) που να αυξάνει το χαρακτηριστικό speed σύμφωνα με την τιμή του ορίσματος x και float speeddown(float y), που να μειώνει το χαρακτηριστικό speed σύμφωνα με την τιμή του ορίσματος y. Β. Δημιουργήστε μία ακόμα υποκλάση της κλάσης Vehicle της επιλογής σας (προφανώς θα είναι όχημα άλλης κατηγορίας, εκτός της Car – αυτοκίνητο, που ζητείται παρακάτω στο 4ο θέμα) προσθέτοντας δύο χαρακτηριστικά της επιλογής σας. Φτιάξτε μία μέθοδο αποκλειστικά για την υποκλάση (θα πρέπει τόσο η κλάση που θα επιλέξετε να είναι λογικά σχετιζόμενη με την υπερκλάση όσο και τα χαρακτηριστικά και η μέθοδος, που θα φτιάξετε, να σχετίζονται με την υποκλάση σας). Θέμα 4ο (συνέχεια του Θέματος 3) Α. Δημιουργήστε την υποκλάση Car της κλάσης Vehicle με το χαρακτηριστικό doors (θύρες), επιλέγοντας τον κατάλληλο τύπο. Φτιάξτε constructor στην υποκλάση με ορίσματα όλα τα χαρακτηριστικά (υποκλάσης και υπερκλάσης) με χρήση του this, όπου χρειάζεται . Υλοποιήστε τη μέθοδο display() της υποκλάσης, που να εμφανίζει όλα τα χαρακτηριστικά της. Β. Δημιουργήστε το αντικείμενο Audi της κλάσης Vehicle με χρώμα “green”, ταχύτητα 100.5 και ταχύτητες 6. Δημιουργήστε το αντικείμενο McCloud της υποκλάσης Car με χρώμα “yellow”, ταχύτητα 70.5, ταχύτητες 6 και θύρες 5 (κάντε χρήση constructors). Αυξήστε την ταχύτητα του McCloud κατά 20 και εμφανίστε τις τιμές των χαρακτηριστικών του με χρήση των κατάλληλων μεθόδων. και εγω τις ιδιες ασκησεις εχω αδερφε και δεν μπορω να λυσω ουτε μια
Giorgosdimitriou2000 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Μέχρι αύριο στις 12 το βράδυ
Moderators Kercyn Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Moderators Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Πού ακριβώς δυσκολεύεστε; Ειδικά στο 3ο και το 4ο θέμα μόνο έτοιμο κώδικα δεν έχει δώσει. 2
kaliakman Δημοσ. 24 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, Giorgosdimitriou2000 είπε Καλησπέρα σπουδαζω στατιστική και ένα από τα μαθήματα για την εξεταστική είναι η c++ στην οποία δεν τα πάω και τόσο καλά έχω καταφέρει να λύσω το πρώτο θέμα αλλά όχι τα υπόλοιπα μια βοήθεια θα την εκτιμούσα αρκετά ΘΈΜΑΤΑ Θέμα 2ο Φτιάξτε το παιχνίδι «Ζάρια» μεταξύ δύο παικτών player1 και player2. Κάθε παίκτης ρίχνει δύο ζάρια zari1 και zari2 (τυχαίος αριθμός από 1 ως 6 για το κάθε ζάρι) και συγκρίνει το άθροισμά τους (εμφανίζεται στην οθόνη για τον κάθε παίκτη) με εκείνο του αντιπάλου. Αν κερδίσει την παρτίδα ο πρώτος ή ο δεύτερος παίκτης βγαίνει το αντίστοιχο μήνυμα με τον αριθμό της παρτίδας. Αλλιώς ισοπαλία. Το κάθε ματς αποτελείται από δέκα παρτίδες συνολικά, όπου στο τέλος τους συγκρίνονται οι συνολικές νίκες του player1 και του player2 και ανακοινώνεται το όνομα του τελικού νικητή ( Πρώτος, Δεύτερος παίκτης ή ισοπαλία). Για το πώς προκύπτει ο τυχαίος αριθμός δείτε το παιχνίδι “Mάντεψε τον αριθμό” στα παραδείγματα που σας έχουν ήδη δοθεί. Θέμα 3ο Α. Δημιουργήστε την κλάση Vehicle με χαρακτηριστικά color (χρώμα), speed (ταχύτητα), gears (ταχύτητες). Επιλέξτε τον σωστό τύπο ανάλογα με το περιεχόμενο του κάθε χαρακτηριστικού. *Φτιάξτε constructor στην κλάση που να δέχεται ως ορίσματα τα χαρακτηριστικά της (χρήση this) *τη μέθοδο display() που να εμφανίζει τα χαρακτηριστικά του αντικειμένου της κλάσης στην οθόνη (ΔΕΝ επιστρέφει κάποια τιμή ούτε παίρνει κάποιο όρισμα) *τις μεθόδους float speedup(float x) που να αυξάνει το χαρακτηριστικό speed σύμφωνα με την τιμή του ορίσματος x και float speeddown(float y), που να μειώνει το χαρακτηριστικό speed σύμφωνα με την τιμή του ορίσματος y. Β. Δημιουργήστε μία ακόμα υποκλάση της κλάσης Vehicle της επιλογής σας (προφανώς θα είναι όχημα άλλης κατηγορίας, εκτός της Car – αυτοκίνητο, που ζητείται παρακάτω στο 4ο θέμα) προσθέτοντας δύο χαρακτηριστικά της επιλογής σας. Φτιάξτε μία μέθοδο αποκλειστικά για την υποκλάση (θα πρέπει τόσο η κλάση που θα επιλέξετε να είναι λογικά σχετιζόμενη με την υπερκλάση όσο και τα χαρακτηριστικά και η μέθοδος, που θα φτιάξετε, να σχετίζονται με την υποκλάση σας). Θέμα 4ο (συνέχεια του Θέματος 3) Α. Δημιουργήστε την υποκλάση Car της κλάσης Vehicle με το χαρακτηριστικό doors (θύρες), επιλέγοντας τον κατάλληλο τύπο. Φτιάξτε constructor στην υποκλάση με ορίσματα όλα τα χαρακτηριστικά (υποκλάσης και υπερκλάσης) με χρήση του this, όπου χρειάζεται . Υλοποιήστε τη μέθοδο display() της υποκλάσης, που να εμφανίζει όλα τα χαρακτηριστικά της. Β. Δημιουργήστε το αντικείμενο Audi της κλάσης Vehicle με χρώμα “green”, ταχύτητα 100.5 και ταχύτητες 6. Δημιουργήστε το αντικείμενο McCloud της υποκλάσης Car με χρώμα “yellow”, ταχύτητα 70.5, ταχύτητες 6 και θύρες 5 (κάντε χρήση constructors). Αυξήστε την ταχύτητα του McCloud κατά 20 και εμφανίστε τις τιμές των χαρακτηριστικών του με χρήση των κατάλληλων μεθόδων. Θα σας φτιάξω ένα σκελετό να σημπληρώσετε για την 3η εκτός του Β και την 4η: #include <iostream> using namespace std; class Vehicle { private: std::string color; ... speed; ... gears; public: Vehicle(std::string color, ... speed, ... gears); virtual void display(); virtual void speedup(float x); virtual void speeddown(float y); }; Vehicle::Vehicle(std::string color, ... speed, ... gears) { this->color = color; ... } void Vehicle::display(){ cout << "\n-------------" << endl; cout << "Vehicle details: " << endl; .... } void Vehicle::speedup(float x) { .... } void Vehicle::speeddown(float y) { .... } class Car : ... { private: ... doors; public: Car(std::string color, ... speed, ... gears, ... doors); void display(); }; Car::Car(std::string color, ... speed, ... gears, ... doors) : Vehicle(...){ ... } void Car::display() { Vehicle::display(); cout << "..." << endl; } int main() { ... return 0; } Για την 2η ξεκινήστε από εδώ και θα την βρείτε την άκρη: https://stackoverflow.com/a/4926657 Επεξ/σία 24 Ιουνίου 2020 από kaliakman 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα