Themos3 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Καιρό είχαμε να αναλύσουμε το νομικό πλαίσιο των online αγορών, επιτέλους θεματάκι να πάρει φωτιά 4
Agony Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 52 λεπτά πριν, giorginho είπε Αν και υπαρχουν πραγματικοι νομικοι χρηστες στο insomnia, θα σου πω συνοπτικα οτι πλεον εδω και αρκετο καιρο εχουν αλλάξει καποια πραγματα. Καταρχας δεν μπορεις να συγκρινεις αγορα "αν πας σε ενα μαγαζι" με αγορα απο το ιντερνετ καθως η μια ειναι εξ αποστασεως και η αλλη οχι. Για τις εντος μαγαζιου αγορες ισχυουν διαφορετικοι κανονες, το μαγαζι αναρτα την τιμη στο "ραφι" ως "προσκληση για αγορα" σε αυτην την τιμη και προφανως υποχρεουται εφοσον συμφωνησεις να το αγορασεις, παρουσιαζομενος στο ταμειο, να τηρησει την τιμη που μονο του ανερτησε. Αντιστοιχα, σε αντιθεση με τις αγορες εξ αποστασεως (ιντερνετ/τηλεφωνο), δεν εχεις κανενα δικαιωμα υπαναχωρησης (να το γυρισεις πχ εντος 2 εβδομαδων πισω, χωρις να συντρεχει σοβαρος λογος, πχ ελαττωμα). Ιντερνετ: Για καποιο απο την μια πλευρα κατανοητο λογο (συχνοτητα λαθων σε τιμες) εχει δημιουργηθει ενα απο την αλλη πλευρα σχεδον αδιανοητο παραδοξο, οι τιμες που βλεπεις πλεον στο ιντερνετ να μην θεωρουνται οτι τις εχει αναρτησει ως "προσκληση για αγορα" το ιδιο το μαγαζι, αλλα.... ΕΣΥ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ!!!! Μαλιστα! Στελνοντας πλεον (εδω και καιρο ειπαμε, ποσο ακριβως δε ξερω, μπορει 3-4-5 χρονια) μια παραγγελια μεσω ιντερνετ εισαι εσυ που προσκαλεις τον πωλητη να σου... πουλησει το προϊον του στην τιμη που εσυ του προτεινεις (αυτην που εσυ βρηκες στην ιστοσελιδα του). Κουφο; Ειναι αληθινο ομως... Μαλιστα το εχουν παει ενα βημα παραπερα και το τυχον e-mail αυτοματης επιβεβαιωσης της παραγγελιας σου δεν θεωρειται "αποδοχη της προσκλησης" αλλά πρεπει να προκυπτει σαφης "χειροκινητη" εγγραφη επιβεβαιωση της "αποδοχης" της δικης σου παραγγελιας απο το μαγαζι στην τιμη που υποτιθεται οτι εσυ τους "προσκαλεσες" να αγορασεις το προϊον τους. Καποια μαγαζια μπορει να στειλουν ενα επιπλεον "χειροκινητο" e-mail οπου επιβεβαιωνουν οτι δεχονται την παραγγελια, για τα περισσοτερα η επιβεβαιωση αυτη ερχεται με την εκτελεση της τιμολογησης και αποστολη της παραγγελιας (καποια απο τα "αυτοματα" e-mail επιβεβαιωσης μαλιστα εχουν και μια μικρη παραγραφο μεσα στα ψιλα γραμματα που λεει κατι του στυλ "το παρον δεν αποτελει δεσμευση... κλπ κλπ", προς ενημερωση του πελατη). Κατι για το οποιο εχω μονο ακουσει/διαβασει ως τωρα μαλιστα θελει τους εμπορους να διατηρουν δικαιωμα ακομα και κατοπιν εορτης να ζητησουν πισω κατι που πουλησαν σε υπερβολικα (λαθος) χαμηλη τιμη, παρα τον παραπάνω κανονα/νόμο που τους υποχρεωνει να το παραδωσουν εφοσον αποδεχθουν την τιμη ("χειροκινητα" ειπαμε). Εγω παντως απο τοτε που τα πρωτοδιαβασα αυτα σταματησα μια και καλη να ασχολουμαι με προφανη λαθη, αν και εχουν πεσει ακυρα και σε τιμες "μονο" 30% ακομα και σε -10-15% κατω της "κανονικης" (σε περιπτωσεις που ασχολουμαι δηλαδη). Δεν αξιζει πλεον με τιποτα, μονο αν εχεις απλετο χρονο και αετησιο ματι και παρεις τιποτα αμεσα διαθεσιμο απο κανα αμαζον, αλλά οι περιπτωσεις εδω και καιρο σπανιζουν, απο οτι μπορω να εχω διαπιστωσει, με την αισθητα μειωμενη μου ενασχοληση. Πολυ ωραια αναρτηση ευχαριστω για το χρονο που αφιερωσες. 3 λεπτά πριν, Themos3 είπε Καιρό είχαμε να αναλύσουμε το νομικό πλαίσιο των online αγορών, επιτέλους θεματάκι να πάρει φωτιά Αυτη ειναι η ομορφια του φορουμ να μαθαίνουμε τα δικαιοματα μας και τα δικαιώματα των μαγαζιών πωλητών . 3 1
Z1A9 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Αλλαξανε την τιμη αλλα εχουν ακομα την 2060 στην φωτο
petran91 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Εμένα με πήραν τώρα τηλ για το άκυρο... Υπερωρίες
Μακιαβέλλι Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, Agony είπε Διαβασα μολις το αθρο , Ξερει καποιος που ειναι νομικος αν μπορει να γινει αυτο απο το καταστημα ? Στο εξωτερικο ξερω σιγουρα οτι ο καταναλωτης εφοσον το προιον εχει τιμη πανω και εχει γινει παραγγελια , λαθος η οχι του καταστηματος ειναι υποχρεομενο το καταστημα να στειλει την παραγγελια στην τιμη που ειναι πανω στο προιον . Έχω παραγγείλει από amazon.de κάτι Sennheiser (και όχι κάνα πόσο όπως το παρόν, αντί για 120 ξέρω γω έγραφε 70 η τιμή) για τα οποία με ενημέρωσαν ότι είχαν κάνει λάθος τελικά και δεν μου τα έστειλαν ποτέ. Η Amazon, όχι όποιος κι όποιος. Κι εγώ έριξα παραγγελία και έφαγα άκυρο πριν λίγο BTW. 1
leros2004 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Χαλάλι το άκυρο, αφου το ακούσαμε απο τη κοπελίτσα με την ωραία φωνή 😇 Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2020 από leros2004
MINDER Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Από ότι βλέπω από τα σχόλια πιθανόν έχουν κάνει λάθος. Κάποιοι διαφωνούν με την απόφαση άλλων να κάνουν παραγγελία θα πω όμως μια δική μου εμπειρία. Κάποτε ξενυχτούσα στον υπολογιστή ένα βράδυ ψάχνοντας για καινούργια μητρική. Υπήρχε τότε ένα κατάστημα που είχε ανοίξει καινούργιο στον χώρο τον υπολογιστών το you. Βλέποντας τις τιμές τι βλέπω. Μητρικές των 220 με 300 χιλιάδες δραχμών τότε κάτω από 40.000 δραχμές. Λέω αν μην παραγγείλω την πιο ακριβή ας παραγγείλω μια των 220.000 μαζί με ένα mouse και τα ταχυδρομικά πρέπει να μου βγήκε κάπου στις 35.000 'Εβλεπα την παραγγελία και δεν γινόταν τίποτα πήρα τηλέφωνο με διαβεβαίωσαν ότι όντως ήταν αυτή η μητρική και αυτή η τιμή αλλά περίμεναν νέα κομμάτια από τα οποία θα μου έστελναν. Και όντως μετά ένα μήνα την παρέλαβα. Ολα καλά ολοκαίνουργια και την είχα μάλιστα για 2 χρόνια τότε μέχρι να αναβαθμίσω πάλι. Από ότι διάβασα αργότερα ψάχνωντας στο ίντερνετ υπήρχε τότε ένα θέμα με το chipset που είχαν και είχε από ότι διάβασα τα οποία προκαλούσαν τυχαία κολλήματα του υπολογιστή την ώρα λειτουργίας. Ναι μου έτυχαν πολύ σπάνια δεν ήταν άξια λόγου αλλά ήταν μια αγορά που ρίσκαρα στην αρχή δεν το πίστευα έλεγα λάθος κάνανε αλλά τελίκά βγήκε ότι ήταν όντως αληθινή η προσφορά. Αν καθόμουν να σκέφτομαι μήπως έχουν κάνει λάθος μήπως δεν είναι σωστό μήπως το ένα μήπως το άλλο τότε απλά επειδή την προσφορά την είχαν σε παράξενες ώρες και όχι πολύ ώρα όποιος πρόλαβε πρόλαβε τότε θα έχανα την προσφορά. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2020 από MINDER 1
Salvation81 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2020 Εκπλησομαι που καποιοι αναφερετε το Αμαζον το οποιο αφενος εχει στειλει προιοντα στις λαθος τιμες ουκ ο λιγες φορες (εγω αμεσως αμεσως εχω παραλαβει 2 φορες) και αφετερου εχει δωσει με το κιλο κουπονια για επομενες αγορες οταν δεν μπορουσε να αποστειλει κατι. Επισης μιλαμε για ενα Αμαζον που εχει εκκατομυρια προιοντα προς πωληση, οχι μερικες εκατονταδες. Επισης το Αμαζον ΔΕΝ εχει αναγκη απο κραχτες, ειναι μακραν το ΤΟΠ. Ασχετα πραγματα εντελως.
geopaok Δημοσ. 24 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2020 Εγω παντως μιας και αναφερθηκε το αμαζον, μου ετυχε τα Χριστουγεννα να παραγγειλλω οθονη και μετα απο 2-3 μερες μου την ακυρωσαν λογο λαθος τιμολογισης, βεβαια την πηρα ακομα κι ετσι σε πιο χαμηλη τιμη απο εδω απο το ιδιο καταστημα αν και δε δεχτηκε να μου κανει εστω μια μικρη εκπτωση (τα μεταφορικα) για το λαθος και την ολη φασαρια συν τους 1-2 μηνες που εκαναν να μου επιστραφουν τα χρηματα μου 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις