Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Fragoulis21 είπε

 οι αεροσακοι με την ληξει της ημερομηνιας  πρεπει να αλλαζονται  η αρκει μονο ο  ελεγχος 

Που αναγράφεται η ημερομηνία λήξης των αερόσακων;

Δημοσ.

Δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα. Το group VAG έχει σίγουρα αυτοκόλλητο και τα Opel για 15 χρόνια. Δεν αλλάζεται όμως ολόκληρος ο αερόσακος αλλά μόνο η αμπούλα που σκάει και ανοίγει στο ατύχημα. Το θέμα είναι πως για τους αερόσακους από την πλευρά του οδηγού είναι εύκολη υπόθεση γιατί βγάζοντας το καπάκι του τιμονιού (της κόρνας δηλαδή) βλέπεις το πεπιεσμένο ύφασμα και αυτό ανασηκώνοντας το, βλέπεις την αμπούλα, την αλλάζεις και τελείωσε. Στου συνοδηγού όμως είναι πιο περίπλοκη διαδικασία γιατί βρίσκεται εντός του ταμπλό. Εκεί πάει ανάλογα με το αυτοκίνητο (με την μάρκα εννοώ) ποσό δύσκολα και πόσο προσβάσιμα είναι. Κάτι ανάλογο είναι και για τους υπόλοιπους..... για τους τύπου κουρτίνα βγαίνει το πλαστικό που ντύνεται η κολώνα (εκεί που περνάνε οι καλωδιώσεις για τον συναγερμό) κλπ κλπ.

Στο group VAG το έχουν αν θυμάμαι καλά προγραμματισμένο να ανάβει το λαμπάκι με την ένδειξη μετά από κάποια χρόνια (15 ή 18 δεν θυμάμαι καλά) προκειμένου να γίνει ο έλεγχος και η αντικατάσταση. Το ότι ανάβει η ένδειξη βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα λειτουργήσει σε περίπτωση ατυχήματος. Απλώς σου λέει ότι μεγάλε πρέπει να με τσεκαρεις. 

  • Like 1
Δημοσ.
45 minutes ago, Greektrooper said:

Δεν το έχουν όλα τα αυτοκίνητα. Το group VAG έχει σίγουρα αυτοκόλλητο και τα Opel για 15 χρόνια. Δεν αλλάζεται όμως ολόκληρος ο αερόσακος αλλά μόνο η αμπούλα που σκάει και ανοίγει στο ατύχημα. Το θέμα είναι πως για τους αερόσακους από την πλευρά του οδηγού είναι εύκολη υπόθεση γιατί βγάζοντας το καπάκι του τιμονιού (της κόρνας δηλαδή) βλέπεις το πεπιεσμένο ύφασμα και αυτό ανασηκώνοντας το, βλέπεις την αμπούλα, την αλλάζεις και τελείωσε. Στου συνοδηγού όμως είναι πιο περίπλοκη διαδικασία γιατί βρίσκεται εντός του ταμπλό. Εκεί πάει ανάλογα με το αυτοκίνητο (με την μάρκα εννοώ) ποσό δύσκολα και πόσο προσβάσιμα είναι. Κάτι ανάλογο είναι και για τους υπόλοιπους..... για τους τύπου κουρτίνα βγαίνει το πλαστικό που ντύνεται η κολώνα (εκεί που περνάνε οι καλωδιώσεις για τον συναγερμό) κλπ κλπ.

Στο group VAG το έχουν αν θυμάμαι καλά προγραμματισμένο να ανάβει το λαμπάκι με την ένδειξη μετά από κάποια χρόνια (15 ή 18 δεν θυμάμαι καλά) προκειμένου να γίνει ο έλεγχος και η αντικατάσταση. Το ότι ανάβει η ένδειξη βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα λειτουργήσει σε περίπτωση ατυχήματος. Απλώς σου λέει ότι μεγάλε πρέπει να με τσεκαρεις. 

αποδεδειγμένα :lol: δεν ισχύει ούτε στα 15 ούτε στα 18 χρόνια στο 'group vag'

20 χρόνια και ούτε αυτοκόλλητο δεν παίζει σε εμφανές σημείο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσο περνάνε τα χρόνια τόσο μικραίνουν οι πιθανότητες να ανοίξει... Έχουν βγει και αποζημιώσεις από gr δίκες..

Googlαρε και takata scandal ...

 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

κατι μ λεει δεν εχεις παει ποτε κτεο...

τα κτεο ειναι ακομη ενα εξοδο και τπτ αλλο...δεν ασχολουνται με πιο απλα σημαντικα πραγματα..

Δημοσ.
Στις 29/6/2020 στις 2:20 ΠΜ, kage είπε

κατι μ λεει δεν εχεις παει ποτε κτεο...

τα κτεο ειναι ακομη ενα εξοδο και τπτ αλλο...δεν ασχολουνται με πιο απλα σημαντικα πραγματα..

φιλε-φιλη  kage .

 Ειναι ενδιαφερον  απο που καταλαβες οτι δεν εχω παει ποτε κτεο  ??????????

θα ηταν πιο φρονιμο να μου ελεγες την γνωμη σου ,εαν ηξερες ,

συμφωνω εν μερει με το  ενα ακομη εξοδο το κτεο  παντως   ο ελεγχος   φρενων , αναρτησεων, ελαστικων  φωτων κλπ  δεν πιστευω με τιποτα οτι δεν ειναι σημαντικα  για  αρκετα 

σαπακια που κυκλοφορουν ακομη στην ελλαδα μας.

σημ.  Μεχρι σημερα  ο ελεγχος στο κτεο δεν προβλεπει  τον ελεγχο των αεροσακων

Σ ευχαριστω για την συμετοχη σου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον δεν το διάβασες καλά...εννοούσα ότι τα ΚΤΕΟ δεν κανουν καλή δουλειά .μάλιστα προσπαθούν να περάσουν οσα περισσότερα μπορούν χωρίς "μίζα" ώστε να μην χάσουν πελατες.. το αυτοκ.το ξέρει καλύτερα ο ιδιοκτήτης δεν περιμένει από κανένα ΚΤΕΟ για να δει κατασταση

δεν γίνετε να ελέγχθει ο αερόσακος αν δεν χρησιμοποιηθει...αν χρησιμοποιηθεί πάει για πέταμα(πυροκροτητής και αερόσακος).

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
22 ώρες πριν, kage είπε

Μάλλον δεν το διάβασες καλά...εννοούσα ότι τα ΚΤΕΟ δεν κανουν καλή δουλειά .μάλιστα προσπαθούν να περάσουν οσα περισσότερα μπορούν χωρίς "μίζα" ώστε να μην χάσουν πελατες.. το αυτοκ.το ξέρει καλύτερα ο ιδιοκτήτης δεν περιμένει από κανένα ΚΤΕΟ για να δει κατασταση

δεν γίνετε να ελέγχθει ο αερόσακος αν δεν χρησιμοποιηθει...αν χρησιμοποιηθεί πάει για πέταμα(πυροκροτητής και αερόσακος).

 

22 ώρες πριν, kage είπε

Μάλλον δεν το διάβασες καλά...εννοούσα ότι τα ΚΤΕΟ δεν κανουν καλή δουλειά .μάλιστα προσπαθούν να περάσουν οσα περισσότερα μπορούν χωρίς "μίζα" ώστε να μην χάσουν πελατες.. το αυτοκ.το ξέρει καλύτερα ο ιδιοκτήτης δεν περιμένει από κανένα ΚΤΕΟ για να δει κατασταση

δεν γίνετε να ελέγχθει ο αερόσακος αν δεν χρησιμοποιηθει...αν χρησιμοποιηθεί πάει για πέταμα(πυροκροτητής και αερόσακος).

ωραια .γνωριζεις τι κανουμε οταν ληξει η ημερομηνια τους .πχ  εμενα ληγουν  οκτωμβριο 2020 .Ευτυχως  δεν εχουν χρησιμοποιηθει ποτε Τι πρεπει να κανω?

σ' ευχαριστω

Δημοσ.

εγω ξερω οτι δεν  μπορεις να κανεις τιποτα λογω κοστους τιμης...4-6 αεροσακους χ ~ 1000ε + νεο ταμπλο(για του συνοδηγου)

Δημοσ.
22 ώρες πριν, kage είπε

εγω ξερω οτι δεν  μπορεις να κανεις τιποτα λογω κοστους τιμης...4-6 αεροσακους χ ~ 1000ε + νεο ταμπλο(για του συνοδηγου)

Μαλιστα καταλαβα .Τους αφηνουμε ως εχουν και ο Θεος βοηθος στο οποιο ατυχημα  . 

Ισως μια ερωτηση στην αντιπροσωπεια  για μια  γευση  (πικρη)

καλυτερα να αλλαξω αυτοκινητο .............πιο φτηνα θα μου ερθει................χα χα χα 

Σευχαριστω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...