Προς το περιεχόμενο

Μετά το CHAOS έρχεται το νέο hyper car APEIRON με 3.000 ίππους


giorgos4ever

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

link us pleaseeeeeeeeee 😂

Μπες στο reddit να γελάσεις, επίσης και κάτι βίντεο στο YouTube ακόμα και στα ρώσικα τρολλαρουν. Όχι τίποτα αλλά, αλλά βάζουν μέσα την Ελλάδα όχι την εταιρεία. Οπότε πάμε για άλλη μια δυσφήμηση μετά τα greek statistics

  • Like 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Spyros Panopoulos claims that the attempt for the fastest production car ever will take place at the Ehra-Lessien track with Red Bull as a sponsor.

Κάποιος που έχει παρακολουθήσει το πανηγύρι, έχει ακούσει να έχει πει κάτι τέτοιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Ναι, στο 7:30

 

Ναι, λοιπόν για να καταλάβουμε την παπάτζα, η πίστα του Ehra-Lessien είναι ιδιωτική και ανήκει στην Volkswagen.

Είμαι σίγουρος ότι έχει ή θα πάρει άδεια από την VW για να δοκιμάσει το Χάοζ και να περάσει το ρεκόρ της Bugatti.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο

12 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ναι, στο 7:30

 

Ο ανθρωπος ζει το όνειρο του, ειναι μυθομανής μια παθολογική κατάσταση και εχει την ευκαιρία να παραμυθιάζει κοσμο! 

Επεξ/σία από LeGendGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημειολογικά πάντως

CHAOS: Το ελληνικό hypercar των 12.5 εκατ. ευρώ και των 3.000 ίππων
380 χιλ. προβολές 1 Νοε 2021
16 ΧΙΛ. like
2,2 ΧΙΛ. dislike

Τι θα αποκαλύψει για το CHAOS ο Σπύρος Πανόπουλος...
364 χιλ. προβολές 29 Οκτ 2021
15 ΧΙΛ. like
912 dislike

Το ZION θα είναι το αυτοκίνητο υδρογόνου του Σπύρου Πανόπουλου
144 χιλ. προβολές 31 Οκτ 2021
5,8 ΧΙΛ. like
437 dislike

To Cubicle θα είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ετοιμάζει ο Σπύρος Πανόπουλος
124 χιλ. προβολές 30 Οκτ 2021
5,2 ΧΙΛ. like
259 dislike

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι το έχουμε πιστέψει τόσο πολύ σαν λαός με εκνευρίζει αφάνταστα. Ακολουθώ χρόνια τον Πανόπουλο στα κοινωνικά δίκτυα επειδή έχω και εγώ το κόλλημα μου με τα αυτοκίνητα. Στο να φτιάχνει chrome McLaren και Evo ίσως να έχει κάποια ιδέα. Αλλά τρώμε κουτοχορτο τόσο καιρό που ανεβαζε 3D εκτυπωτές, κάτι ρεκτιφιε και κάτι αλλά μηχανήματα γυαλισμένα να φαινόταν επαγγελματικά. Χάρηκα και εγώ όταν το πρωτοείδα και το πίστεψα. Αλλά δεν τελικά. Από την σιγουριά του και μόνο οτι η σελίδα θα αντέξει τον κόσμο την πρώτη μέρα μύρισε η δουλειά. 

Όσο τρελό και αν ακούγεται πραγματικά ελπίζω οτι τα έχει κάνει όλα αυτά για να πείσει τους "επενδυτές" ώστε να μπει στα σκαριά το πρότζεκτ λόγω υποχρηματοδότησης που πιθανότατα υπάρχει αυτή την στιγμή για να παραχθεί το αυτοκίνητο. Δεν θα είναι μόνο ο Πανόπουλος μυθομανης,θα γίνω και εγώ, αφού μετράω όσο 123(απροξιματλι) ξένοι, σωστά; 

Το οτι μιλάμε συνέχεια για ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ και ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ πιστεύω εντελώς τυχαίο πάντως. Έλληνας είναι το παιδί,να μην το πει 1000 φορές σε κάθε βίντεο του φίλου του Βασίλη που τσεκαραν μαζί πόσο δυνατά ακούγεται το Έβο των 3000 αλόγων που "έσπασε όλα τα ρεκόρ" παρέα με το μοτέρ του στα 250 μέτρα. Μου θυμίζει το χωριό μου που σε κάθε κόντρα που έμπαινε ενός δεν έπαιρνε την δευτέρα ή "άφησε όλη την πρώτη κάτω δεν έχω λάστιχο".

Επίσης να μην πούμε για τα ελληνικά Τέσλα που έρχονται σύντομα...

Αρχίζουν σιγά σιγά και συνδέονται πολλά. Από το μισό και παραπάνω ,φανμπειζ του να είναι άτομα που μάλλον γνώρισε στο Ντουμπάι σε κάποιες διακοπές ,ως τα γραφεία και τις εγκαταστάσεις της εταιρίας. Περιττό να πω οτι υπάρχουν άτομα(γνωστή μου) που έχουν πάει και έχουν συζητήσει για μελλοντική επαγγελματική αποκατάσταση με τον κύριο Σπύρο και ήταν ο μόνος λόγος που είχα πίστη σε αυτόν αλλά μάλλον δεν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε για το Chaos κάποιος φανατικός με παρωπίδες να μην καταλαβαίνει την παπάτζα. (Μην πούμε για το APEIRON τώρα γιατί ξεχάστηκε…)

Όταν σου λέει όμως καταφανή ψέμματα ότι ετοιμάζει και αυτοκίνητο που κινείται με υδρογόνο αλλά και ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να συνεχίζεις να πιστεύεις αυτόν τον άνθρωπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://euipo.europa.eu/eSearch/#advanced/designs/1/100/n1=DesignerName&v1=panopoulos&o1=AND&c1=CONTAINS&sf=RegistrationDate&so=asc

Δεν ξέρω αν το έχει ξαναγράψει κάποιος εδώ. Τα σχέδια στο γραφείο πνευματικής ιδιοκτησίας της ευρωπαικής ένωσης.

Advanced search, βάζεις designer name: panopoulos. Τα 3 οχήματα και μια κυψέλη καυσίμου. Δίπλα στον αριθμό πατέντας πατάς το "+ info" και εμφανίζει όλες τις όψεις. Νομίζω από αυτά έδειχνε και στο βίντεο της παρουσίασης του Chaos (29/10) όταν έλεγε ότι είχαν διέρρευσαν, οπότε αναγκάστηκε κλπ. Δεν χρειάστηκε να κάνω καν register και login, όπου μπορείς να δει και περισσότερες λεπτομέρειες.

Στα σχέδια βλέπουμε filing date 09/09/2021 και στις λεπτομέρειες, δημοσίευση από τις 22/09/21. Δημόσια είναι δηλαδή από τότε.

Όσον αφορά τις διαρροές στο διαδίκτυο. Εκτός κι αν υπήρξαν άλλες προγενέστερες.

Εδώ σε άρθρο του Traction στις 12/10 διαβάζουμε ότι το ολλανδικό autoweek διέρρευσε τις αποκλειστικές εικόνες, και δείχνει τα παραπάνω σχέδια. Στο ίδιο μήκος κύματος δηλαδή με όσα έλεγε μετέπειτα στο βίντεο ο κύριος Πανόπουλος περί διαρροής κλπ.

Μάλιστα, το αρχικό άρθρο του autoweek εχει ακριβώς την ίδια ημερομηνία με τη δημοσίευση των σχεδίων: 22/09/21. Προφανώς ο ολλανδός αρθρογράφος απλά κατέβασε τα δημόσια διαθέσιμα σχέδια. Και αν διαβάσετε και το ίδιο το άρθρο σε μετάφραση, πουθενά δεν είδα να γράφει για αποκλειστικότητες, γνωστούς και... κρυφές πηγές, ώστε να.. "ψαρώσει" ο δημοσιογράφος του Traction και να μην το ψάξει παραπέρα.

Και αν αναρωτηθείτε, το euipo ούτε που το γνώριζα. Δεν είχα μπει καν στη διαδικασία να ψάξω το οτιδήποτε, οκ δέχτηκα ότι κάποιος δημοσίευσε τα σχέδια, στο κάτω-κάτω δεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση είχε αυτό με τον τρόπο της παρουσίασης. Απλά έβλεπα το βίντεο του Σαρημπαλίδη για το Cubicle (30/10), και στο κοντινό πλάνο που δείχνει το σχέδιο, στο 3:07, παραθέτω το screenshot,  φαρδιά πλατιά το γράφει πάνω το γραφείο, ε οπότε μπήκα από περιέργεια στην ιστοσελίδα και δεν μου πήρε πάνω από 5 λεπτά μετά, και δημοσιογράφος δεν είμαι... κατόπιν απλά αναζήτησα τις ημερομηνίες των άρθρων. Περισσότερο μου πήρε να γράψω το post ειλικρινά.

Μα είδατε, αν δεν έλεγε τα τραβηγμένα ο Πανόπουλος δεν θα έπεφτε καν το μάτι μου στο πλάνο στον τίτλο του γραφείου πατεντών. Τι τα θέλει όλα αυτά; Πες βρε άνθρωπε, δεν προλάβαμε, μια ρημάδα βίδα μας καθυστέρησε, αρώστησε ο γραφίστας, όλα ανθρώπινα και κατανοητά, αυτοκίνητο φτιάχνεις στο κάτω-κάτω. Εδώ για να βρούμε τι φταίει στον.. λέβητα της πολυκατοικίας μας πήρε 2 εβδομάδες.

Αφού τα σχέδια όντως υπάρχουν, όντως τα έχει καταχωρήσει, άρα έβαλε δικηγόρους κλπ, έχει αφιερώσει χρόνο και χρήμα. Αξιέπαινο είναι όλο αυτό. Δώσε βρε καλέ μου άνθρωπε το link κατ ευθείαν...

 

cubicle.jpg

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Aπό τα παραπάνω αβίαστα προκύπτει ότι ουδεμία πληροφορία "διέρρευσε".

Κάτι που είναι δημόσια δημοσιευμένο είναι, εξ ορισμού, αδύνατον να "διαρρεύσει".

Η "διαρροή" προϋποθέτει, δηλαδή, παραβίαση του προστατευμένου χαρακτήρα μιας πληροφορίας. Όταν η πληροφορία είναι ελεύθερα διαθέσιμη...

Εντάξει, έχουμε φτάσει να συζητάμε αυτονόητα πράγματα.

Γι' αυτό έγραφα νωρίτερα πως υπάρχει σοβαρότατο δημοσιογραφικό κενό.

Δεν μπορεί ο όποιος δημοσιογράφος να αποδέχεται ό,τι του λέει ο κ. Πανόπουλος και ο κάθε κ. Πανόπουλος. Δεν είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις, αλλά είσαι υποχρεωμένος, προτού δημοσιεύσεις κάτι, να επιβεβαιώσεις αν ισχύει.

Κι αν, τέλος πάντων, κάνεις λάθος, να αναγνωρίσεις το λάθος σου.

Για ποια διαρροή μιλούσε ο κ. Πανόπουλος; Θα του θέσει κάποιος δημοσιογράφος αυτό το απλό ερώτημα;

Υ.Γ. Αυτά, δεν είναι πατέντες, επίσης. Είναι καταχωρημένα σχέδια. Άλλο η πατέντα (patent) άλλο το registered design (με χρόνο προστασίας τα 5 χρόνια) H διάρκεια προστασίας μιας ευρεσιτεχνίας είναι 20 χρόνια, από την ημερομηνία καταχώρησης.

Υ.Γ.2 Όσο για το "χρόνο και χρήμα" που αφιέρωσε ο κ. Πανόπουλος και οι συνεργάτες του: η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει 2 ημέρες και το κόστος ανέρχεται στα 350 ευρώ. Πώς το ξέρω; Από εδώ:

Υ.Γ.3 Το γραφείο αποδέχεται τα σχέδια αλλά δεν εγγυάται ούτε την εγκυρότητα, ούτε καν τη μοναδικότητά τους.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτά είναι γνωστά.
Δεν είναι πρωτόγνωρα.
Πολλές φορές στο παρελθόν έχει τύχει να αποκαλύπτονται σχέδια από επερχόμενα μοντέλα, ακόμα και για μοντέλα που ποτέ δεν παρουσιάστηκαν στη συνέχεια,
επειδή κατατέθηκαν για να κατοχυρωθεί η πνευματική τους ιδιοκτησία.
Πχ https://www.vwvortex.com/threads/leaked-next-volkswagen-ev-concept-on-euro-patent-register.8246937/
Καμιά φορά ίσως χρειάζεται και ένα tip στον ειδικό τύπο, όσο για να «διαρρεύσει» κάτι...

Αυτά τα περί «διαρροών», «κατασκόπων», «πατεντών» κλπ
είναι για να ιντριγκάρουν τους λογής ψεκασμένους (οι οποίοι με τη σειρά τους δεν έχουν και κανένα πρόβλημα να τσιτωθούν).

Επεξ/σία από nemom
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...