Προς το περιεχόμενο

Μετά το CHAOS έρχεται το νέο hyper car APEIRON με 3.000 ίππους


giorgos4ever

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Τελικα αυτο το off-road made in Greece με ολα τα κομματια απο ξενες εταιρειες θυμομουν, Korres Project 4.....Ακομα γελαω.

Επισης ποτε δεν ειχαμε αυτοκινητοβιομηχανια, εκτος αν θεωρουμε την κατασκευη στρατιωτικων οχηματων (νομιζω και Ζασταβα η θυμαμαι λαθος;) αυτοκινητοβιομηχανια. Ασε που μονο συναρμολογηση καναμε εδω, δεν τα "φτιαχναμε" per se. Οποτε δεν ξερω μερικοι τι θελετε να πειτε πραγματικα.

ο κορρρες σε πληροφορω μετα το βιντεακι απο τη Πατρα ειχε προταση απο εναν ιδιωτη (Ευρωπη) που ηθελε να το αγορασει. Αποτι ελεγε ο Κορρες δεν ηταν το θεμα τα χρηματα αλλα να μαζεψει παραγγελιες για να βγαλει μια μικρη παραγωγη. Το συγκεκριμμενο ηταν ντεμο καρ και δεν ηθελε να το πουλησει

 

γιατι το γραφω αυτο;

γιατι ο ανθρωπος χωρις να πουλησει φυκια για μεταξωτες κορδελες και με ταπεινοτητα εκανε κατι..

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, vamvakoolas είπε

ο κορρρες σε πληροφορω μετα το βιντεακι απο τη Πατρα ειχε προταση απο εναν ιδιωτη (Ευρωπη) που ηθελε να το αγορασει. Αποτι ελεγε ο Κορρες δεν ηταν το θεμα τα χρηματα αλλα να μαζεψει παραγγελιες για να βγαλει μια μικρη παραγωγη. Το συγκεκριμμενο ηταν ντεμο καρ και δεν ηθελε να το πουλησει

γιατι τα γραφω αυτο;

γιατι ο ανθρωπος χωρις να πουλησει φυκια για μεταξωτες κορδελες και με ταπεινοτητα εκανε κατι..

Φιλε δεν εχω θεμα να φτιαξει καποιος αυτοκινητο και να το ονομασει Project 4 η 1004, το προβλημα μου ειναι να ερχονται ο ενας μετα τον αλλο, να λενε πως εφτιαξαν κατι εξολοκληρου Ελληνικο (γιατι ετσι ελεγαν αρχικα και σε αυτη την περιπτωση) και το μονο Ελληνικο επανω στο οτιδηποτε φτιαχνουν να ειναι η μπογια πχ (και ΑΝ).
Δηλαδη οκ μας δουλευουν καταμουτρα; Το εν λογο αυτοκινητο ηταν εξολοκληρου φτιαγμενο με εξαρτηματα απο Αμερικη, Κινα, Γερμανια, Ιαπωνια και αλλα μερη. Το Ελληνικο δηλαδη ηταν το κομματι του σχεδιασμου η των αναρτησεων που και αυτες ακομα ηταν φτιαγμενες με ξενα εξαρτηματα;
Ασε που στο εξωτερικο εχουμε εταιρειες που αρχισαν με 20 ατομα πχ και εχουν φτιαξει αυτοκινητα που εχουν μεινει στην Ιστορια (βλεπε Koenigsegg με περιπου 310 ατομα Τωρα, Zenvo Automotive με κατω απο 200, Rimac με μολις γυρω στα 320 και η λιστα ειναι τεραστια) οποτε τετοιες περιπτωσεις σιγουρα δεν ειναι κατι νεο (και οπως βλεπεις το Project 4 εχει μεινει στον παγο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Τελικα αυτο το off-road made in Greece με ολα τα κομματια απο ξενες εταιρειες θυμομουν, Korres Project 4.....Ακομα γελαω.

Επισης ποτε δεν ειχαμε αυτοκινητοβιομηχανια, εκτος αν θεωρουμε την κατασκευη στρατιωτικων οχηματων (νομιζω και Ζασταβα η θυμαμαι λαθος;) αυτοκινητοβιομηχανια. Ασε που μονο συναρμολογηση καναμε εδω, δεν τα "φτιαχναμε" per se. Οποτε δεν ξερω μερικοι τι θελετε να πειτε πραγματικα.

Δεν είπε ποτέ ο άνθρωπος ότι όλα ελληνικά, καλό θα ήταν να μην μιλάμε για τον Κορρέ γιατί ο άνθρωπος παρουσίασε κάτι που κινήθηκε, περπάτησε δοκιμάστηκε βελτιώθηκε και όλα αυτά που απαιτούνται για να πούμε ότι ένα όχημα είναι "λειτουργικό". Ο άλλος λέει ότι θα πιάνει 500km/h ένα όχημα το οποίο δεν έχει κάνει ούτε ένα μέτρο στο δρόμο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματι   ο  κορρες   εφτιαξε   ενα   λειτουργικο   οχημα   ασχετα   με   την  μη   υπαρξη   ενδιαφεροντος   εφαρμογης   κλπ.

Στο   φιναλε   το  μερακι   του   εκανε.

Να  πω   επισης   οτι   το  μοτερ   του   δεν  στοιχιζε   10,000   δολ   αλλα   35,000  δολ   σε  μαζικη   αγορα   μαλιστα.

Οταν   η  κορβετ   που   το   φοραγε   στοιχιζε   65,000   δολ....

Οποτε   καταλαβαινουμε   οτι   το  τελικο   κοστος   θα   ηταν  τουλαχιστον   ασυμφορο.

Αυτο   φυσικα   ειναι   και  το   ζητουμενο....

 

Νομιζω   απλα   οτι   ψαχνουν   χαιβανια   (ετσι   νομιζουν  ολοι  οι  απατεωνες)  που   θα   τους  σταξουν   κατομυρια....

Επισης   στις   πρωτες   δηλωσεις   ο  1  ελληνας   αντιστοιχουσε  σε   10  ξενους...

Τωρα   η  ισοτιμια   ανεβηκε   στους   100?:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

εγω καταλαβα οτι θα το παρουσιασει του χρονου στη γενευη, ενω στο ντουμπαι μπορει να παρουσιασει παλι τιποτα μακετες

οχι οτι πιστευω πως στη γενευη θα παρουσιασει αμαξι, αλλα λεμε τωρα

Στο βίντεο είπε ότι μπορεί να το παρουσιάσει και στο Ντουμπάι νωρίτερα ή να δείξει κάποια στοιχεία του. Επίσης είπε ότι μπορεί να το παρουσιάσει και στην Ελλάδα!

Τι να πω δεν ξέρω, αν και είναι πολύ δύσκολο μακάρι να είναι αληθινό όλο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Στο βίντεο είπε ότι μπορεί να το παρουσιάσει και στο Ντουμπάι νωρίτερα ή να δείξει κάποια στοιχεία του. Επίσης είπε ότι μπορεί να το παρουσιάσει και στην Ελλάδα!

Τι να πω δεν ξέρω, αν και είναι πολύ δύσκολο μακάρι να είναι αληθινό όλο αυτό.

https://www.gitex.com/

Είπε ότι θα πάει τον Σεπτέμβρη στην Έκθεση GITEX.

Έλα που η έκθεση είναι τον Δεκέμβριο.

Ούτε τα ψέματα του δεν κάθεται να ψάξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Φιλε δεν εχω θεμα να φτιαξει καποιος αυτοκινητο και να το ονομασει Project 4 η 1004, το προβλημα μου ειναι να ερχονται ο ενας μετα τον αλλο, να λενε πως εφτιαξαν κατι εξολοκληρου Ελληνικο (γιατι ετσι ελεγαν αρχικα και σε αυτη την περιπτωση) και το μονο Ελληνικο επανω στο οτιδηποτε φτιαχνουν να ειναι η μπογια πχ (και ΑΝ).
Δηλαδη οκ μας δουλευουν καταμουτρα; Το εν λογο αυτοκινητο ηταν εξολοκληρου φτιαγμενο με εξαρτηματα απο Αμερικη, Κινα, Γερμανια, Ιαπωνια και αλλα μερη. Το Ελληνικο δηλαδη ηταν το κομματι του σχεδιασμου η των αναρτησεων που και αυτες ακομα ηταν φτιαγμενες με ξενα εξαρτηματα;
Ασε που στο εξωτερικο εχουμε εταιρειες που αρχισαν με 20 ατομα πχ και εχουν φτιαξει αυτοκινητα που εχουν μεινει στην Ιστορια (βλεπε Koenigsegg με περιπου 310 ατομα Τωρα, Zenvo Automotive με κατω απο 200, Rimac με μολις γυρω στα 320 και η λιστα ειναι τεραστια) οποτε τετοιες περιπτωσεις σιγουρα δεν ειναι κατι νεο (και οπως βλεπεις το Project 4 εχει μεινει στον παγο).

εχεις δικιο

 

νομιζω και αυτος το αλλαξε μετα και ελεγε οτι εμεις τα συνδυασαμε ολα αυτα και το σχεδιο δικο μας μπλα μπλα. Νομιζω ελεγε οτι και η συνερμολογηση γινεται Ελλαδα. Αλλα σιγουρα τα τελευταια χρονια σταματησε περι 100% ελληνικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Θα μπορούσε να πλησιάσει κάποιο περιοδικό ή εφημερίδα για να δώσει δημοσιότητα στο project του.Αλλά διάλεξε τα αχαχούχα.

Δεν χρειάζεται. Τα video του youtube αναπαράγονται από site αυτοκινήτου στην Ελλάδα οπότε κάνει και το τσάμπα pr έτσι παίρνουν και τα κλικς τα sites και όλοι είναι χαρούμενοι. Με τα σχόλια του disqus να είναι τα αναμενόμενα, είναι Έλληνας και θα τα καταφέρει.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fitriolis είπε

Είχε πάρει καμια φωτιά;

Δυστυχώς είμαστε σε site τεχνολογίας και ελάχιστοι θα γνωρίζουν το παρελθόν και το τι πραγματικά συμβαίνει με αυτήν την καινούρια μόδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Πραγματι   ο  κορρες   εφτιαξε   ενα   λειτουργικο   οχημα   ασχετα   με   την  μη   υπαρξη   ενδιαφεροντος   εφαρμογης   κλπ.

Στο   φιναλε   το  μερακι   του   εκανε.

Να  πω   επισης   οτι   το  μοτερ   του   δεν  στοιχιζε   10,000   δολ   αλλα   35,000  δολ   σε  μαζικη   αγορα   μαλιστα.

...

Έπεσε ο κινητήρας στα $15000, θα το φτιάξει τώρα δηλαδή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

αυτοι που αναφερεις εχουν επενδυσει ΠΟΛΛΑ δις για να μη πως τρισεκατομυρια, εχουν μηχανικους με χρονια εμπειρια στη κατασκευη αυτοκινητων και απειρες δοκιμες σε πραγματικα αμαξια.

ολα τα αλλα που λες ειναι τελειως ακυρα και μονο εσυ ξερεις πως τα μπουρδουκλωσες στο μυαλο σου

Έχουν επενδύσει δις ασφαλώς και έχουν μηχανικούς με πολλά χρόνια εμπειρία.

Όλο αυτό το ωραίο μείγμα φτιαχνει φοβερούς κινητήρες με ημερομηνία λήξης,το 4κιλο στο Πορτ μπαγκαζ για να συμπληρώνεις κάθε 1000χλμ,ένα φοβερό φίλτρο dpf στα diesel που στέλνει τουρμπίνες και μοτέρ στον άλλο κόσμο,πιστόνια με στενούς αυλούς και λόγο κακής λίπανσης θα έχεις μια φριτεζα,αυτοκ/νιες που σου λένε θα αλλάζεις λάδια κάθε 20.000 χλμ. και εγκεφάλους με διπλή χαρτογραφηση για να ξεγελαμε τις μετρησεις.σου φτάνουν αυτά?

Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω για να κρίνεις την ιστορία της χώρας σου και το αν έχει λαμπρά μυαλά θα πρέπει και να έχεις γνώση του παρελθόντος της χώρας σου που μάλλον δεν το έχεις πιθανόν λόγο ηλικίας.(ψάξε στον νετ γκιολβας, Μαλκότσης, Αξελός,βαλιαδης και θα πάρεις ένα δείγμα του τι φτιάχναμε)

Το αν έχω μπουρδουκωσει πράγματα άστο να το ξέρω εγώ καλύτερα

Όσον αφορά το chaos ο καιρός θα δείξει τι πραγματικά ετοιμάζεται,και δεν νομίζω ότι είναι υποχρεωμένος να μας δείξει αυτός ο άνθρωπος.εκτος αυτού το αμάξι αυτό δεν απευθύνεται σε μεροκαματιάρηδες.

 

  • Like 2
  • Confused 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, davarisx είπε

Έχουν επενδύσει δις ασφαλώς και έχουν μηχανικούς με πολλά χρόνια εμπειρία.

Όλο αυτό το ωραίο μείγμα φτιαχνει φοβερούς κινητήρες με ημερομηνία λήξης,το 4κιλο στο Πορτ μπαγκαζ για να συμπληρώνεις κάθε 1000χλμ,ένα φοβερό φίλτρο dpf στα diesel που στέλνει τουρμπίνες και μοτέρ στον άλλο κόσμο,πιστόνια με στενούς αυλούς και λόγο κακής λίπανσης θα έχεις μια φριτεζα,αυτοκ/νιες που σου λένε θα αλλάζεις λάδια κάθε 20.000 χλμ. και εγκεφάλους με διπλή χαρτογραφηση για να ξεγελαμε τις μετρησεις.σου φτάνουν αυτά?

Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω για να κρίνεις την ιστορία της χώρας σου και το αν έχει λαμπρά μυαλά θα πρέπει και να έχεις γνώση του παρελθόντος της χώρας σου που μάλλον δεν το έχεις πιθανόν λόγο ηλικίας.(ψάξε στον νετ γκιολβας, Μαλκότσης, Αξελός,βαλιαδης και θα πάρεις ένα δείγμα του τι φτιάχναμε)

Το αν έχω μπουρδουκωσει πράγματα άστο να το ξέρω εγώ καλύτερα

Όσον αφορά το chaos ο καιρός θα δείξει τι πραγματικά ετοιμάζεται,και δεν νομίζω ότι είναι υποχρεωμένος να μας δείξει αυτός ο άνθρωπος.εκτος αυτού το αμάξι αυτό δεν απευθύνεται σε μεροκαματιάρηδες.

γκιολβας ; χαχα 

ο παπατζης ;

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

αφου δεν ειναι παπατζης για δε μας δειχνει τα μηχανικα που (λεει) ειναι ετοιμα? για δε μας αποκαλυπτει που κατασκευαστηκαν? το σασι του αμαξιου το γεννησε?

τουλαχιστον ο σερβιτορος ειναι τιμιο επαγγελμα και πολυ καλυτερο απ το να εισαι παπατζης. δε θα συζητησω ποσο χαμηλα πεφτει στα ματια μου καποιος που ειναι τοσο ξεφτιλας να μειωσει τους αλλους

Δεν με κατάλαβες τι θέλω να πω. Φυσικα ο σερβιτόρος είναι αξιοπρεπές επάγγελμα.Η δουλειά δεν είναι ποτέ ντροπή. Παπατζης ξεπάπατζης δεν παίρνει κρατικές επιχορηγήσεις.Αστον να λέει.τι πειράζει.

Το να είσαι ο σερβιτόρος των ευρωπαίων εννοώ.Ελπίζω να το κατάλαβες αν δεν το κατάλαβες τι να πω. 
 

Στην τελική ρε παιδιά τι μας πειράζει ο Πανόπουλος ; Μας πήρε τα λεφτά μας σημείωσε  ; Όχι. Αστον να λέει. Που ξέρεις από μικρό και τρελό μαθαίνεις την αλήθεια.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...