bill999r Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, MrRush είπε Για να παραδοθεί αμάξι πρέπει να έχουν τρακάρει κάμποσες φορές ένα prototype και να έχουν περάσει regulatory tests που δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν κάνει. Σε μια εποχή που όλα κάνουν leak, είναι δυνατόν να έχουμε μόνο renders τα τελευταία 2 χρόνια; Crash test σε τέτοια αυτοκίνητα γίνονται μόνο σε υπολογιστή...δεν μπορούν να πάρουν ένα αυτοκίνητο 12 εκατομμύριων κ να το τρακαρουν. Βλέπε Buggati και αλλες παρόμοιες εταιρίες.
Ukforthemoment Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 6 λεπτά πριν, bill999r είπε Ρίξετε μια ματιά κ στο παρακάτω άρθρο. Λέει για την παράδοση του πρώτου αυτοκινήτου εντός του 22 https://www.sport24.gr/auto24/autokinito/ypodechteite-to-chaos-to-proto-elliniko-ultracar-ton-3-000-ippon.9409052.html?utm_medium=referral&utm_campaign=eb&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR2evN75Mk_P_CFCsAchjAZTQ7pwS3dvC7EKe4ms_3bc6YvP-_UcsixAFSE#Echobox=1635795385 Πιο πολλά ΘΑ και απο τον Ανδρέα ακούμε απο το Σπυροπουλο.
eMike Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 36 λεπτά πριν, bill999r είπε Πολύ σωστά τα επιχειρήματα κ των 2 κ μακαρία κ οι υπόλοιποι να παραθέσουν επιχειρήματα. Πάντως δεν μπορεί να κάποιος να το απορρίψει σαν ενδεχόμενο. Έχει δείξει δείγματα δουλειάς κ με πολύ μικρότερα μπάτζετ που φόρτωνε άλογα σε αυτοκίνητα που στο εξωτερικό ούτε τα είχαν φανταστεί. Κ εμένα υπερβολές μου φαίνονται αλλά ο σχεδιασμός με την αφαίρεση μάζας όντως είναι πρωτοποριακος. Το πρόβλημα ποτέ δεν ηταν οι ιπποδυναμεις. Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι του project για όλους τους κατασκευαστές. 1
MrRush Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, bill999r είπε Crash test σε τέτοια αυτοκίνητα γίνονται μόνο σε υπολογιστή...δεν μπορούν να πάρουν ένα αυτοκίνητο 12 εκατομμύριων κ να το τρακαρουν. Βλέπε Buggati και αλλες παρόμοιες εταιρίες. Και στην Koenigsegg είναι χαζοί που το κάνουν; Θυμάμαι ένα interview που είχε δώσει ο CvK, νομίζω αυτό είναι https://www.topspeed.com/cars/car-news/crash-testing-a-koenigsegg-is-expensive-so-the-company-has-a-novel-solution-ar185356.html Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2021 από MrRush 4
bill999r Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, eMike είπε Το πρόβλημα ποτέ δεν ηταν οι ιπποδυναμεις. Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι του project για όλους τους κατασκευαστές. Εντάξει 3000 ίππους δεν τα λες κ εύκολα. Αλλά συμφωνώ απόλυτα ότι το δύσκολο είναι η διαχείριση της ιπποδύναμης αλλά κ συνολικά των δυνάμεων που αναπτύσσονται. Όμως για να μην είμαστε κ τελείως δύσπιστοι από πολύ παλιά μοτέρ μοτοσυκλετών στροφαρουν στις 14.000 στροφές με ιπποδύναμη κοντά στα 200 αλογα κ με τεχνολογία που η μόνη πρωτοτυπία ήταν να στοχεύει στην χαμηλότερη τριβή μεταξύ τών μετάλλων. Σε τέτοια μηχανάκια πολλοί έβαζαν τούρμπο και τα νούμερα ξέφευγαν. Με τα παραπάνω θέλω να πω ότι με την τεχνολογία που αναφέρει ο Πανόπουλος ίσως πολλα από τα εμπόδια να ξεπεράστηκαν.
nemom Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 16 λεπτά πριν, bill999r είπε Ρίξετε μια ματιά κ στο παρακάτω άρθρο. Λέει για την παράδοση του πρώτου αυτοκινήτου εντός του 22 https://www.sport24.gr/auto24/autokinito/ypodechteite-to-chaos-to-proto-elliniko-ultracar-ton-3-000-ippon.9409052.html?utm_medium=referral&utm_campaign=eb&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR2evN75Mk_P_CFCsAchjAZTQ7pwS3dvC7EKe4ms_3bc6YvP-_UcsixAFSE#Echobox=1635795385 για την ιστορία του πράγματος, όταν λέει «το πρώτο από τα αντίτυπα αυτά θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του στις αρχές του 2022» σημαίνει πως το πρώτο αντίτυπο δεν υπάρχει τώρα για να παραδοθεί κι επομένως ομολογεί πως τα αποψινά δήθεν πλάνα δήθεν υπαρκτού αυτοκινήτου είναι παπάτζες επομένως ή ισχυει ότι υπάρχει αγοραστής που θα παραλάβει το 2022 και σήμερα είδαμε παπάτζες ή δεν υπάρχει αγοραστής και το πραγματικό αυτοκίνητο που είδαμε σήμερα είναι απούλητο φίδια σε κάθε περίπτωση 1
Nabuko Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 11 λεπτά πριν, bill999r είπε Crash test σε τέτοια αυτοκίνητα γίνονται μόνο σε υπολογιστή...δεν μπορούν να πάρουν ένα αυτοκίνητο 12 εκατομμύριων κ να το τρακαρουν Δεν κοστίζει 12 στον κατασκευαστή. Επίσης αν δεν πληροί της κατάλληλες προϋποθέσεις ασφαλείας, θα του κοστίσει πολύ περισσότερα από τις αγωγές που θα φάει μετά από τυχόν θανατηφόρα δυστυχήματα
Ukforthemoment Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, bill999r είπε Εντάξει 3000 ίππους δεν τα λες κ εύκολα. Αλλά συμφωνώ απόλυτα ότι το δύσκολο είναι η διαχείριση της ιπποδύναμης αλλά κ συνολικά των δυνάμεων που αναπτύσσονται. Όμως για να μην είμαστε κ τελείως δύσπιστοι από πολύ παλιά μοτέρ μοτοσυκλετών στροφαρουν στις 14.000 στροφές με ιπποδύναμη κοντά στα 200 αλογα κ με τεχνολογία που η μόνη πρωτοτυπία ήταν να στοχεύει στην χαμηλότερη τριβή μεταξύ τών μετάλλων. Σε τέτοια μηχανάκια πολλοί έβαζαν τούρμπο και τα νούμερα ξέφευγαν. Με τα παραπάνω θέλω να πω ότι με την τεχνολογία που αναφέρει ο Πανόπουλος ίσως πολλα από τα εμπόδια να ξεπεράστηκαν. Kαι τα https://en.wikipedia.org/wiki/Funny_Car βγαζουν τρελά άλογα αλλά για 400 μέτρα,ή όσα είναι η απόσταση που κάνουν.
Bomber-21 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Ήταν που θα το παρουσίαζε στην έκθεση της Γενεύης… Σοβαρά τώρα, πρέπει να υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα προσωπικό από πίσω. Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά.
Ukforthemoment Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Nabuko είπε Δεν κοστίζει 12 στον κατασκευαστή. Επίσης αν δεν πληροί της κατάλληλες προϋποθέσεις ασφαλείας, θα του κοστίσει πολύ περισσότερα από τις αγωγές που θα φάει μετά από τυχόν θανατηφόρα δυστυχήματα Προσπαθώ να θυμηθώ αν τα περιορισμένης παραγωγής υποχρεούνται σε κρας τεστ ή μονο για τους ρύπους έχουν απαλλαγή.
MrRush Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Nabuko είπε Δεν κοστίζει 12 στον κατασκευαστή. Επίσης αν δεν πληροί της κατάλληλες προϋποθέσεις ασφαλείας, θα του κοστίσει πολύ περισσότερα από τις αγωγές που θα φάει μετά από τυχόν θανατηφόρα δυστυχήματα Αν δεν περάσει τα test δεν βγαίνει στην αγορά άρα δεν θα φτάσει μέχρι εκεί το θέμα. Δεν μπορεί να το τέσταρε τόσα χρόνια σε απόλυτη μυστικότητα, κάποιος, κάπου, κάποτε θα έπρεπε να το έχει δει. Σε πίστα δεν το πήγε; Πως ισχυρίζεται ότι θα σπάσει Nurbugring lap record αν δεν πήγε να το τρέξει με camo εκεί για να βγάλει συμπεράσματα για την απόδοση του; 2
NT1G Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 12 λεπτά πριν, eMike είπε Το πρόβλημα ποτέ δεν ηταν οι ιπποδυναμεις. Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι του project για όλους τους κατασκευαστές. Όταν λες οτι θα βγάλεις νούμερα που δεν έχει βγάλει κάποιος άλλος κατασκευαστής σε όχημα παραγωγής, είναι και αυτό το θέμα.
MrRush Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Προσπαθώ να θυμηθώ αν τα περιορισμένης παραγωγής υποχρεούνται σε κρας τεστ ή μονο για τους ρύπους έχουν απαλλαγή. Αν το κάνει η Koenigsegg που βγάζει 20 αμάξια τον χρόνο, pretty safe to say ότι όλοι πρέπει. 3
NT1G Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Προσπαθώ να θυμηθώ αν τα περιορισμένης παραγωγής υποχρεούνται σε κρας τεστ ή μονο για τους ρύπους έχουν απαλλαγή. δεν έχουν για τους ρύπους, μόνο για το CO2 έχουν και αυτό θέλει να το αλλάξει η Ε.Ε.
bill999r Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2021 9 λεπτά πριν, MrRush είπε Και στην Koenigsegg είναι χαζοί που το κάνουν; Θυμάμαι ένα interview που είχε δώσει ο CvK, νομίζω αυτό είναι https://www.topspeed.com/cars/car-news/crash-testing-a-koenigsegg-is-expensive-so-the-company-has-a-novel-solution-ar185356.html Καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο δεν το ρίχνουν στον τοίχο για να βγει οφ...απλά κάνουν κάποιες σοφτ δοκιμές που σπάει κανένα κομμάτι από το συνθετικό αμάξωμα ή βρίσκει κάποια πόδια του πατώματος.... Ούτε η Ferrari, ούτε η Pagani ούτε καμία εξωτική εταιρία δεν κάνει crash test όπως τα γνωρίζουμε
Προτεινόμενες αναρτήσεις