Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, MrRush είπε

Για να παραδοθεί αμάξι πρέπει να έχουν τρακάρει κάμποσες φορές ένα prototype και να έχουν περάσει regulatory tests που δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν κάνει. Σε μια εποχή που όλα κάνουν leak, είναι δυνατόν να έχουμε μόνο renders τα τελευταία 2 χρόνια; 

Crash test σε τέτοια αυτοκίνητα γίνονται μόνο σε υπολογιστή...δεν μπορούν να πάρουν ένα αυτοκίνητο 12 εκατομμύριων κ να το τρακαρουν. Βλέπε Buggati και αλλες παρόμοιες εταιρίες.

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ρίξετε μια ματιά κ στο παρακάτω άρθρο. Λέει για την παράδοση του πρώτου αυτοκινήτου εντός του 22

https://www.sport24.gr/auto24/autokinito/ypodechteite-to-chaos-to-proto-elliniko-ultracar-ton-3-000-ippon.9409052.html?utm_medium=referral&utm_campaign=eb&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR2evN75Mk_P_CFCsAchjAZTQ7pwS3dvC7EKe4ms_3bc6YvP-_UcsixAFSE#Echobox=1635795385

Πιο πολλά ΘΑ και απο τον Ανδρέα ακούμε απο το Σπυροπουλο.

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, bill999r είπε

 

Πολύ σωστά τα επιχειρήματα κ των 2 κ μακαρία κ οι υπόλοιποι να παραθέσουν επιχειρήματα. Πάντως δεν μπορεί να κάποιος να το απορρίψει σαν ενδεχόμενο. Έχει δείξει δείγματα δουλειάς κ με πολύ μικρότερα μπάτζετ που φόρτωνε άλογα σε αυτοκίνητα που στο εξωτερικό ούτε τα είχαν φανταστεί.

Κ εμένα υπερβολές μου φαίνονται αλλά ο σχεδιασμός με την αφαίρεση μάζας όντως είναι πρωτοποριακος.

Το πρόβλημα ποτέ δεν ηταν οι ιπποδυναμεις. Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι του project για όλους τους κατασκευαστές. 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, bill999r είπε

Crash test σε τέτοια αυτοκίνητα γίνονται μόνο σε υπολογιστή...δεν μπορούν να πάρουν ένα αυτοκίνητο 12 εκατομμύριων κ να το τρακαρουν. Βλέπε Buggati και αλλες παρόμοιες εταιρίες.

Και στην Koenigsegg είναι χαζοί που το κάνουν; 

Θυμάμαι ένα interview που είχε δώσει ο CvK, νομίζω αυτό είναι

https://www.topspeed.com/cars/car-news/crash-testing-a-koenigsegg-is-expensive-so-the-company-has-a-novel-solution-ar185356.html

Επεξ/σία από MrRush
  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, eMike είπε

Το πρόβλημα ποτέ δεν ηταν οι ιπποδυναμεις. Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι του project για όλους τους κατασκευαστές. 

 

Εντάξει 3000 ίππους δεν τα λες κ εύκολα. Αλλά συμφωνώ απόλυτα ότι το δύσκολο είναι η διαχείριση της ιπποδύναμης αλλά κ συνολικά των δυνάμεων που αναπτύσσονται.

Όμως για να μην είμαστε κ τελείως δύσπιστοι από πολύ παλιά μοτέρ μοτοσυκλετών στροφαρουν στις 14.000 στροφές με ιπποδύναμη κοντά στα 200 αλογα κ με τεχνολογία που η μόνη πρωτοτυπία ήταν να  στοχεύει στην χαμηλότερη τριβή μεταξύ τών μετάλλων.

Σε τέτοια μηχανάκια πολλοί έβαζαν τούρμπο και τα νούμερα ξέφευγαν.

Με τα παραπάνω θέλω να πω ότι με την τεχνολογία που αναφέρει ο Πανόπουλος ίσως πολλα από τα εμπόδια να ξεπεράστηκαν.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ρίξετε μια ματιά κ στο παρακάτω άρθρο. Λέει για την παράδοση του πρώτου αυτοκινήτου εντός του 22

https://www.sport24.gr/auto24/autokinito/ypodechteite-to-chaos-to-proto-elliniko-ultracar-ton-3-000-ippon.9409052.html?utm_medium=referral&utm_campaign=eb&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR2evN75Mk_P_CFCsAchjAZTQ7pwS3dvC7EKe4ms_3bc6YvP-_UcsixAFSE#Echobox=1635795385

για την ιστορία του πράγματος, όταν λέει

«το πρώτο από τα αντίτυπα αυτά θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του στις αρχές του 2022»

σημαίνει πως το πρώτο αντίτυπο δεν υπάρχει τώρα για να παραδοθεί
κι επομένως ομολογεί πως τα αποψινά δήθεν πλάνα δήθεν υπαρκτού αυτοκινήτου είναι παπάτζες

επομένως
ή ισχυει ότι υπάρχει αγοραστής που θα παραλάβει το 2022 και σήμερα είδαμε παπάτζες
ή δεν υπάρχει αγοραστής και το πραγματικό αυτοκίνητο που είδαμε σήμερα είναι απούλητο

φίδια σε κάθε περίπτωση

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, bill999r είπε

Crash test σε τέτοια αυτοκίνητα γίνονται μόνο σε υπολογιστή...δεν μπορούν να πάρουν ένα αυτοκίνητο 12 εκατομμύριων κ να το τρακαρουν

Δεν κοστίζει 12 στον κατασκευαστή. Επίσης αν δεν πληροί της κατάλληλες προϋποθέσεις ασφαλείας, θα του κοστίσει πολύ περισσότερα από τις αγωγές που θα φάει μετά από τυχόν θανατηφόρα δυστυχήματα 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Εντάξει 3000 ίππους δεν τα λες κ εύκολα. Αλλά συμφωνώ απόλυτα ότι το δύσκολο είναι η διαχείριση της ιπποδύναμης αλλά κ συνολικά των δυνάμεων που αναπτύσσονται.

Όμως για να μην είμαστε κ τελείως δύσπιστοι από πολύ παλιά μοτέρ μοτοσυκλετών στροφαρουν στις 14.000 στροφές με ιπποδύναμη κοντά στα 200 αλογα κ με τεχνολογία που η μόνη πρωτοτυπία ήταν να  στοχεύει στην χαμηλότερη τριβή μεταξύ τών μετάλλων.

Σε τέτοια μηχανάκια πολλοί έβαζαν τούρμπο και τα νούμερα ξέφευγαν.

Με τα παραπάνω θέλω να πω ότι με την τεχνολογία που αναφέρει ο Πανόπουλος ίσως πολλα από τα εμπόδια να ξεπεράστηκαν.

Kαι τα https://en.wikipedia.org/wiki/Funny_Car βγαζουν τρελά άλογα αλλά για 400 μέτρα,ή όσα είναι η απόσταση που κάνουν.

 

Δημοσ.

Ήταν που θα το παρουσίαζε στην έκθεση της Γενεύης… Σοβαρά τώρα, πρέπει να υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα προσωπικό από πίσω. Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Δεν κοστίζει 12 στον κατασκευαστή. Επίσης αν δεν πληροί της κατάλληλες προϋποθέσεις ασφαλείας, θα του κοστίσει πολύ περισσότερα από τις αγωγές που θα φάει μετά από τυχόν θανατηφόρα δυστυχήματα 

Προσπαθώ να θυμηθώ αν τα περιορισμένης παραγωγής υποχρεούνται σε κρας τεστ ή μονο για τους ρύπους έχουν απαλλαγή.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Δεν κοστίζει 12 στον κατασκευαστή. Επίσης αν δεν πληροί της κατάλληλες προϋποθέσεις ασφαλείας, θα του κοστίσει πολύ περισσότερα από τις αγωγές που θα φάει μετά από τυχόν θανατηφόρα δυστυχήματα 

Αν δεν περάσει τα test δεν βγαίνει στην αγορά άρα δεν θα φτάσει μέχρι εκεί το θέμα. Δεν μπορεί να το τέσταρε τόσα χρόνια σε απόλυτη μυστικότητα, κάποιος, κάπου, κάποτε θα έπρεπε να το έχει δει. Σε πίστα δεν το πήγε; Πως ισχυρίζεται ότι θα σπάσει Nurbugring lap record αν δεν πήγε να το τρέξει με camo εκεί για να βγάλει συμπεράσματα για την απόδοση του; 

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, eMike είπε

Το πρόβλημα ποτέ δεν ηταν οι ιπποδυναμεις. Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι του project για όλους τους κατασκευαστές. 

 

Όταν λες οτι θα βγάλεις νούμερα που δεν έχει βγάλει κάποιος άλλος κατασκευαστής σε όχημα παραγωγής, είναι και αυτό το θέμα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Προσπαθώ να θυμηθώ αν τα περιορισμένης παραγωγής υποχρεούνται σε κρας τεστ ή μονο για τους ρύπους έχουν απαλλαγή.

Αν το κάνει η Koenigsegg που βγάζει 20 αμάξια τον χρόνο, pretty safe to say ότι όλοι πρέπει.

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Προσπαθώ να θυμηθώ αν τα περιορισμένης παραγωγής υποχρεούνται σε κρας τεστ ή μονο για τους ρύπους έχουν απαλλαγή.

δεν έχουν για τους ρύπους, μόνο για το CO2 έχουν και αυτό θέλει να το αλλάξει η Ε.Ε.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, MrRush είπε

Και στην Koenigsegg είναι χαζοί που το κάνουν; 

Θυμάμαι ένα interview που είχε δώσει ο CvK, νομίζω αυτό είναι

https://www.topspeed.com/cars/car-news/crash-testing-a-koenigsegg-is-expensive-so-the-company-has-a-novel-solution-ar185356.html

Καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο δεν το ρίχνουν στον τοίχο για να βγει οφ...απλά κάνουν κάποιες σοφτ δοκιμές που σπάει κανένα κομμάτι από το συνθετικό αμάξωμα ή βρίσκει κάποια πόδια του πατώματος....

Ούτε η Ferrari, ούτε η Pagani ούτε καμία εξωτική εταιρία δεν κάνει crash test όπως τα γνωρίζουμε

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...