Frankie_ Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Καλησπέρα! Έχω το Peugeot 106, 1100cc, μοντέλο του 2001. Το πρόβλημα άρχισε να παρουσιάζεται εδώ και λίγο καιρό και πάντα όταν έχει πολύ ζέστη και το χτυπάει ο ήλιος. Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όπως μπορώ. Π.χ. το παίρνω αυτές τις μέρες τα μεσημέρια για να πηγαίνω για μπάνιο. Στην αρχή, μέχρι να φτάσω δηλαδή, περίπου 25-30χλμ πηγαίνω μια χαρά. Όταν είναι να επιστρέψω και το αμάξι το έχει χτυπήσει για ώρα ο ήλιος, μετά από κανένα δεκάλεπτο-τέταρτο στην πορεία, καθώς πατάω γκάζι, αυτό είναι σαν να σβήνει. Πατάω δηλαδή γκάζι και δεν δίνει. Κατεβάζω ταχύτητα, μαρσάρω, πάει για λίγα μέτρα, μετά σταματάει πάλι, δεν δίνει γκάζι. Δεν σβήνει τελείως όμως παρόλα αυτά. Για να καταφέρω να επιστρέψω, το παρκάρω όπου βρω, ανοίγω το καπό για κάνα 20λέπτο αφού καίνε όλα μέσα, και άντε πάλι κουτσά-στραβά μου βγάζει μερικά χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι, οπού συνήθως αρχίζει τα ίδια την ώρα που φτάνω. Είναι και εκνευριστικό, αφού εκτός πως έχω τον νου μου πως να το γυρίσω, έχω και την κίνηση από πίσω να μου κορνάρουν αφού πάω με όσο ταχύτητα μπορώ να μαρσάρω κάθε φορά και μετά νεκρά. Να σημειώσω εδώ, πως κάποιες φορές όταν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα και το σβήσω τελείως, όταν προσπαθώ να το βάλω μπρος δεν παίρνει. Δηλαδή παίρνει και σβήνει σε ένα δευτερόλεπτο. Αν κρυώσει για λίγο, παίρνει κανονικά. Τις πρώτες φορές άναψε και το κλασσικό πορτοκαλί λαμπάκι της μηχανής αλλά πλέον όχι. Οπότε μετά από ώρες αφού έχει κρυώσει και όταν πια δεν έχει πολύ ζέστη και ήλιο, π.χ. τα βράδια, το αμάξι λειτουργεί απροβλημάτιστα. Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει καν όργανο θερμοκρασίας για να βλέπω σε τι φάση είναι κάθε φορά. Στην αρχή το συνεργείο μου λέει είναι μάλλον από βενζίνη. Οπότε πάω και βάζω 98αρα καμιά δυό φορές. Καμία διαφορά. Μετά μου λέει, είναι μάλλον ο αισθητήρας Λ μάλλον, αφού έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό. Αλλάζω και αυτό, πάλι τα ίδια... Τώρα μου λέει είναι μάλλον από τον εγκέφαλο. Και κάθε φορά τους εξηγώ πως 99% έχει να κάνει με υψηλές θερμοκρασίες/υπερθέρμανση! Με έχει κουράσει πάρα πολύ και όλο είμαστε στα μάλλον το ένα και μάλλον το άλλο. Και το έχω πάει σε διαφορετικά συνεργεία, την Δευτέρα θα το πάω άλλου πάλι. Μπορείτε να με βοηθήσετε; Τι πιστεύετε πως μπορεί να φταίει από την εμπειρία σας; Δεν μπορώ να δίνω συνεχώς χρήματα και να μην βρίσκουν και τι είναι... Σας ευχαριστώ!
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Τρομπα βενζινης; Αν ήταν υπερθερμανση τότε θα έκαιγε φλάτζα και πάπαλα. 1
Cyberdemon87 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Αν είναι τρόμπα βενζίνης δεν θα έπρεπε να το κάνει πάντα και όχι μόνο όταν έχει υψηλές θερμοκρασίες έξω;
thanasisxask Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Εγώ πιστεύω ότι είναι κάτι σε εγκέφαλο-ηλεκτρολογικο το πρόβλημα. Την επόμενη φορά που θα στο κάνει βγάλε τον πόλο της μπαταρίας για κάνα 5 λεπτό και δες τι θα κάνει.
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, Cyberdemon87 είπε Αν είναι τρόμπα βενζίνης δεν θα έπρεπε να το κάνει πάντα και όχι μόνο όταν έχει υψηλές θερμοκρασίες έξω; Οταν αρχίζει και ζορίζεται,οι υψηλές θερμοκρασίες ζορίζουν,
meletis_m Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Frankie_ είπε Καλησπέρα! Έχω το Peugeot 106, 1100cc, μοντέλο του 2001. Το πρόβλημα άρχισε να παρουσιάζεται εδώ και λίγο καιρό και πάντα όταν έχει πολύ ζέστη και το χτυπάει ο ήλιος. Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όπως μπορώ. Π.χ. το παίρνω αυτές τις μέρες τα μεσημέρια για να πηγαίνω για μπάνιο. Στην αρχή, μέχρι να φτάσω δηλαδή, περίπου 25-30χλμ πηγαίνω μια χαρά. Όταν είναι να επιστρέψω και το αμάξι το έχει χτυπήσει για ώρα ο ήλιος, μετά από κανένα δεκάλεπτο-τέταρτο στην πορεία, καθώς πατάω γκάζι, αυτό είναι σαν να σβήνει. Πατάω δηλαδή γκάζι και δεν δίνει. Κατεβάζω ταχύτητα, μαρσάρω, πάει για λίγα μέτρα, μετά σταματάει πάλι, δεν δίνει γκάζι. Δεν σβήνει τελείως όμως παρόλα αυτά. Για να καταφέρω να επιστρέψω, το παρκάρω όπου βρω, ανοίγω το καπό για κάνα 20λέπτο αφού καίνε όλα μέσα, και άντε πάλι κουτσά-στραβά μου βγάζει μερικά χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι, οπού συνήθως αρχίζει τα ίδια την ώρα που φτάνω. Είναι και εκνευριστικό, αφού εκτός πως έχω τον νου μου πως να το γυρίσω, έχω και την κίνηση από πίσω να μου κορνάρουν αφού πάω με όσο ταχύτητα μπορώ να μαρσάρω κάθε φορά και μετά νεκρά. Να σημειώσω εδώ, πως κάποιες φορές όταν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα και το σβήσω τελείως, όταν προσπαθώ να το βάλω μπρος δεν παίρνει. Δηλαδή παίρνει και σβήνει σε ένα δευτερόλεπτο. Αν κρυώσει για λίγο, παίρνει κανονικά. Τις πρώτες φορές άναψε και το κλασσικό πορτοκαλί λαμπάκι της μηχανής αλλά πλέον όχι. Οπότε μετά από ώρες αφού έχει κρυώσει και όταν πια δεν έχει πολύ ζέστη και ήλιο, π.χ. τα βράδια, το αμάξι λειτουργεί απροβλημάτιστα. Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει καν όργανο θερμοκρασίας για να βλέπω σε τι φάση είναι κάθε φορά. Στην αρχή το συνεργείο μου λέει είναι μάλλον από βενζίνη. Οπότε πάω και βάζω 98αρα καμιά δυό φορές. Καμία διαφορά. Μετά μου λέει, είναι μάλλον ο αισθητήρας Λ μάλλον, αφού έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό. Αλλάζω και αυτό, πάλι τα ίδια... Τώρα μου λέει είναι μάλλον από τον εγκέφαλο. Και κάθε φορά τους εξηγώ πως 99% έχει να κάνει με υψηλές θερμοκρασίες/υπερθέρμανση! Με έχει κουράσει πάρα πολύ και όλο είμαστε στα μάλλον το ένα και μάλλον το άλλο. Και το έχω πάει σε διαφορετικά συνεργεία, την Δευτέρα θα το πάω άλλου πάλι. Μπορείτε να με βοηθήσετε; Τι πιστεύετε πως μπορεί να φταίει από την εμπειρία σας; Δεν μπορώ να δίνω συνεχώς χρήματα και να μην βρίσκουν και τι είναι... Σας ευχαριστώ! δές και τη βαλβιδα ψυχρης εκκίνησης και βαλβίδα θερμοκρασίας , είναι ύπουλη βλάβη Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2020 από meletis_m
lary7 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Ίδια συμπτώματα είχα και εγώ το Golf και ήταν τρόμπα βενζίνης, ζεσταίνεται η βενζίνη στο ντεπόζιτο και αρχίζει τα κόλπα. Κάνε την εξής δοκιμή, φρόντισε σε μια βόλτα να έχεις μισό ρεζερβουάρ και όταν αρχίζει τα κόλπα πάνε γέμισε το, η νέα βενζίνη θα είναι κρύα, αν σταματήσουν τα συμπτώματα για λίγη ώρα θες αλλαγή τρόμπας. Αλλά σε αμάξι του 2001, αν δεν έχεις αλλάξει τρόμπα μέχρι τώρα καιρός είναι να αλλάξεις ούτως ή άλλως.
Cyberdemon87 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Έχω αλλάξει τρόμπα βενζίνης πριν 2 χρόνια ακριβώς.
lary7 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 27 λεπτά πριν, Cyberdemon87 είπε Έχω αλλάξει τρόμπα βενζίνης πριν 2 χρόνια ακριβώς. Με το 106 τι σχέση έχεις;
Cyberdemon87 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Ήμουν logged-in με το account του αδερφού όταν έκανα το post, χαχα! Τώρα το είδα και εγώ.
lary7 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δοκίμασε αυτό που σου λέω και θα δείξει. Αν έβαλες μάπα αντλία ή το δουλεύεις συνέχεια με 10€ βενζίνη τότε μπορεί να ξανα-χάλασε.
Cyberdemon87 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Τι να πω, θα το κοιτάξω. Ποτέ δεν το δουλεύω με λαμπάκι, πάντα έχει αρκετή βενζίνη, απλά συνήθως έβαζα απλή 95αρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα