Yperaspisths Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Το budget μου είναι περιορισμένο και δεν μπορώ να δώσω πανω απο 13.500ε. Σε αυτα τα λεφτά βρίσκω κυρίως μικρά όπως yaris κ.τ.λ. Σε αυτά τα λεφτά όμως υπάρχει και το μικρομεσαιο i30 1.4 100ps. Μαλλον κάνουν εκπτώσεις γιατι έρχεται το facelift συντομα με νεο κινητήρα 110ps 1.5. Απο 13.900 μια αντιπροσωπεία μου το αφήνει 13.500 με μεταλλικό χρώμα. Σαν αυτο https://www.car.gr/28361799-hyundai-i-30-1-4-100hp-active Το θεμα ειναι μήπως αξιζει να περιμένω το facelift με τον 1.5 και τα 110 άλογα; Η αντιπροσωπεία αρνειται να μου πει πόσο θα κοστίζει το καινούργιο όταν ερθει
VonLoutsos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2020 9 hours ago, Yperaspisths said: Το budget μου είναι περιορισμένο και δεν μπορώ να δώσω πανω απο 13.500ε. Σε αυτα τα λεφτά βρίσκω κυρίως μικρά όπως yaris κ.τ.λ. Σε αυτά τα λεφτά όμως υπάρχει και το μικρομεσαιο i30 1.4 100ps. Μαλλον κάνουν εκπτώσεις γιατι έρχεται το facelift συντομα με νεο κινητήρα 110ps 1.5. Απο 13.900 μια αντιπροσωπεία μου το αφήνει 13.500 με μεταλλικό χρώμα. Σαν αυτο https://www.car.gr/28361799-hyundai-i-30-1-4-100hp-active Το θεμα ειναι μήπως αξιζει να περιμένω το facelift με τον 1.5 και τα 110 άλογα; Η αντιπροσωπεία αρνειται να μου πει πόσο θα κοστίζει το καινούργιο όταν ερθει Η αντιπροσωπεία αρνείται γιατί θέλει να πουλήσει το στοκ που έχει. Από την στιγμή που σε λίγο καιρό έρχεται το καινούργιο, αν μπορείς να περιμένεις και δεν βιάζεσαι περίμενε. Θα δεις πόσο κάνει το καινούργιο και αν σου αρέσει και κυρίως θα θέλουν πιο πολύ να <<ξεφορτωθούν>> το παλιό, οπότε υπάρχει ενδεχόμενο καλύτερης προσφοράς. 1
kalmik Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Πολύ αυτοκίνητο για τόσα λίγα χρήματα με μόνη ένσταση ως προς τον αναιμικό κινητήρα. Αν δεν πας πολλά ταξιδια δεν πειράζει. Η τιμούλα συμφέρει...
Dare-Devil Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Στις 20/6/2020 στις 11:18 ΜΜ, Yperaspisths είπε Το budget μου είναι περιορισμένο και δεν μπορώ να δώσω πανω απο 13.500ε. Σε αυτα τα λεφτά βρίσκω κυρίως μικρά όπως yaris κ.τ.λ. Σε αυτά τα λεφτά όμως υπάρχει και το μικρομεσαιο i30 1.4 100ps. Μαλλον κάνουν εκπτώσεις γιατι έρχεται το facelift συντομα με νεο κινητήρα 110ps 1.5. Απο 13.900 μια αντιπροσωπεία μου το αφήνει 13.500 με μεταλλικό χρώμα. Σαν αυτο https://www.car.gr/28361799-hyundai-i-30-1-4-100hp-active Το θεμα ειναι μήπως αξιζει να περιμένω το facelift με τον 1.5 και τα 110 άλογα; Η αντιπροσωπεία αρνειται να μου πει πόσο θα κοστίζει το καινούργιο όταν ερθει Οριακός κινητήρας ο 1.4 100hp για ταξίδια και φορτωμένος . Δε σου λένε τιμή είτε γιατί ακόμα δεν γνωρίζουν είτε γιατί θέλουν να ξεφορτωθούν το Stock . Όπως και να χει θα πάρεις ρίσκο αν περιμένεις γιατί όταν έρθει το facelift με το νέο κινητήρα το πιθανότερο η τιμή του να είναι υψηλότερη ή να έχει διαφορετικό εξοπλισμό απο αυτό που κοιτάς τώρα. Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να μην βρείς το συγκεκριμένο που κοιτάς τώρα όταν έρθει το facelift. Μπορεί να καταργηθεί και να μην υπάρχει stock.
cgioris Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Dare-Devil είπε Οριακός κινητήρας ο 1.4 100hp για ταξίδια και φορτωμένος . Δε σου λένε τιμή είτε γιατί ακόμα δεν γνωρίζουν είτε γιατί θέλουν να ξεφορτωθούν το Stock . Όπως και να χει θα πάρεις ρίσκο αν περιμένεις γιατί όταν έρθει το facelift με το νέο κινητήρα το πιθανότερο η τιμή του να είναι υψηλότερη ή να έχει διαφορετικό εξοπλισμό απο αυτό που κοιτάς τώρα. Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να μην βρείς το συγκεκριμένο που κοιτάς τώρα όταν έρθει το facelift. Μπορεί να καταργηθεί και να μην υπάρχει stock. Το οριακός κινητήρας πιστεύω είναι σχετικό και ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Εγώ προσωπικά με 1.4 20ετιας, με λιγότερα άλογα και φορτωμένος έχω γυρίσει την Ελλάδα και λίγο την Ευρώπη. Δεν είχα πουθενά ιδιαίτερο πρόβλημα. Σε σπάνιες περιπτώσεις πήγαινα λίγο πιο αργά και αν έπεφτα πίσω από φορτηγό (σπάνιο πλέον και αυτό με τους νέους δρόμους) απλά έκανα λίγη υπομονή και έφτανα λίγο πιο αργά στον προορισμό μου που ήταν εκεί και με περίμενε. Από την άλλη, ωραία τα νέα μοντέλα, αλλά πριν αγοράσω θα περίμενα λίγο να δω αν τυχόν βγάλει τπτ βλάβες, αδυναμίες από τις κριτικές κτλ. πριν κάνω κίνηση. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2020 από cgioris 5
Dare-Devil Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2020 52 λεπτά πριν, cgioris είπε Το οριακός κινητήρας πιστεύω είναι σχετικό και ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Εγώ προσωπικά με 1.4 20ετιας, με λιγότερα άλογα και φορτωμένος έχω γυρίσει την Ελλάδα και λίγο την Ευρώπη. Δεν είχα πουθενά ιδιαίτερο πρόβλημα. Σε σπάνιες περιπτώσεις πήγαινα λίγο πιο αργά και αν έπεφτα πίσω από φορτηγό (σπάνιο πλέον και αυτό με τους νέους δρόμους) απλά έκανα λίγη υπομονή και έφτανα λίγο πιο αργά στον προορισμό μου που ήταν εκεί και με περίμενε. Από την άλλη, ωραία τα νέα μοντέλα, αλλά πριν αγοράσω θα περίμενα λίγο να δω αν τυχόν βγάλει τπτ βλάβες, αδυναμίες από τις κριτικές κτλ. πριν κάνω κίνηση. To i30 τρίτης γενιάς του 2017 μοντέλο είναι δεν νομίζω να χρειάζεται να περιμένει να δεί κάποια πράγματα. Σε 2-3 χρόνια πιστεύω θα έχει καταργηθεί. Όσον αφορά τον κινητήρα σαφώς έχει μια δόση υποκειμενικότητας .
Krepalidis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 22/6/2020 στις 11:22 ΜΜ, cgioris είπε Το οριακός κινητήρας πιστεύω είναι σχετικό και ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Εγώ προσωπικά με 1.4 20ετιας, με λιγότερα άλογα και φορτωμένος έχω γυρίσει την Ελλάδα και λίγο την Ευρώπη. Δεν είχα πουθενά ιδιαίτερο πρόβλημα. Σε σπάνιες περιπτώσεις πήγαινα λίγο πιο αργά και αν έπεφτα πίσω από φορτηγό (σπάνιο πλέον και αυτό με τους νέους δρόμους) απλά έκανα λίγη υπομονή και έφτανα λίγο πιο αργά στον προορισμό μου που ήταν εκεί και με περίμενε. Από την άλλη, ωραία τα νέα μοντέλα, αλλά πριν αγοράσω θα περίμενα λίγο να δω αν τυχόν βγάλει τπτ βλάβες, αδυναμίες από τις κριτικές κτλ. πριν κάνω κίνηση. Σωστή συλλογιστική. Σημασία να δώσεις τι έχεις τώρα και με τι θα το αναβαθμίσεις. Σε ολοκαίνουριο μοντέλο με νέο μοτέρ χωρίς να έχουν βγει καλά καλά reviews, πόσο μάλλον τα οποία κουσούρια δεν θα πήγαινα κι ας είναι από τους πλέον αξιόπιστους κατασκευαστές. Κατά τα άλλα όντως τα 100 ατμοσφαιρικά άλογα είναι μεν τέρας αξιοπιστίας και μόνο. Σε επιδόσεις είναι στο κάτω άκρο της κατηγορίας. Τα περισσότερα πλέον αν όχι όλα τα μικρομεσαία της κατηγορίας ξεκινάνε από 110-115 τουρμπίσια άλογα. Αν δεν έχεις γλυκαθεί στις τουρμπίνες και δεν είσαι "ανταγωνιστικός" στην οδήγηση δεν θα χαλαστείς. Σε μεγάλα ταξίδια φουλ φορτωμένος προφανώς θα πρέπει να κάνεις περισσότερες αλλαγές για να προσπερασεις από ότι με ένα τουρμπάτο. ΥΓ. Πρόσεξε τα συστήματα ασφαλείας της έκδοσης. Επίσης αν δεν έχει ζήτα κάμερα οπισθοπορειας κι αισθητήρες εμπρός πίσω ή σύγκρινε με after market. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2020 από Krepalidis Ασφάλεια και αποφυγή συγκρούσεων
fragsp Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλημέρα αν συγκρίνω το i30 1.4 του 2008 με 109 ιππους και 137NM ροπή και 1268 κιλα και το clio του 2011 1,2tce με 101 ιππους(overboost 105) και 155ΝΜ ροπή με 1070 κιλά βάρος αισθάνομαι οτι το Huyndai ήταν πιο γρηγορο και δεν κουραζε τον οδηγο στον δρόμο άλλη κατηγορία βεβαια ειδικά το καλοκαίρι με το aircondition ανοιχτο στους 40 βαθμούς το turbo πέφτει στα ταρταρα και αισθάνεσαι ότι οδηγας χωρις turbo ενα απλο αυτοκινητο 1149 κυβικων(τα γκρεμισα ολα). Αλλά αμάξια με το θέμα απλώς ήθελα για συγκριση turbo με ατμοσφαιρικο σε παραπλησια αλογα. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2020 από fragsp
subdee Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Έχω το i30 του 2013, το είχα βρει σε αυτά τα λεφτά μεταχειρισμένο λιγότερο απο δυο χρόνια και το μόνο που μου έβγαλε ήταν μια κακή τσιμούχα. Αξιόπιστο αυτοκίνητο, σχετικά ήσυχο με τα κατάλληλα λάστιχα, αν δεν παραείσαι φορτωμένος έχει τη δύναμη να κάνεις μια προσπέραση γρήγορα και με ασφάλεια, με βάρος θα καταλάβεις την έλλειψη ισχύος. Του έχω κάνει 110000 χλμ απο το 2015, πήγαινε έλα Ελλάδα-Ολλανδία μέσω Βαλκανίων, κανένα πρόβλημα δεν είχα. Αλλά όπως είπαν, περίμενε να βγει το καινούργιο γιατί θα ρίξουν κι άλλο την τιμή τότε.
Krepalidis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Βασικά στα i30 και Hyundai (κορεάτικα γενικώς) ως το 2015 ας πούμε (αν όχι έως και τώρα) ενώ είναι αλεξίσφαιρα σε αξιοπιστία τείνουν να καίνε ένα κλικ πάνω από τον ευρωπαϊκό και ιαπωνικό ανταγωνισμό. Είχα τύχει σε i30 πρώτης γενιάς (που όμως δεν είχε κάνει σέρβις) να κάψω 1 άτομο με 100-110 χλμ. σταθερά, Λευκάδα Θεσσαλονίκη 60 ευρώ από 35 που έκαιγα σε Agila 1200 του 01 και που πήγαμε παρέα. Έτσι για την κουβέντα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα