rudigarcia222 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Μια απορία απλά για να ακούσω μια πιο εμπεριστατωμενη ανάλυση. Μια μικρή εισαγωγή. Έχουμε ένα παλιό φορτηγακι νίσσαν στην δουλειά τό οποίο χρησιμοποιούμε σαν ενναλακτικη επιλογή όταν τα άλλα οχήματα είναι συνεργεία κτλ. Έχει φανταστείτε ακόμα καρμπυρατέρ και κιτ υγραεριου από τα πρώτης γενιάς. Είναι ανοιχτό από κάτω όταν πατάμε σε νερά βροχής σβήνει/γενικά είναι κακόσυντηρημένο στα σέρβις καί η χρήση του δεν είναι οι ιδιαίτερα καλή καθώς το οδηγούν και αρκετά άτομα. Η ερώτηση μου είναι τι μειονέκτημα έχει για τον κινητήρα και το σύστημα υγραεριου όταν εκκινούμαι και έχουμε το κουμπί/μοχλο στη επιλογή για υγραεριο? Και ειδικά τα πρωινα όταν είναι κρύο? Υποθέτω τό καύσιμο δεν είναι στην επιθυμητή θερμοκρασία κάνει κακή καύση υψηλότερη δήλ /δεν λαδωνονται οι βαλβίδες αφού δεν περνάει καθόλου σε βενζίνη, κάτι άλλο? Μπορεί μα οδηγήσει σε μόνιμο πρόβλημα αυτό που κάνουν αρκετοί? Τελευταία παρατηρούμε και μια αστάθεια ρελαντί (βέβαια ξαναλέω μπορεί να είναι πολλοί οι λόγοι) Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2020 από rudigarcia222
darkman Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Οταν ξεκινάς υποχρεωτικά ξεκινάει με βενζίνη δεν εχει σημασία αν εσυ εχει καποιο κουμπι πατημένο και οταν η θερμοκρασια ειναι σωστη τοτε το σύστημα γυρνάει σε υγραέριο, τουλαχιστον αυτο ξερω εγω .
rudigarcia222 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 55 λεπτά πριν, darkman είπε Οταν ξεκινάς υποχρεωτικά ξεκινάει με βενζίνη δεν εχει σημασία αν εσυ εχει καποιο κουμπι πατημένο και οταν η θερμοκρασια ειναι σωστη τοτε το σύστημα γυρνάει σε υγραέριο, τουλαχιστον αυτο ξερω εγω . Ειναι με επιλογή καυσίμου. Ξαναλέω από τα πρώτα συστήματα κιτ.
darkman Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Μόλις τώρα, rudigarcia222 είπε Ειναι με επιλογή καυσίμου. Ξαναλέω από τα πρώτα συστήματα κιτ. Και εμενα απο τα παλια ηταν αλλα στο τσοπελογιαννη που το ειχα βαλει ηταν απαγορευτικο να το βαζω με το υγραεριο , μονο αν ειχα θεμα με την βενζινη , και ηθελε ιδική διαδικασία . σιγουρα θα εχεις θεμα με τα εδρανα απο της βαλβίδες και οχι απο την ιδια την βαλβίδα τωρα ανάλογος με το αμαξι ειναι και το ποτε θα στο κανει . την βενζινη την καταναλώνεις η εισαι μόνιμα με το υγραεριο ?
rudigarcia222 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 29 λεπτά πριν, darkman είπε Και εμενα απο τα παλια ηταν αλλα στο τσοπελογιαννη που το ειχα βαλει ηταν απαγορευτικο να το βαζω με το υγραεριο , μονο αν ειχα θεμα με την βενζινη , και ηθελε ιδική διαδικασία . σιγουρα θα εχεις θεμα με τα εδρανα απο της βαλβίδες και οχι απο την ιδια την βαλβίδα τωρα ανάλογος με το αμαξι ειναι και το ποτε θα στο κανει . την βενζινη την καταναλώνεις η εισαι μόνιμα με το υγραεριο ? ναι αυτο ηθελα να ρωτησω για ποιο λογο βαζουν απαγορευτικο στην εκκινηση απο υγρ. Καταναλωνουμαι και βενζινη απλα μερικοι το βαζουν μπρος και απο αεριο μονο και μαλιστα το θεωρουν νορμαλ και επειδη τελευταια κανει και κατι ασταθειες στο ρελαντι σκεφθηκα και αυτο μηπως φταιει
darkman Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Γιατι ο πνευμονας θελει το ζεστο νερο του κινητήρα για να λειτουργήσει σωστα και να κανει το υγραεριο απο υγρο σε αεριο και να το στείλει σωστα στα μπεκ αν δεν εχει πιασει την θερμοκρασια που πρεπει και το μείγμα δεν παει σωστα αλλα και ο πνεύμονας μπορει να παθει ζημιά τωρα αν εχεις καρμπυλατερ δεν ξερω τι ακριβώς κανει.
meletis_m Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 7 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Καλησπέρα. Μια απορία απλά για να ακούσω μια πιο εμπεριστατωμενη ανάλυση. Μια μικρή εισαγωγή. Έχουμε ένα παλιό φορτηγακι νίσσαν στην δουλειά τό οποίο χρησιμοποιούμε σαν ενναλακτικη επιλογή όταν τα άλλα οχήματα είναι συνεργεία κτλ. Έχει φανταστείτε ακόμα καρμπυρατέρ και κιτ υγραεριου από τα πρώτης γενιάς. Είναι ανοιχτό από κάτω όταν πατάμε σε νερά βροχής σβήνει/γενικά είναι κακόσυντηρημένο στα σέρβις καί η χρήση του δεν είναι οι ιδιαίτερα καλή καθώς το οδηγούν και αρκετά άτομα. Η ερώτηση μου είναι τι μειονέκτημα έχει για τον κινητήρα και το σύστημα υγραεριου όταν εκκινούμαι και έχουμε το κουμπί/μοχλο στη επιλογή για υγραεριο? Και ειδικά τα πρωινα όταν είναι κρύο? Υποθέτω τό καύσιμο δεν είναι στην επιθυμητή θερμοκρασία κάνει κακή καύση υψηλότερη δήλ /δεν λαδωνονται οι βαλβίδες αφού δεν περνάει καθόλου σε βενζίνη, κάτι άλλο? Μπορεί μα οδηγήσει σε μόνιμο πρόβλημα αυτό που κάνουν αρκετοί? Τελευταία παρατηρούμε και μια αστάθεια ρελαντί (βέβαια ξαναλέω μπορεί να είναι πολλοί οι λόγοι) Επειδή έχω δεί αμάξι παρόμοιας χρονολογίας στόν εγκαταστάτη , έχουν μια βίδα που τη ρυθμίζουν . Στα σύγχρονα αμάξια τήν άμεση ανάγκη τη χρησιμοποιείς και περιμένεις να ζεσταθεί καλά το αμάξι. Να κοιτάξετε το πνεύμονα του , για τήν αστάθεια του ρελαντί καθαρίστε το καρμπυρατέρ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα