redmedusa Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Αν έχει κάποιο πρόβλημα το panel ή τα παρελκόμενα λογικά πρέπει να το στείλω πίσω, να περιμένω και να ελπίζω οτι δεν αποφάσισουν οτι φταίω εγώ... Πως μπορώ να έχω έναν εκπρόσωπο τους παρόν στην εγκατάσταση του προιόντος? Υπάρχει διαθέσιμη επέκταση εγγύησης? Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2020 από redmedusa
kontow Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Αγόρασα 1η φορά τηλεόραση για την μάνα μου την περασμένη Black Friday απο το e-shop. Μας την παρέδωσαν σπίτι, κ την πίεσα να την ανοίξει/συνδέσει μέσα σε 1 εβδομάδα. Έφερε έναν παππουλη που τα "κατέχει" αυτά, εγώ δεν ήμουν παρόν. Την συνέδεσαν την 4η ημέρα. Η τηλεόραση είχε σπασμένο panel. Αμέσως έκανα 3 κινήσεις: Προφορικά μιλάω με το τοπικό e-shop - Mail Samsung Hellas - Mail E-shop. Αναλυτική περιγραφή/φωτογραφίες/ στοιχεία επικοινωνίας κτλ Από το τοπικό κατάστημα κ την Samsung Hellas, δεν βρέθηκε άκρη, μάλλον με απέφευγαν θα έλεγα, στο μειλ όμως του e-shop, είπαν ότι θα έρθουν να την παραλάβουν, πράγμα που έγινε 2 ημέρες μετά απο τον ίδιο άνθρωπο που την έφερε. Μας κοιτούσε ελαφρώς περίεργα, αλλά όλα καλά, συσκευασμένα καλά με τα παρελκόμενα κτλ. Περιμέναμε περί τις 15 ημέρες, πήραμε κανα 2 τηλέφωνα κ ήρθε άλλη τηλεόραση, με άλλο serial number, κ όλα καλά.
lamargos Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Από το you.gr έχω παραγγείλει αρκετές φορές και γενικά είναι πολύ αξιόπιστο. Πρόσφατα αγόρασα μία φθηνή LG, δεν είχα το παραμικρό θέμα. Στους όρους συναλλαγών αναφέρει ρητά : " ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ! Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα". "Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 30 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου. Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ' των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής." Γενικά, είναι επίσημος εισαγωγέας, και η αποστολή προϊόντων γίνεται με τη θυγατρική του ομίλου ACS, οπότε είναι πανεύκολο για αυτούς να ξέρουν πότε παρέλαβες και πότε διαπίστωσες πρόβλημα. Αν διαπιστώσεις αμέσως πρόβλημα, επικοινωνείς άμεσα και γενικά εξυπηρετούν, αφού δεν πρόκειται για προϊόντα παραεισαγωγής. Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω καλό είναι με την παραλαβή να κάνεις ενδελεχή έλεγχο προκειμένου να διαπιστώσεις άμεσα προβλήματα και να αξιοποιήσεις την DOA πολιτική επιστροφής. Όσον αφορά την εγγύηση, το you.gr δε νομίζω να έχει επεκτάσεις εγγύησης, είτε επί πληρωμή είτε δωρεάν, όπως πχ ο Κωτσόβολος, το Public κτλ. Ωστόσο, αν αγοράσεις από αυτούς μία τηλεόραση LG, μπορείς πανεύκολα να δηλώσεις το προϊόν στο site της LG, και μετά η ίδια η κατασκευάστρια σου δίνει διάφορες επιλογές επέκτασης εγγύησης για την τηλεόραση. Δηλαδή αγοράζεις επέκταση εγγύησης από την LG. Δες σχετικά εδώ. Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2020 από lamargos 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα