Cell_7 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, stelios18120 είπε Κλασικη ακραία αντίθεση. Κατευθειαν στο άλλο άκρο. Όχι εγώ προτείνω γάλα με 0.10 λεπτά το λίτρο. Αφου σου αρέσουν οι ακραίες αντιθέσεις 😋 Όχι θα πετάμε γενικούς όρους όπως το "φθηνό". Για εμένα η οικογενειακή Nutella είναι φτηνή, για άλλους όχι, και πάει λέγοντας. 1
spectaculator Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 20 ώρες πριν, stelios18120 είπε Μακριά από φθηνό προϊόντα Θα βρείτε τον μπελά σας (σε θέμα υγείας εννοώ) Μα τι λες ρε φίλε; Εσύ δηλαδή πόσα δίνεις για το λίτρο γάλα, 2€; Σημειωτέων δυο άλλα πραγματάκια: 1. Προϊόντα υπερτιμημένα χωρίς το επιπλέον στη τιμή τους ν' αντικατοπτρίζει κάποια πραγματική αξία. Κορόιδα μεγάλα αυτοί που τα στηρίζουν! 2. Εμπόρους που μπορούν να πωλούν φτηνότερα με αξιόλογο κέρδος τόσο από τον όγκο πωλήσεων ενός προϊόντος, όσο και από το χαμηλότερο κόστος αγοράς του προϊόντος προς πώληση από παραγωγούς σε καλύτερες τιμές λόγο όγκου, καλύτερων συμφωνιών κλπ.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, ryu_hadouken είπε Ναι αλλά όλοι θα προτιμούσαν να φάνε τυρί από τα κατσικάκια/αγελαδίτσα της γιαγιάς σου ή του γείτονα της και αυγά από τις κοτούλες της και ας μην τηρούσε τα υγειονομικά πρωτόκολλα.Γιατί τα μεν τρώγανε αγριόχορτα και τα δε τρώγανε καλαμπόκι και χωριάτικη σαλάτα. Δεν ήτανε τίγκα στα αντιβιοτικά,ορμόνες,παυσίπονα ούτε περνούσανε τη ζωή τους φυλακισμένα και ακίνητα χωρίς να δουν το φως του ήλιου. Μεγάλη κουβέντα. Όσον αφορά τη ποιότητα όταν κάτι γίνεται μαζικά defacto η ποιότητα πέφτει. Και όχι μόνο στο γάλα και στο φαγητό αλλά σε όλο τον πρωτογενή τομέα. Σκέψου ένα απλό παράδειγμα.Αν μαγειρέψεις για 200 άτομα θα μαγειρέψεις το ίδιο νόστιμα όσο θα μαγείρευες για 2 άτομα? Αν τα έτρωγαν, θα τους πηγαινε σερπαντίνα. Οι παππούδες πριν 40-50 χρόνια είχαν άλλη ανοσία στα βακτήρια που εμείς δεν έχουμε. Αντικειμενικά, τα βιομηχανικά προϊόντα είναι καλύτερα σε θέμα ποιότητας. Πιο καθαρά, πιο ελεγμένα και τα σκάνδαλα που βγαίνουν γενικά είναι ελάχιστα αν σκεφτείς την κατανάλωση τροφίμων που υπάρχει. Οι μόνοι που θα ετρωγαν τυρί απο τα κατσικάκια της γιαγιάς στην Κάτω Ραχούλα αντι για τυρί απο μονάδα είναι διάφοροι παρελθοντολάγνοι που νομίζουν πως πριν μισό αιώνα ο άνθρωπος ζούσε καλύτερα επειδή είχε κότες και έχεζε εκτός σπιτιού. Σε αυτό που θα συμφωνήσω είναι πως στη μαζική παραγωγή δεν υπάρχει, δε θα το πω ποιότητα, θα το πω μεράκι. Προφανώς ένα προϊόν που παράγεται μαζικά και φθηνά δεν θα προσεχθεί ως προς το αποτέλεσμα τόσο πολύ, π.χ. ένα τυρί δε θα ωριμάσει όσο έπρεπε ή αντίστοιχα μια μπύρα. Το οτι το τυρί ιδιωτικής ετικέτας δεν είναι τόσο νόστιμο όσο ένα επώνυμο δεν σημαίνει πως ειναι αλλοιωμένο, το γάλα ξινισμένο ή οτι στην αποθήκη κάνουν πάρτι τα ποντίκια. 2 1
maxdore217 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 8 ώρες πριν, papoys1 είπε Τώρα για καταγγελίες τι να πω.Όλοι καταλαβαίνουν γιατί γίνονται. Πιστεύω είναι τα ίδια άτομα που πάνε ενδεχομένως με καρφίτσα και τρυπάνε στα lidl καφέδες εσπρέσσο προκειμένου να αχρηστευτούν.Πολύ συχνό φαινόμενο το οποίο βλέπω σε κάθε lidl.Το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε ένα γιαούρτι σε μία μαρμελάδα να ανοίξει το καπάκι και σε πολλές αεροστεγείς συσκευασίες απλά στον καφέ φαίνονται γιατί αν πάρει αέρα σακουλιάζει.Και πολλές φορές βλέπεις όλους τους καφέδες στο ράφι έτσι. Η κακία και μικροψυχισμός σε όλο το μεγαλείο.Δεν σου αρέσει , δε γουστάρεις μην πας.Δεν σε υποχρεώνει κανείς.Το να βλέπεις όμως τέτοια φαινόμενα μόνο λύπη σου προκαλούν. Στο Μεξικό μένεις ?
margaritagr Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, Periphery είπε Στο θέμα των ανακλήσεων, επιβεβαιώνω ότι έχουμε αρκετές ανακλήσεις πολλές φορές ανά μήνα, όμως σας πληροφορώ, ότι αν ασχοληθείτε λίγο με τις ανακλήσεις του ΕΦΕΤ, θα διαπιστώσετε πως ανακλήσεις γίνονται καθημερινά σε πάμπολα προϊόντα, ανεξαρτήτως αλυσίδας και εταιρείας παραγηγής. Αν βαριέται κάποιος να ψαχτεί, ας googleάρει πρόσφατες ανακλήσεις σε προϊόντα κατάψυξης της εταιρείας ΥΨΙΣΤΟΝ ή meatka δεν θυμάμαι ακριβώς. Επίσης, να επισημάνω πως οι ανακλήσεις συμβαίνουν σαφώς έπειτα από καταγγελίες μεμονωμένων περιστατικών από πελάτες, από αυτόβουλες επισκέψεις του ΕΦΕΤ και ελέγχους, και καλώς συμβαίνουν κατά τη γνώμη μου. Αυτός είναι άλλωστε ο ρόλος του ΕΦΕΤ. Να ελέγχει και να επιβάλλει πρόστιμα και αποσύρσεις κατά το δοκούν, για την προστασία των καταναλωτών και την έμμεση πίεση στους παραγωγούς και εμπόρους να τηρούν τα απαιτούμενα πρωτόκολλα ελέγχων. Και κάτι τελευταίο για τις ανακλήσεις. Οι ανακλήσεις, για όσους δεν γνωρίζουν, ισχύουν για πολύ συγκεκριμένες παρτίδες, σε συγκεκριμένες γραμμές παραγωγής κλπ. Το ότι θα ανακληθεί πχ ένα τυρί, δεν σημαίνει πως όλα τα αντίστοιχα παραγώμενα τυριά είναι προβληματικά. Σημαίνει πως μία συγκεκριμένη παρτίδα, συγκεκριμένης ημερομηνίας παραγωγής, σε συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής (όλα αυτά είναι κωδικοποιημένα σε έναν αριθμό που ονομάζεται LOT), εμφάνισε το Χ πρόβλημα από παράγοντες που δεν έχουν να κάνουν άμεσα με την ποιότητα των υλικών, ούτε με την διαδικασία που ακολουθήθηκε. Σκεφτείτε το και λίγο διαφορετικά. Όταν μιλάμε για επεξεργασία και μεταποίηση ζωικών προϊόντων, που εκ φύσεως είναι άκρως ευπαθή και περνάνε από πολλαπλά στάδια παραγωγής και μεταφοράς/αποθήκευσης, η πιθανότητα να υπάρξει αστοχία είναι πάρα πολύ μεγάλη και συχνή. Σε γενικές γραμμες δε μιλάς παράλογα. Μονο στο παραπάνω κομμάτι αντιμετωπίζεις την ανάκληση σαν να ειναι κατι συχνό και μικρής σημασίας. Αυτή την εντύπωση μου δίνεις. Το να γίνει ανάκληση μιας παρτίδας θεωρείται τεράστιο fail στην εταιρεία. Όσοι ασχολούμαστε με τον ποιοτικό έλεγχο και τα συστηματα ασφαλειας, ξέρουμε οτι αυτο δεν πρέπει να συμβαίνει γιατί μετά παίρνει ο διάολος κόσμο και κοσμάκη. (Απο τους εργαζόμενους). Επισης η «αστοχία» μπορεί να μην ειναι όντως απο την πλευρά του εργοστασίου. Αν πχ ο χ υπάλληλος αφήσει τα γάλατα και ξινίσουν εκει θέλει ακόμα μεγαλύτερη ιχνηλάτηση. Και γι αυτο, και η εταιρεία ελέγχει το χ σουπερμάρκετ και το χ σουπερμάρκετ ελέγχει τις εταιρείες που του παράγουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Τωρα, όταν γίνονται ανακλήσεις για το χ προϊόν κι όχι γι αλλα, καταλαβαίνεις πως κατι δεν παει καλα. Ευαλοιωτο προιον ειναι ξερω γω κ το γάλα της δέλτα. Τον οποίο πρόεδρο του εφετ τον ειχα καθηγητή, όπως κ τον κύριο Χαρουτουνιάν, πρόεδρο του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 11 λεπτά πριν, margaritagr είπε Σε γενικές γραμμες δε μιλάς παράλογα. Μονο στο παραπάνω κομμάτι αντιμετωπίζεις την ανάκληση σαν να ειναι κατι συχνό και μικρής σημασίας. Αυτή την εντύπωση μου δίνεις. Το να γίνει ανάκληση μιας παρτίδας θεωρείται τεράστιο fail στην εταιρεία. Όσοι ασχολούμαστε με τον ποιοτικό έλεγχο και τα συστηματα ασφαλειας, ξέρουμε οτι αυτο δεν πρέπει να συμβαίνει γιατί μετά παίρνει ο διάολος κόσμο και κοσμάκη. (Απο τους εργαζόμενους). Επισης η «αστοχία» μπορεί να μην ειναι όντως απο την πλευρά του εργοστασίου. Αν πχ ο χ υπάλληλος αφήσει τα γάλατα και ξινίσουν εκει θέλει ακόμα μεγαλύτερη ιχνηλάτηση. Και γι αυτο, και η εταιρεία ελέγχει το χ σουπερμάρκετ και το χ σουπερμάρκετ ελέγχει τις εταιρείες που του παράγουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Τωρα, όταν γίνονται ανακλήσεις για το χ προϊόν κι όχι γι αλλα, καταλαβαίνεις πως κατι δεν παει καλα. Ευαλοιωτο προιον ειναι ξερω γω κ το γάλα της δέλτα. Τον οποίο πρόεδρο του εφετ τον ειχα καθηγητή, όπως κ τον κύριο Χαρουτουνιάν, πρόεδρο του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ότι αναφέρω στο ποστ μου, όπως προείπα, αφορά προσωπικές μου εμπειρίες και λογικά συμπεράσματα. Επίτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη για τις ανακλήσεις, γιατί έχω δουλέψει και σε άλλες αλυσίδες όπου ήταν στην καθημερινή ρουτίνα η έλεγχοι ανακλήσεων επώνυμων προϊόντων. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως όλοι είναι σκάρτοι. Όσον αφορά τη ΔΕΛΤΑ που έφερες ως παράδειγμα, μπορεί η συγκεκριμένη εταιρεία να εφαρμόζει επιπλέον προληπτικούς ελέγχους στις γραμμές παραγωγής της, με την ανάλογη επιβάρυνση στο κόστος διάθεσης των προϊόντων της. Αν γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένα, θα μ'ενδιέφερε να μάθω τι είναι αυτό που τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, αν γνωρίζεις φυσικά. Αν κάποιος θεωρεί πως το να πληρώνει 1 λίτρο γάλα 1.20€ - 1.40€ είναι ενδεδειγμένη κίνηση για να είναι σίγουρος πως καταναλώνει το καλύτερο δυνατό γάλα της αγοράς, ας το κάνει. Υπάρχει κόσμος που δεν μπορεί να διαθέσει τέτοια ποσά για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της οικογένειας σε καθημερινή βάση και προτιμά γάλατα ιδιωτικής ετικέτας με 0.60€ - 0.80€ με το ενδεχόμενο να πετύχει αστοχία. Εξάλλου, ποιος ο λόγος να υπάρχει ιδιωτική ετικέτα στα super markets εφόσον το επώνυμο είναι εγγυημένα άριστο, απλά πιο ακριβό; Για τον ίδιο ακριβώς λόγο που δεν βάζουμε όλοι super αμόλυβδη στα οχήματά μας. Επειδή είναι ασύμφορο (αν και το παράδειγμα δεν είναι 100% όμοιο γιατί πολλά αυτοκίνητα δεν πρέπει να εφοδιάζονται με super, αλλά για να γίνει λίγο πιο κατανοητό το επιχείρημά μου). Και θα το ξαναπώ. Χαίρομαι που υπάρχει ο ΕΦΕΤ και διενεργεί ελέγχους αυτοβούλως ή από καταγγελίες. Πρέπει να υπάρχει διαρκής επιτήρηση γιατί τα τρόφιμα είναι πολύ σημαντικό θέμα. Όλες οι αλυσίδες του κλάδου κόπτονται να "διαφημίζουν" την φρεσκάδα και την ποιότητά τους, όμως δεν ισχύει πάντα. Όμως δεν συμφωνώ πως το ακριβό είναι πάντα ποιοτικό. Θέλει προσοχή σε κάθε περίπτωση. Και να φέρω κι ένα τελευταίο παράδειγμα που το έζησα από γνωστούς μου. Άτομα του κύκλου μου που έγιναν γονείς, ξαφνικά είχαν αμφιβολίες για την αξιοπιστία του γάλακτος ακόμα και των επώνυμων εταιρειών, επειδή τους τα παραφούσκωσαν οι παιδίατροι και κατέληξαν να χρυσοπληρώνουν σκόνες και γάλατα τοπικών συνεταιρισμών με πολλαπλάσιο κόστος. Πράγμα που το θεωρώ τραγικό.
papoys1 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 23 λεπτά πριν, margaritagr είπε Σε γενικές γραμμες δε μιλάς παράλογα. Μονο στο παραπάνω κομμάτι αντιμετωπίζεις την ανάκληση σαν να ειναι κατι συχνό και μικρής σημασίας. Αυτή την εντύπωση μου δίνεις. Το να γίνει ανάκληση μιας παρτίδας θεωρείται τεράστιο fail στην εταιρεία. Όσοι ασχολούμαστε με τον ποιοτικό έλεγχο και τα συστηματα ασφαλειας, ξέρουμε οτι αυτο δεν πρέπει να συμβαίνει γιατί μετά παίρνει ο διάολος κόσμο και κοσμάκη. (Απο τους εργαζόμενους). Επισης η «αστοχία» μπορεί να μην ειναι όντως απο την πλευρά του εργοστασίου. Αν πχ ο χ υπάλληλος αφήσει τα γάλατα και ξινίσουν εκει θέλει ακόμα μεγαλύτερη ιχνηλάτηση. Και γι αυτο, και η εταιρεία ελέγχει το χ σουπερμάρκετ και το χ σουπερμάρκετ ελέγχει τις εταιρείες που του παράγουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Τωρα, όταν γίνονται ανακλήσεις για το χ προϊόν κι όχι γι αλλα, καταλαβαίνεις πως κατι δεν παει καλα. Ευαλοιωτο προιον ειναι ξερω γω κ το γάλα της δέλτα. Τον οποίο πρόεδρο του εφετ τον ειχα καθηγητή, όπως κ τον κύριο Χαρουτουνιάν, πρόεδρο του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ. Έχεις απόλυτο δίκιο όμως μην ξεχνάμε σε ποια χώρα ζούμε και πόσο τίμιοι είναι πολλοί έλεγχοι. Προσωπικά νοιώθω απροστάτευτος από αυτούς που είναι ταγμένοι να με προστατεύουν.Δεν λέω ότι όλοι λειτουργούν με αυτό τον τρόπο αλλά σε ένα κράτος που τον Πρόεδρο του ΕΦΕΤ του ΕΟΦ και της κάθε αρχής διοιρίζει η εκάστοτε Κυβέρνηση καταλαβαίνουμε πόσο αντικειμενικά λειτουργεί. Φαντάσου τώρα εσύ μία πολύ - πολύ μεγάλη εταιρεία που ήταν χρηματοδότης της Κυβέρνησης προεκλογικά και πες μου πόσο αντικειμενικά θα λειτουργήσει ο διορισμένος Πρόεδρος αν διαπιστωθούν 1,2 ή και 3 fail σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δείτε και πόσο έχει το γάλα στην Αγγλία https://www.tesco.com/groceries/en-GB/search?query=milk&icid=tescohp_sws-1_m-ft_in-milk_ab-226-b_out-milk Ιδιωτικής ετικέτας και όχι μόνο.
papoys1 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Δείτε και πόσο έχει το γάλα στην Αγγλία https://www.tesco.com/groceries/en-GB/search?query=milk&icid=tescohp_sws-1_m-ft_in-milk_ab-226-b_out-milk Ιδιωτικής ετικέτας και όχι μόνο. Αν πάρουμε βάσει τιμής 0,48 λίρες δηλαδή φαντάσου πόσο "καλύτερο" ποιοτικά είναι ένα γάλα ΟΛΥΜΠΟΣ που είναι παραπάνω από 100% ακριβότερο.Βρώμα και δυσωδία τα εργοστάσια των Άγγλων. Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2020 από papoys1
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 4 λεπτά πριν, papoys1 είπε Αν πάρουμε βάσει τιμής 0,48 λίρες δηλαδή φαντάσου πόσο "καλύτερο" ποιοτικά είναι ένα γάλα ΟΛΥΜΠΟΣ που είναι παραπάνω από 100% ακριβότερο.Βρώμα και δυσωδία τα εργοστάσια των Άγγλων. Το λέει ποιος ότι είναι καλύτερο;Εκτός αν το λες ειρωνικά.
karaLRS Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Δείτε και πόσο έχει το γάλα στην Αγγλία https://www.tesco.com/groceries/en-GB/search?query=milk&icid=tescohp_sws-1_m-ft_in-milk_ab-226-b_out-milk Ιδιωτικής ετικέτας και όχι μόνο. Στην Αμερική που έχει 2€ πρέπει να είναι γαλαταρα! (το γαλόνι 😜)
papoys1 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Το λέει ποιος ότι είναι καλύτερο;Εκτός αν το λες ειρωνικά. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, karaLRS είπε Στην Αμερική που έχει 2€ πρέπει να είναι γαλαταρα! (το γαλόνι 😜) 1 US gallon = 3.78541178 litres
papoys1 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε 1 US gallon = 3.78541178 litres Φαντάσου πόσο πιο λάρτζ είμαστε από τον Άγγλο και τον Αμερικάνο που εμείς το πληρώνουμε στη διπλάσια και βάλε τιμή. Ειδικά ρε παιδιά εκείνο της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής που έχει 2,20 το λίτρο φανταστείτε τι γαλατάρα πρέπει να είναι.Δεν έχω πιει ποτέ μου αλλά φοντάζομαι θα έχει θεική γεύση. Καλά τώρα το ξεχειλώσαμε οπότε έρχεται και η ώρα του κλειδώματος.
KoreanW Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Η τραγική ειρωνεία είναι το διπλανό τόπικ στο οποίο δίνουν απαντήσεις που κάθε άλλο παρακινούν σε καταγγελία μπορεί να είναι από τα ακριβά και «ποιοτικά» πρϊόντα, ποιός να ξέρει το λόγο της αδιαφορίας; Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2020 από KoreanW
Προτεινόμενες αναρτήσεις