Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, The_Judas είπε

yaris... αλλά μοντέλο του 90' για να είναι ακόμη πιο αξιόπιστο :lol:

Για το fiesta δεν ακούγεται τίποτα και έχω και αρκετούς γνωστούς που το έχουν.

Για το fiat δεν έχω ιδέα αν και γενικά οι ιταλοί ήταν από τους πρώτους που ασχολήθηκαν με το φ. αερίο.

Με ενα παλιο ιαπωνικο κινείσαι τσαμπα σε σχεση με ενα καινουργιο! πχ corolla E11  1.3

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γνωμη μου, επελεξε πετρελαιο αν μενεις σε περιοχη εκτος αθηνων και θεσσαλονικης ή αν δεν πηγαινες συχνα εκει.. δεν θα το μετανιωσεις. αγορασα προσφατα clio diesel (euro 5 ομως) και εχω βρει την υγεια μου.. ειχα grande punto 1.4 βενζινη και εκαιγε τα κερατα του! το ξεφορτωθηκα και πλεον με 30 ευρω βγαζω το μηνα (μη σου πω και 20 τωρα που επεσε κοντα στο 1 ευρω το λιτρο στα γιαννενα !!!)

αλλα η αγορα ενος euro 4 diesel ειναι επιφοβη αφου ακουγονται πολλα περι απαγορευσης κλπ.. αν και δεν τους συμφερει να τα απαγορευσουν.. ιδιο ειναι να παιρνεις 255 ευρω τελη κυκλοφοριας απο καποιον και ιδιο ειναι να παιρνεις 0 ευρω ;; οχι! ετσι σκεφτεται το ελληνικο κρατος κατα βαθος χαχαχ

Επεξ/σία από Alex-ios
Δημοσ.

Καταρχάς κυκλοφορεί στην Θεσσαλονικη Euro 4 diesel? Πρέπει να το τσεκάρεις... κατα δεύτερον, οποιοδήποτε μικρό αυτοκίνητο πόλης, κατά προτίμηση κάτω από 1400 κυβικά θα κάνει τη δουλειά σου. Ως αναφορά το LPG προσοχή στον εγκαταστάτη, εγώ έχω δύο αυτοκίνητα με LPG το ένα έχει θέματάκια συνέχεια, το άλλο δεν έχει βγάλει τίποτε απολύτως...

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Alex-ios είπε

γνωμη μου, επελεξε πετρελαιο αν μενεις σε περιοχη εκτων αθηνων και θεσσαλονικης ή αν δεν πηγαινες συχνα εκει.. δεν θα το μετανιωσεις. αγορασα προσφατα clio diesel (euro 5 ομως) και εχω βρει την υγεια μου.. ειχα grande punto 1.4 βενζινη και εκαιγε τα κερατα του! το ξεφορτωθηκα και πλεον με 30 ευρω βγαζω το μηνα (μη σου πω και 20 τωρα που επεσε κοντα στο 1 ευρω το λιτρο στα γιαννενα !!!)

αλλα η αγορα ενος euro 4 diesel ειναι επιφοβη αφου ακουγονται πολλα περι απαγορευσης κλπ.. αν και δεν τους συμφερει να τα απαγορευσουν.. ιδιο ειναι να παιρνεις 255 ευρω τελη κυκλοφοριας απο καποιον και ιδιο ειναι να παιρνεις 0 ευρω ;; οχι! ετσι σκεφτεται το ελληνικο κρατος κατα βαθος χαχαχ

 

1 λεπτό πριν, topaz είπε

Καταρχάς κυκλοφορεί στην Θεσσαλονικη Euro 4 diesel? Πρέπει να το τσεκάρεις... κατα δεύτερον, οποιοδήποτε μικρό αυτοκίνητο πόλης, κατά προτίμηση κάτω από 1400 κυβικά θα κάνει τη δουλειά σου. Ως αναφορά το LPG προσοχή στον εγκαταστάτη, εγώ έχω δύο αυτοκίνητα με LPG το ένα έχει θέματάκια συνέχεια, το άλλο δεν έχει βγάλει τίποτε απολύτως...

Απαγορευονται ρητα τα euro 4 diesel εντος αθηνας και θεσσαλονικης...

 

ts μακρυα απο Lpg απο το μπαρμπαμήτσο, εαν ειναι εργοστασιακο οχι, εαν οχι δες κατι άλλο...

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, topaz είπε

Καταρχάς κυκλοφορεί στην Θεσσαλονικη Euro 4 diesel? Πρέπει να το τσεκάρεις... κατα δεύτερον, οποιοδήποτε μικρό αυτοκίνητο πόλης, κατά προτίμηση κάτω από 1400 κυβικά θα κάνει τη δουλειά σου. Ως αναφορά το LPG προσοχή στον εγκαταστάτη, εγώ έχω δύο αυτοκίνητα με LPG το ένα έχει θέματάκια συνέχεια, το άλλο δεν έχει βγάλει τίποτε απολύτως...

ναι δυστυχως τα euro 4 απαγορευονται και στην θεσσαλονικη.. αλλα τα euro 4 ιχ τους πειραξαν... δε βλεπουν τα λεωφορεια και τα ταξι που βγαζουν ντουμανι ακομα και σταματημενα.. 

  • Like 1
Δημοσ.

https://www.car.gr/classifieds/cars/?sort=pra&price=>1000&price=<5000&mileage=>1000&mileage=<125000&doors=>4&doors=<5&make=124&fuel_type=11&doors=4-5&significant_damage=f

Αν έχουν όλα τα χαρτιά και δίνουν εγγύηση μοτερ,ατρακάριστου,χιλιομέτρων δες τα  με κανα μάστορα.

Υπόψιν οι δεξαμενές λήγουν στην 20ετία.

Δημοσ.

Νεο παιδι και θα παρεις yaris? Αναθεμα η κριση δηλαδη. Εγω οταν σπουδαζα ειχα παρει almera sport, το εδωσα πηρα mazda rx8 και μετα πηρα celica το οποιο ακομα εχω μετα απο 8 χρονια. Παρε κανα καυλιαρικο αμαξι να γουσταρεις ασε τα yaris για καμμια γρια. Με 5000 εχει πολλα 16αρια με 18αρια που αξιζουν για νεο παιδι που εισαι.  Γνωμη μου, αλλιως παρε yaris να κανεις οικονομια. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 16/6/2020 στις 9:26 ΜΜ, paylidis είπε

Καλή επιλογή το φιέστα του 09 κ έπειτα. Μη το φοβάσαι καθόλου. Από χλμ ιδανικά κοιτά για κάτω από 100000 και κατά προτίμηση βρες Αμαξι από ιδιώτη. 

 

Στις 17/6/2020 στις 12:13 ΠΜ, agnostos13 είπε

Δεν κάνεις και τα υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα.

Αυτο με τα χιλιομετρα ειναι μεγαλο θεμα στην ελλαδα. Ειναι μια καραμελα που την μαθαν οι εμποροι στους αγοραστες και εχουν πεσει οι ιδιοι στην παγιδα. Ενα φυσιολογικο αμαξι κανει 15 με 20 χιλιαδες τον χρονο αρα το αμαξι του 2009 θα ειναι λογικο να εχει 150 χιλιαδες κ πανω. Με αυτο το σκεπτικο ,δινεις στον αλλο το πατημα να γυρισει χλμ κ να σου πει το κλασικο οτι το χε ναυτικος,παπους κτλ. Αντι να κοιταμε αν ειναι συντηρημενο ενα οχημα, κοιταμε ολοι τα χιλιομετρα. Σαν μηχανικος μιλαω, θα απεριπτα ενα αμαξι με 50000 ασυντηρητα αλλα θα επελεγα ενα αμαξι με 150000 και σωστα σηντηρημενο

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Αυτο με τα χιλιομετρα ειναι μεγαλο θεμα στην ελλαδα. Ειναι μια καραμελα που την μαθαν οι εμποροι στους αγοραστες και εχουν πεσει οι ιδιοι στην παγιδα. Ενα φυσιολογικο αμαξι κανει 15 με 20 χιλιαδες τον χρονο αρα το αμαξι του 2009 θα ειναι λογικο να εχει 150 χιλιαδες κ πανω. Με αυτο το σκεπτικο ,δινεις στον αλλο το πατημα να γυρισει χλμ κ να σου πει το κλασικο οτι το χε ναυτικος,παπους κτλ. Αντι να κοιταμε αν ειναι συντηρημενο ενα οχημα, κοιταμε ολοι τα χιλιομετρα. Σαν μηχανικος μιλαω, θα απεριπτα ενα αμαξι με 50000 ασυντηρητα αλλα θα επελεγα ενα αμαξι με 150000 και σωστα σηντηρημενο

Δε διαφωνώ, απλως εαν μπορει να βρει εως 100-120 ειναι καλυτερα. Οταν κοντευει στα 200 ενα αμαξι αρχιζει και βγαζει κι αλλες φθορες περα απο τις μηχανικές. Και εγω θα προτιμουσα ένα δεκαετίας με 150000 χλμ και σερβις ανα 8000 παρα ενα με 50000 που εχει κανει 2-3 αλλαγες λαδιών ολο και ολο..

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Αυτο με τα χιλιομετρα ειναι μεγαλο θεμα στην ελλαδα. Ειναι μια καραμελα που την μαθαν οι εμποροι στους αγοραστες και εχουν πεσει οι ιδιοι στην παγιδα. Ενα φυσιολογικο αμαξι κανει 15 με 20 χιλιαδες τον χρονο αρα το αμαξι του 2009 θα ειναι λογικο να εχει 150 χιλιαδες κ πανω. Με αυτο το σκεπτικο ,δινεις στον αλλο το πατημα να γυρισει χλμ κ να σου πει το κλασικο οτι το χε ναυτικος,παπους κτλ. Αντι να κοιταμε αν ειναι συντηρημενο ενα οχημα, κοιταμε ολοι τα χιλιομετρα. Σαν μηχανικος μιλαω, θα απεριπτα ενα αμαξι με 50000 ασυντηρητα αλλα θα επελεγα ενα αμαξι με 150000 και σωστα σηντηρημενο

Μα οι περισσότεροι ψάχνουν τιμή μεταχειρισμένου και κατάσταση καινούριου και το μόνο που μπορούν να δουν είναι τα χιλιόμετρα (γι αυτό και την πατάνε)...

Το εάν είναι καλοσυντηρημένο μόνο μηχανικός μπορεί να το πει (αν δεν έχει εξωτερικές φθορές)...

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Δε διαφωνώ, απλως εαν μπορει να βρει εως 100-120 ειναι καλυτερα. Οταν κοντευει στα 200 ενα αμαξι αρχιζει και βγαζει κι αλλες φθορες περα απο τις μηχανικές. Και εγω θα προτιμουσα ένα δεκαετίας με 150000 χλμ και σερβις ανα 8000 παρα ενα με 50000 που εχει κανει 2-3 αλλαγες λαδιών ολο και ολο..

Οσον αφορα τα μηχανικα, οσο γινεται σωστη συντηρηση, τα χιλιομετρα δεν παιζουν τοσο ρολο μονο αν φτανει στο τελος η ζωη του κινητηρα και αρχιζει να καιει λαδια. Ενα αμαξι δεκαετιας αν βαζει σωστα λαδια κ οχι βενζιναδικου κ γινεται σχολαστικη συντηρηση ξεπερναει το μισο εκατομυριο χλμ, αποδειξη γι αυτο ειναι αυτοκινητα εξωτερικου,βλεπεις αγγελιες μικρομεσαιων αυτοκινητων με 400χιλ κ 500χιλ χιλιομετρα. 

Τα πολλα χλμ περισοτερο κουραζουν το εσωτερικο του αυτοκινητου, τιμονι,καθισματα, μοκετα ,κουμπια κ χειριστηρια ειδικα αν αυτος που το οδηγει ειναι κ τσαπατσουλης. 

Βλεπεις αυτοκινητα με 80000 χιλ και ειναι αχουρια και αυτοκινητα 200ων κ 300ων χιλιαδων χιλιομετρων κ ντρεπεσαι να μπεις μεσα. Ειναι βεβαια κ η ποιοτητα του αμαξιου αλλα μεγαλο ρολο παιζει κ η χρηση

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...