panatha1369 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Εχω ενα θεμα..ενω οδηγαω αυτοκινητο με πετρελαιο κανονικα χωρις να μου σβηνει ακομα και σε ανηφορες οταν οδηγαω με βενζινη μου σβηνει.μιλαω για εκκινηση παντα.. Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2020 από panatha1369
panatha1369 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 παταω γκαζι αλλα εχχω συνηθισει πετρελαιο που παιρνει απο χαμηλα..1200-1500 στροφες..σε βενζινη ομως ειναι αλλιως..
cthulhucarbide Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Καμία ουσιαστική διαφορά δεν έχει. Το πόσο γκάζι πατάς το κάνεις εμπειρικά με βάση κυρίως το γρύλισμα του μοτέρ που ακούς. Αν το γρύλισμα μικραίνει σημαίνει ότι δεν πατάς αρκετό γκάζι ενώ άμα πάει να γίνει πολύ μεγάλο απλά κουμπώνεις δευτέρα. ή τουλάχιστον έτσι έχω καταλάβει και κάνω εγώ. Κανείς νομίζω δεν κοιτάει τις στροφές για να ανεβάσει σχέση Σε κάθε περίπτωση δεν καταλαβαίνω ποιος είναι ο σκοπός του θρεντ από την στιγμή που η λύση του προβλήματος είναι αυτονόητη Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2020 από cthulhucarbide 1
dpolal Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Βασικά «απλό πρόβλημα οδηγού» θα έπρεπε να λέγεται το thread και το θέμα εξηγείται με 2 λέξεις: ελλιπή εμπειρία. 5 1
zx1234r Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 6 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Καμία ουσιαστική διαφορά δεν έχει. Το πόσο γκάζι πατάς το κάνεις εμπειρικά με βάση κυρίως το γρύλισμα του μοτέρ που ακούς. Αν το γρύλισμα μικραίνει σημαίνει ότι δεν πατάς αρκετό γκάζι ενώ άμα πάει να γίνει πολύ μεγάλο απλά κουμπώνεις δευτέρα. ή τουλάχιστον έτσι έχω καταλάβει και κάνω εγώ. Κανείς νομίζω δεν κοιτάει τις στροφές για να ανεβάσει σχέση Σε κάθε περίπτωση δεν καταλαβαίνω ποιος είναι ο σκοπός του θρεντ από την στιγμή που η λύση του προβλήματος είναι αυτονόητη θέλει ένα συγκεκριμένο process για να φτάσεις καμιά φορά στη λύση ενός προβλήματος. Δεν το χουν όλοι.... Προχθές ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών έμαθε πως να πίνει νερό με το ένα χέρι και όχι με τα δύο. Κάποιοι δυσκολεύονται.....
Gatilaras Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Επειδη το εζησα απο τον πατερα μου που απο 10 χρονια 1900αρι καρμπυρατερατο,αυτοματο βενζινα πηγε σε πετρελαιο 2λιτρο ατμοσφαιρικο για καμια 10ετια και βαλε ξαναπηγε σε βενζινα πηγαινε το σπινιαρισμα τον πρωτο καιρο καπνος,φαναρι και τετραδα ειμασταν,μετα απο λιγες μερες το συνηθησε κ ολα κομπλε.Ειναι απλα η μεταβαση απο το ενα στο αλλο συν οτι αν εχεις ηρεμη σχετικα οδηγηση ειναι ακομη πιο εντονο το θεμα,στους πιο επιθετικους ειτε το καρφωσεις κατω με βενζινη ειτε με πετρελαιο το ιδιο ειναι🤣
topaz Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Κατ εμε είναι καθαρά θέμα που πιάνει ο συμπλέκτης, και να το μάθεις. Το ίδιο πρόβλημα θα είχες με όποιο αυτοκίνητο και αν άλλαζες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα