neosstoforum Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη στην ελληνική αγορά, αλλά για κάποιον που θέλει ένα καλό gaming laptop πιστεύω είναι δυνατή περίπτωση. Δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα σε αυτά τα χρήματα με 4ης γενιάς Ryzen 7, RTX 2060 και οθόνη 144Hz. Βέβαια το να δώσεις τόσα χρήματα για αγορά από το εξωτερικό είναι και αυτό ένα ζήτημα. Ίσως όμως για κάποιους να μην υπάρχει πρόβλημα. https://www.amazon.es/dp/B087GMG3MV 1671€ στο geizhals με Windows 10, 1TB SSD και οθόνη 240Hz. https://geizhals.eu/asus-rog-zephyrus-g15-ga502iv-az001t-schwarz-a2265032.html Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2020 από neosstoforum 2 1 1
lmak Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Πολύ καλή τιμή. Προσοχή μόνο στο "Teclado QWERTY español" που σημαίνει ότι το πληκτρολόγιο είναι μεν QWERTY αλλά αρκετά πλήκτρα είναι "περίεργα". Προσωπικά με μπερδεύουν. Επίσης μάλλον έχει την 144Hz οθόνη. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2020 από lmak
neosstoforum Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 20 λεπτά πριν, lmak είπε Πολύ καλή τιμή. Προσοχή μόνο στο "Teclado QWERTY español" που σημαίνει ότι το πληκτρολόγιο είναι μεν QWERTY αλλά αρκετά πλήκτρα είναι "περίεργα". Προσωπικά με μπερδεύουν. Επίσης μάλλον έχει την 144Hz οθόνη. Ναι, μόλις το διόρθωσα. Με πρόλαβες. 😅 Νόμιζα είναι η έκδοση με τα 240Hz αλλά δεν είχα δει ότι γράφει 144Hz πάνω στην φωτογραφία. 1
giorginho Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Εύχομαι να μη χρειαστεί κανένας οτιδήποτε σχετικό με service σχετικά με Asus ή / και Amazon.es 😔 1
giorginho Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, bill987 είπε Service με amazon και είχες θέματα ??? Τραγικα θεματα... η απολυτη καταστρατηγηση δικαιωματων καταναλωτη ομως.... Εχω κανει αναφορα στην σχετικη σελιδα της Ε.Ε. Με λιγα λογια το λαπτοπ πηγε πισω για επισκευη, με την υποσχεση ειτε επισκευης ειτε αποστολής νεου, ειτε αποστολης παρομοιου, ειτε .....ακομα και αποστολης του ιδιου του προβληματικου πισω σε εμενα, και τελικα το λαπτοπ δεν το ξαναειδα ποτέ, ούτε φυσικα και καποιο αλλο, και το οφελος που ειχα απο την προσφορα εκανε φτερα και φυσικα δεν ειχα ποτέ την ευκαιρια να παραγγειλω αλλο, γιατι δεν υπηρχε αλλο προσφορα. Μονο και μονο για να μου βαλουν τα λεφτα μου πισω εφαγα 5 μηνες. Μιλαγα στο τηλεφωνο με τους Ισπανους και μου ελεγαν στις "9" το πρωι Α και στις 12 "Ω" και "ναι, ξερουμε οτι σας ειπαμε Α, αλλά τωρα δε γινεται"... Επισης κανεις δεν ηξερε και ποτέ κανεις δεν μου ειπε πού στο καλο κατεληξε το λαπτοπ! Το αμαζον Ισπανιας το εστειλε σε μια συνεργαζομενη εταιρια για σερβις με ονομα Grupo Sertec 360, οι οποιοι μεν ισχυριζονταν οτι το εστειλαν πισω στο ισπανικο αμαζον, το οποιο ισχυριζοταν οτι ποτε δεν το πηρε πισω....! Επισης το τραγικο ελαττωμα του λαπτοπ η Asus, στην οποια επισης δοκιμασα να το στειλω, το θεωρει .... μη ελαττωμα! Για τετοιο λαπτοπ (σχεδον ακριβως το ιδιο αλλά περασμενης γενιας ειχα παρει!) μιλαμε για τραγωδια. https://imgur.com/a/PsR0x0T Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2020 από giorginho 4
hasiotis_john Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Φίλε, η όλη ιστορία με το Backlight Bleeding είναι πραγματικά πονεμένη και σε καταλαβαίνω απόλυτα μιας και εγώ τρελαίνομαι όταν μου τυχαίνει. Δυστυχώς όμως σχεδόν όλες οι εταιρείες το θεωρούν φυσιολογικό και στο τέλος σε βγάζουν και περίεργο καταναλωτή ... 4
txcellas Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Προσωπικά δεν πηγαίνω στην asus ποτε ξανα μετά από κακή εμπειρία με gaming laptop "asus strix" . 3 φορές το εστειλα σε διάστημα 11μηνων.συνολικα το service το κράτησε 1,5 μήνα. 1) η πλάτη της οθόνης ετριζε (οι μεντεσεδες) 2) πρόβλημα στη μητρική 3) πρόβλημα μητρική Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είχε Καλή έξοδο της θερμότητας παρόλο επιτραπέζιου ανεμιστήρα που αγόρασα. (Οπως ειπανε) Προσπαθούσα να πάρω τα χρήματα μου πισω απο το καταστημα (με τα πράσινα γραμματα στο Περιστέρι που βγάζει καλές προσφορες, ονόματα δε λεμε) και τα πήρα μετά από καταγγελία στο συνήγορο και 100δες τηλεφωνήματα τόσο στην asus όσο και στο κατάστημα. 1150 ευρω το είχα πάρει και εννοείται το Σκρουτζ διέγραψε για το εν λογο κατάστημα την κριτική μου. Από πέρσι πηρα dell και ξεγνοιασα. Λάπτοπ παρασειγαγωγης ήταν. 3
zacharis1955 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 4 ώρες πριν, giorginho είπε Τραγικα θεματα... η απολυτη καταστρατηγηση δικαιωματων καταναλωτη ομως.... Εχω κανει αναφορα στην σχετικη σελιδα της Ε.Ε. Με λιγα λογια το λαπτοπ πηγε πισω για επισκευη, με την υποσχεση ειτε επισκευης ειτε αποστολής νεου, ειτε αποστολης παρομοιου, ειτε .....ακομα και αποστολης του ιδιου του προβληματικου πισω σε εμενα, και τελικα το λαπτοπ δεν το ξαναειδα ποτέ, ούτε φυσικα και καποιο αλλο, και το οφελος που ειχα απο την προσφορα εκανε φτερα και φυσικα δεν ειχα ποτέ την ευκαιρια να παραγγειλω αλλο, γιατι δεν υπηρχε αλλο προσφορα. Μονο και μονο για να μου βαλουν τα λεφτα μου πισω εφαγα 5 μηνες. Μιλαγα στο τηλεφωνο με τους Ισπανους και μου ελεγαν στις "9" το πρωι Α και στις 12 "Ω" και "ναι, ξερουμε οτι σας ειπαμε Α, αλλά τωρα δε γινεται"... Επισης κανεις δεν ηξερε και ποτέ κανεις δεν μου ειπε πού στο καλο κατεληξε το λαπτοπ! Το αμαζον Ισπανιας το εστειλε σε μια συνεργαζομενη εταιρια για σερβις με ονομα Grupo Sertec 360, οι οποιοι μεν ισχυριζονταν οτι το εστειλαν πισω στο ισπανικο αμαζον, το οποιο ισχυριζοταν οτι ποτε δεν το πηρε πισω....! Επισης το τραγικο ελαττωμα του λαπτοπ η Asus, στην οποια επισης δοκιμασα να το στειλω, το θεωρει .... μη ελαττωμα! Για τετοιο λαπτοπ (σχεδον ακριβως το ιδιο αλλά περασμενης γενιας ειχα παρει!) μιλαμε για τραγωδια. https://imgur.com/a/PsR0x0T 4 ώρες πριν, hasiotis_john είπε Φίλε, η όλη ιστορία με το Backlight Bleeding είναι πραγματικά πονεμένη και σε καταλαβαίνω απόλυτα μιας και εγώ τρελαίνομαι όταν μου τυχαίνει. Δυστυχώς όμως σχεδόν όλες οι εταιρείες το θεωρούν φυσιολογικό και στο τέλος σε βγάζουν και περίεργο καταναλωτή ... Το backlight bleeding είναι το μόνο -πολύ συνηθισμένο- ας πούμε "ελάττωμα" των IPS panels (ακόμα και των πολύ ακριβών)! 1
thodoris5321 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 5 ώρες πριν, giorginho είπε Τραγικα θεματα... η απολυτη καταστρατηγηση δικαιωματων καταναλωτη ομως.... Εχω κανει αναφορα στην σχετικη σελιδα της Ε.Ε. Με λιγα λογια το λαπτοπ πηγε πισω για επισκευη, με την υποσχεση ειτε επισκευης ειτε αποστολής νεου, ειτε αποστολης παρομοιου, ειτε .....ακομα και αποστολης του ιδιου του προβληματικου πισω σε εμενα, και τελικα το λαπτοπ δεν το ξαναειδα ποτέ, ούτε φυσικα και καποιο αλλο, και το οφελος που ειχα απο την προσφορα εκανε φτερα και φυσικα δεν ειχα ποτέ την ευκαιρια να παραγγειλω αλλο, γιατι δεν υπηρχε αλλο προσφορα. Μονο και μονο για να μου βαλουν τα λεφτα μου πισω εφαγα 5 μηνες. Μιλαγα στο τηλεφωνο με τους Ισπανους και μου ελεγαν στις "9" το πρωι Α και στις 12 "Ω" και "ναι, ξερουμε οτι σας ειπαμε Α, αλλά τωρα δε γινεται"... Επισης κανεις δεν ηξερε και ποτέ κανεις δεν μου ειπε πού στο καλο κατεληξε το λαπτοπ! Το αμαζον Ισπανιας το εστειλε σε μια συνεργαζομενη εταιρια για σερβις με ονομα Grupo Sertec 360, οι οποιοι μεν ισχυριζονταν οτι το εστειλαν πισω στο ισπανικο αμαζον, το οποιο ισχυριζοταν οτι ποτε δεν το πηρε πισω....! Επισης το τραγικο ελαττωμα του λαπτοπ η Asus, στην οποια επισης δοκιμασα να το στειλω, το θεωρει .... μη ελαττωμα! Για τετοιο λαπτοπ (σχεδον ακριβως το ιδιο αλλά περασμενης γενιας ειχα παρει!) μιλαμε για τραγωδια. https://imgur.com/a/PsR0x0T Κι εγώ είχα μεγάλο θέμα με το support του Amazon.es ! Τέλη του 19 αγόρασα ακριβό AMD επεξεργαστή (3800x). "Ερχεται", βλέπω το δέμα, ο κούριερ είχε πετάξει το δέμα πάνω απ την πόρτα στην αυλή, καλό ξεκίνημα ε; Το παίρνω μέσα το ανοίγω και τι να δω; Έλειπε ο επεξεργαστής! Καταπληκτικό quality check στην amazon.es, check. Μιλάω με το support, ανάθεμα αν καταλάβαινε τι σημαίνει cpu τέλος πάντων μου δημιούργησε ετικέτα να το στείλω. Το στέλνω και ενώ στο tracking φαινόταν πως έχει φτάσει σε αυτούς, αυτοί δε το "παραλάβανε" ποτέ. Μετά από πολύ καιρό και πολλές προσπάθειες στο chat μαζί τους, με περιπτώσεις όπως πχ συνομιλίες με "Karen" που απαντούσε στα 2 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα και μετά από 15 δευτερόλεπτα έλεγε "πέρασαν 3 λεπτά από το τελευταίο reply οπότε κλείνω το chat" Και άλλους που προσπαθούσαν μόνο να δείξουν ότι κάνουν κάτι μόνο για να τους αφήσεις καλή αξιολόγηση, στο να φτάνουν να μου λένε πώς μου έχουν εξηγήσει πως το κουτί που έστειλα δεν περιείχε μέσα αυτά που έπρεπε και έκλειναν το chat. Τέλος έπεσα σε έναν που τελικά ενδιαφέρθηκε όντως να βοηθήσει και κανόνισε το θέμα μέσα σε 10 λεπτά. Οπότε εν τέλη συμφωνώ για το support/service του Ισπανικού Άμαζον. 4
Geo.grv Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 44 λεπτά πριν, PS1563 είπε Αξίζει? Γτ διαβάζω για υπερθέρμανση κλπ... Εάν θυμάμαι σωστά, έχουν κλείσει κάποια vents με χαρτί/ταινία(για κάποιο λόγο). Googlare το για σιγουριά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα