nek4d Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, giorginho είπε Charge back μέσω αμφισβήτησης συναλλαγής, αν έχει πληρωθεί με πιστωτική... Δεν περναει, μονο χασιμο χρονου ειναι και το ξενοδοχειο σταματαει την επικοινωνια συνηθως με τους πελατες που πανε τραπεζα, μετα μιλανε ολοι τυπικα μεσω τραπεζων. Και οταν οι οροι προκαταβολης η προπληρωμης ειναι non-refundable, ε, το λεει και το ονομα τους, ειναι non-refundable.
sarakats85 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, nek4d είπε Δεν περναει, μονο χασιμο χρονου ειναι και το ξενοδοχειο σταματαει την επικοινωνια συνηθως με τους πελατες που πανε τραπεζα, μετα μιλανε ολοι τυπικα μεσω τραπεζων. Και οταν οι οροι προκαταβολης η προπληρωμης ειναι non-refundable, ε, το λεει και το ονομα τους, ειναι non-refundable. Ακριβώς αυτό συνέβη δυστυχώς..Την υγειά μας να έχουμε με τόσα που έγιναν και γίνονται και θα ξαναπάμε...(σίγουρα όχι Ιταλία🙃)
giorginho Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, nek4d είπε Δεν περναει, μονο χασιμο χρονου ειναι και το ξενοδοχειο σταματαει την επικοινωνια συνηθως με τους πελατες που πανε τραπεζα, μετα μιλανε ολοι τυπικα μεσω τραπεζων. Και οταν οι οροι προκαταβολης η προπληρωμης ειναι non-refundable, ε, το λεει και το ονομα τους, ειναι non-refundable. Καλά, non-refundable είναι βέβαια εφόσον αλλάξει ο πελάτης άποψη... Όχι εφόσον του ακυρώσουν την κράτηση... Πού ξανακουστηκε να πληρώσεις για κάτι που δεν λαμβάνεις με υπαιτιοτητα του άλλου και να μη σου δίνουν τα λεφτά πίσω. Έχει γίνει αυτή η νομοθεσία εδώ και 3 μήνες δυστυχώς κουρελοχαρτο και η ΕΕ σφυρίζει ακόμα προκλητικά αδιάφορα (ότι δήθεν θα την "επιβάλει").
nek4d Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, giorginho είπε Καλά, non-refundable είναι βέβαια εφόσον αλλάξει ο πελάτης άποψη... Όχι εφόσον του ακυρώσουν την κράτηση... Πού ξανακουστηκε να πληρώσεις για κάτι που δεν λαμβάνεις με υπαιτιοτητα του άλλου και να μη σου δίνουν τα λεφτά πίσω. Έχει γίνει αυτή η νομοθεσία εδώ και 3 μήνες δυστυχώς κουρελοχαρτο και η ΕΕ σφυρίζει ακόμα προκλητικά αδιάφορα (ότι δήθεν θα την "επιβάλει"). Μα δεν ακυρωνουν τα ξενοδοχεια τις κρατησεις αυτες! Τα δωματια παρεμεναν/παραμενουν μπλοκαρισμενα για τους πελατες που τα εχουν κλεισει, μη μπορωντας αλλοι εν δυναμει πελατες να τα κλεισουν, εξ'ου και τα ακυρωτικα τελη. Οι πελατες ζητανε δωρεαν ακυρωση, σε αντιθεση με τους ορους της αρχικης κρατησης και εναποκειται στην κριση και δυνατοτητα των ξενοδοχειων να επιστρεψουν τα λεφτα. Δεν υπαρχει καμια περιπτωση να παρουν λεφτα πισω οι πελατες μόνο με αμφισβητηση συναλλαγης, οι οροι ειναι ξεκαθαροι και αποστελλονται απο την τραπεζα του ξενοδοχειου στην τραπεζα του πελατη και κλεινει η υποθεση. Αν στην προκειμενη ακυρωσε το ξενοδοχειο, τοτε αναγκαστικα τα δινει πισω, αλλα κανενα ξενοδοχειο στην πραξη δεν ακυρωσε κρατησεις εν μεσω κορωνοιου, ισως λιγα ελαχιστοτατα που αποφασισαν να κλεισουν μονοι τους και προτιμησαν επιστροφες χρηματων (εφ'οσον εχουν την δυνατοτητα) και την συνεπαγομενη γενικοτερη ησυχια... Αν δεν εχουν την δυνατοτητα επιστροφης, η λυση του voucher, ειναι η μεση λυση και δεν νομιζω να υπαρχει καλυτερη αμφιπλευρα. Ολοι ταλαιπωρουνται απο αυτην την κατασταση. Τα περισσοτερα ξενοδοχεια ειναι ευελικτα στην χρηση του, μπορει καποιος να το δωσει και σε αλλον. Επισης, αποδεχονται οτι μπαινουν μεσα, καθως το voucher -συνηθως- εχει μοναχα το ποσό και οχι τις νυχτες και οι τιμες μελλοντικα θα παρουν την κατηφορα, πραγμα που σημαινει οτι ο καταναλωτης θα κερδισει παιρνοντας περισσοτερες νυχτες για τα λεφτα του ή καλυτερο δωματιο κλπ. Το μονο μελανο σημειο ειναι ... τα αναποφευκτα λουκετα..., κανεις δεν εγγυαται οτι το ξενοδοχειο που ειχε διαλεξει καποιος, θα ειναι ανοιχτο του χρονου για να τιμησει τα voucher... καποιοι επιχειρηματιες θα φυγουν νυχτα (δηλ. θα κλεισουν στο τελος της χρονιας)... μαζι και οι εργαζομενοι σε αυτα (αυτο ειναι και το τεραστιο δραμα γενικοτερα, μιλαμε για χιλιαδες ανεργους στην Ελλαδα και πολλα εκατομμυρια ατομα σε παγκοσμιο επιπεδο...). Αν δεν ξερει καποιος απο πριν την ιστορια και τα προσωπα πισω απο τα ξενοδοχεια, ειναι θεμα τυχης ποιο διαλεξε και τι θα συμβει. Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2020 από nek4d
giorginho Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 ^προφανώς δεν αναφερόμουν σε κάποιον που άλλαξε γνώμη ενώ μπορούσε να ταξιδέψει και τα ξενοδοχεία ήταν ανοιχτά, αλλά σε ο,τι αφορά διαμονή κατά την περίοδο του "απαγορευτικού". Βέβαια το (ξανα)κοίταξα και η Ε.Ε. λέει ότι δεν έχει ειδική νομοθεσία σε σχέση με αποκλειστικά κρατήσεις δωματίων (είχα λίγο-πολύ τα περί αεροπορικών από ότι φαίνεται "πρόχειρα") και ότι ισχύει η εκάστοτε νομοθεσία, οπότε πάμε με το 18μηνο voucher που είναι βέβαια "εξαργυρωσιμο" μετά τους 18 μήνες. https://www.athenslawoffice.com/uploads/6/1/7/5/61757771/ΠΝΠ_2020_04_13.pdf (σελίδα 22, #70, §3, §7)
nek4d Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Ναι, αλλα το ξαναγραψα, η δικη μας πνπ βγηκε βιαστικα τον Απριλιο, η κομισιον εβγαλε οδηγια τον Μαιο πολυ πιο ρεαλιστικη, καλυτερα να παει καποιος διακοπες του χρονου και να μην ρισκαρει να περιμενει να παρει λεφτα μετα απο 18 μηνες, μαθηματικα θα δηλωσουν πτωχευση και θα κλεισουν οι υπαρχουσες εταιρικες μορφες και θα ξανανοιξουν με αλλο ΑΦΜ, ηδη μερικα ξενοδοχεια που δεν θα ανοιξουν φετος, το εχουν κανει.
Billator Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Να ενημερώσω ότι εγώ έχω πάρει μέσω τράπεζας ήδη τα λεφτά μου σε non refundable κράτηση μέσω booking (ήταν για 8-12 Ιουνίου η κράτηση), και το μόνο αποδεικτικό που έδωσα στην τράπεζα ήταν η ανακοίνωση ακύρωσης την πτήσης μας, η μή ύπαρξη άλλου τρόπου να πάμε στην Ιταλία. Από την άλλη η airnbn μόλις ενημερώσαμε ότι η πτήση ακυρώθηκε για την κράτηση (12-16 Ιουνίου) μας επέστρεψε κατευθείαν όλο το ποσό σε κατάλυμα με αυστηρή πολιτική. 1
glamor Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 14/6/2020 στις 10:38 ΠΜ, sarakats85 είπε Είχα κάνει κράτηση από Δεκεμβριο για μέσα Μαΐου για ένα κατάλυμα στην ιταλια για μια εβδομάδα. Λόγω της καραντινας ακύρωθηκε και μάντεψτε από τα 500ε που στοιχισε το κατάλυμα δεν πήρα ούτε ευρώ πίσω.. Μου είπαν να επικοινωνήσω με το ξενοδοχείο.. Off topic αλλά μιλάμε για αληταρια και κανένας δεν τους ακουμπάει.. μια τα ιδια αλλα λιγοτερα λεφτα (€80) λογο του "no refund" ενω σε αλλα 2 μερη (Γένοβα και Βαρέζε ) μου επιστρεψανε τα λεφτα σχεδων αμεσα οταν ξεκινησα της ακυρωσεις Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2020 από glamor
nek4d Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Και Booking και AirBnb και Expedia, εδωσαν λεφτα πισω σε καποιες κρατησεις που πληρουσαν συγκεκριμενες προδιαγραφες με βαση ημερομηνιες κρατησης και αφιξης καθως και χωρα προελευσης και προορισμου. Ο αλγοριθμος ειναι αρκετα πολυπλοκος, διαφορετικος ανα εταιρεια και υπαγεται στα ψιλα γραμματα της πολιτικης τους για "συνθηκες ανωτερας βιας". Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2020 από nek4d 1
takjar Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 16 ώρες πριν, gbras είπε Δεν δουλευει Κάνε uninstall και reinstall την εφαρμογή και ξαναδοκίμασε
fotodv7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2020 Έλαβα τα 10€ στο πορτοφόλι μου, πάτησα να δω τα διαθέσιμα καταλύματα, έκλεισα διαμονή αλλά δεν φαίνεται κάπου ή έκπτωση ακομα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα