Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bjj-p είπε

γιατι το λες αυτο;  τα aftermarket απο γνωστες εταιρειες εχουν μεγαλο ευρος αυτοκινητων που ταιριαζουν.Στα φωτα συμφωνω, αλλα εκει ακομη και λαμπες απο κινα μπορει να βαλει ο ιδιοκτητης, δεν σημαινει οτι εχουν  επαρκη φωτισμο ή οτι  βγαζουν το  φωτισμο  που λενε. Νομιζω οτι με τις γνωστες εταιρειες αftermarket δεν υπαρχει προβλημα συμβατοτητας, με οτιδηποτε φθηνο απο κινα δεν ξερει κανεις.

Τα λαστιχα ειναι αλλη κουβεντα. Γιατι θεωρεις οτι αυτο που λεει η μαμα εταιρεια ειναι το βελτιστο; Επισης, καθε ζαντα εχει και ενα ευρος διαστασεων ελαστικου που κουμπωνει πανω της. Αν θελουν να μειωσουν ρυπους  σε ενα αμαξι πχ, θα βαλουν πιο λεπτο.  Το ιδιο καλουπι απο εταιρειες που χρησιμοποιουν το ιδιο πατρον, φοραει διαφορετικες διαστασεις λαστιχου αναλογα την εταιρεια.

Λενε οτι η 16 αρα ειναι πιο ανετη. Δεν ισχυει;

Υπάρχουν χιλιάδες aftermarket που έχουν έγκριση,εχω βαλει και εγω,εξατμιση,αποστατες,ελατηρια,αυτό θέλω να πω,και υπάρχουν πολλά που δεν έχουν.

Όπως και υπάρχουν πολλές διαστάσεις που εγκρίνει η μαμά εταιρεία,χαρακτηριστικά στο δικό μου εγκρίνει από 15αρα μέχρι 19αρα.Πιο άνετο ναι είναι με 16αρα,και αυτή ήταν η εργοστασιακή διάσταση.

Στο άλλο μου αμάξι εγκρίνει 2 διαστάσεις.

Επεξ/σία από jmmys
  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

αν αλλαξει η ζαντα ητοι και το βημα του αυτοκινητου ολα αλλαζουν,κυριως καυσιμο(και αν εχει καποια ιπποδυναμη παει και ερχεται).....ο κατασκευαστης που δινει μια διασταση ζαντας ελαστικου και μια η δυο παραλλαγες το εχει μελετησει ωστε να μην επιρεαζει το αυτοκινητο μαλλον δε ξερει τι του γινεται...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, kostasbm είπε

αν αλλαξει η ζαντα ητοι και το βημα του αυτοκινητου ολα αλλαζουν,κυριως καυσιμο(και αν εχει καποια ιπποδυναμη παει και ερχεται).....ο κατασκευαστης που δινει μια διασταση ζαντας ελαστικου και μια η δυο παραλλαγες το εχει μελετησει ωστε να μην επιρεαζει το αυτοκινητο μαλλον δε ξερει τι του γινεται...

Να το επηρεαζει Οσο το δυνατον λιγοτερο. για διαστασεις αντιπροσωπειας  μιλαω αλλα μαλλον δεν εχεις ιδεα περα απο θεωρια και αυτη στο περιπου. Στο θεμα εχεις απαντηση τι συστηνεις ως προς την ανεση;

Επεξ/σία από bjj-p
Δημοσ.

Είχα σε εργοστασιακές σιδερένιες ζάντες διαστάσεις 185/65/15.Επειδή το αμάξι ήταν ασταθές στις στροφές και στην εθνική σε ανωμαλίες δρόμου κοινούσε πολύ σαν βάρκα, έβαλα 4 αμορτισέρ της Kayaba.

Μετά αλλάχτηκαν οι ζάντες σε αλουμινίου 16" και λάστιχα 205/50/16 Bridgestone Turanza (Καλό λάστιχο).Ταυτόχρονα με τα ζαντολάστιχα έβαλα και 4 ημίσκληρα ελατήρια της Apex και το αμάξι χαμήλωσε κάπου 3.5 cm.Αυτό μου πρότειναν σε μαγαζί με ζάντες κλπ.

Δεν είχε καμία σχέση, αρκετά πιο σταθερό αλλά είχα κραδασμούς.Τα επόμενα λάστιχα ήταν τα Cinturato της Pirelli σε διαστάσεις 195/55/16, μικρότερο πάτημα αλλά λιγότεροι κραδασμοί λόγω μεγαλύτερου προφίλ.Αυτά έχω ακόμα.

Κανονικά έπρεπε να βάλω ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αλλά ήταν πανάκριβα, ουσιαστικά τώρα τα απλά αμορτισέρ είναι πρεσσαρισμένα, δεν λειτουργούν σε όλο το μήκος τους και λογικά θα κρατήσουν λιγότερα χμ.Νομίζω πως έχω κρατήσει τα εργοστασιακά αμορτισέρ και ελατήρια.

Είχα διαβάσει αργότερα πως κανονικά πρέπει να γίνεται μελέτη στο αμάξι με βάση διάφορους παράγοντες όταν γίνεται μετατροπή γιατί σχετίζεται με την γεωμετρία, βάρος, διαστάσεις κλπ του αυτοκινήτου.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, AntiCambeR είπε

Είχα σε εργοστασιακές σιδερένιες ζάντες διαστάσεις 185/65/15.Επειδή το αμάξι ήταν ασταθές στις στροφές και στην εθνική σε ανωμαλίες δρόμου κοινούσε πολύ σαν βάρκα, έβαλα 4 αμορτισέρ της Kayaba.

Μετά αλλάχτηκαν οι ζάντες σε αλουμινίου 16" και λάστιχα 205/50/16 Bridgestone Turanza (Καλό λάστιχο).Ταυτόχρονα με τα ζαντολάστιχα έβαλα και 4 ημίσκληρα ελατήρια της Apex και το αμάξι χαμήλωσε κάπου 3.5 cm.Αυτό μου πρότειναν σε μαγαζί με ζάντες κλπ.

Δεν είχε καμία σχέση, αρκετά πιο σταθερό αλλά είχα κραδασμούς.Τα επόμενα λάστιχα ήταν τα Cinturato της Pirelli σε διαστάσεις 195/55/16, μικρότερο πάτημα αλλά λιγότεροι κραδασμοί λόγω μεγαλύτερου προφίλ.Αυτά έχω ακόμα.

Κανονικά έπρεπε να βάλω ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αλλά ήταν πανάκριβα, ουσιαστικά τώρα τα απλά αμορτισέρ είναι πρεσσαρισμένα, δεν λειτουργούν σε όλο το μήκος τους και λογικά θα κρατήσουν λιγότερα χμ.Νομίζω πως έχω κρατήσει τα εργοστασιακά αμορτισέρ και ελατήρια.

Είχα διαβάσει αργότερα πως κανονικά πρέπει να γίνεται μελέτη στο αμάξι με βάση διάφορους παράγοντες όταν γίνεται μετατροπή γιατί σχετίζεται με την γεωμετρία, βάρος, διαστάσεις κλπ του αυτοκινήτου.

Φαινεται οτι χαμηλωσες το αμαξι και δεν εκανε η συνηθισμενη διασταση που ειναι 205/60/16 γιαυτο και πηγες σε 205/50/16
οπου ειναι αρκετη η διαφορα στο προφιλ.

 

Δημοσ.

δε μας λες απο περιεργεια και τι τουτου εχεις γιατι βλεπω εχεις κανει καποιες μετατροπες που μπορει ποτε πια να μην εχεις αυτο που ψαχνεις  

 

 

 

 

Δημοσ.
Στις 27/6/2020 στις 6:42 ΜΜ, _BASSstarlet_ είπε

Τις ζάντες τις διαλέγουμε ανάλογα των δρόμων, ή για τις καφετέριες;

Εξαρτάται που κινείσαι.. αν πας μόνο σε καφετέριες  για τις καφετέριες ;)

Δημοσ.

Νομίζω ότι όσο μικρότερη ζάντα, τόσο καλύτερα, διότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού με τη συνολική  διάμετρο του ελαστικού να παραμένει κοντά στην εργοστασιακή (+/- 3%)

Δημοσ.

Έχει η γυναίκα μου ένα fiat 500 με 16αρα ζαντα και 45αρι λάστιχο. Αυτη η διάσταση ΔΕΝ είναι η ιδανικη για ελληνικούς δρόμους.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, G.bar είπε

Έχει η γυναίκα μου ένα fiat 500 με 16αρα ζαντα και 45αρι λάστιχο. Αυτη η διάσταση ΔΕΝ είναι η ιδανικη για ελληνικούς δρόμους.

GIF by Monster Jam

 

Αυτή;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

GIF by Monster Jam

Αυτή;

Με τους καροδρομους που εχουμε γεματους μπαλωματα, τετοια χρειαζονται

Δημοσ.

το δικό μου με 245/40/17 πίσω και 225/45/17 μποστά και δε κοπανάει. Δεν είναι μόνο η ζάντα αλλά και το είδος ανάρτησης , οι σύνδεσμοι κλπ. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω...οι κατασκευαστές το έχουν παραξηλώσει με τα προφίλ ελαστικών και τα μεγέθη ζαντών.

Κάποτε η M3 είχε 15άρες.

Το «καλύτερο» προφίλ το έχω δει σε Golf, νομίζω 2 ή 3...μιλάμε για 70άρι!

Ο Πέττας πρέπει να είναι κροίσος...

 

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Δημοσ.
10 ώρες πριν, _BASSstarlet_ είπε

Δεν ξέρω...οι κατασκευαστές το έχουν παραξηλώσει με τα προφίλ ελαστικών και τα μεγέθη ζαντών.

Κάποτε η M3 είχε 15άρες.

Το «καλύτερο» προφίλ το έχω δει σε Golf, νομίζω 2 ή 3...μιλάμε για 70άρι!

Ο Πέττας πρέπει να είναι κροίσος...

82αρι φόραγε το golf 4 νομίζω.Μπαλόνι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...