agnostos13 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 110mm πλευρικό προφίλ σε μεγάλη ζάντα (17”+) μόνο σε suv μπορείς να βρεις... Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2020 από agnostos13
Dark_Nightfall Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 29 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Ευθυγράμμιση κάνετε σε κάθε αλλαγή ελαστικού ή μόνο ζυγοστάθμιση; Ευθυγράμμιση δεν χρειάζεται ,ζυγοστάθμιση ναι.
bjj-p Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, gergios.boussias είπε ωιμε, ειλικρινα για το θεμα αυτοκινητο πλεον εχει σταματησει να μου προκαλει εντυπωση το οτιδηποτε και να διαβασω. μεγεθος ζαντας? σιγα τωρα, το προβλημα ξερεις ποιο ειναι ? ποσα κυβικα εκατοστα χωρητικοτητα εχει το πορτ μπαγκαζ? παρατήρησε το αυτοκίνητο από μακριά, μήπως η πόρτα ή τα φτερά έχουν ελαφρώς διαφορετικό χρώμα; το κενό ανάμεσα στο καπό και τα φτερά, είναι ίδιο και στις δύο πλευρές; αν το αυτοκίνητο είναι 3-πορτο τα καθισματα «διπλώνουν» εύκολα? κλπ. καταλαβες νομιζω το ποιντ. εχουμε κανει την αγορα αυτοκινητου επιστημη. και μετα βριζουμε ολη μερα γιατι αγορασαμε το χειροτερο. μεγεθος ζαντας για ελληνικους δρομους! δηλαδη αν πας βουλγαρια ταξιδι θα αλλαξεις ζαντες στα συνορα? (το τραβηξα λιγο για να δειξω την υπερβολη) Αντιθετως, αντι να διαλεξω ζαντα με βαση την ομορφια ή το πιο μεγαλη θα ειναι πιο καλη βαζω τον παραγοντα ανεση μεσα που ειναι σημαντικος για εμενα. Οι Ελληνικοι δρομοι ξερεις οτι δεν ειναι οι καλυτεροι, ειδικα αν εχεις περασει λιγο απο Ευρωπαικο εξωτερικο, ακομη και βαλκανια με καποιες εξαιρεσεις. παρατηρωντας τις ροδες απο διαφορα αυτοκινητα μπορεις να βρεις απο landrover με 16αρα ζαντα και τεραστιο υψος λαστιχου μεχρι μικρο αυτοκινητο με 17-18αρα και και λεπτο λαστιχο. Αντιθετως, παλιοτερα ειχα αυτοκινητο με 14αρα ζαντα.Σιγουρα θα υπαρχουν καποιοι συνδιασμοι που δουλευουν καλυτερα στους ιδιομορφους δρομους. Αυτο ζητησα απο την εμπειρια σας να μου πειτε την αποψη σας και γραφτηκαν πολυ ενδιαφεροντα πραγματα που μπορει κανεις να λαβει υποψιν. οποτε αυτη η υπερβολη οχι δεν βοηθησε και δεν επιασα το point. 53 λεπτά πριν, agap είπε Αυτο που παιζει ρολο ειναι το πλευρικο υψος οποιασδηποτε διαστασης ελαστικου...Ως γνωστο το πλευρικο υψος οποιασδηποτε διαστασης ελαστικου προκυπτει απο τον πολλαπλασιασμο του πλατους του επι το προφιλ του.Αρα ενα 225/45/17 εχει υψος πλευρικου προφιλ 225*0.45=101.25...ενα 205/55/16 εχει 205*0.55=112.75.Αρα ας μιλησουμε καλυτερα για πλευρικα προφιλ ανεξαρτητως διαστασεων ζαντας (14,15,16,17,18 κλπ) γιατι αυτο ειναι το καιριο σημειο που αποροφα τους κραδασμους.Κατα την εμπειρια μου λοιπον οτιδηποτε κατω απο 110 πλευρικο προφιλ για ελληνικους δρομους κοπαναει και επισης κλαταρει πολυ πιο συχνα με αποτελεσμα συχνες επισκεψεις και ταλαιπωριες στα βουλκανιζατερ... Ελπιζω να βοηθησα... Πολυ χρησιμο!!! αν υπαρχει πανω απο 110 σε 2 διαστασεις, τι ειναι καλυτερο να επιλεξεις; Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2020 από bjj-p
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 10 λεπτά πριν, bjj-p είπε Αντιθετως, αντι να διαλεξω ζαντα με βαση την ομορφια ή το πιο μεγαλη θα ειναι πιο καλη βαζω τον παραγοντα ανεση μεσα που ειναι σημαντικος για εμενα. Οι Ελληνικοι δρομοι ξερεις οτι δεν ειναι οι καλυτεροι, ειδικα αν εχεις περασει λιγο απο Ευρωπαικο εξωτερικο, ακομη και βαλκανια με καποιες εξαιρεσεις. παρατηρωντας τις ροδες απο διαφορα αυτοκινητα μπορεις να βρεις απο landrover με 16αρα ζαντα και τεραστιο υψος λαστιχου μεχρι μικρο αυτοκινητο με 17-18αρα και και λεπτο λαστιχο. Αντιθετως, παλιοτερα ειχα αυτοκινητο με 14αρα ζαντα.Σιγουρα θα υπαρχουν καποιοι συνδιασμοι που δουλευουν καλυτερα στους ιδιομορφους δρομους. Αυτο ζητησα απο την εμπειρια σας να μου πειτε την αποψη σας και γραφτηκαν πολυ ενδιαφεροντα πραγματα που μπορει κανεις να λαβει υποψιν. οποτε αυτη η υπερβολη οχι δεν βοηθησε και δεν επιασα το point. μιλας με ανθρωπο που εχει κανει απο πανω απο 2 εκ. χλμ στα 27 χρονια που οδηγει. τα 16 επαγγελματικα. (οχι οτι τα ιδωτικα ειναι λιγα , αλλα το προσπερναω) αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το εξης: σε τι θα σε βοηθησει μια ζαντα χ (π,χ 15αρα) σχεση με μια αλλη (π.χ 17αρα ή 14αρα) δηλαδη, μου λες για να καταλαβω, οτι αν σε βαλω πανω σε ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο χωρις να δεις τις ζαντες και παμε ταξιδι θα καταλαβεις διαφορες απο μια 14αρα ή μια 16αρα ζαντα? (επαναλαμβανω χωρις να δεις τις ζαντες). απαντησε σε αυτο , για να κανουμε κουβεντα αν θες.
Black Demis Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Ευθυγράμμιση κάνετε σε κάθε αλλαγή ελαστικού ή μόνο ζυγοστάθμιση; Ανάλογα εγώ έκανα γιατί έπρεπε το έλεγε και manual, αλλιος το κάνει αν το αυτοκίνητο τραβάει λίγο δεξιά αριστερά η είναι ασταθές κλπ
bjj-p Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 13 λεπτά πριν, gergios.boussias είπε μιλας με ανθρωπο που εχει κανει απο πανω απο 2 εκ. χλμ στα 27 χρονια που οδηγει. τα 16 επαγγελματικα. (οχι οτι τα ιδωτικα ειναι λιγα , αλλα το προσπερναω) αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το εξης: σε τι θα σε βοηθησει μια ζαντα χ (π,χ 15αρα) σχεση με μια αλλη (π.χ 17αρα ή 14αρα) δηλαδη, μου λες για να καταλαβω, οτι αν σε βαλω πανω σε ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο χωρις να δεις τις ζαντες και παμε ταξιδι θα καταλαβεις διαφορες απο μια 14αρα ή μια 16αρα ζαντα? (επαναλαμβανω χωρις να δεις τις ζαντες). απαντησε σε αυτο , για να κανουμε κουβεντα αν θες. Στο ταξιδι που λες δεν θα δω διαφορα γιατι οι κακοτεχνιες ειναι λιγοτερες. Στους καθημερινους καροδρομους σιγουρα θα δω οπως ειχα δει οταν αλλαξα διασταση στους 14αρηδες τροχους.
Dinos1973 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Ευθυγράμμιση κάνετε σε κάθε αλλαγή ελαστικού ή μόνο ζυγοστάθμιση; Εάν τα λάστιχα είναι φαγωμένα περίεργα και όχι ομοιόμορφα. Αλλά θα το καταλάβεις και από την αίσθηση του τιμονιού, δηλαδή στην ευθεία θα τραβάει αριστερά η δεξιά, κανονικά με ταχύτητα έως 80 χλμ εάν αφήνεις το τιμόνι το αυτοκίνητο θα πρέπει να μένει στην ευθεία. 38 λεπτά πριν, gergios.boussias είπε μιλας με ανθρωπο που εχει κανει απο πανω απο 2 εκ. χλμ στα 27 χρονια που οδηγει. τα 16 επαγγελματικα. (οχι οτι τα ιδωτικα ειναι λιγα , αλλα το προσπερναω) αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το εξης: σε τι θα σε βοηθησει μια ζαντα χ (π,χ 15αρα) σχεση με μια αλλη (π.χ 17αρα ή 14αρα) δηλαδη, μου λες για να καταλαβω, οτι αν σε βαλω πανω σε ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο χωρις να δεις τις ζαντες και παμε ταξιδι θα καταλαβεις διαφορες απο μια 14αρα ή μια 16αρα ζαντα? (επαναλαμβανω χωρις να δεις τις ζαντες). απαντησε σε αυτο , για να κανουμε κουβεντα αν θες. Ας κοιτάξει κάποιος το μέγεθος τις ζάντας και το ύψος του ελαστικού στην f1 και θα καταλάβει!
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 24 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Εάν τα λάστιχα είναι φαγωμένα περίεργα και όχι ομοιόμορφα. Αλλά θα το καταλάβεις και από την αίσθηση του τιμονιού, δηλαδή στην ευθεία θα τραβάει αριστερά η δεξιά, κανονικά με ταχύτητα έως 80 χλμ εάν αφήνεις το τιμόνι το αυτοκίνητο θα πρέπει να μένει στην ευθεία. Ας κοιτάξει κάποιος το μέγεθος τις ζάντας και το ύψος του ελαστικού στην f1 και θα καταλάβει! ε, ναι. διοτι ολα τα αυτοκινητα μας ειναι αντιγραφες της F1. 😀
agap Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, bjj-p είπε Αντιθετως, αντι να διαλεξω ζαντα με βαση την ομορφια ή το πιο μεγαλη θα ειναι πιο καλη βαζω τον παραγοντα ανεση μεσα που ειναι σημαντικος για εμενα. Οι Ελληνικοι δρομοι ξερεις οτι δεν ειναι οι καλυτεροι, ειδικα αν εχεις περασει λιγο απο Ευρωπαικο εξωτερικο, ακομη και βαλκανια με καποιες εξαιρεσεις. παρατηρωντας τις ροδες απο διαφορα αυτοκινητα μπορεις να βρεις απο landrover με 16αρα ζαντα και τεραστιο υψος λαστιχου μεχρι μικρο αυτοκινητο με 17-18αρα και και λεπτο λαστιχο. Αντιθετως, παλιοτερα ειχα αυτοκινητο με 14αρα ζαντα.Σιγουρα θα υπαρχουν καποιοι συνδιασμοι που δουλευουν καλυτερα στους ιδιομορφους δρομους. Αυτο ζητησα απο την εμπειρια σας να μου πειτε την αποψη σας και γραφτηκαν πολυ ενδιαφεροντα πραγματα που μπορει κανεις να λαβει υποψιν. οποτε αυτη η υπερβολη οχι δεν βοηθησε και δεν επιασα το point. Πολυ χρησιμο!!! αν υπαρχει πανω απο 110 σε 2 διαστασεις, τι ειναι καλυτερο να επιλεξεις; διαλεγεις παντα αυτο που ταιριαζει στο αυτοκινητο σου σε βημα...οταν εννοω βημα αναφερομαι στην αναλογως ισοδυναμη διασταση ελαστικου απο τους πινακες ...δηλαδη η διαμετρος συνολικη ζαντας μαζι με λαστιχο πρεπει ναναι παντα πολυ κοντα με του κατασκευαστη του οχηματος...αλλιως αλλαζει το βημα απο τη μεταδοση του κιβωτιου ....το κοντερ θα γραφει βλακιες...η θα επιταχυνεις πολυ γρηγορα χωρις τελικη ταχυτητα....η θα επιταχυνει αργα και δεν θα πιανεις την τελικη ταχυτητα του κατασκευαστη λογω μεγαλου βηματος μεταδοσης...ολα εχουν τις προδιαγραφες τους ...γενικα δεν βαζουμε οτι μας αρεσει εμφανισιακα αλλα οτι προβλεπεται χωρις μεταβολες στην μεταδοση του οχηματος
agnostos13 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 6 ώρες πριν, bjj-p είπε Αντιθετως, αντι να διαλεξω ζαντα με βαση την ομορφια ή το πιο μεγαλη θα ειναι πιο καλη βαζω τον παραγοντα ανεση μεσα που ειναι σημαντικος για εμενα. Οι Ελληνικοι δρομοι ξερεις οτι δεν ειναι οι καλυτεροι, ειδικα αν εχεις περασει λιγο απο Ευρωπαικο εξωτερικο, ακομη και βαλκανια με καποιες εξαιρεσεις. παρατηρωντας τις ροδες απο διαφορα αυτοκινητα μπορεις να βρεις απο landrover με 16αρα ζαντα και τεραστιο υψος λαστιχου μεχρι μικρο αυτοκινητο με 17-18αρα και και λεπτο λαστιχο. Αντιθετως, παλιοτερα ειχα αυτοκινητο με 14αρα ζαντα.Σιγουρα θα υπαρχουν καποιοι συνδιασμοι που δουλευουν καλυτερα στους ιδιομορφους δρομους. Αυτο ζητησα απο την εμπειρια σας να μου πειτε την αποψη σας και γραφτηκαν πολυ ενδιαφεροντα πραγματα που μπορει κανεις να λαβει υποψιν. οποτε αυτη η υπερβολη οχι δεν βοηθησε και δεν επιασα το point. Πολυ χρησιμο!!! αν υπαρχει πανω απο 110 σε 2 διαστασεις, τι ειναι καλυτερο να επιλεξεις; Αν σε ενδιαφέρει μόνο η άνεση δες ζάντες μέχρι 16” και φυσικά δεν θα πρέπει να πάρεις κάποια sport έκδοση με σφιχτές αναρτήσεις... Επίσης με 50αρι προφίλ ελαστικού και πάνω θα είσαι καλυμμένος... 2 1
bjj-p Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 τι λετε για 205/60/R16 και 215/50/R17. Ειναι πολυ συνηθισμενες διαστασεις. Εχουν μεγαλη διαφορα στην ανεση;
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Όχι δεν έχουν. Εγώ επίσης εύχομαι κάποια μέρα τα ελληνικά ΚΤΕΟ να ελέγχουν αν οι διαστάσεις ζαντων/ελαστικών που έχει το αμαξι να είναι μεσα στις επιτρεπόμενες διαστάσεις που προβλέπει η μαμά εταιρεία,και αν όχι να κόβεται,και όχι να βάζει ο καθένας ότι γουστάρει ή ότι του πει ο έμπορος ελαστικών επειδη εκείνος τάχα ξέρει καλύτερα από αυτούς που κατασκεύασαν το αμάξι.Οχι δεν ξέρει. Επίσης οτιδήποτε aftermarket μπαίνει στο αμάξι,ζάντες,φώτα,εξατμίσεις κλπ να έχουν επίσημη γραπτή έγκριση από την κατασκευάστρια εταιρεία για το κάθε συγκεκριμένο αμάξι και για φώτα ειδικά,έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο. Σενάριο επιστημονικής φαντασίας βέβαια για ελληνικά δεδομένα.
bjj-p Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, jmmys είπε Εγώ επίσης εύχομαι κάποια μέρα τα ελληνικά ΚΤΕΟ να ελέγχουν αν οι διαστάσεις ζαντων/ελαστικών που έχει το αμαξι να είναι μεσα στις επιτρεπόμενες διαστάσεις που προβλέπει η μαμά εταιρεία,και αν όχι να κόβεται,και όχι να βάζει ο καθένας ότι γουστάρει ή ότι του πει ο έμπορος ελαστικών επειδη εκείνος τάχα ξέρει καλύτερα από αυτούς που κατασκεύασαν το αμάξι.Οχι δεν ξέρει. Επίσης οτιδήποτε aftermarket μπαίνει στο αμάξι,ζάντες,φώτα,εξατμίσεις κλπ να έχουν επίσημη γραπτή έγκριση από την κατασκευάστρια εταιρεία για το κάθε συγκεκριμένο αμάξι και για φώτα ειδικά,έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο. γιατι το λες αυτο; τα aftermarket απο γνωστες εταιρειες εχουν μεγαλο ευρος αυτοκινητων που ταιριαζουν.Στα φωτα συμφωνω, αλλα εκει ακομη και λαμπες απο κινα μπορει να βαλει ο ιδιοκτητης, δεν σημαινει οτι εχουν επαρκη φωτισμο ή οτι βγαζουν το φωτισμο που λενε. Νομιζω οτι με τις γνωστες εταιρειες αftermarket δεν υπαρχει προβλημα συμβατοτητας, με οτιδηποτε φθηνο απο κινα δεν ξερει κανεις. Τα λαστιχα ειναι αλλη κουβεντα. Γιατι θεωρεις οτι αυτο που λεει η μαμα εταιρεια ειναι το βελτιστο; Επισης, καθε ζαντα εχει και ενα ευρος διαστασεων ελαστικου που κουμπωνει πανω της. Αν θελουν να μειωσουν ρυπους σε ενα αμαξι πχ, θα βαλουν πιο λεπτο. Το ιδιο καλουπι απο εταιρειες που χρησιμοποιουν το ιδιο πατρον, φοραει διαφορετικες διαστασεις λαστιχου αναλογα την εταιρεια. 24 λεπτά πριν, jmmys είπε Όχι δεν έχουν. Λενε οτι η 16 αρα ειναι πιο ανετη. Δεν ισχυει; Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2020 από bjj-p
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, bjj-p είπε τι λετε για 205/60/R16 και 215/50/R17. Ειναι πολυ συνηθισμενες διαστασεις. Εχουν μεγαλη διαφορα στην ανεση; Στην άνεση παίζουν τόσα πολλά ρόλο που η διασταση ελαστικών δεν είναι καν με το μεγαλύτερο ποσοστό.
imr Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2020 Στο ίδιο αυτοκίνητο σε επίσημες διαστάσεις οι μικρότερες ζάντες πάντα έχουν καλύτερη άνεση λόγω μεγαλύτερου ύψους ελαστικου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα