Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, bjj-p είπε

δηλ 17 με 50 προφιλ ελαστικου ειναι απαγορευτικη;

Απαγορευτική όχι...

Παίζεις να βρείς την χρυσή τομή!

Φυσικά παίζει ρόλο και το φάρδος...

15 λεπτά πριν, ge-lyk είπε

...εννοείται πως όχι. 225/50/17 φοράω εγώ και είναι η προτεινόμενη 

Μήπως έχεις 225/45/17;

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Μήπως έχεις 225/45/17;

225/45/17 είναι όντως (όπως εννοείς φαντάζομαι) πιο "εμπορική" διάσταση (φαίνεται και από την τιμή εξάλλου) σε σχέση με την 225/50/17,αλλά και η δεύτερη υπάρχει κανονικά.

Δημοσ.

 1) Βαζουμε μονο τις διαστασεις που αναγραφει ο κατασκευαστης στο βιβλιο κατοχου του οχηματος.

2) Οτι ελαστικα και να βαλεις, να ζητησεις να εχουν το χαρακτηριστικο XL το οποιο σημαινει οτι τα πλαινα του ελαστικου ειναι ενισχυμενα για πιο βαρια φορτια. Το ελαστικο πλεον στις στροφες "μαγουλιαζει" αρκετα λιγοτερο (θα το καταλαβεις εαν εισαι σβελτος οδηγος) καθως και οτι ειναι πιο ενισχυμενο γενικα σαν ελαστικο εχει και μια πιο αυξημενη αντοχη σε σχεση με ενα απλο ελαστικο της ιδιας διαστασης.

 Οτι και να παρεις, πολλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Απαγορευτική όχι...

Παίζεις να βρείς την χρυσή τομή!

Φυσικά παίζει ρόλο και το φάρδος...

Μήπως έχεις 225/45/17;

Όχι. Μακάρι να είχα, γιατί, όπως ειπώθηκε, είναι γύρω στα 100€ η διαφορά στην αλλαγή 

Δημοσ.

Να ξεκαθαρίσουμε ότι πρώτα παίζει ρόλο τι αμάξι είναι και μετά το τι προφίλ λάστιχο φοράει...Σημαντικό το λάστιχο αλλά η συμπεριφορά καθορίζεται από αμορτισέρ,ελατήρια και πως και με τι άκρα στηρίζεται ο κάθε τροχός.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ωιμε, 

ειλικρινα για το θεμα αυτοκινητο πλεον εχει σταματησει να μου προκαλει εντυπωση το οτιδηποτε και να διαβασω.

μεγεθος ζαντας?

σιγα τωρα, το προβλημα ξερεις ποιο ειναι ? ποσα κυβικα εκατοστα χωρητικοτητα εχει το πορτ μπαγκαζ?

 παρατήρησε το αυτοκίνητο από μακριά, μήπως η πόρτα ή τα φτερά έχουν ελαφρώς διαφορετικό χρώμα;

το κενό ανάμεσα στο καπό και τα φτερά, είναι ίδιο και στις δύο πλευρές; 

αν το αυτοκίνητο είναι 3-πορτο  τα καθισματα «διπλώνουν» εύκολα?

κλπ.

καταλαβες νομιζω το ποιντ.

εχουμε κανει την αγορα αυτοκινητου επιστημη.

και μετα βριζουμε ολη μερα γιατι αγορασαμε το χειροτερο.

μεγεθος ζαντας για ελληνικους δρομους!

δηλαδη αν πας βουλγαρια ταξιδι θα αλλαξεις ζαντες στα συνορα? (το τραβηξα λιγο για να δειξω την υπερβολη)

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Εγώ είχα 185/55/15 και ήταν αρκετά σκληρό επειδή η διάσταση ήταν σπάνια και ακριβή έβαλα 190/50/15 και περιεργος αν και ποιο κοντά ήταν ποιο άνετα μάλλονλλόγο φάρδους(έχω σκληρές αναρτήσεις και το παραμικρό το καταλαβαίνεις) (colt 3d 2012)

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Εγώ είχα 185/55/15 και ήταν αρκετά σκληρό επειδή η διάσταση ήταν σπάνια και ακριβή έβαλα 190/50/15 και περιεργος αν και ποιο κοντά ήταν ποιο άνετα μάλλονλλόγο φάρδους(έχω σκληρές αναρτήσεις και το παραμικρό το καταλαβαίνεις) (colt 3d 2012)

Αυτό το προτείνουν πολλοί λαστιχάδες ,δηλαδή την διάσταση που είναι ίδια μεν (σαν διάμετρο) αλλά πιο φθηνή καθώς είναι πιο εμπορική,έλα όμως που σου αλλάξει την γεωμετρία.Πάντα να επιλέγεις τις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής πχ 185/55/15 ,175/65/14 κτλ

.Είναι κάτι παρόμοιο με αυτό  που λέει ο μπάρμπα Μήτσος όταν πας να αλλάξεις λάδια και του φέρνεις 5W30 (προτεινόμενα) και σου λέει όχι αυτά  βάλε 5W40 η 10W40 στην Ελλάδα ζεις (άσε μας κουκλίτσα μου).

Δημοσ.

Ας αφήσουμε για λίγο τη ζάντα στην άκρη κι ας πιάσουμε το ελαστικό:

Τρία νούμερα διαβάζουμε κάθε φορά - το πλάτος (ΠΧ 215), το ύψος/ προφίλ (ΠΧ 45) και τη διάμετρο της ζάντας (ΠΧ 17).

Όσο μεγαλύτερο είναι το πλάτος, τόσο μεγαλύτερη η επιφάνεια τριβής με το οδόστρωμα που σημαίνει καλύτερο φρενάρισμα αλλά ταυτόχρονα σημαίνει και υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Όσο μεγαλύτερο είναι το προφίλ, τόσο περισσότεροι κραδασμοί απορροφώνται από αυτό ενώ το αντίθετο συμβαίνει όσο μικραίνει προσθέτοντας και το φαινόμενο roadtrail, δηλαδή το ελαστικό να ακολουθεί κάποιο πρόβλημα της ασφάλτου όπως τη διαφορά από τη παλιά στη καινούρια κ.α.

Το μέγεθος της ζάντας εν τέλει επηρεάζει το κόστος των ελαστικών αν και πια, υπάρχουν οι λεγόμενες εμπορικές διαστάσεις που στην ίδια διάσταση ζάντας κοστίζουν λιγότερο σε σχέση με τις μη εμπορικές.

Πάντα επιλέγουμε βάσει προδιαγραφών του κατασκευαστή που έχει λάβει υπόψη του το βάρος που σηκώνει ο κάθε τροχός, τη πραγματική μέγιστη ταχύτητα που μπορεί ν' αναπτύξει το όχημα και άλλες παραμέτρους, ειδικά αν μιλάμε για όχημα επιδόσεων.

..και όχι. Επειδή έβαλες Pirelli P Zero στο μπαχαλάκι σου, αυτό δε πήρε άλογα. Αντίθετα του έκανες κακό γιατί τα 1.100 κυβικά με τα 50 άλογα και 3 μουλάρια δε θα τα ζεστάνει ποτέ οπότε δε θα αποδίδει τα μέγιστα ειδικά εκεί που θα χρειαστεί.

Ούτε εσύ που έχεις αυτοκίνητο με 350 άλογα έκανες καλά που έβαλες τα SportContact 2 αφού είναι τόσο μαλακά που στη πρώτη καλή κατάβαση θα τα ξεσκίσεις.

Προσωπικά θα πήγαινα σε ελαστικό με μεγάλο προφίλ γιατί πραγματικά βαρέθηκα τους κωλόδρομους της Αθήνας. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Αυτό το προτείνουν πολλοί λαστιχάδες ,δηλαδή την διάσταση που είναι ίδια μεν (σαν διάμετρο) αλλά πιο φθηνή καθώς είναι πιο εμπορική,έλα όμως που σου αλλάξει την γεωμετρία.Πάντα να επιλέγεις τις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής πχ 185/55/15 ,175/65/14 κτλ

.Είναι κάτι παρόμοιο με αυτό  που λέει ο μπάρμπα Μήτσος όταν πας να αλλάξεις λάδια και του φέρνεις 5W30 (προτεινόμενα) και σου λέει όχι αυτά  βάλε 5W40 η 10W40 στην Ελλάδα ζεις (άσε μας κουκλίτσα μου).

Το αυτοκίνητο μου έχει by default η αυτή την διάσταση η εκείνη που ανέφερα και τα δύο είναι στο manual

Όπως και αναφέρει το manual θέλει ευθύγραμμη μετά από εναλλαγή σε αυτά τα δύο

Όσο για τα λάδια δυστιχος 5w40 είμαι με ότι συνεπάγεται για την τσέπη :(

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Το αυτοκίνητο μου έχει by default η αυτή την διάσταση η εκείνη που ανέφερα και τα δύο είναι στο manual

Όπως και αναφέρει το manual θέλει ευθύγραμμη μετά από εναλλαγή σε αυτά τα δύο

Αν είναι στις διαθέσιμες επιλογές στο manual τότε ok.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dark_Nightfall είπε

Αν είναι στις διαθέσιμες επιλογές στο manual τότε ok.

Αλλιος δεν θα έκανα τέτοια ταρζανια καθος αλλάζει γεωμετρία του οχήματος με ότι συνεπάγεται αυτό σε καμία στροφή με μεγάλη ταχύτητα και όχι μόνο

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Black Demis είπε

Αλλιος δεν θα έκανα τέτοια ταρζανια καθος αλλάζει γεωμετρία του οχήματος με ότι συνεπάγεται αυτό σε καμία στροφή με μεγάλη ταχύτητα και όχι μόνο

Σύμφωνοι.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτο που παιζει ρολο ειναι το πλευρικο υψος οποιασδηποτε διαστασης ελαστικου...Ως γνωστο το πλευρικο υψος οποιασδηποτε διαστασης ελαστικου προκυπτει απο τον πολλαπλασιασμο του πλατους του επι το προφιλ του.Αρα ενα 225/45/17 εχει υψος πλευρικου προφιλ 225*0.45=101.25...ενα 205/55/16 εχει 205*0.55=112.75.Αρα ας μιλησουμε καλυτερα για πλευρικα προφιλ ανεξαρτητως διαστασεων ζαντας (14,15,16,17,18 κλπ) γιατι αυτο ειναι το καιριο σημειο που αποροφα τους κραδασμους.Κατα την εμπειρια μου λοιπον οτιδηποτε κατω απο 110 πλευρικο προφιλ για ελληνικους δρομους κοπαναει και επισης κλαταρει πολυ πιο συχνα με αποτελεσμα συχνες επισκεψεις και ταλαιπωριες στα βουλκανιζατερ...

Ελπιζω να βοηθησα...

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...