agnostos13 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 35 λεπτά πριν, bjj-p είπε δηλ 17 με 50 προφιλ ελαστικου ειναι απαγορευτικη; Απαγορευτική όχι... Παίζεις να βρείς την χρυσή τομή! Φυσικά παίζει ρόλο και το φάρδος... 15 λεπτά πριν, ge-lyk είπε ...εννοείται πως όχι. 225/50/17 φοράω εγώ και είναι η προτεινόμενη Μήπως έχεις 225/45/17;
Dark_Nightfall Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Μήπως έχεις 225/45/17; 225/45/17 είναι όντως (όπως εννοείς φαντάζομαι) πιο "εμπορική" διάσταση (φαίνεται και από την τιμή εξάλλου) σε σχέση με την 225/50/17,αλλά και η δεύτερη υπάρχει κανονικά.
xchristosx Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 1) Βαζουμε μονο τις διαστασεις που αναγραφει ο κατασκευαστης στο βιβλιο κατοχου του οχηματος. 2) Οτι ελαστικα και να βαλεις, να ζητησεις να εχουν το χαρακτηριστικο XL το οποιο σημαινει οτι τα πλαινα του ελαστικου ειναι ενισχυμενα για πιο βαρια φορτια. Το ελαστικο πλεον στις στροφες "μαγουλιαζει" αρκετα λιγοτερο (θα το καταλαβεις εαν εισαι σβελτος οδηγος) καθως και οτι ειναι πιο ενισχυμενο γενικα σαν ελαστικο εχει και μια πιο αυξημενη αντοχη σε σχεση με ενα απλο ελαστικο της ιδιας διαστασης. Οτι και να παρεις, πολλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις. 1
ge-lyk Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Απαγορευτική όχι... Παίζεις να βρείς την χρυσή τομή! Φυσικά παίζει ρόλο και το φάρδος... Μήπως έχεις 225/45/17; Όχι. Μακάρι να είχα, γιατί, όπως ειπώθηκε, είναι γύρω στα 100€ η διαφορά στην αλλαγή
Invader Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Να ξεκαθαρίσουμε ότι πρώτα παίζει ρόλο τι αμάξι είναι και μετά το τι προφίλ λάστιχο φοράει...Σημαντικό το λάστιχο αλλά η συμπεριφορά καθορίζεται από αμορτισέρ,ελατήρια και πως και με τι άκρα στηρίζεται ο κάθε τροχός. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) ωιμε, ειλικρινα για το θεμα αυτοκινητο πλεον εχει σταματησει να μου προκαλει εντυπωση το οτιδηποτε και να διαβασω. μεγεθος ζαντας? σιγα τωρα, το προβλημα ξερεις ποιο ειναι ? ποσα κυβικα εκατοστα χωρητικοτητα εχει το πορτ μπαγκαζ? παρατήρησε το αυτοκίνητο από μακριά, μήπως η πόρτα ή τα φτερά έχουν ελαφρώς διαφορετικό χρώμα; το κενό ανάμεσα στο καπό και τα φτερά, είναι ίδιο και στις δύο πλευρές; αν το αυτοκίνητο είναι 3-πορτο τα καθισματα «διπλώνουν» εύκολα? κλπ. καταλαβες νομιζω το ποιντ. εχουμε κανει την αγορα αυτοκινητου επιστημη. και μετα βριζουμε ολη μερα γιατι αγορασαμε το χειροτερο. μεγεθος ζαντας για ελληνικους δρομους! δηλαδη αν πας βουλγαρια ταξιδι θα αλλαξεις ζαντες στα συνορα? (το τραβηξα λιγο για να δειξω την υπερβολη) Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2020 από Επισκέπτης
Black Demis Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Εγώ είχα 185/55/15 και ήταν αρκετά σκληρό επειδή η διάσταση ήταν σπάνια και ακριβή έβαλα 190/50/15 και περιεργος αν και ποιο κοντά ήταν ποιο άνετα μάλλονλλόγο φάρδους(έχω σκληρές αναρτήσεις και το παραμικρό το καταλαβαίνεις) (colt 3d 2012) 1
Dark_Nightfall Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, Black Demis είπε Εγώ είχα 185/55/15 και ήταν αρκετά σκληρό επειδή η διάσταση ήταν σπάνια και ακριβή έβαλα 190/50/15 και περιεργος αν και ποιο κοντά ήταν ποιο άνετα μάλλονλλόγο φάρδους(έχω σκληρές αναρτήσεις και το παραμικρό το καταλαβαίνεις) (colt 3d 2012) Αυτό το προτείνουν πολλοί λαστιχάδες ,δηλαδή την διάσταση που είναι ίδια μεν (σαν διάμετρο) αλλά πιο φθηνή καθώς είναι πιο εμπορική,έλα όμως που σου αλλάξει την γεωμετρία.Πάντα να επιλέγεις τις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής πχ 185/55/15 ,175/65/14 κτλ .Είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που λέει ο μπάρμπα Μήτσος όταν πας να αλλάξεις λάδια και του φέρνεις 5W30 (προτεινόμενα) και σου λέει όχι αυτά βάλε 5W40 η 10W40 στην Ελλάδα ζεις (άσε μας κουκλίτσα μου).
Hellenicsun Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Ας αφήσουμε για λίγο τη ζάντα στην άκρη κι ας πιάσουμε το ελαστικό: Τρία νούμερα διαβάζουμε κάθε φορά - το πλάτος (ΠΧ 215), το ύψος/ προφίλ (ΠΧ 45) και τη διάμετρο της ζάντας (ΠΧ 17). Όσο μεγαλύτερο είναι το πλάτος, τόσο μεγαλύτερη η επιφάνεια τριβής με το οδόστρωμα που σημαίνει καλύτερο φρενάρισμα αλλά ταυτόχρονα σημαίνει και υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Όσο μεγαλύτερο είναι το προφίλ, τόσο περισσότεροι κραδασμοί απορροφώνται από αυτό ενώ το αντίθετο συμβαίνει όσο μικραίνει προσθέτοντας και το φαινόμενο roadtrail, δηλαδή το ελαστικό να ακολουθεί κάποιο πρόβλημα της ασφάλτου όπως τη διαφορά από τη παλιά στη καινούρια κ.α. Το μέγεθος της ζάντας εν τέλει επηρεάζει το κόστος των ελαστικών αν και πια, υπάρχουν οι λεγόμενες εμπορικές διαστάσεις που στην ίδια διάσταση ζάντας κοστίζουν λιγότερο σε σχέση με τις μη εμπορικές. Πάντα επιλέγουμε βάσει προδιαγραφών του κατασκευαστή που έχει λάβει υπόψη του το βάρος που σηκώνει ο κάθε τροχός, τη πραγματική μέγιστη ταχύτητα που μπορεί ν' αναπτύξει το όχημα και άλλες παραμέτρους, ειδικά αν μιλάμε για όχημα επιδόσεων. ..και όχι. Επειδή έβαλες Pirelli P Zero στο μπαχαλάκι σου, αυτό δε πήρε άλογα. Αντίθετα του έκανες κακό γιατί τα 1.100 κυβικά με τα 50 άλογα και 3 μουλάρια δε θα τα ζεστάνει ποτέ οπότε δε θα αποδίδει τα μέγιστα ειδικά εκεί που θα χρειαστεί. Ούτε εσύ που έχεις αυτοκίνητο με 350 άλογα έκανες καλά που έβαλες τα SportContact 2 αφού είναι τόσο μαλακά που στη πρώτη καλή κατάβαση θα τα ξεσκίσεις. Προσωπικά θα πήγαινα σε ελαστικό με μεγάλο προφίλ γιατί πραγματικά βαρέθηκα τους κωλόδρομους της Αθήνας. 1 1
Black Demis Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε Αυτό το προτείνουν πολλοί λαστιχάδες ,δηλαδή την διάσταση που είναι ίδια μεν (σαν διάμετρο) αλλά πιο φθηνή καθώς είναι πιο εμπορική,έλα όμως που σου αλλάξει την γεωμετρία.Πάντα να επιλέγεις τις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής πχ 185/55/15 ,175/65/14 κτλ .Είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που λέει ο μπάρμπα Μήτσος όταν πας να αλλάξεις λάδια και του φέρνεις 5W30 (προτεινόμενα) και σου λέει όχι αυτά βάλε 5W40 η 10W40 στην Ελλάδα ζεις (άσε μας κουκλίτσα μου). Το αυτοκίνητο μου έχει by default η αυτή την διάσταση η εκείνη που ανέφερα και τα δύο είναι στο manual Όπως και αναφέρει το manual θέλει ευθύγραμμη μετά από εναλλαγή σε αυτά τα δύο Όσο για τα λάδια δυστιχος 5w40 είμαι με ότι συνεπάγεται για την τσέπη Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2020 από Black Demis
Dark_Nightfall Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 4 λεπτά πριν, Black Demis είπε Το αυτοκίνητο μου έχει by default η αυτή την διάσταση η εκείνη που ανέφερα και τα δύο είναι στο manual Όπως και αναφέρει το manual θέλει ευθύγραμμη μετά από εναλλαγή σε αυτά τα δύο Αν είναι στις διαθέσιμες επιλογές στο manual τότε ok.
Black Demis Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Μόλις τώρα, Dark_Nightfall είπε Αν είναι στις διαθέσιμες επιλογές στο manual τότε ok. Αλλιος δεν θα έκανα τέτοια ταρζανια καθος αλλάζει γεωμετρία του οχήματος με ότι συνεπάγεται αυτό σε καμία στροφή με μεγάλη ταχύτητα και όχι μόνο
Dark_Nightfall Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Μόλις τώρα, Black Demis είπε Αλλιος δεν θα έκανα τέτοια ταρζανια καθος αλλάζει γεωμετρία του οχήματος με ότι συνεπάγεται αυτό σε καμία στροφή με μεγάλη ταχύτητα και όχι μόνο Σύμφωνοι. 1
agnostos13 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Ευθυγράμμιση κάνετε σε κάθε αλλαγή ελαστικού ή μόνο ζυγοστάθμιση;
agap Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Αυτο που παιζει ρολο ειναι το πλευρικο υψος οποιασδηποτε διαστασης ελαστικου...Ως γνωστο το πλευρικο υψος οποιασδηποτε διαστασης ελαστικου προκυπτει απο τον πολλαπλασιασμο του πλατους του επι το προφιλ του.Αρα ενα 225/45/17 εχει υψος πλευρικου προφιλ 225*0.45=101.25...ενα 205/55/16 εχει 205*0.55=112.75.Αρα ας μιλησουμε καλυτερα για πλευρικα προφιλ ανεξαρτητως διαστασεων ζαντας (14,15,16,17,18 κλπ) γιατι αυτο ειναι το καιριο σημειο που αποροφα τους κραδασμους.Κατα την εμπειρια μου λοιπον οτιδηποτε κατω απο 110 πλευρικο προφιλ για ελληνικους δρομους κοπαναει και επισης κλαταρει πολυ πιο συχνα με αποτελεσμα συχνες επισκεψεις και ταλαιπωριες στα βουλκανιζατερ... Ελπιζω να βοηθησα... 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα